- Μηνύματα
- 1,021
- Πόντοι
- 36
Αν με τον όρο κυματομορφή εννοείς και τα onboard multisamples τα οποία είναι εργοστασιακά αποθηκευμένα στην Rom τότε ναι και το Pa80 λειτουργεί ακριβώς έτσι. Όροι όπως VCF, VCA δε νομίζω οτι υφίστανται σε ψηφιακά όργανα είτε αυτά είναι synth είτε arranger εκτός και αν ο κατασκευαστής θέλει να δώσει ένα analog-like interface. Τον ρόλο αυτών έχουν αναλάβει οι LFO's Filters και EG's και ΑMP EG's (παρόντες εξίσου σε Triton που θεωρείται sample based synth ή rompler όσο και σε Pa80)
Για να μην παρεξηγηθώ μιλάω για τη σύγκριση της Sample Based synthesis σε Triton/Trinity/M3 (εννοείται χωρίς επεκτάσεις Moss/Solo/Radias) και άλλων keyboards που γενικά χαρακτηρίζονται ως synth σε σχέση με τα arranger της Korg.
Συγκεκριμένα για Triton και Pa series το edit που προσφέρουν στον ήχο είναι σχεδόν το ίδιο με τις διαφορές να έγκεινται στη δυνατότητα ταυτόχρονης χρήσης ίδιου αριθμού εφφέ και φυσικά στην πολυφωνία. Για αντιστοιχίες Combi/Performances δεν αναφέρομαι καν διότι δεν αποτελούν διαπραγμάτευση σύνθεσης.
Αν τώρα μιλήσουμε για waveforms και subtractive ναι το πράγμα πάει αλλου αλλά τότε δεν θα έπρεπε να θεωρούμε τα Romplers ως Synths και επομένως Tritons Trinities M3's Motif XS/ES Fantoms (Ξαναλέω αν πάντα εξαιρέσουμε επεκτάσεις Physical/Analog Modeling) είναι -όπως έχω ξαναπεί- απλά φερέφωνα των παλμοκωδικώς διαμορφωμένων ηχογραφημένων δειγμάτων που κουβαλάνε.To έχουμε ξανασυζητήσει στο παρελθόν κι έχω τοποθετηθεί.
Συμπέρασμα, αν θεωρείς το Triton Synth είσαι υποχρεωμένος να αναγνωρίσεις και το Pa80 ως τέτοιο (τουλάχιστον στο Program Mode).
Όσο για τη μέθοδο σύνθεσης φαντάζομαι yameth ως απείρως πιο έμπειρος από εμένα γνωρίζεις οτι η κάθε εταιρεία εφευρίσκει και χρησιμοποιεί όρους εντελώς αυθαίρετα. Ένας από αυτούς είναι η "φοβερή και τρομερή"
HI (ή αλλιώς Hyper Integrated) η οποία φυσικά δεν λέει κάτι σαν όρος σε έναν γνώστη αλλά αναφέρεται εξίσου στα Specs Triton και Pa80.
ΜΦΧ
Νίκος
Για να μην παρεξηγηθώ μιλάω για τη σύγκριση της Sample Based synthesis σε Triton/Trinity/M3 (εννοείται χωρίς επεκτάσεις Moss/Solo/Radias) και άλλων keyboards που γενικά χαρακτηρίζονται ως synth σε σχέση με τα arranger της Korg.
Συγκεκριμένα για Triton και Pa series το edit που προσφέρουν στον ήχο είναι σχεδόν το ίδιο με τις διαφορές να έγκεινται στη δυνατότητα ταυτόχρονης χρήσης ίδιου αριθμού εφφέ και φυσικά στην πολυφωνία. Για αντιστοιχίες Combi/Performances δεν αναφέρομαι καν διότι δεν αποτελούν διαπραγμάτευση σύνθεσης.
Αν τώρα μιλήσουμε για waveforms και subtractive ναι το πράγμα πάει αλλου αλλά τότε δεν θα έπρεπε να θεωρούμε τα Romplers ως Synths και επομένως Tritons Trinities M3's Motif XS/ES Fantoms (Ξαναλέω αν πάντα εξαιρέσουμε επεκτάσεις Physical/Analog Modeling) είναι -όπως έχω ξαναπεί- απλά φερέφωνα των παλμοκωδικώς διαμορφωμένων ηχογραφημένων δειγμάτων που κουβαλάνε.To έχουμε ξανασυζητήσει στο παρελθόν κι έχω τοποθετηθεί.
Συμπέρασμα, αν θεωρείς το Triton Synth είσαι υποχρεωμένος να αναγνωρίσεις και το Pa80 ως τέτοιο (τουλάχιστον στο Program Mode).
Όσο για τη μέθοδο σύνθεσης φαντάζομαι yameth ως απείρως πιο έμπειρος από εμένα γνωρίζεις οτι η κάθε εταιρεία εφευρίσκει και χρησιμοποιεί όρους εντελώς αυθαίρετα. Ένας από αυτούς είναι η "φοβερή και τρομερή"


ΜΦΧ
Νίκος