- Μηνύματα
- 22,540
- Πόντοι
- 2,148
θα συμφωνήσω και εγώ.Κάνεις λάθος μέγα αλλά, για να μην του πηδήξουμε το θρεντ του ανθρώπου, θα σου στείλω ΠΜ εν ευθέτω χρόνω.
Ελεύθερα γράψτε. Δεν έχω θέμα.
θα συμφωνήσω και εγώ.Κάνεις λάθος μέγα αλλά, για να μην του πηδήξουμε το θρεντ του ανθρώπου, θα σου στείλω ΠΜ εν ευθέτω χρόνω.
Αφού λοιπόν μας επιτρέπει ο dim, παραθέτω ενδεικτικά μερικούς κλασικούς δίσκους που παίζει ο Ν. Καπηλίδης, και πραγματικά θα ήθελα να μου πεις πού ακούς το σκάψιμο. Γιατί προσωπικά ακούω ένα απόλυτα ισορροπημένο παίξιμο, δυναμικά και μουσικά, μέσα στο κλίμα του κάθε κομματιού, χωρίς υπερβολές και overplaying.Ξεκινησα να γραψω καλαμπουρι αλλα μετα διαβασα πιο υπομονετικά όλο το thread. Η ερώτηση προς @Haris λοιπόν: Πώς ειναι ο πατηρ Καπηλιδης ως δασκαλος και ως drummer απο κοντα;
Γιατι Θε μου σχωρα με σε όσους δισκους τον εχω ακουσει... πιο τρυφερά σκάβανε στη Μεγάλη Απόδραση των 11 για να ξεφυγουν.
Και δε με χαλαει κιολας! Ή ίσως το παραβλεπω από αγάπη για τους δίσκους.
Ο υιός Καπηλιδης παντως για μενα σαφως πιο πληρης παικτης. Μπουκια και συχωριο.
Ε τότε είναι επιτήδευση να χρειαζόμαστε συγχορδίες με 7, 9, 11 και 13, και σίγουρα μεγάλη μαγκιά οι διαφορετικοί τρόποι (Φρύγιος, Λύδιος, Δώριος, κτλ). Τι τα θέλουμε, αφού "κάνεις δουλειά" με μινόρε και ματζόρε. Μετά από το ότι δε χρειάζεται μαέστρος και κλειδί του Φα, έρχεται το ότι δε χρειαζόμαστε άλλα μέτρα.
Μη τα ισοπεδώνουμε όλα. Ο ρυθμός είναι μεγάλο κομμάτι στη μουσική και όχι μόνο. Το να αφαιρέσεις ένα όγδοο ή ένα δέκατο-έκτο δεν είναι μαγκιά ή επιτήδευση, αλλά ένας διαφορετικός τρόπος προσέγγισης για ένα διαφορετικό αποτέλεσμα. Πιο απλά, είναι ένα ακόμη εργαλείο που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Όπως ακριβώς μια πολύπλοκη αρμονική ακολουθία ή μελωδία, έτσι και ο ρυθμός/μέτρο δένει το κάθε κομμάτι διαφορετικά, οδηγεί, και εν τέλει βγάζει διαφορετικά συναισθήματα. Μπορεί να σε κάνει να θες να χωρέψεις, ή να σε αγχώσει και να σε φέρει σε δύσκολη θέση.
Ναι το γνωρίζω. Μπορεί και ένα απλό 4/4 να είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο από πίσω ανάλογα τα ισχυρά/ασνεθή χτυπήματα. Γι αυτό δε μου κολλάει το "μονό" σαν πρόβλημα. Σου δίνω και ζυγό 4/4 και δε ξέρεις που παν τα... 4Τα compound (3,6,9....) ειναι αλλη κατηγορια. Ενα 9αρι για παραδειγμα μπορει να ειναι κλασσικο compound μπορει να ειναι κ μονο ετσι οπως το περιγραφουμε σ'αυτο το thread. Το 9 απο μονο του δε λεει τιποτα. Πρεπει να δεις πως ειναι τονισμενο, μοιρασμενο πως να το πω?
Αυτό που θέλω εγώ να τονίσω, που είναι πάρα πολύ σημαντικό και θέλω να μείνει σε όλους είναι το εξής: ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕΤΡΑ, ειναι πάρα πολύ σημαντικό όταν γίνει ΣΤΡΑΒΗ να ΤΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΝΤΡΑΜΙΣΤΑ
αν κ κακοπαιγμενο χρονικα
Όντως είναι κακοπαιγμένο.
Μην φανταστεί κανείς όμως ότι μετρούσα, ή σκέφτηκα μονά μέτρα.
Πάνω σε 4άρι σκεφτόμουν.
Ούτε καν ήξερα τι ήταν όταν το έπαιζα.
Απλά .... έτσι μου είχε κάτσει.
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.
Παλια επαιζα μονα.
Και μικρα-μεγαλα, μαυρα-κοκκινα, street, κολώνες, βουαζάν του ζερό, ορφανά κλπ
Αυτο θελει προσοχη.Ώπα ρε.
Είσαι περπατημένος εσύ ασούμε.
Εγώ παίζω κολώνες σε συνδυασμό με χρώματα.
Φυσικα. Αν παρεις ενα τριαρι κι ενα πενταρι και τα κολλησεις τι εχεις?Δηλαδής τα 4άρια δεν μπορεί να είναι μονά?
Ερώτηση κάνω.
Αυτό το παρακάτω δηλαδή είναι 4άρι ή μονό?
Your browser does not support the HTML5 audio tag
Προβολή συνημμένου 29465
Ειδικα απο Θρακη κ πανω γινεται ενας κακος χαμος. Αρκετος για να κανει κ τον πιο.. διαβασμενο δυτικο να τραβαει τα μαλλια του!
Θα ηθελα πολυ να το ακουσω τελειωμενο
Φυσικα. Αν παρεις ενα τριαρι κι ενα πενταρι και τα κολλησεις τι εχεις?