Gary Moore's Les Paul. Στα χερια του Hammett.

Δεν ξέρω τι συζητάμε ακριβώς, αλλά ο Kirk μου είναι ίδιαίτερα συμπαθής. 

Το αν παίζει (που παίζει) καλή κιθάρα δεν με ενδιαφέρει.

Είναι μουσικαράς, και αν τον ντύσεις και καλά...έχει τύπο ?

04.jpg

 
...το καλύτερο σόλο τους βέβαια που είναι στο nothing else matters το έγραψε και έπαιξε ο βασικός συνθέτης και ρυθμικός κιθαρίστας της μπάντας...


Καλύτερο & χειρότερο στη μουσική δεν υπάρχει, μόνο προσωπικό γούστο. Να δεχθώ την υποκειμενική άποψη σου αλλά αν αυτό το σόλο ξεχώρισες εσύ δείχνει ότι δεν έχεις ιδέα για την μπάντα. Τουλάχιστον τη μπάντα που αρέσει σε μένα των τεσσάρων αρχικών άλμπουμ.

Ούτε για αστείο δεν το εκλαμβάνω...τραγική η άποψη σου.

Δεν ασχολούμαι με τους Metallica από τις αρχές '90, έχω διαβάσει δεκάδες αρνητικά σχόλια για τον Hammett και το παίξιμο του. Δεν με ενδιαφέρει τι έπαιξε απ' το Black album και μετά, εμένα μου αρέσουν όλα ανεξαιρέτως τα σόλο στα τέσσερα αρχικά άλμπουμ. Είναι σόλο που κολλάνε άψογα στα κομμάτια και όχι ξεκάρφωτη επίδειξη τεχνικής όπως κάνουν αρκετοί κιθαρίστες σε μέταλ μπάντες. Γνωστό ότι κάποια από αυτά ήταν σόλα του Mustaine, όχι όλα όμως. Ούτε φάλτσα ούτε τίποτα αρνητικό δεν έχουν τα σόλα του. Βασικά δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό σε αυτά τα άλμπουμ, χωρίς να είναι τέλεια, είναι μέταλ αριστουργήματα για την εποχή που κυκλοφόρησαν αλλά και για σήμερα. Ακόμα και αν είχαν διαλύσει σαν μπάντα μετά το Justice θα ήταν το ίδιο επιδραστικοί στην μέταλ μουσική. Με τις μετέπειτα κυκλοφορίες τους έγιναν γνωστοί σε εκτός μέταλ κοινό και φυσικά πάμπλουτοι.

Τέλος, το να συγκρίνουμε κιθαρίστες και μουσικούς γενικότερα, είναι παιδικό και άκομψο. Οι Green & Moore άρχισαν να παίζουν σε μπάντες, και πολύ καλές μάλιστα, αλλά ήθελαν ανεξαρτησία. Αντίθετα ο  Hammett πήγε απ' τους Exodus στους Metallica και εκεί παίζει μια ζωή, τελείως διαφορετικές καταστάσεις. Δε θα γίνω δικηγόρος του γιατί τους θεωρώ το μεγαλύτερο ξεπούλημα στην ιστορία του R'N'R αλλά μου αρέσει ότι έγινε κάτοχος της συγκεκριμένης ιστορικής κιθάρας και την χρησιμοποιεί σε συναυλίες & ηχογραφήσεις. Το προτιμώ από το να την έπαιρνε συλλέκτης που δε μπορεί να παίξει ένα ακόρντο ή κάποιος σαν τον Bonamassa.

 
Άσχετα αν σου αρέσουν η όχι αξίζει να δεις τα γυρίσματα από την ηχογράφηση του black album με παραγωγό τον Bob Rock. 

https://youtu.be/_LftgfoRWqI?si=Pr_PgMJfJTxs-rGK

https://youtu.be/akfEZZp5SZM?si=IaD92Xh1gNa23mz5


Δεν ξέρω αν "παίζει καλή κιθάρα" (στα παπαρΓια μου βασικά αν κάποιος είναι καλός κιθαρίστας τεχνικά ή όχι  έχω τελειώσει εδώ και χρόνια το...δημοτικο ?) αλλά αυτό το σόλο στο βίντεο είναι Μουσική με Μ κεφάλαιο.

Συνεπώς έχω δίκιο: κάτι κάνει καλά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όσο περνούν τα χρόνια, γίνεται ολοένα και πιο κουραστική η παντελώς ανούσια συζήτηση περί Hammett ή τι θα γινόταν αν είχε μείνει ο Mustaine ή γιατί ο Hammett δεν είναι killer τύπου Petrucci ή Govan.

Μιλάμε για μια μπάντα, που αντικειμενικά έχει αφήσει το στίγμα της επί δεκαετίες στη μουσική και που μερικά από τα solo της θα προσπαθήσει κάποια στιγμή να τα βγάλει ένα παιδάκι που θα ξεκινήσει σήμερα ηλεκτρική.

Παίζει ο Hammett live χειρότερα από τους δίσκους;

Nαι και δεν είναι ο μόνος.

Τους είδα τελευταία φορά πρόπερσι,θα τους δω και φέτος.

Και ναι,δεν είναι από τους κιθαρίστες που βγάζουν πάντα με άνεση και καθαρά τα solos.

Όσο για την Greeny,αρκετά χρόνια πριν την πάρει ο Hammett την είχαν προτείνει στον Hetfield που όμως την απέρριψε.

Εγώ χαίρομαι που η κιθάρα είναι στα χέρια ενός κιθαροβαρεμένου που μιλάει για αυτήν με τον ενθουσιασμό 15χρονου, που την παίζει σε κάθε συναυλία.παρά να την είχε κάποιος "συλλέκτης" ή ακόμη χειρότερα ο..............




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλύτερο & χειρότερο στη μουσική δεν υπάρχει, μόνο προσωπικό γούστο. Να δεχθώ την υποκειμενική άποψη σου αλλά αν αυτό το σόλο ξεχώρισες εσύ δείχνει ότι δεν έχεις ιδέα για την μπάντα. Τουλάχιστον τη μπάντα που αρέσει σε μένα των τεσσάρων αρχικών άλμπουμ.

Ούτε για αστείο δεν το εκλαμβάνω...τραγική η άποψη σου.

Δεν ασχολούμαι με τους Metallica από τις αρχές '90, έχω διαβάσει δεκάδες αρνητικά σχόλια για τον Hammett και το παίξιμο του. Δεν με ενδιαφέρει τι έπαιξε απ' το Black album και μετά, εμένα μου αρέσουν όλα ανεξαιρέτως τα σόλο στα τέσσερα αρχικά άλμπουμ. Είναι σόλο που κολλάνε άψογα στα κομμάτια και όχι ξεκάρφωτη επίδειξη τεχνικής όπως κάνουν αρκετοί κιθαρίστες σε μέταλ μπάντες. Γνωστό ότι κάποια από αυτά ήταν σόλα του Mustaine, όχι όλα όμως. Ούτε φάλτσα ούτε τίποτα αρνητικό δεν έχουν τα σόλα του. Βασικά δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό σε αυτά τα άλμπουμ, χωρίς να είναι τέλεια, είναι μέταλ αριστουργήματα για την εποχή που κυκλοφόρησαν αλλά και για σήμερα. Ακόμα και αν είχαν διαλύσει σαν μπάντα μετά το Justice θα ήταν το ίδιο επιδραστικοί στην μέταλ μουσική. Με τις μετέπειτα κυκλοφορίες τους έγιναν γνωστοί σε εκτός μέταλ κοινό και φυσικά πάμπλουτοι.

Τέλος, το να συγκρίνουμε κιθαρίστες και μουσικούς γενικότερα, είναι παιδικό και άκομψο. Οι Green & Moore άρχισαν να παίζουν σε μπάντες, και πολύ καλές μάλιστα, αλλά ήθελαν ανεξαρτησία. Αντίθετα ο  Hammett πήγε απ' τους Exodus στους Metallica και εκεί παίζει μια ζωή, τελείως διαφορετικές καταστάσεις. Δε θα γίνω δικηγόρος του γιατί τους θεωρώ το μεγαλύτερο ξεπούλημα στην ιστορία του R'N'R αλλά μου αρέσει ότι έγινε κάτοχος της συγκεκριμένης ιστορικής κιθάρας και την χρησιμοποιεί σε συναυλίες & ηχογραφήσεις. Το προτιμώ από το να την έπαιρνε συλλέκτης που δε μπορεί να παίξει ένα ακόρντο ή κάποιος σαν τον Bonamassa.


Το σόλο του nothing else matters εχει λόγο υπαρξης, δημιουργεί κορύφωση στο κομμάτι και εχει αρμονικό ενδιαφέρον απο την αποψη οτι ακολουθεί τα ακόρντα και δεν είναι ατακτως εριμμενες πεντατονικες πεταμενες πανω απο ενα ριφ με ενα wah που ανεβοκατεβαίνει αρρυθμα.

Προφανώς εχω πολύ καλυτερη ιδέα για τη μπάντα απο σένα, αφου εχω παρακολουθήσει την πορεία της ως το st anger και όχι μονο τέσσερα αλμπουμ. Δεν το λεω ανταγωνιστικα αλλα αντικειμενικά.

Οπως ειπες κι εσύ, υποκειμενικά είναι αυτα. Δικαίωμα σου νσ σου αρέσουν τα μέτρια σόλο, αλλα αυτό δεν αναιρεί πως χιλιαδες αλλοι κιθαρίστες της εποχής θα έπαιζαν καλυτερα σόλος. Ευτυχως τα κόμματια ηταν τοσο καλα που δεν τα κατεστρεφε ο μουσικος αυνανισμος του Χαμετ

Τι ειναι καλα σολο? Τα σολο που ακολουθούν την αρμονία, που εχουν ρυθμικό ενδιαφερον, καλή τεχνική, groove, καλό ήχο και λόγο υπαρξης, που εξυπηρετούν και βελτιώνουν ενα κομμάτι. Όπως πχ του sweet child o mine, του the wall, του painkiller, τουbohemian rhapsody κλπ.

Απλα χρειαζονται και τα κατάλληλα αυτιά για να αναγνωρίσουν το αρμονικό ενδιαφέρον πχ του Friedman σε σχέση με το Χαμετ.

Οποος δεν τα έχει, μπορεί να εμπιστευτεί τα εκατομμύρια ανθρωπων που τον λενε τραγικό.

 
Το να μη μπορούμε ανοιχτά κ εντελώς αντικειμενικά να πούμε πως ένας κιθαρίστας στα σόλο του ακόμα κ στο στούντιο έχει μέτρια επιλογή νοτων, κακό feel, κακό φραζαρισμα, μέτριες φράσεις στην καλύτερη κ κακό pitch, επειδή είναι επιτυχημένος κ φοβερός συνθέτης δεν το καταλαβαίνω.

Παίζουν ρόλο όλα αυτά?

Όχι στη μεγάλη εικόνα. Δε με απασχολούν όταν θέλω ν'ακουσω μεταλλικά κ να πορωθω.

Αλλά από την άλλη δεν ακούω ποτέ Μεγκαντεθ κ να πω: "πω ρε φίλε τι φωνάρα είναι αυτή"

Αν θαβαμε τον Χαμμετ γενικά, το καταλαβαίνω. Αλλά να μη μπορούμε να πούμε τα αυτονόητα επειδή κάποιοι είναι φανμπουζ , δε έχουν το αφτί να τα ακούσουν όλα αυτά ή το έχουν αλλά δε τους ενδιαφέρει επειδή δεν εστιάζουν εκεί.....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δικαίωμα σου νσ σου αρέσουν τα μέτρια σόλο, αλλα αυτό δεν αναιρεί πως χιλιαδες αλλοι κιθαρίστες της εποχής θα έπαιζαν καλυτερα σόλος. Ευτυχως τα κόμματια ηταν τοσο καλα που δεν τα κατεστρεφε ο μουσικος αυνανισμος του Χαμετ
Εισαι biased συνεπως η "κριτικη" σου ειναι εντελως κακοπροαιρετη. Ο ανθρωπος εχει γραψει σολαρες που ταυτοχρονα υπηρετουν και το κομματι

 
Ίσως όντως ο Hammett (και ο Ούλριχ) να μην εξελίχθηκαν πολύ από τα 80s και μπορεί να κάνουν και κάποια λάθη λάιβ (καλά είναι και κάποιας ηλικίας πλέον) αλλά έχει γράψει κατά την γνώμη μου αξιομνημόνευτα μεχρι εξαιρετικά leads και solos (αφού είναι γνωστό ότι ΟΛΑ τα ρυθμικά τα ηχογραφεί ο Παπαχετ).

Μου αρέσουν πολύ πχ τα σόλο του unforgiven (και το clean και το κανονικό), του sanitarium, του wherever i may roam και πολλά αλλα.

Εξυπηρετούν το τραγούδι και την μουσική. 

Πάντως σαν τύπος φαίνεται πιο συμπαθητικός από τους συμπαίκτες του που τρώγονται με τα ρούχα τους... Όχι ότι έχει σημασία αυτό αλλά λέμε τωρα. 

Επισης και στα ρυθμικά (στα λάιβ) φαίνεται να συναγωνίζεται αξιοπρεπώς τον hetfield στο downpicking ... Μην ξεχνάμε ότι κιθαρίστες που είναι δισεκατομμύρια φορές καλύτεροι από αυτόν ΔΕΝ μπορούν να παίξουν το master of puppets στην ταχύτητα του λάιβ μόνο με downpicking (Petruci γκουχ γκουχ) 

 
Καλός είναι κ αυτός μωρέ... Απλά ξέχασε να αφήσει το πόδι απ' το wah... 

Ο Μπιλιτζο Αρμστρονγκ ειναι ο κιθαριστας των ΓκρηνΝτεη.

Οι Γκρηνντεη εχουν πουλησει δεκαδες εκατομμυρια δισκοι.

Με ακριβως την ιδια λογικη ο Μπιλι ειναι καταπληκτικος ληντ κιθαριτσαρντς
Και ο Tom Delonge φίλωζ, έχει και σίγκνατσουρ κιθαράκλα 1300€, στρατοκαστερ με έναν μόνο μαγνήτη, και αυτόν χαμπάκερ, ορίστε ?

Fender-Tom-DeLonge-Strat-hero-credit-Adam-Gasson@2000x1500.jpg

 
Εισαι biased συνεπως η "κριτικη" σου ειναι εντελως κακοπροαιρετη. Ο ανθρωπος εχει γραψει σολαρες που ταυτοχρονα υπηρετουν και το κομματι


κακοπροαίρετος, -η, -ο

Όταν θα αλλάξει πλευρό ο Χαμετ επειδή διαβασε την αποψή μου την ώρα που έπαιρνε το αφρόλουτρό του με γαλα κατσίκας, να με ενημερώσεις.

 
Καλός είναι κ αυτός μωρέ... Απλά ξέχασε να αφήσει το πόδι απ' το wah... 

Και ο Tom Delonge φίλωζ, έχει και σίγκνατσουρ κιθαράκλα 1300€, στρατοκαστερ με έναν μόνο μαγνήτη, και αυτόν χαμπάκερ, ορίστε ?

Προβολή συνημμένου 41992
Κανει καλες καφεδιερες κ ειπαν να του φτιαξουν ενα σιγκνατσουρ μοντελο

 
Να είστε καλά παιδιά , και να μην μαλώνετε για τους Μετάλικα περικαλώ.

*one post moderated by Kallianides Himself.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να είστε καλά παιδιά , και να μην μαλώνετε για τους Μετάλικα περικαλώ.

*one post moderated by Kallianides Himself.
Θα μουρλαθώ... Βλέπω ότι έκανες επέμβαση πριν μια ώρα και το report μου άναψε πριν από 10 λεπτά ? Και ήρθα φουριόζος για... καμπάνες ?

 
Όταν θα αλλάξει πλευρό ο Χαμετ επειδή διαβασε την αποψή μου την ώρα που έπαιρνε το αφρόλουτρό του με γαλα κατσίκας, να με ενημερώσεις.
Αλλαξε αλλα χρησιμοποιησε γαλα καμηλας. Πιανεται?

 
Αν και ειναι πολλα τα λεφτα, εμενα με εντυπωσιασε πολυ αυτη





Κ φυσικα αυτη πανω στην οποια βασιζεται

https://heritageguitars.com/pages/custom-core-h-150-electric-guitar

Πιο ακριβη απο τη Gibson Greeny του Χαμετη, αλλα για καποιο λογο μ'αρεσει παρα πολυ .

Οχι πως το βιντεο του Tim ειναι κριτηριο. Ο ανθρωπος βγαζει ηχαρα απο τα παντα

 
Πρεπει να έχω δώσει γύρω στα 3.500 χιλιάρικα για τη συλλογή μου Metallica.Ξεκινησα να συλλεγω κυρίως βινύλια και cd γύρω στο 1995.Βλεποντας πισω τον παλιό μου εαυτό θα έλεγα πως μάλλον υπήρξα και fanboy!!!!Όλα αυτά έχουν τελειώσει εδώ και 15 χρόνια.Δεν μου αρέσει ΤΙΠΟΤΑ μουσικά από Metallica μετά το Garage.inc παρά μερικά σκόρπια riffs εδώ κι εκεί. Διαβάζω πολύ ΚΛΑΨΑ και ΜΙΡΛΑ για τον Χάμετ που έχει φτάσει με την ΜΟΥΣΙΚΗ του και τις ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΝΟΤΩΝ του σε ένα σημείο Χ στην μουσική....έχουν βάλει ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ πάνω από 100.000.000 άνθρωποι για να αγοράσουν μουσική στην οποία συμμετέχει και πολλοί περισσότεροι να τον δουν live ΞΕΡΟΝΤΑΣ από πριν τι θα δούνε  :-) και τελοσπαντων τρώει με χρυσά κουτάλια από τη μουσική!Επομένως στον επαγγελματικό χώρο που δραστηριοποιείται κάνει κάτι καλά....και για να είναι ΠΟΛΥ επιτυχημένος κάνει κάτι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.

Μερικές παραδοχες...

Οι Metallica τον επέλεξαν δεν τους επέλεξε αυτος.

ΜΑΖΙ ανέβηκαν δεν τους βρήκε φτασμενους και ΜΑΖΙ άλλαξαν (ξεπουλήθηκαν θαπει κάποιος) ΜΑΖΙ ωρίμασαν και πάλι ΜΑΖΙ παρακμάζουν μουσικά (κακά τα ψέματα....εδώ και πολλά  χρόνια...ότι και αν κυκλοφόρησαν...το One το Creeping Death...το Master...το Sandman...και το Nothing Else Matters τους ταΐζουν....)

Ο Χάμετ δεν ήταν ποτέ βιρτουόζος.....ο Χάμετ εξυπηρετούσε πάντα το κομμάτι....στην εποχή (mid 80s) που ο λαός και η μόδα ψοφουσε για shredders έγραφε τρομερά σόλο....μπορεί όχι από άποψη τεχνικής (η οποία τεχνική τι ρόλο βαράει τελικά σε ένα κομμάτι;Πόση σημασία μπορεί να έχει;Θα μπορούσε το πιο δύσκολο πράγμα του κόσμου να είναι να παίξει κάποιος απλά μια ανοιχτή Μι άλλα ΤΥΓΧΑΝΕΙ να μην είναι :-)  ) αλλά από άποψη μελωδίας η δομής ενός σόλο η έμπνευσης και ταιριάσματος στο πάζλ...στο κομμάτι...στο σύνολο.Ηταν έτσι μέχρι το load reload....τι άλλαξε από τότε και ο Χάμετ γράφει μονότονα ανούσια και βαρετά solos;

Πολλά...

Άλλαξαν όλοι οι Metallica φιλοσοφία...μεγάλωσαν....κουράστηκαν...η προσωπικη τους ζωή άλλαξε....οικογένειες....διαζύγια ...θάνατοι...

Μέχρι τότε είχαν παραγωγούς....είχαν την "ανάγκη" να έχουν παραγωγούς και η παραγωγοί ήταν ίδιου η και μεγαλύτερου ονόματος από το δικό τους....γιατί δεν τα "ήξεραν όλα"....

Μέχρι τότε "κάθε νότα" στην κιθάρα "κάθε χτύπημα" στα τύμπανα ...περνούσε από μικροσκόπιο....και άλλα πολλά.

Μόλις αυτό άλλαξε και φτιάξαμε την δική τους δισκογραφική (έφυγαν από την vertigo και την Electra) και ξεκίνησαν να κάνουν τις παραγωγές μόνοι τους χάθηκαν τα χαλινάρια.Ετσι λοιπόν ολοι τους με πρώτο τον Λαρς και μετά τον Χάμετ έπαψαν να εξελίσσονται μουσικά.Mεχρι το justice ο Χάμετ είναι μάσα σε πολλά κομμάτια συνθετικά μετά το πήραν μονοπώλιο τα δύο αφεντικά.Πως να μην ατονισει η εξέλιξη του όταν ήξερε ότι "δεν τον παίζουν" οι άλλοι;Ο Χάμετ έχει γράψει στα ντουζενια του σολος που έχουν το υπέρτατο κατ εμέ χαρακτηριστικό που μπορεί να έχει ένα σόλο....ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΣΦΥΡΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!Θα μείνουν στην ιστορία ως μέρος αθανάτων μουσικών διαμαντιών που στο είδος τους peakαραν ψηλότερα από όποιονδηποτε άλλο....ασχετα αν το peak αυτό δεν είχε διαρκεια.

Ο Χάμετ πλέον δεν έχει μόνο σταματήσει να εξελίσσεται αλλά έχει χάσει και από το επίπεδο το οποίο βρισκόταν αλλά πραγματικά....who gives a fuck;Εδώ δεν νοιαζει τους ίδιους πια γιατί να χαλιεται ο Χ Ψ άγνωστος στην άλλη άκρη του κόσμου;

Για κάθε

"Έλα μωρέ ο Χάμετ τα σκατωνει συνεχώς στα live του...αν δεν είχε το wah να του κρύβει τις πρασινάδες θα έπεφτε πολύ γέλιο...έχει να συνθέσει σόλο η ριφφ της προκοπής από το enter sandman...και το the god that failed...." 

Θα υπάρχει ένα

"Έχει γράψει το solo του puppets του unforgiven του wherever i may roam του fade to black τα 4 solos του Sanitarium το ριφφ του Enter sandman και το die by my hand riff στο Creeping Death κτλ κτλ...και έχει κάνει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες παιδάκια να ζητήσουν από τη μαμά και τον μπαμπά η τον άγιο Βασίλη να τους πάρει κιθαρα"

 
Πρεπει να έχω δώσει γύρω στα 3.500 χιλιάρικα για τη συλλογή μου Metallica.Ξεκινησα να συλλεγω κυρίως βινύλια και cd γύρω στο 1995.Βλεποντας πισω τον παλιό μου εαυτό θα έλεγα πως μάλλον υπήρξα και fanboy!!!!Όλα αυτά έχουν τελειώσει εδώ και 15 χρόνια.
Ο γιος τα έχει σκάσει παρομοίως.

Και είναι ακόμα fanboy παρότι ξεκίνησε πιο νωρίς από σένα. 

 
Ο γιος τα έχει σκάσει παρομοίως.

Και είναι ακόμα fanboy παρότι ξεκίνησε πιο νωρίς από σένα. 
Πέρυσι την πούλησα ολόκληρη τη συλλογή μου σε έναν Ολλανδό 3500 περίπου.Κρατησα μόνο το πράσινο Ride The Lightning ....το 12" Whiplash το 7" Master Of Puppets και το 7" Eye Of The Beholder...για τον τοίχο του mans cave!!!!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top