400 τεύχη ΜΟΤΟ

panagiotis

Μέλος
Μηνύματα
2,296
Πόντοι
36
Φαντάζομαι δε θα ενδιαφέρει και πολλούς αλλά.....

το πρώτο περιοδικό μοτοσικλέτας που βγήκε στην Ελλάδα, κυκλοφόρησε το 400ο τεύχος του....Μέσα σε περίπου 22 χρόνια κατάφερε να προσφέρει στους αναγνώστες του 400 μοναδικά τεύχη....Στο τεύχος αυτό θα βρείτε ένα καταπληκτικό αφιέρωμα με κάποια από τα καλύτερα άρθρα από συντάκτες του ΜΟΤΟ από το 86 και σήμερα.....Για τους παλαιούς (vrass ακούς;:lol:) θα βρείτε κάποια από τα άρθρα του μεγάλου Χρίστου Χατζάρα....

Όσοι πιστοί.....

coverm400_resized_bignoiz.JPG


 
Για καθαρα ιστορικους λογους να σε πληροφορησω

οτι το ΜΟΤΟ δεν ειναι το πρωτο περιοδικο που κυκλοφορησε .

Πρωτο πρεπει να ηταν το (αν θυμαμαι καλα)

ΜΟΤΟSPORT γυρω στο 1979

 
Σωστός ο dkall. Και υπήρχαν βέβαια και οι 2τροχοί που εκείνα τα χρόνια βγαίναν 1-2 φορές το χρόνο!

Το ΜΟΤΟ πάντως ήταν το περιοδικό που ήταν εντελώς αυτοδημιούργητο, δεν εξαρτήθηκε ούτε χαρίστηκε σε μεγάλους εκδοτικούς οίκους, και είχε τις περισσότερες καινοτομίες από όλα τα ελληνικά περιοδικά μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων (εξαιρούνται οι 4τροχοί). Ηταν το πρώτο περιοδικό που έκανε τις δικές του δυναμομετρήσεις των οχημάτων που δοκίμαζε (και το πρώτο στην ελλάδα που έκανε δυναμομέτρηση στον τροχό), είχε πάντα τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό μέτρησης επιδόσεων, και γενικότερα έκανε τις πληρέστερες δοκιμές με τα δικά του μέσα πάντα.

Αυτό όμως που ξεχωρίζει, για εμένα, είναι οι πρωτοβουλίες και οι ιδέες της συντακτικής ομάδας του που γιναν πράξη και αφορούσαν κυρίως ταξίδια σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενεργή συμμετοχή σε δοκιμές και δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν τα μεγαλύτερα περιοδικά παγκοσμίως και γενικότερα μία τάση να ξεφυγει από τα στεγανά του Ελληνικού χώρου και να γυρίσει όλον τον κόσμο, παίρνοντας μαζί του έστω και νοητά όλους τους αναγνώστες του. Και αυτό είναι για εμένα που το κάνει τόσο ξεχωριστό από τα υπόλοιπα περιοδικά του χώρου, και το έχει κάνει και ένα εκ των κορυφαίων παγκοσμίως.

Οχι δεν είμαι μέτοχος, ούτε γραφω στο ΜΟΤΟ, απλά για τους παραπάνω λόγους γεμίζω τη βιβλιοθήκη μου με τα τεύχη του (τώρα πλέον και το γραφείο και το πάτωμα) και φωνάζει η μάνα μου. :lol: :lol: :lol:

 
Ρε παιδιά ο Καραχάλιος λέει πως ήταν το πρώτο περισοδικό μοτοσικλέτας στην Ελλάδα......Τεσπα μάλλον αυτό που είπε ο vrass θα εννοούσε

Αυτό όμως που ξεχωρίζει' date=' για εμένα, είναι οι πρωτοβουλίες και οι ιδέες της συντακτικής ομάδας του που γιναν πράξη και αφορούσαν κυρίως ταξίδια σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενεργή συμμετοχή σε δοκιμές και δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν τα μεγαλύτερα περιοδικά παγκοσμίως και γενικότερα μία τάση να ξεφυγει από τα στεγανά του Ελληνικού χώρου και να γυρίσει όλον τον κόσμο, παίρνοντας μαζί του έστω και νοητά όλους τους αναγνώστες του. Και αυτό είναι για εμένα που το κάνει τόσο ξεχωριστό από τα υπόλοιπα περιοδικά του χώρου, και το έχει κάνει και ένα εκ των κορυφαίων παγκοσμίως.

[/quote']

Πόσο δίκιο έχεις αδερφέ..... :wink:
 
Φανατικός του ΜΟΤΟ κ γω, μέχρι το σημείο που άρχισε να βάζει όλο τα ίδια και τα ίδια θέματα, και ψιλοβαρετά, οπότε και το έκοψα. Αλλά μάλλον δεν πολυφταίει το περιοδικό, εγώ φταίω που μεγάλωσα. Και μυαλό δεν έβαλα.

 
Οντως το moto είχε τις στιγμες του.

Ολοι πιστεύω περάσαμε απο αυτό, ονειρευτήκαμε μαζί του τις εξωτικές μοτοσυκλέτες, ζήσαμε το χιούμορ τους στα τέστ, βλέπαμε φωτογραφίες στα όρια, αφιερώματα, τσακωνόμαστε για τις επιδόσεις, πόρωση

Εγώ το παράτησα εδώ κι έξι χρόνια γιατι μου έφυγε η k2bl2 για τις μηχανές, αλλά δεν ξεχνώ, εξ άλλου πολλά τευχη του είναι ακόμα μαζί μου στο βοηθητικό δωματιάκι μου.

400 τευχη ε? Ε, δεν είναι και λίγα, respect

 
Προσωπικά δεν έχω διαβάσει ωραιότερα αφιερώματα από αυτά των Mega Test ON/OFF που κάνουν κάθε χρόνο και πόσα άλλα ακόμα επίσης......Οι συντάκτες το ζουν το πράγμα......Αν διαβάσετε το editorial του τεύχους κάπου λέει ο Καραχαλιος ότι όταν μαζευτήκαν για να διαλέξουν τα άρθρα για το αφιέρωμα, ένας συντάκτης λέει: "Δεν μπορώ να το κάνω αυτό είναι πολύ συγκηνητικό.....Δε μπορούσα να το φανταστώ όταν διάβαζα στην Ξάνθη τα πρώτα τεύχη, ότι μια μέρα θα ήμουν μέσα στο ΜΟΤΟ, θα δούλευα εδώ....."

Δεν έχω ξαναδεί πιο κεφάτους, καλαμπουρτζήδες συντάκτες......πιο κ@υλωμένους με το αντικείμενο βρε αδερφέ....πώς το λένε;......

Α, αυτοί ήταν που μέ έπεισαν και ποια είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ μηχανή σήμερα ώστε να μη κάθομαι να κάνω μεθαύριο έρευνα αγοράς.... 8) :D

Μα φυσικά η 990 Αdventure...... 8)

 
Η ΚΤΜ; Δε μου άρεσε! 8O :lol:

Τρομερή αλλά κάποια προβλήματα του παρελθόντος της στοίχησαν λίγο (καταραμένη ΚΤΜ)

 
Καλά τα τεστ και όλα αυτά (ειδικά τα ταξιδιωτικά) αλλά πιστεύετε πραγματικά ότι δεν εξυπηρετούνται κάποια συμφέροντα? Και είναι φυσιολογικό άλλωστε...

Το κακό είναι ότι όλα τα περιοδικά έχουν κολλήσει στα ss 600-1000 και στα σκούτερ (λογικό θα μου πεις αφού όλοι μ'αυτά ασχολούνται). Δε βλέπεις εύκολα μεγάλα συγκριτικά όπως εκείνο που προανέφερε ο Παναγιώτης.

Τώρα για το 990 Adventure πραγματικά είναι ΠΟΛΥ ωραίο μηχανάκι. Αλλά φυσικά έχει να κάνει με τις ανάγκες του καθενός...

Όσο για τα προβλήματα, αν το οδήγείς σαν ινδιάνος, ακόμα και Honda να είναι κάποια στιγμή η τρόμπα του συμπλέκτη πχ θα τα κλ@σει ή οτιδήποτε άλλο. Και ξέρω ότι σε προδιαθέτει να το οδηγείς έτσι, αλλά είναι και λίγο θέμα τύχης βέβαια (αν και τα στατιστικά δεν είναι με το μέρος της ΚΤΜ)...

 
ΕΕΕ!!!! συγνωμη , κατι εχετε παρει στραβα .

Οταν λεει "adventure" η KTM δεν εννοει τη μηχανη,

αλλα την περιπετεια που θα τραβηξει ο "ευτυχης"

ιδιοκτητης για να βρει μεσο μεταφορας, μηχανικο,

κλπ . οταν θα μεινει .

 
Ένα είναι το σωστό το μηχανάκι το πρόστυχο, GSXR 750, το παλιό όμως το ελαιόψυκτο, όχι τα καινούργια.

Αν θέλετε κάτι σε εντούρο, να προτείνω XR200 ή ΙΤ175.

Τέλοςςςςςςς.

 
Εγω οταν λιώσει το έρημο το kle που έχω, που δεν το βλέπω, αυτό και σε 20 χρόνια θα πηγαίνει αν το συντηρώ, αν πάρω θα πάρω η καμια phazer η κανα tdm

Σε δύο χρόνια που θα μπω στην alpha bank και δώσω την τελευταία δόση του αυτοκινήτου και αφού αρχίζω να πανυγηρίζω και να ουρλιάζω μέσα στην τράπεζα απο την χαρά μου θα κάνω τα εξής

Θα πάρω άλλο ένα δανειο 10000 για ενίσχυση του προυπολογισμού για το γάμο μου και για επισκευές στο σπίτι μου, το οποίο μετά θα νοικιάζω

Μόλις το ξεχρεώσω και αυτο

θα πάρω άλλο ένα δάνειο με την γυναίκα μου πλέον, και μέσα σε αυτα θα υπολογίσω , την αγορά της μοτοσυκλέτας και ενος άλλου synth.

θα είμαι περίπου 41 χρονών τότε , αν είμαι καλά και μάλλον θα έχω και παιδάκι

 
Πάντως την έχ μελετήσει ΠΑΡΑπολύ αυτή τη μηχανή και έχω καταλήξει πως ναι είναι η απόλυτη all terain....

Προσέξτε λίγο στα άρθρα-"μαθήματα" του Σπανού τι της κάνει, πού την πάει......Τον βλέπεις να κάνει εντούρο στα τρόχαλα και να μην ισιώνει πουθενά και με την ίδια μηχανή να κάνει άνετο ταξιδάκι στην άσφαλτο.....Εν τω μεταξύ όποιος την παίρνει σε τεστ αφήνει σχόλια του στυλ΄"δεν ήθελα να κατέβω απ τη μηχανή" κλπ.....

cos_dr δε το ξανασκέφτεσαι για tdm και phaser λέω γω; :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: παρεπιπτόντως ποτέ δε τις συμπάθησα αυτές τις δύο......

 
ΕΕΕ!!!! συγνωμη ' date=' κατι εχετε παρει στραβα .Οταν λεει "adventure" η KTM δεν εννοει τη μηχανη,

αλλα την περιπετεια που θα τραβηξει ο "ευτυχης"

ιδιοκτητης για να βρει μεσο μεταφορας, μηχανικο,

κλπ . οταν θα μεινει .[/quote']

Πςςςςςςς... Κακίες... Ηταν πολύ εμπνευσμένη κακία πάντως και μου άρεσε. Respect στον dkall!
 
Λοιπον , χωρις πλακα τωρα , το μηχανακι ειναι πανεμορφο και με καταπληκτικο ¨στησιμο¨

αλλα και αναξιοπιστο , δυστυχως παληκαρια , τοσα

χρονια δεν εχουν καταφερει να αποβαλουν τις

παιδικες αρρωστιες . Τελευταια εμπειρια , δεκαπενταυγουστο στην Βαλια Καλντα , οπου τρεχαμε 30 κμ για να μαζεψουμε τον δυστυχη που

το ολοκαινουργιο του 990 (4 μηνων) εμεινε στη μεση του πουθενα .

Κριμα-κριμα-κριμα , το λεω με λυπη κιολας γιατι

ειναι απο τα ελαχιστα μηχανακια πλεον που μπορουν να κανουν αυτο που μου αρεσει , δηλ. μεγαλα ταξιδια που περιλαμβανουν και χωμα (την παρκινσον βεβαια την εχεις εξασφαλισμενη)

 
Υδραυλικος συμπλεκτης

Φορτηγο- Γιαννενα κλπ,κλπ 3 μερες εφυγε να ξεσκασει ο ανθρωπος και του βγηκαν ξυνες.

Κατι ξερει παντως η ΚΤΜ και εχει 24 τηλ. επικοινωνια για οδικη βοηθεια

 
τα θέλω γιατι πάνε καλά για τα λεφτά τους, εστω αξιοπρεπώς

Απο καθαρές street δεν εχω καθόλου οδηγική εμπειρία, ούτε κάν η θέση οδήγησης μου είναι οικία αν και ξεκίνησα μικρός με ysr 50,

http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4496

και ένα άρθρο μου για όσους δεν διάβασαν πέρσυ.

 
Από σπορ η daytona τους έβαλε τα γυαλιά, αξιοποιώντας στο έπακρο και το τελευταίο αλογάκι της, σε αντίθεση με τα ιαπωνικά που είχαν καταντήσει να κάνουν επίδειξη δύναμης στην πίστα και με το που έβγαινες στο δρόμο έψαχνες πλάτες, καρπούς, οπίσθια και όλα αυτά για να δεις την αγγλική σφήγκα, που τόσο εύκολα άφηνες πίσω στα Μέγαρα, να σε περνάει σαν κουραδίτσα και να σε αφήνει στον κανονικό δρόμο!

Πάντως το άλλο καλοκαίρι ξεκινώ επιχείρηση ανάστασης DT 15ετίας και... Έτσι γιατί ο σωστός οδηγός πρέπει να μυρίζει μεταξύ τηγανιτού κεφτέ και γαρίδας κάθε φορά που κατεβαίνει από τη μηχανή!

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top