Ibanez TS.

Νέστωρ Αποστολόπουλος

Nestoras

Sir
Μηνύματα
8,791
Πόντοι
1,168
Υπάρχει γενικώς μια υποβόσκουσα σχέση αγάπης - μίσους με το πετάλι. Εμένα μ' αρέσει (τώρα ποιό περισσότερο απ' τα 3, μάλλον το 3ο).

Εσάς;

14479776_1108233962585958_4897204533347795820_n.jpg

 
Εξαρτάται από την χρήση. Μόνο του και σε καθαρό ενισχυτή, απολύτως κανένα τους. Τώρα για να push-άρουν είτε "βρώμικο" κανάλι ενισχυτή, είτε κάποιο άλλο overdrive ή και fuzz, όλα τα TS-ειδή πετάλια, την κάνουν την δουλειά τους.

 
Δεν έχω δοκιμάσει το 3. Αλλά απο τα δύο πρώτα προτιμω το 808. Αλλά το ειχα 10 χρόνια μόνιμα ανοιχτό. Σιχάθηκα πια.

 
Δεν έχω δοκιμάσει το 3. Αλλά απο τα δύο πρώτα προτιμω το 808. Αλλά το ειχα 10 χρόνια μόνιμα ανοιχτό. Σιχάθηκα πια.
Δίπλα είμαστε, πέρνα μια μέρα να το ακούσεις. Θα εκπλαγείς ευχάριστα.

 
Δεν έχω ποτέ δοκιμάσει/ παίξει με TS .

Είχα όμως σε ένα live το 1990 δανεικό αυτό, το Ibanez UE300.

Έχει καμία σχέση;

Απλά έγραφε tube screamer.

IMGP3086.JPG

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Υπάρχει γενικώς μια υποβόσκουσα σχέση αγάπης - μίσους με το πετάλι. Εμένα μ' αρέσει (τώρα ποιό περισσότερο απ' τα 3, μάλλον το 3ο).

Εσάς;

Προβολή συνημμένου 47417
TS 10 αγάπη .

Μόνιμα μαζί χρόνια πολλά μέχρι που κάηκε.

Δεν το έψαξα ξανά, ήδη είχα το damage control.

 
Παίζοντας με το ts-10 ενός φίλου, αποφάσισα να αγοράσω το αρκετά φθηνότερο Digitech bad monkey - νομίζω ότι κόστιζε μόλις 25 ευρώ τότε. Εξαιρετικό, είτε σε καθαρό κανάλι ως overdrive, είτε ως booster σε high-gain ήχους. Ibanez δεν απέκτησα πότε μιας και τα τελευταία χρόνια παίζω αποκλειστικά με ψηφιακές πεταλιέρες.

 
Εξαρτάται από την χρήση. Μόνο του και σε καθαρό ενισχυτή, απολύτως κανένα τους. Τώρα για να push-άρουν είτε "βρώμικο" κανάλι ενισχυτή, είτε κάποιο άλλο overdrive ή και fuzz, όλα τα TS-ειδή πετάλια, την κάνουν την δουλειά τους.


Fenderοειδη όργανα χωρίς TS σε καθαρό ενισχυτή κατά την γνώμη μου απλά δεν παίζουν. Στρογγυλεύει ο ήχος και συμμαζευονται οι συχνότητες... Οι κιθάρες φεντερ θα έπρεπε να πωλούνται δώρο με ένα TS ή ένα πετάλι compressor... Μιλάω για συνθήκες λάιβ με μπάντα 

Τα δικό μου μαζί με το bad monkey, δεν έχω κανένα στην πεταλιερα μου αυτή την στιγμή, έχω ένα φθηνό mini Tubescreamer κλώνο (green mile ή κάπως έτσι) για να κερδίσω χώρο 

FB_IMG_1727443086402.jpg

 
Fenderοειδη όργανα χωρίς TS σε καθαρό ενισχυτή κατά την γνώμη μου απλά δεν παίζουν. Στρογγυλεύει ο ήχος και συμμαζευονται οι συχνότητες... Οι κιθάρες φεντερ θα έπρεπε να πωλούνται δώρο με ένα TS ή ένα πετάλι compressor... Μιλάω για συνθήκες λάιβ με μπάντα 

Τα δικό μου μαζί με το bad monkey, δεν έχω κανένα στην πεταλιερα μου αυτή την στιγμή, έχω ένα φθηνό mini Tubescreamer κλώνο (green mile ή κάπως έτσι) για να κερδίσω χώρο 

Προβολή συνημμένου 47424


 Ναι, αλλά… αν πρέπει ΠΑΝΤΑ να έχεις ένα TS / compressor on, μήπως απλά παίζεις είτε με τη λάθος κιθάρα είτε με τον λάθος ενισχυτή…? Δεν ξέρω, μια σκέψη κάνω, έτσι κι αλλιώς στις 5 κιθάρες μου δεν έχει ούτε μια single coils. Ίσως γι’αυτο βέβαια… ?

 
Το point που έκανα, εδώ το παρουσιάζει και ο Kenny Vaughan με την ΜΟΝΗ κιθαρα που πραγματικα αξιζει να εχει καπΓιος




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το είχαμε ξανασυζητήσει το θέμα πριν μερικά χρόνια. Εμμένω στην άποψή μου, έχοντας υπό την κατοχή για πολλά χρόνια το TS9:

Τα tubescreamerοειδή, σε καθαρό ενισχυτή, είναι απλά μετριότατα overdrives που αν δεν τα είχε χρησιμοποιήσει ο SRV, δε θα τα ήξερε κανένας ούτε και θα είχαν τόσες παραλλαγές. 

Αν τα βάλεις να πουσάρουν/μπουστάρουν είτε σπασμένο, είτε φουλ βρώμικο ενισχυτή, εκεί κάνουν ωραία δουλειά. On the other hand, σχεδόν οποιοδήποτε mild overdrive χρησιμοποιθεί κατ' αυτόν τον τρόπο, ωραίο ήχο θα βγάλει.

Γενικά το θεωρώ ακραία overhyped πετάλι για το λόγο που αναφέρω παραπάνω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το είχαμε ξανασυζητήσει το θέμα πριν μερικά χρόνια. Εμμένω στην άποψή μου, έχοντας υπό την κατοχή για πολλά χρόνια το TS9:

Τα tubescreamerοειδή, σε καθαρό ενισχυτή, είναι απλά μετριότατα overdrives που αν δεν τα είχε χρησιμοποιήσει ο SRV, δε θα τα ήξερε κανένας ούτε και θα είχαν τόσες παραλλαγές. 
 


Συμφωνώ. Ούτε καν μέτρια. Είναι κακά od’s. Δεν έχουν μπασο, δεν έχουν presence, δεν έχουν καθαρότητα, δεν καθαρίζουν με ρίξιμο vol, δεν είναι touch sensitive. Αυτό, βέβαια δε σημαίνει ότι είναι άχρηστα, εννοείται.

Αν τα βάλεις να πουσάρουν/μπουστάρουν είτε σπασμένο, είτε φουλ βρώμικο ενισχυτή, εκεί κάνουν ωραία δουλειά. On the other hand, σχεδόν οποιοδήποτε mild overdrive χρησιμοποιθεί κατ' αυτόν τον τρόπο, ωραίο ήχο θα βγάλει.


Ωραίο ήχο θα βγάλει, αλλά όχι τον ίδιο. Τις συχνότητες που θα προσθέσει στον ενισχυτή και η κομπρεσαρισμενη, κρεμώδης, και ταυτόχρονα σφιχτή και εστιασμένη, αίσθηση που θα προσθέσει, δεν το παίρνεις από άλλο πετάλι, είτε για μπλουζ είτε για μέταλ. Και τα κάνει όλα αυτά διότι έχει όλα τα παραπάνω -αρνητικά?- χαρακτηριστικά. 

Γενικά το θεωρώ ακραία overhyped πετάλι για το λόγο που αναφέρω παραπάνω.


Απλα το χρησιμοποιούν λάθος. Είναι καλο πετάλι και κάνει μοναδικά συγκεκριμένες δουλειές. Να μπουσταρει βρωμικο καναλι, να στακάρεται με αλλα overdrives/distortions, να χρησιμοποιείται σε καθαρό κανάλι με συχνότητες που παντρεύονται ωραία με το ts (sparkly ενισχυτές, με έντονο presence και scooped μεσαία).

Δεν μπορω να σκεφτώ άλλο πετάλι για να μπουσταρω πχ έναν βρωμικο orange για να παίξει μέταλ. 

 
Γενικά το θεωρώ ακραία overhyped πετάλι για το λόγο που αναφέρω παραπάνω.
Ξέρεις πόσους άκουσα και το πήραν και πίστευαν ότι θα ακούγονται σαν τον SRV?

Μάντεψε τι έγινε μετά. 

Δεν καταλαβαίνουν κάποιοι ότι ο SRV και με το multi band distortion της yamaha να έπαιζε πάλι το ίδιο θα ακουγότανε. 

Τώρα γιατί το επέλεξε ο ίδιος,  καλούσε στο παίξιμο του, του άρεσε....έτυχε...πέτυχε αλλού παπά ευαγγελιο. 

 
Ξέρεις πόσους άκουσα και το πήραν και πίστευαν ότι θα ακούγονται σαν τον SRV?
O SRV δεν το χρησιμοποιούσε και πολύ συχνά

It should be noted that Vaughan engaged his Tube Screamers very sparingly. For example, on his debut Texas Flood album, he used it only for his gritty solos on the title track and Testify, and he didn’t use it at all on David Bowie’s Let’s Dance.

Vaughan particularly liked how the Tube Screamer enhanced the vocal character of his Vox V846 wah, so anytime you hear Vaughan using a wah you can be sure that the Tube Screamer was on, too.

Τώρα γιατί το επέλεξε ο ίδιος,  καλούσε στο παίξιμο του, του άρεσε....έτυχε...πέτυχε αλλού παπά ευαγγελιο.
“I use the Tube Screamer because of the tone knob,” he told Frank Joseph in the September 1983 issue of Guitar World. “You can turn it on slightly to get a Guitar Slim tone, which is how I use it.”

Vaughan dialed his TS9 with the Level knob nearly or all the way up and with the Drive knob nearly or all the way down for a “clean” boost setting. He also liked the pedal’s distinctive lower midrange emphasis.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top