"Αν σου φερνανε 1000 εργα απο το μελλον εργα που τα 10 θα θεωρουταν ΤΟ αριστουργημα 500 χρονια μετα, χωρις τη γραμμη των ειδικων, ολοι θα ηταν σαν να παιζουν Λοττο αν τους λεγαν ποια πιστευεις οτι ειναι αυτα. Δεν εχει αποφασιστει ακομα"
Υπάρχει και κάτι άλλο όμως Βρασίλη μου.
Κάθε έργο, πρέπει να το εξετάζουμε λαμβάνοντας πάντα υπόψιν μας την εποχή που δημιουργήθηκε.
Αλλιώς δεν έχει νόημα.
Αν σου έφερναν έργα από το μέλλον, δεν θα μπορούσες να τα εκτιμήσεις κατάλληλα, ακόμα και αν είχες τα αξιολογικά κριτήρια που απαιτούνται.
Υπάρχει και κάτι άλλο όμως Βρασίλη μου.
Κάθε έργο, πρέπει να το εξετάζουμε λαμβάνοντας πάντα υπόψιν μας την εποχή που δημιουργήθηκε.
Αλλιώς δεν έχει νόημα.
Αν σου έφερναν έργα από το μέλλον, δεν θα μπορούσες να τα εκτιμήσεις κατάλληλα, ακόμα και αν είχες τα αξιολογικά κριτήρια που απαιτούνται.
Σε κατι τοσο αφηρημενο το μονο κριτηριο ειναι αυτο που ανεφερες
Πως νιωθεις αν σταθεις μπροστα του.
Ολα τα αλλα αν δεν ειχαμε αποφασισει πως ειναι ετσι, δεν θα ηταν
Δεν υπαρχει δηλαση ουτε το πρωιμο εργο του καλλιτεχνη, ουτε κατι αντικειμενικο να αναλυσουμε.
Δεν ειναι δηλαδη Πικασσο, ουτε Καντινσκυ ουτε τιποτα.
Σε κατι τοσο αφηρημενο απο καλλιτεχνη που φυτρωσε κ δεν περασε απο κανενα σταδιο ρεαλισμου ή προηγουμενων σταδιων της μοντερνοποιησης της τεχνης οι αναλυσεις ειναι λιγο δογμα.
Αν σου φερνανε 1000 εργα απο το μελλον εργα που τα 10 θα θεωρουταν ΤΟ αριστουργημα 500 χρονια μετα, χωρις τη γραμμη των ειδικων, ολοι θα ηταν σαν να παιζουν Λοττο αν τους λεγαν ποια πιστευεις οτι ειναι αυτα. Δεν εχει αποφασιστει ακομα
Γι'αυτο λεω πως σε τετοια εργα το μονο κριτηριο ειναι πως νιωθεις αν τα κοιτας καταματα, απο κοντα,
Γιατι ακομα κ απ'το ιντερνετ αυτο που ειπε ο @fusiongtr κ ο @Nestoras το καταλαβαινω κ το δικαιολογω απολυτα κ το θεωρω δηλαδη ως νορμαλ προσεγγιση