• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Θώμαν.de - πως να κάνετε όσα περι&#

lotzik

Νέο μέλος
Μηνύματα
23
Πόντοι
1
Μην τα πολυλογώ πήρα ενα σετακι απο 36μικρά ηχοανακλαστικά pad με 4 μπασοπαγίδες και άλλα 36μικρά pad και 4 τετραγωνικά ρικοφόν με κόλλες συνολικής αξίας 670ευρώ.

Η παραγγελία φορτώνεται και βλέπω στο report τα δέματα...

5.18kg το δέμα με τα 36 pad και τις 4 μπασοπαγίδες και 5.34kg το δέμα με τα 36 ίδια pad με του άλλου set. Τα χρώματα με τις μπασοπαγίδες ήταν κόκκινα μαύρα και τα σκέτα pad ήταν μόνο μαύρα. Σύνολο ήταν 4 δέματα - 1 το 36pads+4basstraps ένα τα 36pad ένα τα 4 τετραγωνικά και ένα η κόλλα.

Περιμένω και σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα 8-10 ημερών μου έφθασαν τα 3 από τα 4 δέματα. Συγκεκριμένα όμως μου έλλειπαν τα bass traps από την μία παραγγελία (δείτε το βάρος), και ολόκληρο το δέμα των 36 pad τα όλα μαύρα. Δηλαδή μου ήρθαν τα 36 κοκκινα μαύρα pad τα 4 τετραγωνικά ρικοφόν και η κόλλα. Αρχικά παίρνω τον Ελτά και ψάχνω το χαμένο δέμα μετά από δυο μέρες με πήραν πίσω να με ενημερώσουν ότι το χαμμένο δέμα δεν μπήκε ποτέ στην Ελλάδα.

Παίρνω τηλ τον Θώμαν. Ο τύπος δεν φαίνεται να νιώθει το πρόβλημα και ακολουθεί κλασική νοοτροπία 'αυτή είναι η διαδικασία'. Του εξηγώ πως η παραγγελία ήρθε με 50% λάθη και μεν δεν μπήκε το ένα δέμα καν στην χώρα αλλά και από το άλλο φορτώθηκε λάθος από εσάς. Του εξήγησα πως το θέμα με το χαμένο δέμα είναι της DHL (ο ΕΛΤΑ μπροστά τους είναι ρεστοράν 5 αστέρων σε εξυπηρέτηση) ενώ το άλλο είναι λάθος του θώμαν που φαίνεται ξεκάθαρα στο ζύγισμα των δεμάτων στο μαγαζί τους και στα ΕΛΤΑ.

Έκει που ο τόνος μου ξεκίνησε να γίνεται απότομος και ενοχλημένος ήταν όταν με ρωτούσε αν ήρθαν τα εξής πράματα και είπε από μέσα του σε κάποια φάση 'basstraps' όταν εγώ ήμουν στο 'ναι ναι ήρθαν όλα εκτός από το δέμα και τις μπασοπαγίδες' και μου πετάει 'μα μόλις μου είπες ότι ήρθαν τα basstraps!' Μπορεί να με σκάναρε κιόλας και δεν μου άρεσε η αντιμετόπιση αυτή. Όχι πως από το ζυγολόγιο του θώμαν και του ΕΛΤΑ φαίνεται ότι το σετ δεν είναι ολόκληρο άλλα αυτός εκεί.

Μετά από εξήγηση της κατάστασης έπρεπε να ρωτήσω εγώ τι θα κάνει αντί να αισθανθεί κατεύθειαν ότι πρέπει να με καθυσηχάσει με μια εξήγηση αν μη τι άλλο. Αυτά μπορεί να ακούγονται λεπτομέρειες αλλά η αντιμετόπιση ενός καλού customer service άπο τέτοιες λεπτομέρειες φαίνεται. Στο να σου πουλάνε όλοι καλοί και με το χαμόγελο είναι.

Με τα πολλά η απάντηση του ήταν 'οκ θα επικοινωνήσω με την DHL Post'...

Ρωτάω τώρα... και με τις μπασοπαγίδες τι θα γίνει;

ΤΗΟ 'θα επικοινωνήσω με την DHL Post'

ΜΕ 'που ζυγίστικαν τα δέματα;'

ΤΗΟ 'εδώ'

ΜΕ 'γιατί να επικοινωνήσεις με την DHL Post τότε αφού στο δικό σου report ζυγίσματος φαίνεται καθαρά το λάθος, άρα οι ληψές μπασοπαγίδες είναι ευθύνη του θώμαν και όχι της DHL.'

(μπερδέυεται λίγο)

ΤΗΟ 'καμιά φορά δεν είναι σωστά τα στοιχεία ζυγίσματος'

ΜΕ 'μα αφού το δέμα είναι μισό και στο ζύγισμα σου φαίνεται αυτό, τα στοιχεία διασταβρώνονται απο την στιγμή που δεν ήρθαν οι μπασοπαγίδες, κάνε έλεγχο στο αντίστοιχο τμήμα'

ΤΗΟ 'καμια φορά βγαίνουν λάθος τα ζυγίσματα, πρέπει να επικοινωνήσω με την DHL'

ME 'τι να σου κάνει η DHL δηλαδή?'

ΤΗΟ 'να βρούμε το άλλο δέμα, να κανονήσουμε να σου έρθει και ΤΌΤΕ να προχωρήσουμε την διαδικασία για λάθος παραγγελία'

ΜΕ 'θα πρέπει να περιμένω εγώ 1 μήνα διαδικασιών για μια παραγγελία;'

ΤΗΟ 'έτσι είναι η διαδικασία, άλλα άμα θες πάρε και στο customer service γιατί και εγώ μεσολάβηση κάνω για τους έλληνες πελάτες'

ΜΕ 'οκ. γεια'

Παίρνω με τα πολλά το customer service και μου αραδιάζει σορία από το ίδιο τροπάριο αφού με είχε 3 λεπτά αναμονή. Να σημειώσω πως οι μπασοπαγίδες με ενδιέφεραν κυρίως και ήταν και το πίο ακριβό πράμα μέσα στην παραγγελία. καμιά 300ευρώ. Και στην τελική ας ξεκινούσε διαδικασία να τις στείλει κατευθείαν γιατί αυτό ειναι το λογικό να κάνει. Μετά ας ασχοληθεί με την DHL.

Και τώρα πρέπει να περιμένω χωρίς κανέναν λόγο.

Ορίστε το ζυγολόγιο και τα δέματα.

http://www.lotzik.com/thomman.JPG

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ πάλι με το Θωμά και τον Αγγελόπουλο δεν είχα ποτέ πρόβλημα.  ;)

Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί επιμένεις ότι δεν κάνει καλή δουλειά. Ο άνθρωπος πρέπει πρώτα να ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ το status των δεμάτων με τη DHL, δηλαδή να πάρει ΥΠΕΥΘΥΝΗ απάντηση. Επίσης, αν δεν σου έρθουν ΟΛΑ τα δέματα, να επιβεβαιώσεις ότι δεν είναι σωστά, πως θα ξεκινήσει η διαδικασία της λάθος παραγγελίας;

 
λογικό μην νομίζεις ότι δεν το καταλαβαίνω και πρακτικά αυτό που μου είπαν και οι ίδιοι. Αλλά δεν παύει να ήθελα τα πράματα σε ένα συγκεκριμένο χρονίκο διάστημα το οποίο υπόσχονται. Εγώ θέλω την παραγγελία μου να έρχεται τέλεια και με την πρώτη. Δεν μπορώ να κάθομαι να ασχολούμαι με την ανοργανωσιά. Καθυστέρησα 5 μέρες στον ΕΛΤΑ (σκ ενδιάμεσα), θα καθυστερήσω άλλες 5 μέρες στην δική τους διαδικασία (πάλι σκ ενδιάμεσα) και θα καθυστερήσω άλλες 8-9 μέρες να μου στείλουν την παραγγελεία κανονικά. σύνολο? +20 μέρες στις είδη 10 από την μέρα της παραγγελίας.

Και απο εκεί που είχα ξηλώσει το στούντιο και περίμενα, επρέπε να το ξαναστήσω να βγάλω δουλειά και μετά να ξαναξηλώσω. Αυτό που το βάζεις;

στην δουλειά μας αν θέλουμε να την κάνουμε σωστά λέμε η διαδικασία να εξυπηρετεί τον πελάτη και όχι η υπομονή του πελάτη να εξαντλείται στην διαδικασία. Μπορώ να σου αναφέρω άπειρα παραδείγματα άλλα το πιο απλό που μπορούσε να πει ήταν: σου φωρτώνω τα basstraps αμέσως.

 
Στο υπόλοιπο 99% των περιπτώσεων που έχουν αναφερθεί δεν υπήρξαν προβλήματα ή αν υπήρξαν, τελικά διορθώθηκαν.

Κανε υπομονή και μη γκρινιάζεις  ;D

 
Ψωνίζοντας από κει αποδέχεσαι τους όρους και τις διαδικασίες που ορίζει το καταστατικό λειτουργίας τους. Εαν δεν σ'αρέσει επέστρεψε τα πράγματα και τελείωσε το θέμα εκεί.Ειδάλλως κάνεις υπομονή και ο Αγγελόπουλος για την εξυπηρετησή σου δουλεύει. ;)

 
συζητώ για ένα πρόβλημα όντας συγχυσμένος και αυτό το αναγνωρίζω ως λάθος μου, έκανα edit to post χωρίς χαρακτηρισμούς και προσπάθησα να επικεντρωθώ στις αντικειμενικές λεπτομέρειες. Δεν μπορώ να δεχτώ υποδείξεις που αφορούν ότι είναι ευθύνη μου που αποδέχτηκα να ταλαιπωρούμαι μπροστά σε ένα καταστατικό μιας εταιρίας. Και ακόμα και αν συμφωνώ με το καταστατικό τους αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνω τουμπεκί όταν κάτι πάει στραβά. Η υπομονή σε τέτοια θέματα καλό είναι να εξαντλείται νωρίς γιατί με παθητική στάση του πελάτη ο άλλος είναι ζαμάν φου. Εντάξει άλλος σας μπορεί να μην είχε πρόβλημα, εγώ όμως έχω και το λέω. Και καλά κάνω και το λέω γιατί έχω γλυτώσει από πολλά λεφτα στο παρελθόν με την τακτική μου αυτή. Μπροστά στην δημοσίευση του προβλήματος μου στο παρελθόν, έκανα εταιρία αυτοκινήτων να μου άλλαξει δύο φορές μοτέρ εκτός εγγύησης για δική τους ευθύνη, γλίτωσα σύνολο 15000 ευρώ απο εκεί που θέλανε να με βάλουν να πληρώσω αδίκως. Και αν αυτό με χαρακτηρίζει γκρινιάρη ναι είμαι, αλλά τουλάχιστον δεν είμαι κορόιδο που μπροστά σε αλλουνού ευθύνη θα κάτσει να πει ότι το αποδέχομαι, θα κάνω υπομονή κτλ, αυτά είναι μαλακίες (sorry κιόλας)

Στην τελική το όλο πράμα εμπίπτει στην ενημέρωση της αγοράς. Εφόσον υπάρχει υποκειμενική και αντικειμενική ουσία καλό είναι να λέγονται τέτοια πράματα. Εντάξει είμαι το 1/10000στο των παραγγελιών, αλλά είμαι.

Και πάλι εδώ θα είμαι όταν θα λυθεί το θέμα και θα το γράψω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σιγουρα ειναι ταλαιπωρια για σενα ολο αυτο... Εγω απο το musicstore πηρα κεφαλι κ καμπινα τα δέματα ηρθαν με κουριερ εξω απο την πορτα μου την ημέρα ακριβώς που ειχα ενημερωθεί κ με πήραν τηλ πιο πριν αν θα είμαι σπιτι.Πλήρωσα εκείνη τη στιγμή αντικαταβολή με 20 ευρώ επιπλέον κοστος (ποσο που θα πλήρωνα για έμβασμα στην τράπεζα ουτως η αλλως... )

Χτυπα ξυλο ελπίζω να μείνω το ιδιο ευχαριστημένος αν έχω καποιο πρόβλημα κ πρέπει να με καλύψει η εγγύηση τους.....

 
Πρέπει να δεχθείς οτι σε μια εταιρία που δουλεύουν χιλιάδες άνθρωποι και ετοιμάζονται εκατοντάδες παραγγελίες καθημερινά είναι λογικό κάποια φορά, μία παραγγελία να μην είναι ολόσωστη. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Δε νομίζω οτι δεν έχεις και εσύ παρόμοια παραδείγματα απο τον δικό σου χώρο εργασίας. Απο την άλλη όμως μόνο απο τα μέλη του noiz έχουν γίνει χιλιάδες παραγγελίες μέχρι σήμερα και ζήτημα αν έχω ακούσει 1-2 πραγματικά παράπονα μέχρι τώρα που να μην είχαν αίσιο τέλος.

Εγώ προσωπικά έχω παραγγείλει καμιά 15ριά φορές και μόνο μια φορά είχα πρόβλημα και με το που επικοινώνησα λύθηκε εντός λίγων ημερών.

Οπότε υπομονή. Συμβαίνουν παντού αυτά και είναι αναπόφευκτα απο την στιγμή που δουλεύουν άνθρωποι και όχι ρομποτ.  ;)

 
^^ ίσως να το δεχόμουν μετά από 15 παραγγελίες, αλλά στην πρώτη μου έχω κάθε λόγο να αναφέρω το πρόβλημα μου. Και γιατί δεν ξέρω με ποιους ακριβώς έχω να κάνω και ίσως να θέλω να μαζευτούν και 15 καθυσηχαστικές απαντήσεις. Αυτό είναι και το νόημα του διαλόγου. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, με διαβεβαίωσαν ένα κλικ πως θα έχω αίσιο τέλος.

ΠΑΝΤΩΣ: σε research που έκανα στο φόρουμ υπάρχουν αρκετά προβλήματα για το συγκεκριμένο κατάστημα που αν είχα συμβουλευτεί πιο πριν πιθανότατα να αγόραζα αυτά που θέλω από αλλού και να μην είχα τόση καθυστέρηση. Μπορώ να είμαι πελάτης και σε άλλα καταστήματα στην τελική. (3 αναφορές για thomann μόνο στην πρώτη σελίδα μου φαίνονται αρκετά).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
http://www.thomann.de/gr/auralex_acoustics_roominators_alpha_dst_burgundy.htm

αυτό είναι το προϊόν. Ήταν σε πλήρη διαθεσιμότητα όταν έκανα την αγορά. Ήρθε όμως χωρίς τις μπασοπαγίδες. Επίσης ως δέμα ζυγίστικε ελαφρύτερο από το D-36 που είναι στην ουσία ένα D36 μαζί με 4 LENDR. Το βάρος επικυρώθηκε και από τον thomann και από τα ΕΛΤΑ. Άρα δεν μπήκανε οι μπασοπαγίδες ποτέ μέσα. Σε κάθε περίπτωση που δεν υπήρχαν διαθέσιμες έπρεπε να ενημερωθώ, μπορεί να είναι το κομπλάρισμα της Auralex έτσι άλλα δεν θα το ανακαλύπτω εγώ. Το προϊόν είναι listed σαν retail του thomann σε διαθεσιμότητα ακόμα και τώρα και αν ήταν ληψές οι μπασοπαγίδες να μου το λέγανε. Όχι πλήρωσε μας και βλέπουμε. Γιατί πλήρωσα και θα περιμένω 1 μήνα για να χρησιμοποιήσω αυτό που πήρα. 1 μήνας τόκοι στα 670 ευρώ χρηματοδότησης αξίζουν 4 ευρώ. Δεν τα ζητάω αλλά τυχαίνει να γνωρίζω για την αξία του χρήματος. Από 1000 πελάτες, μια τέτοια διαχείρηση της παραγγελίας τους είναι +4000 Ευρώ για τον thomann που τον αγαπούν όλοι και γουστάρουν να τα στάζουν. Στις εταιρίες αυτά τα πράματα μετράνε όταν πολλαπλασιάζονται για αυτό από την θέση μου το βρίσκω όλο αυτό απαράδεκτο και αντιεμπορικό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
μην ανησυχεις, αν κανανε λαθος θα το βρουνε και θα σου τα στειλουν ολα. (εμενα μια φορα ελειπε μια κιθαρα και ενα ενισχυτακι απο την παραγγελια). απλα εφαγες πακετο και θα περιμενεις κανα δυο βδομαδες ακομα..

 
Ανησυχείς πολύ. Ότι και να έχει συμβεί, θα παραλάβεις και την υπολοιπη παραγγελία. Με το συγκεκριμένο κατάστημα δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Απλά, αν συμβεί καμία στραβή (ελαττωματικό προϊόν, λάθος πακετάρισμα κλπ), υπάρχει μία συγκεκριμένη διαδικασία που παίρνει λίγο χρόνο. :)

 
Παίζει να έπεσες στην αλλαγή από άμεσα διαθέσιμα σε διαθέσιμα εντός 2-5 ημερών. Επίσης παίζει να θεωρούσες δεδομένο ότι το λάθος είναι του thomann και όχι κάποιου ταχυδρομίου (dhl/elta?) και με τον που τον πήρες τηλ, έχοντας αυτήν την αντίληψη να σου ξέφυγε καμιά λεπτομέρια που σου πέταξε αυτός που μίλησες.

Πάντως με τα τωρινά δεδομένα βάλε: Κάτι τις παραπάνω από τις 5 μέρες που παίρνει να γίνουν διαθέσιμα (άσε τι γράφουν οι πάντες στα site τους) και άλλες 5-8 εργάσιμες (δηλαδή καμιά 10αριά συνολικά μέρες) να έρθουν= Κοντά στις 2,5 βδομάδες. Ε, περίμενε να δεις αν σου είναι στο δρόμο. Το tracking number το έχεις να δεις τι γίνεται;

Να σε ρωτήσω κάτι όμως; Ρώτησες Ελλάδα αν υπάρχουν και πόσο κοστίζουν; Θεωρώ ναι έτσι;

 
στον στολα πωλείται το συγκεκριμένο προϊόν, όχι δεν ρώτησα. Σε εξοπλισμό στούντιο δεν κοιτάω ποτέ Ελληνικά καταστήματα. είχανε τόσο καιρό αναρτημένες τις max retail τιμές. Τώρα και καλά το 'καταλάβανε' και βγάλανε τιμές από site. όχι πως το εκμεταλλεύονταν όλα αυτά τα χρόνια.

μέχρι στιγμής το καλύτερο κατάστημα που συνάντησα είναι το dv247 πάντως. Δωρεάν αποστολή μέσα σε 3 μέρες ότι πήρα το είχα και πολύ καλή εξυπηρέτηση. Απλά έχουν λίγο ακριβότερες τιμές από Θωμά.

 
εμενα παλι μου κανει εντυπωση ρε παιδια που σας τα στελνουν με ταχυδρομειο,εμενα ο Θωμας μου στελνει τα παντα με Tαχυμεταφορες ΕΛΤΑ το πολυ σε 4 ημερες και εχω κανει μονο φετος 15 παραγγελιες χωρις ΚΑΝΕΝΑ προβλημα....

μηπως δεν ειστε Αθηνα?

 
Superfunk είπε:
εμενα παλι μου κανει εντυπωση ρε παιδια που σας τα στελνουν με ταχυδρομειο,εμενα ο Θωμας μου στελνει τα παντα με Tαχυμεταφορες ΕΛΤΑ το πολυ σε 4 ημερες και εχω κανει μονο φετος 15 παραγγελιες χωρις ΚΑΝΕΝΑ προβλημα....

μηπως δεν ειστε Αθηνα?
Εμένα πάντως στη Θεσ/νίκη, ανάλογα με το μέγεθος και το βάρος του κουτιού μου έρχονται με ΕΛΤΑ ή με Ταχυμεταφορές. Μάλιστα μια φορά που είχα πάρει πολλά πράγματα σε μια παραγγελία, τα μισά ήρθαν με ΕΛΤΑ και τα άλλα μισά με ταχυμεταφορές με μια μέρα διαφορά

 
Superfunk είπε:
εμενα παλι μου κανει εντυπωση ρε παιδια που σας τα στελνουν με ταχυδρομειο,εμενα ο Θωμας μου στελνει τα παντα με Tαχυμεταφορες ΕΛΤΑ το πολυ σε 4 ημερες και εχω κανει μονο φετος 15 παραγγελιες χωρις ΚΑΝΕΝΑ προβλημα....

μηπως δεν ειστε Αθηνα?
μηπως τους το εχεις ζητησει εσυ? γιατι και εμενα οι τελευταιες παραγγελιες thomann ερχοταν σε δυο τρεις εβδομαδες (με ολα σε στοκ)...

 
οχι δεν το εχω ζητησει,μενω ομως στο κεντρο οποτε πολλα δεματα ερχονται με ταχυμεταφορες ακομα και αν εχουν σταλει με απλο ταχυδρομειο :o τρεχα γυρευε δηλαδη....

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα