Noiz Forum

σκούφοΣ
σκούφοΣ
Ενταξει την γλιτωσες ?

Σε κατι τοσο αφηρημενο το μονο κριτηριο ειναι αυτο που ανεφερες

Πως νιωθεις αν σταθεις μπροστα του.

Ολα τα αλλα αν δεν ειχαμε αποφασισει πως ειναι ετσι, δεν θα ηταν

Δεν υπαρχει δηλαση ουτε το πρωιμο εργο του καλλιτεχνη, ουτε κατι αντικειμενικο να αναλυσουμε.

Δεν ειναι δηλαδη Πικασσο, ουτε Καντινσκυ ουτε τιποτα.

Σε κατι τοσο αφηρημενο απο καλλιτεχνη που φυτρωσε κ δεν περασε απο κανενα σταδιο ρεαλισμου ή προηγουμενων σταδιων της μοντερνοποιησης της τεχνης οι αναλυσεις ειναι λιγο δογμα. 

Αν σου φερνανε 1000 εργα απο το μελλον εργα που τα 10 θα θεωρουταν ΤΟ αριστουργημα 500 χρονια μετα, χωρις τη γραμμη των ειδικων, ολοι θα ηταν σαν να παιζουν Λοττο αν τους λεγαν ποια πιστευεις οτι ειναι αυτα. Δεν εχει αποφασιστει ακομα

Γι'αυτο λεω πως σε τετοια εργα το μονο κριτηριο ειναι πως νιωθεις αν τα κοιτας καταματα, απο κοντα,

Γιατι ακομα κ απ'το ιντερνετ αυτο που ειπε ο @fusiongtr κ ο @Nestoras το καταλαβαινω κ το δικαιολογω απολυτα κ το θεωρω δηλαδη ως νορμαλ προσεγγιση

fusiongtr
fusiongtr
"Αν σου φερνανε 1000 εργα απο το μελλον εργα που τα 10 θα θεωρουταν ΤΟ αριστουργημα 500 χρονια μετα, χωρις τη γραμμη των ειδικων, ολοι θα ηταν σαν να παιζουν Λοττο αν τους λεγαν ποια πιστευεις οτι ειναι αυτα. Δεν εχει αποφασιστει ακομα"

Υπάρχει και κάτι άλλο όμως Βρασίλη μου.

Κάθε έργο, πρέπει να το εξετάζουμε λαμβάνοντας πάντα υπόψιν μας την εποχή που δημιουργήθηκε.

Αλλιώς δεν έχει νόημα.

Αν σου έφερναν έργα από το μέλλον, δεν θα μπορούσες να τα εκτιμήσεις κατάλληλα, ακόμα και αν είχες τα αξιολογικά κριτήρια που απαιτούνται.

σκούφοΣ
σκούφοΣ
Το εγραψα με πληρη επιγνωση αυτου που λες

Αν το διατυπωσω ετσι αλλαζει κατι?

[SIZE=14.3px]Αν φερνανε 1000 εργα που εχουν φτιαχτει πριν 20 χρονια κ οι καλλιτεχνες που τα κανανε ζουν στη ψαθα χωρις αναγνωριση κ σε 50 χρονια 10 απο αυτα θα θεωρουταν αριστουργηματα κ λεγανε σε ειδικους βρειτε ποια ειναι αυτα[/SIZE]

[SIZE=14.3px]Οι πιθανοτητες μπορει απο Λοττο να γινοταν Κινο, αλλα παλι θα ηταν τζογος[/SIZE]

fusiongtr
fusiongtr
Και αυτό είναι σωστό, γιατί αν κάτι δεν έχει εκτιμηθεί κατάλληλα σε μια περίοδο 20 χρόνων από την δημιουργία του, και εκτιμηθεί αργότερα, μάλλον ο παράγοντας "τύχη" για να εκτιμηθεί, έχει παίξει πολύ μεγάλο ρόλο.

Οπότε μπορείς να το δεις ως τζόγο.

Superfunk
Superfunk
"απο καλλιτεχνη που φυτρωσε κ δεν περασε απο κανενα σταδιο ρεαλισμου ή προηγουμενων σταδιων της μοντερνοποιησης της τεχνης"

έχεις λάθος πληροφόρηση.

check out his early works.

Superfunk
Superfunk
Φυσικά και να μην είχε περάσει από απεικονιστική ζωγραφική δεν θα έτρεχε και τίποτα.

Η εφεύρεση της ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑΣ έτσι κι αλλιώς είχε βάλει ταφόπλακα,όπως άλλωστε και ο κινηματογράφος στο θέατρο,στην απεικονιστική ζωγραφική.

Δεν είχε πλέον ουδεμία πρακτική αξία δεκαετίες πριν την εμφάνιση του Ρόθκο.

Η τέχνη μην ξεχνάς πρέπει να είναι πάντα current για να είναι ζωντανή.

fusiongtr
fusiongtr
"αν είναι ΠΟΛΥ επιτυχημένο και αρέσει σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κόσμο και εσύ το θεωρείς "μάπα" (πρόσεξε δε λέω να σου αρέσει αλλά να το πεις "μάπα") μάλλον ΕΣΥ στραβά αρμενιζεις,ο γυαλός μια χαρά ίδιος είναι..."

Με αυτό θα διαφωνήσω, αν έχεις τα αξιολογικά κριτήρια, αν και είναι λίγο ομιχλώδες το τοπίο.

Να σου πω τι εννοώ.

Αν πάρω τα charts σήμερα, τουλάχιστον τα μισά κομμάτια τα θεωρώ "μάπα" μουσικά (άσχετα με το ότι δεν μου αρέσουν).

Όμως θα μπορούσε να πει κάποιος ότι για το είδος τους εξυπηρετούν τον σκοπό τους, και το είδος τους και ο σκοπός τους δεν είναι η μουσική, είναι να πουλήσουν.

Η μουσική είναι απλά η δικαιολογία της κυκλοφορίας τους, και το click bait ας πούμε.

Άλλο είναι το προϊόν που πουλάει, όχι η μουσική.

Superfunk
Superfunk
"Αν πάρω τα charts σήμερα, "

Μα δεν θα τα πάρεις... σήμερα,σε 20 χρόνια τουλάχιστον θα τα πάρεις.

Και συμφωνώ ότι δεν θα υπάρχει τίποτα να πάρεις γιατί δεν έχουν ουδεμία αξία και θα έχουν ξεχαστεί απο όλους.

Οι Deep Purple όμως ΔΕΝ έχουν ξεχαστεί και ας μη μου αρέσουν και ας είναι 699 ετών ?

σκούφοΣ
σκούφοΣ
@Superfunk Εχεις απολυτο δικιο. Τα ειχα ψαξει κ δεν ειχα βρει τιποτε απο αυτα. 

Αρα αστοχο παραδειγμα ο Ροθκο

Υπαρχουν πολλοι πιο μοντερνοι ομως που δεν εχουν περασει απο τετοια πρωιμα σταδια.

Σ'αυτους ταιριαζει το φυτρωσαν

Ουτως ή αλλως ομως εκει που θελω να καταληξω δεν ειναι ο Ροθκο συγκεκριμενα.

Δε μπορω να εκφρασω γνωμη για τετοια εργα, οταν δεν τα εχω δει απο κοντα

Στα περι φωτογραφιας κ την απομακρυνση απο τον ρεαλισμο, δεν εγινε σε ενα βραδυ

Κ στον ιμπρεσσιονισμο ας πουμε κ στον εξπρεσσιονισμο υπαρχουν αντικειμενικα κριτηρια

Που κ παλι βεβαια το πως νιωθεις ειναι το νουμερο ενα

Superfunk
Superfunk
"

Υπαρχουν πολλοι πιο μοντερνοι ομως που δεν εχουν περασει απο τετοια πρωιμα σταδια.

Σ'αυτους ταιριαζει το φυτρωσαν"

Κοίτα με την εξαίρεση του Πόλοκ δύσκολο θα βρεις επαγγελματία, επιτυχημένο ζωγράφο που να μην έχει πάει σε ΣΧΟΛΗ.

Και δύσκολα θα βρεις σχολή που να μην διδάσκει τα fundamentals.

Η θεωρία του "ο τύπος μουτζουρωνει ένα χαρτί" και του "αυτό ρε συ το κάνω και εγώ" δεν αντέχει σε σοβαρή έρευνα.

Επειδή η σύζυγος μου έχει τελειώσει Καλών Τεχνών σε διαβεβαιώνω οτι όλοι οι...μουτζουριαρηδες συμμαθητές της μια χαρά ζωγραφίζουν απεικονιστικα ,δεν θα είχαν μπει άλλωστε στη σχολή αν δεν μπορούσαν.

σκούφοΣ
σκούφοΣ
Υπαρχουν πολλες σχολες μοντερνας τεχνης, ειδικα στην Αμερικη που  (πλεον) δε διδασκουν τιποτα που εχει να κανει με ρεαλισμο (τα fundamentals οπως κ να το κανουμε ειναι αρρηκτα συνδεδεμενα με αυτον) 

Υπο αυτη την εννοια χαραζουν γραμμη κ του τι τεχνη θα βγαζουν οι καλλιτεχνες του αυριο (αυτο παντα γινοταν) αλλα κ του σε τι μπαινει χι κ τι πρεπει να θεωρειται σημαντικο

Εχω δει πολλες περιπτωσεις ανθρωπων που πηγαν εκει με οραμα να ψαξουν τον καλλιτεχνικο εαυτο τους, ψαχνοντας το πρωτοποριακο συνδυαζοντας ρεαλισμο με απολυτο αμπστρακτ κ τους το κοψανε. Κ ολοι φυγανε για Ευρωπη για εντελως παραδοσιακες σχολες κ κονσερβατορια, να μαθουν τα κανονικα φανταμενταλς κ μετα να σπασουν το κεφαλι τους να βρουν τροπο πως θα τα συνδυασουν με τον αλλο κοσμο. Ισως το νεο πρωτοποριακο να ερθει απο εκει. 

fusiongtr
fusiongtr
Έχετε μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα, και χαίρομαι να την παρακολουθώ.

σκούφοΣ
σκούφοΣ
Ωραία λοιπόν

Το ήξερες εσύ πως το ντεπον αναβραζον δεν αρκεί μόνο να το βάλεις σε ποτήρι κ να το διαλύσεις σε νερό, αλλά χρειάζεται να το πιεις κιόλας?

Ε;

fusiongtr
fusiongtr
Μην μου το χαλάς τώρα ...

fusiongtr
fusiongtr
Άντε ρε παιδιά, έχω βάλει κρασάκι και περιμένω να διαβάσω.

Πείτε για τον Munch, για τον Klimt, ότι θέλετε.

Άντε βρε ...

Ακόμα και για τον Riopelle μπορείτε να πείτε.

Περιμένω να διαβάσω.

σκούφοΣ
σκούφοΣ
Και να φανταστείς ότι εγώ όλο αυτό άλλου ήθελα να το πάω

Στο ότι δε ξέρω τι είναι πιο εύστοχο.

Πχ

Σκέψου εναν από τους μοντέρνους ζωγράφους, από αυτούς που δεν έχουν σχέση με ρεαλισμο.

Κ όχι ως συνειδητή επιλογή να απέχουν απ'ό,τι έχει σχέση μαζί του.

Αλλά κάποιον που του δεν είχε ποτέ την εκπαίδευση, τη τριβή κ τη διάθεση να εξελίξει την ικανότητα του να μπορεί να συνθέσει κ να υλοποιήσει ένα έργο με τέτοια μέσα .

Αυτόν θα έπρεπε να τον χαρακτηρίζουμε ζωγράφο ή καλλιτέχνη?

Εξ ορισμού είναι ζωγράφος σίγουρα. Κ καλλιτέχνης. Τι είναι πιο εύστοχο? Αν το συγκρίνεις με ζωγράφους από αλλες περιόδους της τέχνης , πόσα κοινά έχει? Ο ίδιος ας πούμε μπορεί να ενοχλείται από τον προσδιορισμό ζωγράφος. Μπορεί το εικαστικός να είναι πολύ πιο εύστοχος. Μπορεί ακόμη κ αυτό να τον προσβάλλει σα λέξη. Το δημιουργός ? Το καλλιτέχνης; Με ποια έννοια; Με την έννοια του Νίτσε ; Πως καλλιτέχνης είναι αυτός που δε μπορεί να δεχτεί τον κόσμο έτσι όπως είναι κ δε μπορεί να επιβιώσει σε αυτόν;

Παίζουν ρόλο όλες αυτές οι ερωτήσεις; Για εμένα παίζουν, όχι ως ορισμοί, αλλά ποιο είναι το πρώτο όνομα που θα καταλήξω να σκέφτομαι αφού ακούσω κάθε μία από αυτές τις έννοιες. Κ προσπαθώ να καταλάβω τον εαυτό μου καλύτερα όταν αναλύω γιατί σκέφτηκα αυτόν.

Κ να φανταστείς ότι πάλι άλλου ήθελα να καταλήξω ?

Όλα αυτά για τη ζωγραφική, παραδοσιακή, μοντέρνα κ μεταμοντέρνα, τη φωτογραφία κ τις εικαστικές τέχνες, που όσο κ να μην ασχολείσαι καταλαβαίνεις ότι ο Ροθκο, ο Μονέ , ο Καραβάτζιο ο Γουόρχολ κλπ κάναν κάτι εντελώς διαφορετικό μεταξύ τους σαν διαδικασία κ αποτέλεσμα κ ας μη ξέρεις ιστορία της τέχνης γρι.

Ε.... Απ'ότι βλέπω στη μουσική τα τσουβαλιαζουμε πολύ πιο εύκολα, ακόμα κ εμείς οι μουσικοί κ συγκρίνουμε πράγματα μεταξύ τους τόσο άσχετα όσο ο Σεζάν με το Μιχαήλ Άγγελο ξέρω εγώ. 

σκούφοΣ
σκούφοΣ
Κ καταλήγω ώρες ώρες να σκέφτομαι τον καημένο το Μάνο που κάθε τόσο, προσπαθώντας να μας καλιμπραρει λίγο στο τι σημαίνει απόλυτο μέγεθος κ να μας θυμίσει ότι μιλάμε για ποπ μουσικές ουσιαστικά , πετάει τις περούκες ?

Nestoras
Nestoras
Πως και δεν έχει πάει η κουβέντα στις Τέλε, απορίας άξιον. 

ΑpussyΑ
ΑpussyΑ
Το κάτω μέρος με "χαλάει", κάτι μου ταράσσει την ισορροπία (υποκειμενικό)...

Αλλά, από την άλλη, εμένα μου μιλάει αυτό:

Προβολή συνημμένου 38597

(στο σαλόνι...και για να μην ψάρώσεις, είναι αποτυχημένη εκτυπωση από ένα λοκωμάγαζο, γαλαξία τους εδωσα, αυτό βγήκε, αλλα μου αρέσει και το κράτησα).

Superfunk
Superfunk
Εγώ έχω στο στούντιο ένα έργο της συζύγου που λατρεύω...

Δυστυχώς έχει τα μυαλά του @vrasidas27? και παρόλο που κΣερει να ζωγραφίζει ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ απεικονιστικά επειδή "δεν θα γίνει ποτέ Βελάσκες" τα έχει παρατήσει εδώ και χρόνια....

Προβολή συνημμένου 38598

Back
Top