400 τεύχη ΜΟΤΟ

Πάντως το άλλο καλοκαίρι ξεκινώ επιχείρηση ανάστασης DT 15ετίας και... Έτσι γιατί ο σωστός οδηγός πρέπει να μυρίζει μεταξύ τηγανιτού κεφτέ και γαρίδας κάθε φορά που κατεβαίνει από τη μηχανή!
Φαντάσου ότι εγώ μύριζα έτσι όταν έβγαινα από το προηγούμενο αυτοκίνητό μου. Α και είχα κουφαθεί κιόλας γιατί η μουσική έπαιζε τσίτα για να ξεχωρίσει από τον ήχο της μηχανής... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Οι δίχρονες μηχανές πάντως είναι repect! Πρέπει να προλάβω να πάρω μία πριν εκλείψουν.

 
Να σας επικυρώσω και εγώ ότι διάβαζα φανατικά το ΜΟΤΟSPORT στις αρχές του 80 με έξοχο αρχισυντάκτη τον Παπανδρέου, φοβερό οδηγό αγώνων που ήταν πάντα μέσα στους πρώτους την εποχή του Τατοϊου και εισήγαγε τις νέες τεχνικές οδήγησης τότε (τύπου Kenny Roberts) και που δυστυχώς όταν ξεκίνησε το επίσης καλό MOTO, είχε μείνει από πνοή και έσοδα για ν' ανταπεξέλθει στους φρέσκους πιστσιρικάδες με την ακριβή έκδοση. Φοβερή εποχή και φοβερό περιοδικό.

 
τα θέλω γιατι πάνε καλά για τα λεφτά τους' date=' εστω αξιοπρεπώς[/quote']

τεσπα θα σου έλεγα να τείνεις προς faser μεριά πάντως......Σαφώς πιο εξελιγμένο εν αντιθέσει με το TDM το οποίο μου φαίνεται ελαφρώς παλιομοδίτικο πλέον.....Οπωσδήποτε πιο street χαρακτήρας με το TDM βέβαια να σου προσφέρει μάλλον πιο άνετο ταξίδι (πάντως σε πληροφορώ ότι η θέση οδήγησης στο TDM είναι αρκετά μη βολική, δηλ τεντωμένα χέρια για να πιάσεις το τιμόνι και σχετικά χαμηλή θέση οδήγησης). Σχετικά καλύτερο abs στο tdm...

Γενικά αυτό που θα πρέπει να σε απασχολήσει είναι ο superbike χαρακτήρας του fazer ενίοτε (σύγκρινε λίγο τα χαρακτηριστικά τoυ μοτέρ της R1 με αυτά του αντίστοιχου του fazer και θα καταλάβεις τι εννοώ), που αν είσαι φαν των street σαφώς και θα σε τραβήξει.....Όσο για το TDM εν γένει είναι πιο "συντηρητικό" με διαθέσεις για άνετα ταξίδια (η σέλα του είναι ικανοποιητική και για τους δύο αναβάτες)......

Αυτά.....
 
Οι δίχρονες μηχανές πάντως είναι repect! Πρέπει να προλάβω να πάρω μία πριν εκλείψουν.
εννοείς για εντούρο;

γιατί απ τις άλλες δεν υπάρχει τίποτα.......

Δεν πληρεί προδιαγραφές και παπαριές σου λέει....8)

βγάλτε τις διχρονέλες να μυρίσουμε λαδάκι του Θεού...... 8) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 
Από σπορ η daytona τους έβαλε τα γυαλιά' date=' αξιοποιώντας στο έπακρο και το τελευταίο αλογάκι της, σε αντίθεση με τα ιαπωνικά που είχαν καταντήσει να κάνουν επίδειξη δύναμης στην πίστα και με το που έβγαινες στο δρόμο έψαχνες πλάτες, καρπούς, οπίσθια και όλα αυτά για να δεις την αγγλική σφήγκα, που τόσο εύκολα άφηνες πίσω στα Μέγαρα, να σε περνάει σαν κουραδίτσα και να σε αφήνει στον κανονικό δρόμο![/quote']
Α γεια σου.....Χαλαρά το καλύτερο supersport......Bασικά οι Ιάπωνες το χουν χάσει το παιχνίδι από την off-road αγορά (λέγε με ktm, husqvarna, husaberg κλπ) αλλά πάνε γυρεύοντας και για τα supersport (βλ triumph και τις ιταλίδες)
 
Αν με τις ιταλικές εννοείς τις Aprilia & Ducati, απλά να πω ότι τα έχουν αφήσει τα γιαπωνέζικα έτη φωτός πίσω. Αλλά μια η τιμή μια και η περίφημη ιταλική "αξιοπιστία" (καλά οι γείτονες τι πίνουν και καταφέρνουν πάντα το ακατόρθωτο; ) τους στερεί την απευθείας εμπορική κόντρα με τους σχιστομάτιδες.

Και είμαι και τζαπανεζόφιλος κιόλας!!!!

 
Να σας επικυρώσω και εγώ ότι διάβαζα φανατικά το ΜΟΤΟSPORT στις αρχές του 80 με έξοχο αρχισυντάκτη τον Παπανδρέου' date=' φοβερό οδηγό αγώνων που ήταν πάντα μέσα στους πρώτους την εποχή του Τατοϊου και εισήγαγε τις νέες τεχνικές οδήγησης τότε (τύπου Kenny Roberts) και που δυστυχώς όταν ξεκίνησε το επίσης καλό MOTO, είχε μείνει από πνοή και έσοδα για ν' ανταπεξέλθει στους φρέσκους πιστσιρικάδες με την ακριβή έκδοση. Φοβερή εποχή και φοβερό περιοδικό.[/quote']
Νομίζω ότι αφού σταμάτησε να βγαίνει το MOTOSPORT, ο Παπανδρέου είχε πάει για μια περίοδο στο ΜΟΤΟ. Μπορεί και να κάνω λάθος, δεν είμαι σίγουρος. Ημουν πολύ μικρός τότε και δεν τα παρακολουθούσα. Ο,τι έχω διαβάσει από αφιερώματα στα 80'ς...
 
Αν με τις ιταλικές εννοείς τις Aprilia & Ducati' date=' απλά να πω ότι τα έχουν αφήσει τα γιαπωνέζικα έτη φωτός πίσω. [/quote']
Bεβαίως εννοώ αυτες.....Βάλε και την MV Agusta....
 
Εγώ να δεις κλασικούρα που έχω στην αποθήκη και περιμένει αναστήλώση. CZ 175. Γιατί είμαστε φαν του πρώην ανατολικού μπλόκ και της διχρονίλας. Ουγκ!

cz175.jpg


 
CZ με το κλασσικό λογότυπο!!!! Και απ'ότι φαίνεται είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Κώστα τελικά έχεις πολλά κρυφά ταλέντα και μας τα εμφανίζεις σιγά σιγά.

Λοιπόν, το αποφάσισα. Αμα βρώ κανα παλιό ζούνταπ (γερμανική ποιότητα) θα το πάρω θα το αναστήσω και θα σπέρνουμε μαζί τον πανικό.

 
ειχα το TDR................... και το πούλησα !!!!!!!!!!!

Αυτό ήταν δίχρονο που κάπνιζε,, και όταν ρόπιαζε.........σκότωνε

 
Βρασούλη δεν είναι αυτό το δικό μου βρε αλήτη! Απλά μια φωτό βρήκα για να δουν οι άσχετοι για τι πράμα μιλάω. Το δικό μου είναι πορτοκαλί-μαύρο-σκουριά...

 
ειχα το TDR................... και το πούλησα !!!!!!!!!!!
Αυτό ήταν δίχρονο που κάπνιζε' date=', και όταν ρόπιαζε.........σκότωνε[/quote']

Το δυόμισι? Μαυρο-κίτρινο φαντάζομαι. Αυτή ήταν η πρώτη μηχανή που είχα ερωτευτεί όταν ακόμα ήμουν μικρός και χωρίς να ξέρω τίποτα από μηχανές. Είχα δει μια σε ένα πεζοδρόμιο και είχα πάει κοντά και τη χάζευα. Επειδή ήμουν πολύ μικρός βέβαια, η σέλα ήταν περίπου στο ύψος της μύτης μου. :lol: Τότε ήρθε ο τύπος που την είχε, την έβαλε μπροστά μου ήρθε η διχρονίλα στη μούρη και έφυγε γκαζώνοντας και σουζάροντας. Από τότε στιγματίστικα από αυτό το αργαλείο και ήθελα και εγώ. Το μόνο που ήξερα τότε βέβαια ήταν ότι ήταν Yamaha μαύρη με κίτρινο. :lol: :lol: :lol:

Κώστα και σκουριασμένα αυτά με λίγη προσπάθεια μπορεί να δουλέψουν. Γι'αυτό σου λέω πρέπει να πάρω ένα ζούνταπ, να βρούμε και άλλους δύο, έναν με ΜΖ και έναν με URAL και θα είμαστε οι 4 χορσμεν οφ δε απόκαλυπς. Δε τρού απόκαλυπς! Πιούρ φάκιν αρμαγκέντον!
 
Πάντως μόλις μου το είχαν δώσει, η πρώτη μου κίνηση ήταν να του ξηλώσω το καρμπυρατέρ και να το βάλω στην πάπια μου! Μαζί με την αυτοσχέδια εξάτμιση μια-σε-καμία φυσικά.

 
Εγώ να δεις κλασικούρα που έχω στην αποθήκη και περιμένει αναστήλώση. CZ 175. Γιατί είμαστε φαν του πρώην ανατολικού μπλόκ και της διχρονίλας. Ουγκ!
cz175.jpg

Θεός!!!! Αυτή σχεδόν βάζει τα γυαλιά και σε μερικές Enfield, ίσως και σε καμιά Triumph (ok, ιεροσυλία). Χαζέψτε... http://www.royal-enfield.com/

Αλλά πλησιάζοντας στην κορυφή... http://www.indianmotorcycle.com/

 
Σύντομα θα ποστάρω και φωτό με 5άρα φλορέττα σε επαρχιακό χωματόδρομο, μόνο για σας. Τέλοςςςςςς

 
Επεπεπεπεπ, τι "τέλος"; Που πας τώρα που μας φκιανς;

...κι αν επιτρέπεται, τι φοράς τώρα;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top