ηλεκτρικη κιθάρα 65$

αν δεν πιάσεις το όργανο στα χέρια σου δεν μπορείς να κρίνεις
Αυτό.

την βγάζεις από τη σακούλα, ακουμπάς το τρέμολο πρώτη φορά, ''''''''καμία διαφορά στο παίξιμο'''''''' με αληθινή στρατοκαστερ, ακουμπάς το τρέμολο τρίτη φορά... έχει κάποια διαφορά, πέμπτη φορά ... ΤΑΚ
Και αυτό.

λοιπόν θα παραδεχτω ότι δεν εχω κανει ποτέ τεστ φτηνη/ακριβη σε καλό ενισχυτή. Οποτε πάσο.

Συμφωνω απόλυτα με τα υπόλοιπα. Αυτο εννοώ..δεν υπάρχει ηχος 65 ευρώ. 

πολλα όργανα που κάνουν σήμερα 150 ευρώ είναι κατασκευαστικα αρτιοτερα από ακριβα του 1960. 
Η σωστή σύγκριση είναι καλή με κακή κιθάρα σε (ό,τι νάναι, αδιάφορο) ενισχυτή.

Παράδειγμα: Μια κιθάρα με κακούς μαγνήτες λόγου χάρη, θα ακουστεί φτενή, πολύ πιο έυκολα και παρά τα εφέ (αν υποθέσουμε ότι δεν το έχεις πήξει στα drive) απ' ότι μια με καλυτερους μαγνήτες (που έχουν περισσότερο headroom, καθαρότητα και λαμπερές συχνότητες).
Το ίδιο ισχύει και για το craftmanship. Αν σκαλώνει το χέρι σου σε κάθε γλίστρημα επειδή τα τάστα ε μωρέ καλά είναι αλλά θα θελαν λίγο τρίψιμο να έρθουν και αν το pot δεν αυξομειώνει την ένταση ή το tone όπως θα ήθελες, ε όλα αυτά επηρεάζουν και το παίξιμο και την αυτο έκφραση και την ερμηνεία. Για να μην πω για τα ΚΣΥΛΑ! ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αν ,η ψυχολογία σου ειναι καλύτερη με το να λες παιζω ενα ακριβό - τερο όργανο ,ok ,μια χαρά.Απλό !


Α, δεν έχω τέτοια εγώ. Ίδια ψυχολογία μίζερη έχω εγώ και με τα ακριβά και με τα φθηνά όργανα.? Αλλά πραγματικά το αναγνωρίζω αυτό, ότι μερικούς τους εμψυχώνει ένα ακριβό όργανο, και αναρωτιέμαι πόση διαρκεί αυτή η φάση (καινούργιο κοσκινάκι μου, και πωπω εργαλείο κ.τ.π.)

Μερικές φορές όμως μπορώ να πω ότι ένα φθηνότερο όργανο κάνει καλύτερα για μια δουλειά. (Για κιθάρες δεν ξέρω πολλά, αλλά στα επαγγελματικά πνευστά το μεγάλο ατού είναι πώς, πόσο, και με ποιά ποιότητα ταξιδεύει ο ήχος μακριά. Εννοείται οτι ένα όργανο του πεντοχίλιαρου είναι σχεδιασμένο με αυτή τη λογική. Κι εννοείται ότι θέλει και τον ανάλογο πλέμονα από πίσω να παρέχει. Τώρα αν είναι να φυσάς όλο το βράδυ σε ένα sm57 με φουλ τσίτα πρίμα και το όργανο να είναι αγνώριστο έτσι κι αλλιώς στη μίξη... γιατί να μην παίξεις με ένα οργανάκι ευκολοφύσητο του 500άρικου (να είναι σωστό όμως τονικά ε;) και να κάνεις δουλειά σου; αυτό σκέφτομαι. [το οργανάκι του 500άρικου μπορεί να είναι και του 120άρικου αν είσαι πολύ πολύ θρασσύς και τολμηρός και χτυπήσεις λαχείο στη λοτταρία της γραμμής παραγωγής. Εγώ δε θα το έκανα πάντως, θα πλήρωνα 380 σαν "εγγύηση" ότι το όργανο n που αγόρασα είναι ~95% ίδιο με το n-1 που φτιάχτηκε και το n+1 που φτιάχτηκε μετά.] Έχω δώσει 1.800 από χρόνια για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να έχω και έναν φυσικό ήχο της προκοπής.?)

Τώρα όσα έγχορδα έχω δοκιμάσει αυτοάμυνας, κάτι παλιοτσούμπους και κάτι ούτια τούρκικα του διακοσάρικου, ε αυτά σκορπάνε στο εξάμηνο. Χωρίζει η ταστιέρα από το πίσω, καβαλάρηδες δεν το συζητάμε, κλειδιά για τα σίδερα, τυφλά σημεία, ήχος ασθενής κτπ. Που ντρέπεσαι να τα πας και για συμάζεμα μετά σε μάστορα. Δε λέω ότι αν το πιανε ένας παιχταράς δε θα έπαιζε, θα έπαιζε, αφού ο ίδιος ο παιχταράς θα έπαιζε. Απλά μπορεί μετά από καμιά ώρα να μου το φόραγε κολλάρο, να τον κούραζε το όργανο πολύ. Να έβαζε αυτός 1 κιλοβατ παίξιμο και να βγαίνανε 10 βατ.

Edit: Πολύ υποδεέστερη αττάκα το 65$

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
λοιπόν θα παραδεχτω ότι δεν εχω κανει ποτέ τεστ φτηνη/ακριβη σε καλό ενισχυτή. Οποτε πάσο.
Έχω κάνει εγώ και σου εγγυώμαι ότι είναι η μέρα με τη νύχτα. Πριν από 15 χρόνια μπορεί να ήταν το πρωί με το απόγευμα, πριν από 25 χρόνια και οι φθηνές και οι ακριβές μεσημέρι ένα πράμα, τουλάχιστον όσο αφορά την κρίση μου.

Η διαφορά ήχου φτηνιάρικης κιθάρας με κανονική κιθάρα σε οποιοδήποτε ενισχυτή με την κιθάρα πάνω σου, τον ενισχυτή μπροστά σου, είναι όσο μεγάλη επιτρέπει η εμπειρία, η αντίληψη και η διάθεσή μας.

65$ όργανο με μεταφορικά σημαίνει ότι, τι, για να βγάλουν όλοι κέρδος από αυτό, μιλάμε για κόστος υλικών/παραγωγής γύρω στα 10-15Ε ανά όργανο. Ποια εκπαίδευση και ποιο μισθό λέμε τώρα. Moυσικό όργανο που έγινε κι αυτό αναλώσιμο είδος, ευτελισμένο, πάρε παιδί κιθάρα να βγάλεις το χειμώνα φέτος και του χρόνου βλέπουμε. Άλλη. Άλλο κινητό. Άλλο πρόγραμμα σύνδεσης, άλλα παπούτσια, τρία διαφορετικά φαγητά την ημέρα. Οι άνθρωποι πλέον δεν προλαβαίνουμε καν να εκτιμήσουμε τον μόχθο μας. Να πει ο άλλος, ρε φίλε δούλεψα 6-7-27 μέρες για να (σου) πάρω μια κιθάρα να μη σπας τα χέρια σου και να μην είναι καταναλώσιμη. Ε πώς θα εκτιμήσει ό άλλος το όργανο.

65Ε κιθάρα, 4 κιλά πράμα. Η τσιπούρα πιο ακριβή είναι

Απο εκεί και πέρα υπάρχει και κάτι το οποίο ονομάζεται εκπαίδευση. Αν ένα εργοστάσιο παραγωγής επενδύει στην εκπαίδευση του προσωπικού ώστε να κάνουν καλά τη δουλειά τους ,ανεξαρτήτως με το πόσο τους πληρώνει , τότε η δουλειά γίνεται σωστά. το βιντεο δείχνει ότι με το επίπεδο εκπαιδευσης - εξειδίκευσης η ψαλίδα έχει κλείσει κατά πολύ. εδώ πολλοί εκθειάζουν τις mexican fender. εκεί τα όσα αναφέρεις δεν ισχύουν
Αρκετά καλόπιστη και ρομαντική θέση, μακάρι να μπορούσα να τα βλέπω έτσι κι εγώ.

Στα site των εταιρειών αυτών, δεν μπορείς ούτε να καταλάβεις τι λένε, ούτε και οι ίδιοι ξέρουν για τι πράμα μιλάνε. Υπάρχουν ιντερνετικά μαγαζιά που πουλάνε κιθάρες ΚΑΙ καλσόν ΚΑΙ ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς. Για να έχει μια κιθάρα 65$, ο νόμος και η λογική λέει ότι πρέπει να ΜΗΝ είναι ειδικευμένο το προσωπικό.

 
Έχω κάνει εγώ και σου εγγυώμαι ότι είναι η μέρα με τη νύχτα. Πριν από 15 χρόνια μπορεί να ήταν το πρωί με το απόγευμα, πριν από 25 χρόνια και οι φθηνές και οι ακριβές μεσημέρι ένα πράμα, τουλάχιστον όσο αφορά την κρίση μου.

Η διαφορά ήχου φτηνιάρικης κιθάρας με κανονική κιθάρα σε οποιοδήποτε ενισχυτή με την κιθάρα πάνω σου, τον ενισχυτή μπροστά σου, είναι όσο μεγάλη επιτρέπει η εμπειρία, η αντίληψη και η διάθεσή μας.

65$ όργανο με μεταφορικά σημαίνει ότι, τι, για να βγάλουν όλοι κέρδος από αυτό, μιλάμε για κόστος υλικών/παραγωγής γύρω στα 10-15Ε ανά όργανο. Ποια εκπαίδευση και ποιο μισθό λέμε τώρα. Moυσικό όργανο που έγινε κι αυτό αναλώσιμο είδος, ευτελισμένο, πάρε παιδί κιθάρα να βγάλεις το χειμώνα φέτος και του χρόνου βλέπουμε. Άλλη. Άλλο κινητό. Άλλο πρόγραμμα σύνδεσης, άλλα παπούτσια, τρία διαφορετικά φαγητά την ημέρα. Οι άνθρωποι πλέον δεν προλαβαίνουμε καν να εκτιμήσουμε τον μόχθο μας. Να πει ο άλλος, ρε φίλε δούλεψα 6-7-27 μέρες για να (σου) πάρω μια κιθάρα να μη σπας τα χέρια σου και να μην είναι καταναλώσιμη. Ε πώς θα εκτιμήσει ό άλλος το όργανο.

65Ε κιθάρα, 4 κιλά πράμα. Η τσιπούρα πιο ακριβή είναι

Αρκετά καλόπιστη και ρομαντική θέση, μακάρι να μπορούσα να τα βλέπω έτσι κι εγώ.

Στα site των εταιρειών αυτών, δεν μπορείς ούτε να καταλάβεις τι λένε, ούτε και οι ίδιοι ξέρουν για τι πράμα μιλάνε. Υπάρχουν ιντερνετικά μαγαζιά που πουλάνε κιθάρες ΚΑΙ καλσόν ΚΑΙ ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς. Για να έχει μια κιθάρα 65$, ο νόμος και η λογική λέει ότι πρέπει να ΜΗΝ είναι ειδικευμένο το προσωπικό.
ε λοιπόν αυτά ηθελα να πω κι εγώ αλλα ειμαι πτώμα απο τη δουλειά και έχουν αμβλυνθεί οι διανοητικες μου ικανότητες.

αλλα επιμένω ότι η διαφορά στον ηχο είναι μικρότερη από τη δοαφορα στην αίσθηση και τη τεχνη

 
To αντιθετο.
Σε καλο ενισχυτη ακουγονται οι διαφορες.
 
ωραια, έστω. δεν ακούστηκαν 65 $ πάντως. εγω έναν μονοπηνιο μαγνητη ακούω. οσο ακούγεται τουλάχιστον. 

 
ωραια, έστω. δεν ακούστηκαν 65 $ πάντως. εγω έναν μονοπηνιο μαγνητη ακούω. οσο ακούγεται τουλάχιστον. 


Και δεν θα ακουστούν, μέχρι να πιάσεις εσύ την κιθάρα, και προσπαθήσεις να παράγεις μουσικό αποτέλεσμα, κάνοντας το ίδιο και με μια άλλη.

Ίσως εκεί το μουσικό αποτέλεσμα που θα παράγεις με την μια κιθάρα, να είναι πολύ "φθηνότερο" από αυτό με την άλλη.

 
Και δεν θα ακουστούν, μέχρι να πιάσεις εσύ την κιθάρα, και προσπαθήσεις να παράγεις μουσικό αποτέλεσμα, κάνοντας το ίδιο και με μια άλλη.

Ίσως εκεί το μουσικό αποτέλεσμα που θα παράγεις με την μια κιθάρα, να είναι πολύ "φθηνότερο" από αυτό με την άλλη.
οποτε εκει έγκειται και η άποψη μου ότι από τέτοια βίντεο λιγα θα καταλάβεις.

 
οποτε εκει έγκειται και η άποψη μου ότι από τέτοια βίντεο λιγα θα καταλάβεις.


Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ 

 
Οι διαφορές είναι ταξικές. Γι' αυτό. Όταν έχεις άδειο στομάχι, αυτή με τα 65$ σου ακούγεται φουλ χάρμα. Αν είσαι κορεσμένος, λείπουν αρμονικές, overtones, δεν "σκάει" και δεν είναι μαλακή. Αν ζεις στην απόλυτη εξαθλίωση μπορεί οι 3 ρουπίες τη μέρα να σου φαίνονται μάννα και να κάνεις κιθάρες με 65$ το κομμάτι. 

Χρειάζονται και οι φθηνές και οι ακριβές. Αυτό που δε χρειάζεται, είναι να μας βάζει ένας γιουτιούμπερ να μαλώνουμε (να αντιπαρατιθέμεθα) με με το στανιό ψευδοδιλήμματα για να εχει αυτός βγιούζ. Και δυστυχώς είναι λυπηρό το ότι αυτό είναι πλέον νόρμα σε όλα τα media.

 
Έχω κάνει εγώ και σου εγγυώμαι ότι είναι η μέρα με τη νύχτα. Πριν από 15 χρόνια μπορεί να ήταν το πρωί με το απόγευμα, πριν από 25 χρόνια και οι φθηνές και οι ακριβές μεσημέρι ένα πράμα, τουλάχιστον όσο αφορά την κρίση μου.

Η διαφορά ήχου φτηνιάρικης κιθάρας με κανονική κιθάρα σε οποιοδήποτε ενισχυτή με την κιθάρα πάνω σου, τον ενισχυτή μπροστά σου, είναι όσο μεγάλη επιτρέπει η εμπειρία, η αντίληψη και η διάθεσή μας.

65$ όργανο με μεταφορικά σημαίνει ότι, τι, για να βγάλουν όλοι κέρδος από αυτό, μιλάμε για κόστος υλικών/παραγωγής γύρω στα 10-15Ε ανά όργανο. Ποια εκπαίδευση και ποιο μισθό λέμε τώρα. Moυσικό όργανο που έγινε κι αυτό αναλώσιμο είδος, ευτελισμένο, πάρε παιδί κιθάρα να βγάλεις το χειμώνα φέτος και του χρόνου βλέπουμε. Άλλη. Άλλο κινητό. Άλλο πρόγραμμα σύνδεσης, άλλα παπούτσια, τρία διαφορετικά φαγητά την ημέρα. Οι άνθρωποι πλέον δεν προλαβαίνουμε καν να εκτιμήσουμε τον μόχθο μας. Να πει ο άλλος, ρε φίλε δούλεψα 6-7-27 μέρες για να (σου) πάρω μια κιθάρα να μη σπας τα χέρια σου και να μην είναι καταναλώσιμη. Ε πώς θα εκτιμήσει ό άλλος το όργανο.

65Ε κιθάρα, 4 κιλά πράμα. Η τσιπούρα πιο ακριβή είναι

Αρκετά καλόπιστη και ρομαντική θέση, μακάρι να μπορούσα να τα βλέπω έτσι κι εγώ.

Στα site των εταιρειών αυτών, δεν μπορείς ούτε να καταλάβεις τι λένε, ούτε και οι ίδιοι ξέρουν για τι πράμα μιλάνε. Υπάρχουν ιντερνετικά μαγαζιά που πουλάνε κιθάρες ΚΑΙ καλσόν ΚΑΙ ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς. Για να έχει μια κιθάρα 65$, ο νόμος και η λογική λέει ότι πρέπει να ΜΗΝ είναι ειδικευμένο το προσωπικό.


σημερα ,ολα τα εργοστάσια οπουδήποτε και αν βρίσκονται , δεχονται παραγγελίες για μεγαλους κατασκευαστές .αυτό σημαίνει ότι αν δε γίνεται καλή δουλειά ,οι παραγγελίες θα πανε περιπατο και το εργοστασιο θα κλείσει.'Ετσι ειναι το συμφερον του εργοστασίου να εκπαιδευει σωστά και συνεχεια τους εγαζομένους του

 
σημερα ,ολα τα εργοστάσια οπουδήποτε και αν βρίσκονται , δεχονται παραγγελίες για μεγαλους κατασκευαστές .αυτό σημαίνει ότι αν δε γίνεται καλή δουλειά ,οι παραγγελίες θα πανε περιπατο και το εργοστασιο θα κλείσει.'Ετσι ειναι το συμφερον του εργοστασίου να εκπαιδευει σωστά και συνεχεια τους εγαζομένους του
Δουλειά που να αντανακλά το κόστος έτσι? 65Ε όργανο και καλή δουλειά, δεν γίνεται, με το συμπάθειο. Γίνεται δουλειά για 65Ε. Με 1000 ευρώ οι ασιάτες κάνουν παπάδες. Με 500 πολύ καλά όργανα, με 200 αξιοπρεπέστατα entry level. Kάτω από αυτό είναι να 'χαμε να λέγαμε. Κάθε μέρα τα βλέπω.





 

 
σημερα ,ολα τα εργοστάσια οπουδήποτε και αν βρίσκονται , δεχονται παραγγελίες για μεγαλους κατασκευαστές .αυτό σημαίνει ότι αν δε γίνεται καλή δουλειά ,οι παραγγελίες θα πανε περιπατο και το εργοστασιο θα κλείσει.'Ετσι ειναι το συμφερον του εργοστασίου να εκπαιδευει σωστά και συνεχεια τους εγαζομένους του


Ευκαιρία για ένα ευτράπελο. Εν έτει 2006(?) - 8(?) δε θυμάμαι καλά, ήταν η περίοδος που ό,τι είχαν αρχίσει το outsourcing οι εταιρείες των πνευστών. Ε λοιπόν ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ, (δεν τα απέσυραν λόγω ευθιξίας κτπ) το selmer prelude αλτο σαξόφωνο, που έβγαινε η ψυχή του (το πίσω κλειδί για τον αριστερό αντίχειρα) σε τέτοιο σημείο, που πραγματικά δεν παιζόταν το όργανο. Δεν υπερβάλω.  Ήταν όργανο του 550ευρου. Είχε στάμπα Selmer. Ήθελαν να μπουν δυναμικά στη μαθητική αγορά, γιατί 3000 για mkII δεν έχει ο καθείς που θέλει να παίξει λίιιγο σαξοφωνάκι. Σε μεταγενέστερες παρτίδες νομίζω το διόρθωσαν, δεν ήρθε κι άλλο τέτοιο όργανο στα χέρια μου για να ξέρω σίγουρα.

Μετά από λίγα χρόνια μόνο, ο thomann εξέλισσε τα stencil του, που πιθανώς φτιάχνονταν στο ίδιο εργοστάσιο, από όργανα δράμα, σε όργανα που τρώγονται, και πάσχουν μόνο στην αξιοπιστία (κολώνες μάπα, δε ρυθμίζεται με την καμία, τάπες αλλάζεις και κάθονται όπως να ναι, το δίνεις στο μάστορα και σε κοιτάει με ύφος σκυλιού που το δέρνουνε και λες "εντάξει ρε μπαγάσα, δε θα στο αφήσω για φτιάξιμο".

Υπάρχει εξέλιξη, αλλά δεν είναι πάντα θέμα εκπαίδευσης. Μερικές φορές, και ΈΝΑ άτομο να τύχει να φύγει από ένα εργοστάσιο, παρατηρείται διακύμανση της ποιότητας. (Όπως είχε συμβεί και κατά περιόδους με τις τρομπέτες και τα τρομπόνια της Bach όταν έφευγαν σημαντικοί μάστορες, που άνοιξαν τελικά δικά τους μπουτικ οργανοποιεία.)

Άρα δεν είναι τόσο θέμα εκπαίδευσης. Στις κιθάρες θα έχουν καμιά 50αριά τόρνους CNC να δουλεύουν νυχθημερόν, και κάποιους κατακαημένους να βιδώνουνε και να βιδώνουνε με μανία. Η διαχείριση του QC είναι άλλο κομμάτι, αν φτάνουν όργανα φόλες στα χέρια μας και τι ποσοστό επί της παραγωγής είναι αυτά.

 
Μια χαρα τα λετε όλοι, δεν έχω παράπονο, αλλά μην εστιάζετε μόνο στα εργατικά, υπάρχουν τα υλικά και τα μηχανήματα στη μέση.

Μερικά παραδείγματα:

1. Το hardware θα είναι όσο πιο φτηνο γίνεται από όσο πιο φτηνό μέταλλο γίνεται

2. Οι μαγνήτες, ποτενσιόμετρα θα είναι όσο πιο φτηνά γίνεται

3. Τα μηχανήματα που κόβουν τα ξύλα/κατασκευάζουν το hardware δεν θα είναι τα ακριβέστερα, που το στηρίζω: έστω ότι μια παρτίδα έχει ένα ελάττωμα, είτε θα τη πουλήσουν με έκπτωση και θα έχουν κέρδος είτε θα τη πετάξουν, με 10-15ευρώ κόστος ανα τεμάχιο σιγά μην ασχοληθεί κανένας

4. Τα ξύλα θα είναι ότι ναναι απο ποιότητα, υγρασία κλπ

Στο κομμάτι της εργασίας μερικά σχόλια:

1. Αυτός που τοποθετεί τα τάστα σιγά μην ενδιαφερθεί να μπουν τέλεια, θα τα χτυπάει και όπως μπουν

2. Το ίδιο και το βάψιμο

3. Το ίδιο και οι κολλήσεις των ηλεκτρικών

και το τελευταίο, αν υπαρχει αστοχία στην ένωση μπράτσου- σώματος σιγά μη νοιαστεί κανένας να την κλείσει να την ενώσει κλπ, αποτέλεσμα το όργανο να μη δονείται καλά άρα και να μην παίζει καλά.

 
Για την συγκεκριμένη μάρκα έχω δει μερικά βίντεο. Ένας τις έθαψε χοντρά οι υπόλοιποι έλεγαν καλά λόγια. Έχει και κάτι strat με σχέδια πάνω στο σώμα που φαίνονται πολύ γαμάτες (https://www.glarrymusic.com/glarry-st-e-rosewood-fingerboard-electric-guitar-p11.html). Χωρίς να έχω εμπειρία από τέτοιο όργανο θα έλεγα ότι μπορεί να βγεί από τελειωμένο σκουπίδι έως αρκετά αξιόπιστο. Τι εννοώ: φαντάζομαι ότι η μαζική οργανοποιία στην Κίνα  γίνεται σε γραμμή παραγωγής με κάποιον τεχνικό έλεγχο στο τελικό προϊόν. Σαφέστατα δεν υπάρχει η φροντίδα του οργανοποιού αλλά όσο περνάει ο καιρός ο αυτοματισμός γίνεται ολοένα και καλύτερος. Εδώ κινέζικοι μαγνήτες και ακούγονταν πολύ καλοι. Πιθανολογώ ότι τέτοιο όργανο με ένα καλό setup θα μπορεί να γίνει αρκετά αξιόπιστο και με μια αλλαγή στα ηλεκτρικά ακόμα καλύτερο. Αν είχα γνώσεις περί εργασιών πάνω στα όργανα θα έπαιρνα μία για να δοκιμάσω πράγματα, τώρα φοβάμαι ότι αν αγόραζα μια θα έδινα άλλα 150 ευρώ για να έρθει στα ίσα. 

Πάντως πιστεύω ότι σε αρκετές περιπτώσεις αγοράζεις το brand name παρά το ίδιο το όργανο και την αξιοπιστία του στην δευτερογενή αγορά. Δλδ παίζουν πολλά βίντεο όπου μοντάρουν μια κιθάρα των 100 ευρώ και βάζουν πράγματα αξίας 400 ευρώ, αν την πουλήσει κάποιος όμως πιστεύω ότι θα πιάσει το πολύ τα μισά. Καλώς η κακώς οι περισσότεροι κοιτάζουν την μάρκα στο headstock. 

 
δεν ξερω για 65 που σιγουρα για μας δεν ισχυει λογω επιβαρυνσεων.

Αλλα οι δυο squier των 180 ευρω που πηρα με επιλογη αναμεσα απο 15 με αλλαγη μαγνητων ειναι ισαξιες με την αυθεντικη μου fender και απο playability και καλύτερες. 

οποτε πιστεύω αυτο για την 65αρα

 
τάπες αλλάζεις και κάθονται όπως να ναι, το δίνεις στο μάστορα και σε κοιτάει με ύφος σκυλιού που το δέρνουνε και λες "εντάξει ρε μπαγάσα, δε θα στο αφήσω για φτιάξιμο
Xαχαχαχα έκλαψα γιατί είναι ακριβέστατη η περιγραφή. Και άντε, στις κιθάρες πες είναι γεωμετρικό το θέμα χορδή ψηλα χορδή χαμηλά. Στο πνευστό που δεν ξέρεις αν παίζει πρόβλημα του οργάνου ή πρόβλημα στο φύσημα....

δεν ξερω για 65 που σιγουρα για μας δεν ισχυει λογω επιβαρυνσεων.

Αλλα οι δυο squier των 180 ευρω που πηρα με επιλογη αναμεσα απο 15 με αλλαγη μαγνητων ειναι ισαξιες με την αυθεντικη μου fender και απο playability και καλύτερες. 
Ναι αλλά συγκρίνεις μήλα με παστίτσιο τώρα. Η μία είναι 100 κιλά αηδία με 7άρι radius, ταστούδια playmobil, ταλαιπωρημένη, παλιογκιρισμένη και οutdated. Oι άλλες είναι σατινέ, απαλούτσικα, λεπτά μπράτσα, φλατ ταστιέρες και πιο μονδέρνα τάστα. Εξελίσσονται οι κιθαριστικές συνήθειες. Και έκανες αναβαθμίσεις της τάξης των 150-200 ευρώ?

 
Kαι μιας και το πήγαμε λίγο πιο βιομηχανικά, όταν εταιρεία που στοχεύει στην παραγωγή/εξαγωγή 20 χιλιάδων οργάνων το μήνα σου στέλνει επαγγελματικό mail του στυλ "Ηi sir, try best guitars instruments for pleasure very much colors and rock style" ή "good sirs, look our best resonance electronic guitars", ε, τι επίπεδο ειδίκευσης περιμένεις από τον εργάτη;

Υπάρχουν εργοστάσια που κάνουν σοβαρή δουλειά, με Ευρωπαίους και Αμερικανούς προϊστάμενους παραγωγής, με state-of-the-art μηχανήματα, stock control, quality control κλπ. Το επίπεδο δουλειάς και hardware που θα έχει ένα όργανο, εξαρτάται από το εκάστοτε συμφωνημένο budget. Aν νομίζει οποιοσδήποτε ότι μπορεί να πάει στην Κίνα και να παραγγείλει 5 χιλιάδες κιθάρες επιπέδου 500 ευρώ με 200 ευρώ τότε όλνοι θα ήμασταν πλούσιοι

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top