Λοιπόν,
αφού λέτε για δυσάρεστες εμπειρίες από musicstore διαβάστε και τη δικιά μου η οποία πιστεύω είναι πραγματικά για κλάματα (δεν ήθελα να την αναφέρω γιατί τελικά βγήκε άκρη, αλλά δεν κρατιέμαι >
) . Γενικά να σας πω το στορυ ;D έκανα μια παραγγελεία μέσα στον οκτωβρη και όλα άψογα άλλα το μεγάλο μαρτύριο ξεκίνησε στην επόμενη που έγινε τον Νοέμβρη και έκλεισε το θέμα τελικα τέλη Ιανουαρίου!!! Λοιπον, Από την πρώτη παραγγελία μια κάρτα ήχου που περιελάμβανε ήταν ελλατωματική και την επέστρεψα περιμένοντας τα λεφτά μου. Αλλά μετά αποφάσισα να παραγγείλω ενα pc case, κάτι ρικοφον, και 1 ζευγάρι pads ηχείων. Οπότε συμφώνησα μέσω mail να αφαιρεθούν από την νέα παραγγελία τα χρωστούμενα. συνολικά κόστιζε γυρώ στα 400 ευρώ. Περιμένω λοιπόν περίπου κανά μήνα την νέα παραγγελία, τίποτα. Έρχονται οι διακοπές τα Χριστούγεννα εγώ στέλνω mail όλο αυτό το διάστημα, απάντηση καμία. Στέλνω mail να ακυρωθεί η παραγγελία. Παίρνω τηλέφωνο βρίσκω τον ελληνα αντιπρόσωπο μου λέει οκ Ακυρώνεται γιατί έτσι κιαλλιώς δεν υπήρχαν σε στοκ τα προιοντα που ζήτησα!!!! :-X:-X εγώ όμως είμαι μέσα 170 ευρώ περίπου (την κάρτα ήχου που επέστρεψα). έτσι κάνω τα στραβά μάτια και κάνω νέα παραγγελία ρικοφον και ακουστικά, αξία 480 ευρώ περίπου τα οποία πληρώνω απευθείας μέσω πιστωτικής! τηλεφωνικώς επικυρώνω την παραγγελία και του επισημαίνω ότι την έκανα ήδη μέσω site. όλα καλά η παραγγελία σας καταχωρήθηκε μου απαντά. Περιμένω, περιμένω, λίγο πριν το νέο χρόνο να σου και η παραγγελία κάτω από το σπίτι μου. χαρά εγώ! Να μου λέει ο κουριερ είναι μετρητα! τα δίνω ενώ έχω ήδη συνειδητοποιήσει ότι μου την έστειλε 2 φόρές γιατί δεν διαγράψε την άλλη που έκανα μέσω site αλλά απλά την ξαναπέρασε όταν του τηλεφώνησα !!!!!!!!!!!!

Να μην τα πολυλογώ ξαναπαίρνω τηλεφωνο (δε θα σας πω για το χρέος μου τώρα στον οτε!) και γελώντας ευγενικά μου ζητά συγγνώμη και πως θα μπουν τα λεφτά μου στο λογαριασμό μου μόλις γυρίσει πίσω η 2η κατα σειρά παραγγελία που ήταν καθοδον. Φτάνει πίσω σαυτούς λίγο πριν τα μέσα του Ιανουαρη. Λεφτά όμως πουθενά στον λογαριασμό μου. παιρνώ τηλέφωνο σχεδόν κάθε μέρα και είτε δε βγάζω γραμμή είτε μου λεν ότι ο συγκεκριμένος πωλητής είναι απασχολημένος (δεν αναφέρω το όνομα το θεωρώ άσκοπο). Ο κόμπος φτάνει στο χτένι οταν η γερμανίδα αντιπρόσωπος μου λέει στα αγγλικά με αδιάφορο ύφος ότι ο έλληνας πωλητης συνεχίζει να είναι άρρωστος και πως θα ειδοποιηθεί εγκαίρως! Εκεί φεύγει το ευγενικό ευρωπαικό μου σαβουαρ βιβρ και αρχίζω τα καντίλια. σε greeklish μισά ελληνικά μισά αγγλικα. όταν σταμάτησα άκουσα σε ψιθυριστεί φωνή σχεδόν συλλαβιστά please calm down mr alexandridis you will get your money back tonight or tommorow morning. we are very sorry please calm down.
και όντως έτσι έγινε.
Και μέτα από μισή βδομάδα να σου και mail από τον ομορφο : κυριε Αλεξανδρίδη στείλτε μου τον αριθμό τραπέζης σας iban για να σας περάσω τα λεφτά!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Μέχρι και η τελευταία του κουβέντα ετεροχρονισμένη ρε γαμώτο!!!!!
Αυτό που μου συνέβη σίγουρα δεν είναι ο κανόνας. Το μαγαζί είναι αξιόπιστο και εμπορεύεται καλά προιόντα αλλά... ...είναι να μην σου τύχει. τι να πω..
αφού λέτε για δυσάρεστες εμπειρίες από musicstore διαβάστε και τη δικιά μου η οποία πιστεύω είναι πραγματικά για κλάματα (δεν ήθελα να την αναφέρω γιατί τελικά βγήκε άκρη, αλλά δεν κρατιέμαι >








Να μην τα πολυλογώ ξαναπαίρνω τηλεφωνο (δε θα σας πω για το χρέος μου τώρα στον οτε!) και γελώντας ευγενικά μου ζητά συγγνώμη και πως θα μπουν τα λεφτά μου στο λογαριασμό μου μόλις γυρίσει πίσω η 2η κατα σειρά παραγγελία που ήταν καθοδον. Φτάνει πίσω σαυτούς λίγο πριν τα μέσα του Ιανουαρη. Λεφτά όμως πουθενά στον λογαριασμό μου. παιρνώ τηλέφωνο σχεδόν κάθε μέρα και είτε δε βγάζω γραμμή είτε μου λεν ότι ο συγκεκριμένος πωλητής είναι απασχολημένος (δεν αναφέρω το όνομα το θεωρώ άσκοπο). Ο κόμπος φτάνει στο χτένι οταν η γερμανίδα αντιπρόσωπος μου λέει στα αγγλικά με αδιάφορο ύφος ότι ο έλληνας πωλητης συνεχίζει να είναι άρρωστος και πως θα ειδοποιηθεί εγκαίρως! Εκεί φεύγει το ευγενικό ευρωπαικό μου σαβουαρ βιβρ και αρχίζω τα καντίλια. σε greeklish μισά ελληνικά μισά αγγλικα. όταν σταμάτησα άκουσα σε ψιθυριστεί φωνή σχεδόν συλλαβιστά please calm down mr alexandridis you will get your money back tonight or tommorow morning. we are very sorry please calm down.
και όντως έτσι έγινε.
Και μέτα από μισή βδομάδα να σου και mail από τον ομορφο : κυριε Αλεξανδρίδη στείλτε μου τον αριθμό τραπέζης σας iban για να σας περάσω τα λεφτά!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Μέχρι και η τελευταία του κουβέντα ετεροχρονισμένη ρε γαμώτο!!!!!
Αυτό που μου συνέβη σίγουρα δεν είναι ο κανόνας. Το μαγαζί είναι αξιόπιστο και εμπορεύεται καλά προιόντα αλλά... ...είναι να μην σου τύχει. τι να πω..