Για τo "support art workers"

Για τα ξενοδοχεια που αναφερθηκαν και που εξαφανιστηκαν σε αυτα οι δουλειες για ορχηστρες και αρχισαν να παιζουν μεχρι 2-3 ατομα με μπλιμπλικα, δεν φταινε οι μπλιμπλικαδες.

Ο φορος που εκτοξευτηκε στο 36% για πανω απο 3 ατομα ορχηστρα φρεναρε τα ξενοδοχεια να προσλαμβανουν μεγαλες ορχηστρες.

Ξεκινησαν λοιπον πιανο-φωνη και μετα βγηκαν και τα μπλιμπλικια και αντε γεια.

Ποιος φταιει λοιπον και παλι?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ένας εργοδότης για να προσλάβει κάποιον και να του πληρώνει τις πρόβες κ.α. δεν θα πρέπει να έχει διαπιστευτήριο της τεχνικής ικανότητας του;




Αν ειναι ο Σαλεας δηλ.ή ο Ζερβας ή ο Ian Paice ή ο John Bohnam ή το 90% των Ελληνων ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΣΤΩΝΕ (που ειναι και το ΒΑΣΙΚΟ οργανο στην Ελλαδα) να μην προσληφθει δηλαδη επειδή δεν εχει "χαρτι" ?

Τοτε δεν θα υπηρχε λαϊκη και δημοτικη μουσικη ετσι κι αλλιως...

Εγω προσωπικα ( και ο οποιοσδηποτε "εργοδοτης" εχει σωΑς τας φρενας) θα προτιμουσα να "προσλαβω" τον Ζέρβα για βιολί παρα τον οποιοδήποτε "πτυχιοφορο" βιολιτζη στην μπαντα μου που παιζει λαϊκα και δημοτικα...

Η "τεχνικη ικανοτητα" ενος μουσικου ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ "διαπιστώνεται" ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ και παρα πολυ ΓΡΗΓΟΡΑ σε ενα παλκο ή μια προβα και trust me τις περισσοτερες φορες ειδικα σε popular ειδη μουσικης ΕΛΑΧΙΣΤΗ σχεση εχει με τα...πτυχια...

Και στο κατω κατω της γραφης σε μια ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ προσλαμβανω ΟΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ και πανω απο ολα ΟΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ για αυτο που ΕΓΩ θελω να παραξω



 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν ειναι ο Σαλεας δηλ.ή ο Ζερβας ή ο Ian Paice ή ο John Bohnam ή το 90% των Ελληνων ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΣΤΩΝΕ (που ειναι και το ΒΑΣΙΚΟ οργανο στην Ελλαδα) να μην προσληφθει δηλαδη επειδή δεν εχει "χαρτι" ?



Αναφέρεις αναγνωρισμένους και καταξιωμένους μουσικούς/δημιουργούς, για τους οποίους ισχύουν άλλοι κανόνες (προσλαμβάνεις το όνομα) δεν ισχύει όμως το ίδιο με κάποιον ανώνυμο που προσπαθεί να βρει δουλειά. 

Η "τεχνικη ικανοτητα" ενος μουσικου ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ "διαπιστώνεται" ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ και παρα πολυ ΓΡΗΓΟΡΑ σε ενα παλκο ή μια προβα και trust me τις περισσοτερες φορες ειδικα σε popular ειδη μουσικης ΕΛΑΧΙΣΤΗ σχεση εχει με τα...πτυχια...



Δεν διαφωνώ καθόλου. 

 
Για τα ξενοδοχεια που αναφερθηκαν και που εξαφανιστηκαν σε αυτα οι δουλειες για ορχηστρες και αρχισαν να παιζουν μεχρι 2-3 ατομα με μπλιμπλικα, δεν φταινε οι μπλιμπλικαδες.

Ο φορος που εκτοξευτηκε στο 36% για πανω απο 3 ατομα ορχηστρα φρεναρε τα ξενοδοχεια να προσλαμβανουν μεγαλες ορχηστρες.

Ξεκινησαν λοιπον πιανο-φωνη και μετα βγηκαν και τα μπλιμπλικια και αντε γεια.

Ποιος φταιει λοιπον και παλι?
Δεν στηρίχθηκε όπως θα έπρεπε από τους εμπλεκόμενους συλλόγους.

 
δεν ισχύει όμως το ίδιο με κάποιον ανώνυμο που προσπαθεί να βρει δουλειά. 




Και ο ανωνυμος θα βρει δουλεια αν ΜΠΟΡΕΙ να παιξει αν δεν μπορει και 1000 πτυχια να εχει παλι θα τον στειλουνε απο εκει που ηρθε...αλλωστε αν το σκεφτεις θα δεις οτι αυτα τα "καταξιωμενα" ονοματα ΚΑΠΟΤΕ χωρις να τους ξερει κανεις ξεκινησαν και καταξιωθηκαν επειδη ηταν παικταραδες οχι επειδη ειχαν πτυχια... 

να δες εδω....μονο ...2 απο τα μελη αυτης της μπαντας εχουν πτυχιο (βρες τα αν μπορεις με βαση το τι παιζουν,καλα το ενα ειναι πανευκολο)  προσωπικα θα τους προσλαμβανα ΑΜΕΣΑ και ας ειναι...αΠτυχιοωτοι 




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Την αξιολόγηση ως προς την ικανότητα την κάνει ο κάθε εργοδότης.

Δεν έχει δουλειά η εφορία ούτε απαιτείται απαραίτητα πτυχίο.

Μονο αν παει να εργαστει στο δημόσιο ισχύουν αυτά, που δεν έχουν άλλο τρόπο αξιολόγησης.

Ο ιδιώτης επιχειρηματίας προσλαμβάνει αυτόν που θα κάνει καλύτερα την δουλειά του και αυτός κρίνει αν του λένε κάτι οι σπουδές του ή η εμπειρία του.

Απο την άλλη η προσωπική μου εκτίμηση είναι πως ο μουσικός απο τη στιγμή που δεν έχει ΕΝΑ εργοδότη αλλά πολλούς, είναι ένας ελεύθερος επαγγελματίας ή μια ατομική επιχείριση.

Θα πρέπει να αποκτήσει σχετικό ΚΑΔ μουσικού - συνθέτη κ.α. στην εφορία και να να αυτασφαλιστεί.

Ετσι θα έχει την τυχη του στα δικά του χέρια. Ξέρω ειναι ψηλή η φορολογία τα τελευταία χρόνια (αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα) αλλά δυστυχώς όπως και για τους υπόλοιπους είναι μέρος των υποχρεώσεων. Απο την άλλη όμως θα έχει και τα προνόμια όπως περίθαλψη, τυχόν επιδόματα και σύνταξη όταν έρθει η ώρα.

 
Τοτε δεν θα υπηρχε λαϊκη και δημοτικη μουσικη ετσι κι αλλιως...


Δεν θα υπήρχε μουσική γενικώς ?

Αν ο μουσικός έπρεπε να πάει με χαρτί ωδείου ή κάποιο ''διαπιστευτήριο'' για να ανέβει στο πάλκο, δεν θα είχε κυκλοφορήσει το 99% της παγκόσμιας δισκογραφίας... και μπάντες όπως οι Sex Pistols και οι Rammones ήταν θα ήταν στην φυλακή ?(ενώ οι ''δίσκοι'' τους θα ήτανε πειρατικοί, αφού η δισκογραφία θα απαρτίζονταν μόνο από δίσκους που θα είχαν την 506η επανεκτέλεση κομματιών κλασσικής μουσικής)  ?

Και αυτό δεν ισχύει μόνο στην μουσική φυσικά. Και οι ταινίες του Σβαρτζενέγκερ θα έπρεπε να ήταν πειρατικές αν έπρεπε να τελειώσει την ανώτατη δραματική σχολή για να παίξει στο Predator ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και ο ανωνυμος θα βρει δουλεια αν ΜΠΟΡΕΙ να παιξει αν δεν μπορει και 1000 πτυχια να εχει παλι θα τον στειλουνε απο εκει που ηρθε...αλλωστε αν το σκεφτεις θα δεις οτι αυτα τα "καταξιωμενα" ονοματα ΚΑΠΟΤΕ χωρις να τους ξερει κανεις ξεκινησαν και καταξιωθηκαν επειδη ηταν παικταραδες οχι επειδη ειχαν πτυχια... 

να δες εδω....μονο ...2 απο τα μελη αυτης της μπαντας εχουν πτυχιο (βρες τα αν μπορεις με βαση το τι παιζουν,καλα το ενα ειναι πανευκολο)  προσωπικα θα τους προσλαμβανα ΑΜΕΣΑ και ας ειναι...αΠτυχιοωτοι 


μισό λεπτό, δεν λέω ότι είναι πανάκεια του πτυχίο, ούτε φυσικά αμφισβητώ της ικανότητες κάποιου που δεν έχει πατήσει σε ωδείο, λέω όμως ότι εφόσον συζητάμε για νομοθετικο πλαίσιο και πλαίσιο κρατικής φροντίδας για τους μουσικούς και γενικότερα για τους καλλιτέχνες θα πρέπει λίγο να δούμε ποιοι βιοπορίζονται από αυτό αλλά την αξία που μπορεί να έχει ένα πτυχίο στην αγορά εργασίας. Τελικά θέλουμε σοσιαλισμό ή όχι; 

Δεν θα υπήρχε μουσική γενικώς ?

Αν ο μουσικός έπρεπε να πάει με χαρτί ωδείου ή κάποιο ''διαπιστευτήριο'' για να ανέβει στο πάλκο, δεν θα είχε κυκλοφορήσει το 99% της παγκόσμιας δισκογραφίας... και μπάντες όπως οι Sex Pistols και οι Rammones ήταν στην φυλακή (ενώ οι ''δίσκοι'' τους θα ήτανε πειρατικοί, αφού η δισκογραφία θα απαρτίζονταν μόνο από δίσκους που θα είχαν την 506η επανεκτέλεση κομματιών κλασσικής μουσικής)  ?

Και αυτό δεν ισχύει μόνο στην μουσική φυσικά. Και οι ταινίες του Σβαρτζενέγκερ θα έπρεπε να ήταν πειρατικές αν έπρεπε να τελειώσει την ανώτατη δραματική σχολή για να παίξει στο Predator ?


φίλε μου εσύ μιλάς για τον μουσικό ως καλλιτέχνη - δημιουργό, εγώ μιλάω για τον μουσικό ως επαγγελματία. Αν ο Dee Dee ή ο Sid Vic ψάχνανε δουλειά σε επαγγελματική ορχήστρα μαγαζιού σίγουρα δεν θα ήταν η πρώτη επιλογή για τον μαγαζάτορα. 

 
αλλά την αξία που μπορεί να έχει ένα πτυχίο στην αγορά εργασίας.


Η απάντηση ειναι ευκολη, δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ αξια αν δεν συνοδευεται με την αντιστοιχη προσωπικοτητα,εργατικοτητα και διαθεση για συνεργασια ,οτι δηλ. συμβαινει σε ΟΛΕΣ τις δουλειες πλην βεβαιως των ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ...?

Αλλα ειδικα στη μουσικη ειναι ΤΟΣΟ απλα τα πραγματα που δεν χρειαζεται να εχεις πτυχιο...μια και "ΠΑΙΖΕΙΣ?" την εχεις την δουλεια..."ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ?" δεν την εχεις. 

Τελικά θέλουμε σοσιαλισμό ή όχι; 




Το μονο μερος στον πλανητη γη που θα τιθονταν σοβαρα αΦτο το ερωτημα ειναι η ΕΛΛΑΣ .?

Φυσικα και ΔΕΝ θελουμε (οσοι τουλαχιστον γνωριζουν βασικη ιστορια της ανθρωποτητος και κΣερουν που ΝΟΜΟΤΕΛΙΑΚΑ οδηγει ο ψωλιασισμος ? ) ειπαμε να βγαλουμε κανα φραγκο και να στηριχθουμε στη διαρκεια της κρισης οχι ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
φίλε μου εσύ μιλάς για τον μουσικό ως καλλιτέχνη - δημιουργό, εγώ μιλάω για τον μουσικό ως επαγγελματία. Αν ο Dee Dee ή ο Sid Vic ψάχνανε δουλειά σε επαγγελματική ορχήστρα μαγαζιού σίγουρα δεν θα ήταν η πρώτη επιλογή για τον μαγαζάτορα


 Ο Dee Dee και ο Sid Vic σε πάλκα δεν ανέβαιναν να παίξουν πριν γίνουν διάσημοι? Άρα θα έπρεπε να τους απαγορεύεται να παιξουν λάιβ πριν γίνουν διάσημοι, σε κάποια pub ή κάποιο club χωρίς πτυχίο και επί πληρωμής, σωστά?  Προφανώς σε συγκεκριμένα είδη μουσικής και σε συγκεκριμένες μουσικές σκηνές ο Dee Dee και ο Sid δεν θα ήταν επιλογή του μαγαζάτορα, δεν θα παιρνούσαν ούτε απ'έξω. Γι αυτό υπάρχουν οι audition. Είτε κάνεις για το συγκεκριμένο σχήμα, είτε δεν κάνεις.

 
φίλε μου εσύ μιλάς για τον μουσικό ως καλλιτέχνη - δημιουργό, εγώ μιλάω για τον μουσικό ως επαγγελματία. Αν ο Dee Dee ή ο Sid Vic ψάχνανε δουλειά σε επαγγελματική ορχήστρα μαγαζιού σίγουρα δεν θα ήταν η πρώτη επιλογή για τον μαγαζάτορα. 
να πω μια μaλακία; ''Δεν υπάρχει παρά ενός είδους μουσικός, αυτός ο ως καλλιτέχνης εννοούμενος''

 
Γι αυτό υπάρχουν οι audition. Είτε κάνεις για το συγκεκριμένο σχήμα, είτε δεν κάνεις.


Βασικα αυτο παιζει (και παντα επαιζε και παντα θα παιζει)...ακομα και σε ορχηστρα κλασσικής μουσικης πρεπει να ....παιζεις...και αν δεν παιζεις παιρνεις το bird και ας εχεις πτυχιο.....εγω ΜΙΑ φορα στη ζωη μου πηγα να παιξω με κλασσικη ορχηστρα και ...δεν το επιχειρησα κΣανα και ας ειχα πτυχιο.... μιλαμε για πανωλεθρια ,μιλαμε για σφαγη του Δράμαλη... ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ελα λίγο ησυχία!!!?

Δεν συζητάμε το τι σημαίνει μουσικός.

Συζητάμε το πως πρέπει  να είναι η επαγγελματική σχέση του μουσικού με τον εργοδότη - συνεργάτη με όρους νόμιμους και απο τους δύο και ταυτόχρονα την ασφάλιση και περίθαλψη του μουσικού.

ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ.

 
Ελα λίγο ησυχία!!!?


male-judge-knocking-gavel-29663123.jpg


 
Προσωπικά δεν διαφωνώ στο να εξασφαλιστούν όσοι ζουν από το χώρο της διασκέδασης (αν και δεν αφορά την τσέπη μου το θέμα) ακομα και να ενισχυθούν οι μουσικοί με μια ευρεία έννοια με το σκεπτικό που ενισχύονται και οι άποροι για κοινωνικούς λόγους, αλλά θα είχε νομίζω ενδιαφέρον να πούμε και πως θα μπορούσε να στηρίξει το κράτος τον χώρο της μουσικής ώστε να παραχθεί πολιτισμός σε βάθος χρόνου από αυτό, πως θα μπορούσαν δηλαδή να βιοποριστούν οι κατάλληλοι άνθρωποι ώστε να μπορούν να αφιερώσουν το χρόνο και τον κόπο που χρειάζεται ώστε τελικά να παραχθεί πολιτισμός... και λέω οι κατάλληλοι άνθρωποι... είναι δύσκολη κουβέντα ακόμα και το αν φταίει η απουσία μέριμνας για την σημερινή πολιτισμική ένδεια ή αν δεν σώνεται με τίποτα για άλλους λόγους

 
Πολύ ενδιαφέρον θεμα που προφανώς πρέπει να ρυθμιστεί από το πλέον αρμόδιο οργανο, δηλαδή το κράτος. 

Νομίζω μεγάλο πρόβλημα προξένησε αυτό το οριζόντιο 800αρι, με το οποίο επιδοτήθηκαν πολλοι επαγγελματιες χωρίς πολλή σκέψη.

Για μένα δε χρειάζεται να έχεις συγκεκριμένο εισόδημα από την επαγγελματική σου ενασχόληση με τη μουσική για να δικαιούσαι οτιδήποτε. Χρειάζεται να δηλώνεις αυτά που παίρνεις από ολες τις επαγγελματικές σου δραστηριότητες και μετά ο έφορος να βγάζει τη σούμα και να κρίνει πόσο φόρο θα πληρώσεις ή πόση φοροαπαλλαγή θα έχεις.

π.χ αν εξασφαλίζεις 10000 ευρώ από την εργασία Α και αλλα 2000 από τη μουσική σου δραστηριότητα, τότε κατά τη γνώμη μου, πρέπει να πάρεις ο,τι δικαιούσαι και να πληρώσεις ότι πρέπει ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των αποδοχών και φυσικά ζυγισμενο αναλογα.

Αυτό συμβαίνει εδώ στην Ολλανδία, όπου σχεδόν η πλειοψηφία του κόσμου δουλευει είτε ημιεργασια (πχ 3-4 μέρες/βδομάδα), είτε συνδυαζει εισοδήματα από πολλαπλές πηγές.

Όπως αναφέρθηκε δεν είναι τυχαίο που τώρα έσκασε το θέμα και άρχισαν τα παράπονα. Φυσικά και οι επαγγελματίες μουσικοί έχουν δίκιο αλλά πολλά θα ήταν καλύτερα αν μεγάλη μερίδα αυτών δήλωνε (και πληρωνε) τη μαύρη εργασία που έκανε επί χρόνια. Φυσικά αυτό δε πάει για όλους, αλλά για εκείνους που έβγαζαν καλά χρήματα μαύρα τις χρυσές εποχές και μόλις άλλαξε η κατάσταση συνηδειτοποησαν ότι είναι στον αέρα.

 
 Φυσικά αυτό δε πάει για όλους, αλλά για εκείνους που έβγαζαν καλά χρήματα μαύρα τις χρυσές εποχές και μόλις άλλαξε η κατάσταση συνηδειτοποησαν ότι είναι στον αέρα.
Καλο ειναι να γνωριζουν παντως οσοι ειναι εκτος επαγγελματος, οτι η μαυρη εργασια (που γινεται τα τελευταια 15-20 χρονια, πιο πριν ηταν πιο καθαρα τα πραγματα) επιβληθηκε στους μουσικους. Δεν ηταν επιλογη τους.

 
Πριν 35 και κατι χρονια που ξεκινησα, στην επαρχια ηταν ολα μαυρα.

Εξαιρεση τα ξενοδοχεια.

Στην Αθηνα ηταν οπως ειναι και τωρα.

Απο φιλους που παιζουν ακομη. Αλλου σου κολλανε ενσημα ( 2,3,5 ) , αλλου τιποτα.

Λιγα μαγαζια ειναι σε ολα ενταξει.  Λιγα.

Οσο για τις προβες,δεν θυμαμαι ποτε να πληρωνονταν. Ουτε το εζησα ουτε το ακουσα.

 
Όπως αναφέρθηκε δεν είναι τυχαίο που τώρα έσκασε το θέμα και άρχισαν τα παράπονα


Και δυστυχώς όσο περισσότερο φοροδιαφευγε αυτός που .... φωνάζει τόσο δυνατότερα φωνάζει... ?

Πριν από λίγο απειλούσε θεούς και δαίμονες γνωστός μου που έχει κατάστημα εστίασης σε νησί και που αποδεδειγμένα γνωρίζω ότι έχει να πληρώσει φόρο απ'το ...1980 που.... άνοιξε... ? ζήτημα να έχει κόψε 100 αποδείξεις μέσα σε 40 χρόνια...

Από την άλλη ίσως ήρθε η ώρα να λογαριαστουμε μια και καλή με τις παθογένειες μας και ίσως κάτι αλλάξει προς το καλύτερο....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλο ειναι να γνωριζουν παντως οσοι ειναι εκτος επαγγελματος, οτι η μαυρη εργασια (που γινεται τα τελευταια 15-20 χρονια, πιο πριν ηταν πιο καθαρα τα πραγματα) επιβληθηκε στους μουσικους. Δεν ηταν επιλογη τους.
Σπύρο όντως δε γνωρίζω λεπτομέρειες. Ομως όπως και να έχει ένα σύστημα σαθρό πάντα καταρρέει. Παρόμοια περίπτωση είναι και το μαύρο χρήμα στην παραπαιδεία όπου το κράτος προτίμησε να κάνει τα στραβά μάτια, ή ακόμα και να τη στηρίξει, ώστε να ψευτομειωσει την ανεργία.

Κατά τη γνώμη μου το κράτος πάντα έχει τη μεγαλύτερη ευθύνη και δυστυχώς στη χώρα μας το κράτος προτίμησε να διαφθείρει τους πολίτες για να αυτοσυντηρηθει. Αλλος έκλεψε πολύ, αλλος λίγο, όμως όπως και να έχει η μαύρη οικονομία προξενεί προβλήματα σωρευτικά. 

Γενικά δε τα βάζω με τους μουσικούς ή οποία άλλη επαγγελματική ομάδα Αλλά για εμένα είναι προφανές πως ακόμα και να σπρώχνουν κάποιον στη παραοικονομία αυτός ο κάποιος πρέπει να τα ζυγίσει και να σκεφτεί πως όσο δε πληρώνει τόσο μεωνει τη σύνταξη του ή τα βοηθήματα που πιθανότατα θα έπαιρνε.

και με το τελευταιο θέλω να το συνδέσω με κάτι που γράφηκε ήδη. Ότι εκει πρέπει κάποιος να επιλέξει ή όχι ενα επάγγελμα δεδομένων των εκάστοτε συνθηκών.

Θα μου πεις, τώρα κάτι μας είπες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top