- Μηνύματα
- 23
- Πόντοι
- 1
Μην τα πολυλογώ πήρα ενα σετακι απο 36μικρά ηχοανακλαστικά pad με 4 μπασοπαγίδες και άλλα 36μικρά pad και 4 τετραγωνικά ρικοφόν με κόλλες συνολικής αξίας 670ευρώ.
Η παραγγελία φορτώνεται και βλέπω στο report τα δέματα...
5.18kg το δέμα με τα 36 pad και τις 4 μπασοπαγίδες και 5.34kg το δέμα με τα 36 ίδια pad με του άλλου set. Τα χρώματα με τις μπασοπαγίδες ήταν κόκκινα μαύρα και τα σκέτα pad ήταν μόνο μαύρα. Σύνολο ήταν 4 δέματα - 1 το 36pads+4basstraps ένα τα 36pad ένα τα 4 τετραγωνικά και ένα η κόλλα.
Περιμένω και σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα 8-10 ημερών μου έφθασαν τα 3 από τα 4 δέματα. Συγκεκριμένα όμως μου έλλειπαν τα bass traps από την μία παραγγελία (δείτε το βάρος), και ολόκληρο το δέμα των 36 pad τα όλα μαύρα. Δηλαδή μου ήρθαν τα 36 κοκκινα μαύρα pad τα 4 τετραγωνικά ρικοφόν και η κόλλα. Αρχικά παίρνω τον Ελτά και ψάχνω το χαμένο δέμα μετά από δυο μέρες με πήραν πίσω να με ενημερώσουν ότι το χαμμένο δέμα δεν μπήκε ποτέ στην Ελλάδα.
Παίρνω τηλ τον Θώμαν. Ο τύπος δεν φαίνεται να νιώθει το πρόβλημα και ακολουθεί κλασική νοοτροπία 'αυτή είναι η διαδικασία'. Του εξηγώ πως η παραγγελία ήρθε με 50% λάθη και μεν δεν μπήκε το ένα δέμα καν στην χώρα αλλά και από το άλλο φορτώθηκε λάθος από εσάς. Του εξήγησα πως το θέμα με το χαμένο δέμα είναι της DHL (ο ΕΛΤΑ μπροστά τους είναι ρεστοράν 5 αστέρων σε εξυπηρέτηση) ενώ το άλλο είναι λάθος του θώμαν που φαίνεται ξεκάθαρα στο ζύγισμα των δεμάτων στο μαγαζί τους και στα ΕΛΤΑ.
Έκει που ο τόνος μου ξεκίνησε να γίνεται απότομος και ενοχλημένος ήταν όταν με ρωτούσε αν ήρθαν τα εξής πράματα και είπε από μέσα του σε κάποια φάση 'basstraps' όταν εγώ ήμουν στο 'ναι ναι ήρθαν όλα εκτός από το δέμα και τις μπασοπαγίδες' και μου πετάει 'μα μόλις μου είπες ότι ήρθαν τα basstraps!' Μπορεί να με σκάναρε κιόλας και δεν μου άρεσε η αντιμετόπιση αυτή. Όχι πως από το ζυγολόγιο του θώμαν και του ΕΛΤΑ φαίνεται ότι το σετ δεν είναι ολόκληρο άλλα αυτός εκεί.
Μετά από εξήγηση της κατάστασης έπρεπε να ρωτήσω εγώ τι θα κάνει αντί να αισθανθεί κατεύθειαν ότι πρέπει να με καθυσηχάσει με μια εξήγηση αν μη τι άλλο. Αυτά μπορεί να ακούγονται λεπτομέρειες αλλά η αντιμετόπιση ενός καλού customer service άπο τέτοιες λεπτομέρειες φαίνεται. Στο να σου πουλάνε όλοι καλοί και με το χαμόγελο είναι.
Με τα πολλά η απάντηση του ήταν 'οκ θα επικοινωνήσω με την DHL Post'...
Ρωτάω τώρα... και με τις μπασοπαγίδες τι θα γίνει;
ΤΗΟ 'θα επικοινωνήσω με την DHL Post'
ΜΕ 'που ζυγίστικαν τα δέματα;'
ΤΗΟ 'εδώ'
ΜΕ 'γιατί να επικοινωνήσεις με την DHL Post τότε αφού στο δικό σου report ζυγίσματος φαίνεται καθαρά το λάθος, άρα οι ληψές μπασοπαγίδες είναι ευθύνη του θώμαν και όχι της DHL.'
(μπερδέυεται λίγο)
ΤΗΟ 'καμιά φορά δεν είναι σωστά τα στοιχεία ζυγίσματος'
ΜΕ 'μα αφού το δέμα είναι μισό και στο ζύγισμα σου φαίνεται αυτό, τα στοιχεία διασταβρώνονται απο την στιγμή που δεν ήρθαν οι μπασοπαγίδες, κάνε έλεγχο στο αντίστοιχο τμήμα'
ΤΗΟ 'καμια φορά βγαίνουν λάθος τα ζυγίσματα, πρέπει να επικοινωνήσω με την DHL'
ME 'τι να σου κάνει η DHL δηλαδή?'
ΤΗΟ 'να βρούμε το άλλο δέμα, να κανονήσουμε να σου έρθει και ΤΌΤΕ να προχωρήσουμε την διαδικασία για λάθος παραγγελία'
ΜΕ 'θα πρέπει να περιμένω εγώ 1 μήνα διαδικασιών για μια παραγγελία;'
ΤΗΟ 'έτσι είναι η διαδικασία, άλλα άμα θες πάρε και στο customer service γιατί και εγώ μεσολάβηση κάνω για τους έλληνες πελάτες'
ΜΕ 'οκ. γεια'
Παίρνω με τα πολλά το customer service και μου αραδιάζει σορία από το ίδιο τροπάριο αφού με είχε 3 λεπτά αναμονή. Να σημειώσω πως οι μπασοπαγίδες με ενδιέφεραν κυρίως και ήταν και το πίο ακριβό πράμα μέσα στην παραγγελία. καμιά 300ευρώ. Και στην τελική ας ξεκινούσε διαδικασία να τις στείλει κατευθείαν γιατί αυτό ειναι το λογικό να κάνει. Μετά ας ασχοληθεί με την DHL.
Και τώρα πρέπει να περιμένω χωρίς κανέναν λόγο.
Ορίστε το ζυγολόγιο και τα δέματα.
http://www.lotzik.com/thomman.JPG
Η παραγγελία φορτώνεται και βλέπω στο report τα δέματα...
5.18kg το δέμα με τα 36 pad και τις 4 μπασοπαγίδες και 5.34kg το δέμα με τα 36 ίδια pad με του άλλου set. Τα χρώματα με τις μπασοπαγίδες ήταν κόκκινα μαύρα και τα σκέτα pad ήταν μόνο μαύρα. Σύνολο ήταν 4 δέματα - 1 το 36pads+4basstraps ένα τα 36pad ένα τα 4 τετραγωνικά και ένα η κόλλα.
Περιμένω και σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα 8-10 ημερών μου έφθασαν τα 3 από τα 4 δέματα. Συγκεκριμένα όμως μου έλλειπαν τα bass traps από την μία παραγγελία (δείτε το βάρος), και ολόκληρο το δέμα των 36 pad τα όλα μαύρα. Δηλαδή μου ήρθαν τα 36 κοκκινα μαύρα pad τα 4 τετραγωνικά ρικοφόν και η κόλλα. Αρχικά παίρνω τον Ελτά και ψάχνω το χαμένο δέμα μετά από δυο μέρες με πήραν πίσω να με ενημερώσουν ότι το χαμμένο δέμα δεν μπήκε ποτέ στην Ελλάδα.
Παίρνω τηλ τον Θώμαν. Ο τύπος δεν φαίνεται να νιώθει το πρόβλημα και ακολουθεί κλασική νοοτροπία 'αυτή είναι η διαδικασία'. Του εξηγώ πως η παραγγελία ήρθε με 50% λάθη και μεν δεν μπήκε το ένα δέμα καν στην χώρα αλλά και από το άλλο φορτώθηκε λάθος από εσάς. Του εξήγησα πως το θέμα με το χαμένο δέμα είναι της DHL (ο ΕΛΤΑ μπροστά τους είναι ρεστοράν 5 αστέρων σε εξυπηρέτηση) ενώ το άλλο είναι λάθος του θώμαν που φαίνεται ξεκάθαρα στο ζύγισμα των δεμάτων στο μαγαζί τους και στα ΕΛΤΑ.
Έκει που ο τόνος μου ξεκίνησε να γίνεται απότομος και ενοχλημένος ήταν όταν με ρωτούσε αν ήρθαν τα εξής πράματα και είπε από μέσα του σε κάποια φάση 'basstraps' όταν εγώ ήμουν στο 'ναι ναι ήρθαν όλα εκτός από το δέμα και τις μπασοπαγίδες' και μου πετάει 'μα μόλις μου είπες ότι ήρθαν τα basstraps!' Μπορεί να με σκάναρε κιόλας και δεν μου άρεσε η αντιμετόπιση αυτή. Όχι πως από το ζυγολόγιο του θώμαν και του ΕΛΤΑ φαίνεται ότι το σετ δεν είναι ολόκληρο άλλα αυτός εκεί.
Μετά από εξήγηση της κατάστασης έπρεπε να ρωτήσω εγώ τι θα κάνει αντί να αισθανθεί κατεύθειαν ότι πρέπει να με καθυσηχάσει με μια εξήγηση αν μη τι άλλο. Αυτά μπορεί να ακούγονται λεπτομέρειες αλλά η αντιμετόπιση ενός καλού customer service άπο τέτοιες λεπτομέρειες φαίνεται. Στο να σου πουλάνε όλοι καλοί και με το χαμόγελο είναι.
Με τα πολλά η απάντηση του ήταν 'οκ θα επικοινωνήσω με την DHL Post'...
Ρωτάω τώρα... και με τις μπασοπαγίδες τι θα γίνει;
ΤΗΟ 'θα επικοινωνήσω με την DHL Post'
ΜΕ 'που ζυγίστικαν τα δέματα;'
ΤΗΟ 'εδώ'
ΜΕ 'γιατί να επικοινωνήσεις με την DHL Post τότε αφού στο δικό σου report ζυγίσματος φαίνεται καθαρά το λάθος, άρα οι ληψές μπασοπαγίδες είναι ευθύνη του θώμαν και όχι της DHL.'
(μπερδέυεται λίγο)
ΤΗΟ 'καμιά φορά δεν είναι σωστά τα στοιχεία ζυγίσματος'
ΜΕ 'μα αφού το δέμα είναι μισό και στο ζύγισμα σου φαίνεται αυτό, τα στοιχεία διασταβρώνονται απο την στιγμή που δεν ήρθαν οι μπασοπαγίδες, κάνε έλεγχο στο αντίστοιχο τμήμα'
ΤΗΟ 'καμια φορά βγαίνουν λάθος τα ζυγίσματα, πρέπει να επικοινωνήσω με την DHL'
ME 'τι να σου κάνει η DHL δηλαδή?'
ΤΗΟ 'να βρούμε το άλλο δέμα, να κανονήσουμε να σου έρθει και ΤΌΤΕ να προχωρήσουμε την διαδικασία για λάθος παραγγελία'
ΜΕ 'θα πρέπει να περιμένω εγώ 1 μήνα διαδικασιών για μια παραγγελία;'
ΤΗΟ 'έτσι είναι η διαδικασία, άλλα άμα θες πάρε και στο customer service γιατί και εγώ μεσολάβηση κάνω για τους έλληνες πελάτες'
ΜΕ 'οκ. γεια'
Παίρνω με τα πολλά το customer service και μου αραδιάζει σορία από το ίδιο τροπάριο αφού με είχε 3 λεπτά αναμονή. Να σημειώσω πως οι μπασοπαγίδες με ενδιέφεραν κυρίως και ήταν και το πίο ακριβό πράμα μέσα στην παραγγελία. καμιά 300ευρώ. Και στην τελική ας ξεκινούσε διαδικασία να τις στείλει κατευθείαν γιατί αυτό ειναι το λογικό να κάνει. Μετά ας ασχοληθεί με την DHL.
Και τώρα πρέπει να περιμένω χωρίς κανέναν λόγο.
Ορίστε το ζυγολόγιο και τα δέματα.
http://www.lotzik.com/thomman.JPG
Τελευταία επεξεργασία από moderator: