Πρεπει να έχω δώσει γύρω στα 3.500 χιλιάρικα για τη συλλογή μου Metallica.Ξεκινησα να συλλεγω κυρίως βινύλια και cd γύρω στο 1995.Βλεποντας πισω τον παλιό μου εαυτό θα έλεγα πως μάλλον υπήρξα και fanboy!!!!Όλα αυτά έχουν τελειώσει εδώ και 15 χρόνια.Δεν μου αρέσει ΤΙΠΟΤΑ μουσικά από Metallica μετά το Garage.inc παρά μερικά σκόρπια riffs εδώ κι εκεί. Διαβάζω πολύ ΚΛΑΨΑ και ΜΙΡΛΑ για τον Χάμετ που έχει φτάσει με την ΜΟΥΣΙΚΗ του και τις ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΝΟΤΩΝ του σε ένα σημείο Χ στην μουσική....έχουν βάλει ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ πάνω από 100.000.000 άνθρωποι για να αγοράσουν μουσική στην οποία συμμετέχει και πολλοί περισσότεροι να τον δουν live ΞΕΡΟΝΤΑΣ από πριν τι θα δούνε

και τελοσπαντων τρώει με χρυσά κουτάλια από τη μουσική!Επομένως στον επαγγελματικό χώρο που δραστηριοποιείται κάνει κάτι καλά....και για να είναι ΠΟΛΥ επιτυχημένος κάνει κάτι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
Μερικές παραδοχες...
Οι Metallica τον επέλεξαν δεν τους επέλεξε αυτος.
ΜΑΖΙ ανέβηκαν δεν τους βρήκε φτασμενους και ΜΑΖΙ άλλαξαν (ξεπουλήθηκαν θαπει κάποιος) ΜΑΖΙ ωρίμασαν και πάλι ΜΑΖΙ παρακμάζουν μουσικά (κακά τα ψέματα....εδώ και πολλά χρόνια...ότι και αν κυκλοφόρησαν...το One το Creeping Death...το Master...το Sandman...και το Nothing Else Matters τους ταΐζουν....)
Ο Χάμετ δεν ήταν ποτέ βιρτουόζος.....ο Χάμετ εξυπηρετούσε πάντα το κομμάτι....στην εποχή (mid 80s) που ο λαός και η μόδα ψοφουσε για shredders έγραφε τρομερά σόλο....μπορεί όχι από άποψη τεχνικής (η οποία τεχνική τι ρόλο βαράει τελικά σε ένα κομμάτι;Πόση σημασία μπορεί να έχει;Θα μπορούσε το πιο δύσκολο πράγμα του κόσμου να είναι να παίξει κάποιος απλά μια ανοιχτή Μι άλλα ΤΥΓΧΑΝΕΙ να μην είναι

) αλλά από άποψη μελωδίας η δομής ενός σόλο η έμπνευσης και ταιριάσματος στο πάζλ...στο κομμάτι...στο σύνολο.Ηταν έτσι μέχρι το load reload....τι άλλαξε από τότε και ο Χάμετ γράφει μονότονα ανούσια και βαρετά solos;
Πολλά...
Άλλαξαν όλοι οι Metallica φιλοσοφία...μεγάλωσαν....κουράστηκαν...η προσωπικη τους ζωή άλλαξε....οικογένειες....διαζύγια ...θάνατοι...
Μέχρι τότε είχαν παραγωγούς....είχαν την "ανάγκη" να έχουν παραγωγούς και η παραγωγοί ήταν ίδιου η και μεγαλύτερου ονόματος από το δικό τους....γιατί δεν τα "ήξεραν όλα"....
Μέχρι τότε "κάθε νότα" στην κιθάρα "κάθε χτύπημα" στα τύμπανα ...περνούσε από μικροσκόπιο....και άλλα πολλά.
Μόλις αυτό άλλαξε και φτιάξαμε την δική τους δισκογραφική (έφυγαν από την vertigo και την Electra) και ξεκίνησαν να κάνουν τις παραγωγές μόνοι τους χάθηκαν τα χαλινάρια.Ετσι λοιπόν ολοι τους με πρώτο τον Λαρς και μετά τον Χάμετ έπαψαν να εξελίσσονται μουσικά.Mεχρι το justice ο Χάμετ είναι μάσα σε πολλά κομμάτια συνθετικά μετά το πήραν μονοπώλιο τα δύο αφεντικά.Πως να μην ατονισει η εξέλιξη του όταν ήξερε ότι "δεν τον παίζουν" οι άλλοι;Ο Χάμετ έχει γράψει στα ντουζενια του σολος που έχουν το υπέρτατο κατ εμέ χαρακτηριστικό που μπορεί να έχει ένα σόλο....ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΣΦΥΡΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!Θα μείνουν στην ιστορία ως μέρος αθανάτων μουσικών διαμαντιών που στο είδος τους peakαραν ψηλότερα από όποιονδηποτε άλλο....ασχετα αν το peak αυτό δεν είχε διαρκεια.
Ο Χάμετ πλέον δεν έχει μόνο σταματήσει να εξελίσσεται αλλά έχει χάσει και από το επίπεδο το οποίο βρισκόταν αλλά πραγματικά....who gives a fuck;Εδώ δεν νοιαζει τους ίδιους πια γιατί να χαλιεται ο Χ Ψ άγνωστος στην άλλη άκρη του κόσμου;
Για κάθε
"Έλα μωρέ ο Χάμετ τα σκατωνει συνεχώς στα live του...αν δεν είχε το wah να του κρύβει τις πρασινάδες θα έπεφτε πολύ γέλιο...έχει να συνθέσει σόλο η ριφφ της προκοπής από το enter sandman...και το the god that failed...."
Θα υπάρχει ένα
"Έχει γράψει το solo του puppets του unforgiven του wherever i may roam του fade to black τα 4 solos του Sanitarium το ριφφ του Enter sandman και το die by my hand riff στο Creeping Death κτλ κτλ...και έχει κάνει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες παιδάκια να ζητήσουν από τη μαμά και τον μπαμπά η τον άγιο Βασίλη να τους πάρει κιθαρα"