Εχω ένα ενισχυτή μπαταρίας (AER compact mobile 2) ο οποίος παίρνει ένα μικρόφωνο αλλά θέλω να του συνδέσω δύο για να τραγουδάμε ντουέτο στο δρόμο ;D ....
έχω και αυτό το μαραφετάκι
http://www.thomann.de/gr/art_splitcompro.htm
το οποίο δουλέυει κανονικά αλλά δεν είναι transformer isolated, οπότε κατά κάποιο τρόπο τα δυό μικρόφωνα συνδέονται και μεταξύ τους. Δηλαδή βάζω δυο shure 58άρια και μόλις κλείσω το διακόπτη στο ένα πέφτει κατακόρυφα - αλλά όχι τελείως - η ένταση και στο άλλο.
Αντιλαμβάνομαι οτι δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος μίξης αλλά θέλω να ρωτήσω: Υπάρχει περίπτωση αυτή η συνδεσμολογία μακροπρόθεσμα να προκαλέσει κάποια βλάβη στον ενισχυτή?
Και το 2ο ερώτημα: Πήρα αυτό το μικτάκι 3 σε ένα XLR
https://www.thomann.de/gr/art_promix.htm
το οποίο θα το στείλω πίσω γιατί η ποιότητα του δεν είναι καθόλου καλή. Το gain στην έξοδο είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δυνατό! Βάζω τη στάθμη του μικροφώνου στο κανάλι του μίκτη στις 9 η ώρα, το gain στον ενισχυτή στις 8:30 - 9:00 και σφυρίζει! Χώρια ο θόρυβος - φύσημα - ο οποίος είναι πολύ έξω απ'τα όρια του αποδεκτού. Το δοκίμασα και με ένα pad (-30 db) και έρχεται στα ίσα του αλλά και πάλι η ποιότητα ήχου δεν είναι και σπουδαία....
Αξίζει να πάρω αυτό? Το οποίο είναι στα διπλά λεφτά βέβαια....
http://www.thomann.de/gr/rolls_mx_54s.htm
ή να κάνω απλά τη δουλειά με το passive που πρωτοανέφερα? (το splitcom pro)
Και τρίτη ερώτηση για όποιον ξέρει: γιατι είναι τόσο ακριβοί οι μικτες μικροφώνου με μπαταρία?
έχω και αυτό το μαραφετάκι
http://www.thomann.de/gr/art_splitcompro.htm
το οποίο δουλέυει κανονικά αλλά δεν είναι transformer isolated, οπότε κατά κάποιο τρόπο τα δυό μικρόφωνα συνδέονται και μεταξύ τους. Δηλαδή βάζω δυο shure 58άρια και μόλις κλείσω το διακόπτη στο ένα πέφτει κατακόρυφα - αλλά όχι τελείως - η ένταση και στο άλλο.
Αντιλαμβάνομαι οτι δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος μίξης αλλά θέλω να ρωτήσω: Υπάρχει περίπτωση αυτή η συνδεσμολογία μακροπρόθεσμα να προκαλέσει κάποια βλάβη στον ενισχυτή?
Και το 2ο ερώτημα: Πήρα αυτό το μικτάκι 3 σε ένα XLR
https://www.thomann.de/gr/art_promix.htm
το οποίο θα το στείλω πίσω γιατί η ποιότητα του δεν είναι καθόλου καλή. Το gain στην έξοδο είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δυνατό! Βάζω τη στάθμη του μικροφώνου στο κανάλι του μίκτη στις 9 η ώρα, το gain στον ενισχυτή στις 8:30 - 9:00 και σφυρίζει! Χώρια ο θόρυβος - φύσημα - ο οποίος είναι πολύ έξω απ'τα όρια του αποδεκτού. Το δοκίμασα και με ένα pad (-30 db) και έρχεται στα ίσα του αλλά και πάλι η ποιότητα ήχου δεν είναι και σπουδαία....
Αξίζει να πάρω αυτό? Το οποίο είναι στα διπλά λεφτά βέβαια....
http://www.thomann.de/gr/rolls_mx_54s.htm
ή να κάνω απλά τη δουλειά με το passive που πρωτοανέφερα? (το splitcom pro)
Και τρίτη ερώτηση για όποιον ξέρει: γιατι είναι τόσο ακριβοί οι μικτες μικροφώνου με μπαταρία?