Greece's Eurovision 2024 - Μια νέα εποχή για το ελληνικό τραγούδι - Μετα-Τραπ εποχή

Status
Not open for further replies.
τώρα το αν κάποια στιγμή φάμε τα μουστάκια μας ελπίζω να έχει σοβαρότερη αφορμή από το εν λόγω θέμα που τραβιέται από τα μαλλιά...


σιγα μη φαμε τα μουστακια μας....χαλαρωστε ?

 
και το" deep dive στην Ελληνικη παραδοσιακη μουσικη αλλα πληρη αποστολη τυπου Ζακ Ιβ Κουστω" την οδήγησε  στο να μνημονεύσει την "τεράστια" Κελεκίδου (η οποία όντως είναι από τις καλές "νεο-λαικές που πέρασαν και δεν ακούμπησαν" συμφωνούμε, αλλά μέχρι εκεί);... και καλά δεν την άγγιξε η Σαμίου.. έστω ας αναφέρει κάποια Πίτσα ρε αδερφέ για να μας ανοίξει τα μάτια... μια Πυργάκη στο πιο "πανυγιρέ παραδοσιακόν" αν προτιμάς... σεβασμός σε κάποιες αντικειμενικές άξιες, έλεος δηλαδής..


τωρα το κσΑναδιαβασα αΦτο.....ΘΕΩΡΕΙΣ οτι κΣερει το ΚΟΙΝΟ που εκανε αφτα τα σχολια (στο οποιο απεΦθυνετε η ΣΑΤΙ στο μυνημα της) ,εστω καΤονομα τα ως ανω κοΚινιΖμενα τραγουδιστικα τερατα?

σιγα μη τους παρεΘΑΙτε ως παραδειγμα και τον Προδρομο Τσαουσακη ή τον τιτανα Μιχαλοπουλο (παραθετο αρχΑιγονο ΡΕΓΚΑΤΟΝΙ του με τον Παλαιολογου να ΘΕΡΙΖΕΙ), Κελεκιδου και πΩλι τους ΙΝΕ




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
6 λεπτά πριν, Superfunk είπε





σας εχι τιΦλοσι τω ΜΙΣΟΣ ?

Παρτε ενα ΡΕΓΚΑΤΟΝΙ να ιρεμισεται


 





Να καταγραφεί στο Αρχείο Ελληνικής Μουσικής, το αρχείο του ΚΣΔΜΔΣ, και στον τομέα Εθνομουσικολογίας και Πολιτισμικης Ανθρωπολογίας του ΤΜΣ της φιλοσοφικής μαζι με το Ζάρι. Να τα διδασκουμε αργότερα να μαθαίνουν οι χωριάται να ξεστραβώνονται.

 
Να καταγραφεί στο Αρχείο Ελληνικής Μουσικής, το αρχείο του ΚΣΔΜΔΣ, και στον τομέα Εθνομουσικολογίας και Πολιτισμικης Ανθρωπολογίας του ΤΜΣ της φιλοσοφικής μαζι με το Ζάρι. Να τα διδασκουμε αργότερα να μαθαίνουν οι χωριάται να ξεστραβώνονται.


ΣΥΜΦΩΝαΩ θα το βαλω μαζι με αυτα τα ρεγκατονΙ σαν μπαινΜΙΞ




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ετοιμαζόμουν να γράψω θερμή παράκληση να μη χρησιμοποιείτε τη λέξη "τέχνη" και τα παράγωγά της καθώς πριν 2 χρόνια η Σάττι τα είχε απαγορεύσει. Κριντζάρει με αυτά. Βέβαια τότε είχαμε και πανδημία και μετά το τελευταίο μάθημα ρυθμολογίας φαίνεται να το εχει ξεπεράσει.

Εγώ στο χωριό μου δεν ειχα ρεγκετόνι ομολογουμένως, ισως γιατι ειμεθα οζόλες ορεσίβιοι και ντυνομαστε με τομάρια. Και απο το κρύο όντως έχουμε θέμα και με το χιούμορ. Αλλά μια ώρα παραδίπλα στη Θήβα, το ρεγκετόν το πάνε ορθοπεταλιά 20 αιώνες τώρα. Καμια φορά και εμείς όταν μπουχτίζουμε, κατηφορίζουμε προς τα εκει. Εχει κάτι καταγώγια που παίζουν true low down and ντερτι σταφ. Άρα I can relate λιγο.

 
9 λεπτά πριν, Superfunk είπε



ΣΥΜΦΩΝαΩ θα το βαλω μαζι με αυτα τα ρεγκατονΙ σαν μπαινΜΙΞ




 
Σεμνα εισαι και παντρεμένος ανθρωπος...

 
@Superfunk Το επόμενο γκραν σουξέ των Twang Attack παρακαλώ να είναι Βούλα Πάλλα ?

Ευχαριστώ...

Συνεχίστε σε κόσμιο ύφος.

 
Ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο κομμάτι της Eurovision, αυτό που προκύπτει ξεκάθαρα από τις περισσότερες τοποθετήσεις του νήματος είναι ότι εάν η Μαρίνα Σάττι θέλει να καθιερωθεί στο ακροατήριο των πενηντάρηδων και βάλε, θα δυσκολευτεί να το πετύχει.Στην πράξη δεν νομίζω να την πολυενδιαφέρει και βασικά κιόλας.

Εδώ που τα λέμε αν κινείσαι στο χώρο της ποπ, μια γενική αποδοχή από τη γενιά των γονιών σου παίζει να είναι ένα από τα κλειδιά της αποτυχίας. Με αυτή την έννοια κατά τη γνώμη μου μια χαρά το πάει το κορίτσι.

Εμείς μαζί με τον Πασχάλη, τον Αντρέα Μικρούτσικο και άλλους σπουδαίους είμαστε εντελώς αποκομμένοι από το τι ακριβώς συμβαίνει στην πραγματικά ενεργή σκηνή του είδους. Το θέμα είναι η αποκοπή αυτή να μη δημιουργεί κομπλεξ και να μην εκδηλώνεται με μισαλλοδοξία και απαξίωση. Είναι κάτι φυσικό και δεν είναι πρώτη φορά που συμβαίνει, απλώς για κάποιους ίσως είναι η πρώτη φορά που αντιλαμβάνοντα ότι είναι πια στην άλλη όχθη. Οι γονείς, οι θείοι και οι παπούδες του Πασχάλη ήταν περισσότερο έξω φρενών με την τότε νέα μουσική από ότι ο Πασχάλης και οι υπόλοιποι με τη Σάττι. Δεν είχαν βέβαια internet, forum, social media για να εκτεθούν δημοσίως.

Για το συγκεκριμένο κομμάτι προσωπικά παραδέχτηκα από την αρχή ότι βρίσκω ενδιαφέρουσες κάποιες γέφυρες, ιδέες κλπ αλλά δεν μπορώ να το προσεγγίσω αισθητικά ως σύνολο. Δεν μπορώ. Δεν φταίει το κομμάτι. 

Σχετικά με τις επίμαχες δηλώσεις με το ρέγκετον, είδα το σχετικό βιντεάκι και από τον τρόπο και μόνο που το λέει δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα υπεροψίας, πλάκα κάνει.

 
Ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο κομμάτι της Eurovision,
Ανεξάρτητα μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, και να απευθυνθεί σε όποιον θέλει.

Εγώ προσωπικά ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο λόγω Eurovision , και όχι γιατί με ενδιαφέρει που πάει το κρατικό χρήμα ή αν εκπροσωπούμαι ως χώρα ορθά , απλά γιατί είναι "πιασάρικο"  το θέμα σε αντίθεση με την προσωπική της δουλεία , που σε καμία περίπτωση δεν θα μου κινούσε το ενδιαφέρον να ασχοληθώ.

Μπορώ όμως να καταλάβω και αυτούς που θέτουν τη διάσταση και της Ελληνικής εκπροσώπησης και του κρατικού χρήματος.

Δυστυχώς η εμπλοκή με το Δημόσιο καθ οιονδήποτε τρόπο .....επιφέρει κριτική.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το σχόλιο "που μου είχατε και στο χωριό σας ρεγκετόν" είναι παρόμοιου ύφους με σχόλια που γίνονται ανάμεσα σε φίλους τύπου "είχες και μάρσαλ στη στάνη σου;", τα οποία έχουμε διαβάσει πολλές φορές εδώ μέσα και μου έχωσε σήμερα ο γείτονάς μου που με είδε με ένα ασυνήθιστο για μένα τύπο αυτοκινήτου. Ναι, είναι χιούμορ.

Η συζήτηση για ένα τέτοιο θέμα οφείλει να είναι ελαφρά (όπως λέμε ελαφρά μουσική) διότι το ίδιο το θέμα είναι ελαφρύ. Και εκεί που το χαζογελάγαμε, υπέστημεν έφοδο από ανθρώπους που αναρωτιούνται για τους φόρους τους, θέλουν να στείλουν τον Φακανά (εν' αγνοία του, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ) και ανέφεραν την Σαμίου (και όχι, αρχικώς το μυαλό μου δεν πήγε στη Δόμνα, αλλά στην άλλη), για να μη πω για τον npap που συνέχεια (με επίμονα και επίπονα bold) αναφέρεται στις προθέσεις της κοπέλας, ενώ με κάθε ευκαιρία διαβεβαιώνει ότι δεν κάνει ποτέ του δίκες προθέσεων. Ναι, αγαπητέ npap το πρόσεξα, όπως φυσικά (μια και ρώτησες) είχα προσέξει ποιες ώρες δουλεύεις, απλά νόμιζα ότι γινόταν εκτάκτως λόγω προσωρινού στριμώγματος.

Ας το ξαναπούμε λοιπόν με άλλα λόγια. Έχουμε πάει συνεμά να δούμε το Notting Hill και να φάμε κανά ποπ-κορν χαλώντας την διαλλειματική του SF, και 3-4 από εσάς έχουν σταματήσει την προβολή και αγορεύουν για την ζημιά που γίνεται στον οικιστικό χαρακτήρα της περιοχής, το πόσο απίθανο είναι το σενάριο, ότι δεν χρειαζόντουσαν τα ειδικά εφέ, ότι τα ροδάκινα τελικά πάνε με το μέλι κατά τη γνώμη τους και ότι πριν εγκριθεί η παραγωγή έπρεπε να έχει γίνει μίνι-δημοψήφισμα.

Δεν θα έφτανα να πω ότι είστε εκτός θέματος (γιατί να μην είστε άλλωστε), αλλά είστε οπωσδήποτε σε λάθος ταινία. Άμα θέλετε, πάμε όλοι μαζί να δούμε Ταρκόφσκι και να φτάσουμε σε έκσταση αναλύοντας κινηματογραφικό ύφος και τεχνική. Ή, αν πρέπει να το διανθίσουμε και με ενόχληση για το που πάνε οι φόροι μας, ας βρούμε κανένα έλληνα σκηνοθέτη που να πήρε χρήματα από το ολοδιάφανο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου. Και εκεί θα δούμε ποιος έχει έστω τις γνώσεις για να συμμετέχει στη συζήτηση.

Η Σάττι δεν προσφέρεται και ούτε καν ισχυρίζεται ότι προσφέρεται.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ανεξάρτητα μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, και να απευθυνθεί σε όποιον θέλει.

Εγώ προσωπικά ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο λόγω Eurovision , και όχι γιατί με ενδιαφέρει που πάει το κρατικό χρήμα ή αν εκπροσωπούμαι ως χώρα ορθά , απλά γιατί είναι "πιασάρικο"  το θέμα σε αντίθεση με την προσωπική της δουλεία , που σε καμία περίπτωση δεν θα μου κινούσε το ενδιαφέρον να ασχοληθώ.

Μπορώ όμως να καταλάβω και αυτούς που θέτουν τη διάσταση και της Ελληνικής εκπροσώπησης και του κρατικού χρήματος.

Δυστυχώς η εμπλοκή με το Δημόσιο καθ οιονδήποτε τρόπο .....επιφέρει κριτική.
Δεν αναφέρθηκα στα οικονομικά, αλλά στις κριτικές που κάνουν στη Σάττι σχετικά με την αισθητική της, τις δηλώσεις της κλπ, άνθρωποι από τους οποίους τη χωρίζει το χάσμα των γεννεών

 
δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα υπεροψίας, πλάκα κάνει.


Ναι, είναι χιούμορ.


Ναι αλλα οχι για ΒΑΛΚΑΝΙΟΥΣ....

 Έχουμε πάει συνεμά να δούμε το Notting Hill και να φάμε κανά ποπ-κορν χαλώντας την διαλλειματική του SF,
 φιλωουΖ μια χαρα ποπΚορνι τρωω, και οτι αλλο θελω, τις ωρες που τρωω φυσικα οχι εΧτος ωραριου. Χθες τσακισα εκτος απο μια PIZZA κροσΚατ απο το PIZZA FAN (μιλαμε για ΤΗΝ ...αηδια του λιπους αλλα αρεσει στον μικρο) και ΟΛΑ τα μπαμπαδακια που μου εφερε ο @Terry RoscoeBeck5 απο το Rio....?.... στο Notting Hill δε πριν λιγες μερες σε αΦτι την ΜΑΓΑΖΑΡΑ  τσακισα ΔΥΟ full English ...

ΠαραμΑΙνο δε εδω και χρονια με υψος 1.76 στα 72-73 κιλα και ποσοστο λιπους που εΝγκρινει ακομα και ο @LK ? (ενταξει περπαταω περιπου 8 χιλιομετρα τη μερα...και κανω και λιγη γυμναστικουλα)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν αναφέρθηκα στα οικονομικά, αλλά στις κριτικές που κάνουν στη Σάττι σχετικά με την αισθητική της, τις δηλώσεις της κλπ, άνθρωποι από τους οποίους τη χωρίζει το χάσμα των γεννεών


αΦτο λαιμε εδω και 86 σελιδες αλλα νούκου γκέγκε (ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ κιαΦτο ?)..

 
Περί δηλώσεις της όμορφης Μαρίνας περί συρτού και χωριόν,εγώ που είμαι μικρασιάτης στην καταγωγή και έν έχω χωριό,στεναχωρήθηκα λίγο,γιατί εν έχω που να πάω να πετάξω χαρταετό.?

Καλή μου,το μόνο συρτό που υπάρχει σε αυτό το track,είναι το συρτό απο τα μαλλιά promotion που κάνετε σε όλα τα μέσα επικοινωνίας και προσπαθείτε να πείσετε οτι έχετε μεγάλη απήχηση στο εξωτερικό.

Το Reggaeton,που γράψατε είχε,έχει και θα έχει εφαρμογή μόνο σε "ζεστές" χώρες, όπως αυτές γύρω απο την γραμμή του ισημερινού,μεσογειάκες,λατινικές και γενικά όπου ντύνονται ελαφρά.

Δέν δούλεψε ποτέ σε χώρες όπως π.χ όλες οι γερμανόφωνες,ολες οι σκανδιναβικές χώρες,η ιρλανδία,σκωτία,ισλανδία,το βέλγιο και αρκετές άλλες,κατατάσοντας το έτσι σε είδος περιορισμένης εφαρμογής.

Για του λόγου το αληθές,δές τι παραγωγή κάνει η κάθε χώρα.

Μπορείς να πείς το ίδιο για τo pop/rock/Metal?Nop

Για το dance?Nop

Για την mainstream Drum n Bass?Nop

Ακόμη και το ξεπερασμένο Happy Hardcore ή το Dubstep έχουν μεγαλύτερη συμμετοχή φέτος στο διαγωνισμό που πάς να πάρεις μέρος,καθώς όπως και η DnB βολεύουν καλύτερα και είναι πιό εντυπωσιακό να μπερδευτούν με άλλα είδη,οπως πχ με το metal.

Με άλλα λόγια,δέν εχουμε και στο χωριό μας Reggaeton και σε ευχαριστούμε για την σύσταση,αλλά και εσύ με αυτούς,που φόρτωσες υποθέτω σαν απλά παιδιά που είσαστε στην καρότσα του αγροτικού και ξεχυθήκατε στα στούντιος για να πρωτοτυπήσετε,με 2 ανάποδα χτυπήματα σε κάποιο μέρος του κομματιού και φέτες που γυρνάν γύρω γύρω,δέν νομίζω οτι θα είναι και ότι πιό εντυπωσιακό μπορούσαμε να στείλουμε.

Με αγάπη πάντα.?

 
ρε trolley  ρε τρόλ ευ.. μια και με ανέφερες ενώ σε αγνόησα από ένα σημείο και μετά για να μην παίζουμε με τις λέξεις, να σου κάνω ένα ρεζουμέ...

ασχολήθηκα με το εν λόγω τραγούδι (δεν μ άρεσε όπως και πλειοψηφικά σε όλα τα νέα παιδιά που εγώ γνωρίζω και όχι μόνο στους πενηντάρηδες αν έχει σημασία για κάποιους), ασχολήθηκα με την πεντακάθαρα αδιαφανή επιλογή του τραγουδιού και των συνεργατών της (δεν συμψηφίζω τις λαμογιές αναλόγως κόστους επαναλαμβανόμενες ή όχι αν και 170 χιλιάρικα "μιλημένα" στο δημόσιο νομίζω στοιχειοθετούν αδίκημα που επισύρει φυλάκιση) και ασχολήθηκα τέλος με επιχειρήματα και με τις εμφανώς άστοχες στην καλύτερη προσβλητικές για μένα δηλώσεις της αοιδού (για σένα και για άλλους χιούμορ ok! διαφορά αντίληψης)...

το μόνο που δεν ασχολήθηκα πάντως ήταν το "πεσμένο στήθος" της Σάττι που είχες ασχοληθεί εσύ όπως θυμάμαι όταν είχε ξανασχολιαστεί στο φόρουμ η κοπέλα πριν κάποια χρόνια... μάλλον αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά μας στο πως αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο καθώς φαίνεται...

περί ορέξεως δεν λέω, απλά διαχωρίζω θέση από σένα και ελπίζω αυτή τη φορά τα bold μου να σου φάνηκαν χρήσιμα...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: MGs
και γενικά όπου ντύνονται ελαφρά.
δηλαδήΣ εσύ κατακαλοκαιρο γυρναΕις με κουμπωμενο Μοντγκόμερι και σκούφο;

Με εξαίρεση τρεις μήνες το χρόνο στην Αθήνα τουλάχιστον όλοι με κοντοβρακια τριγυρνάνε..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top