Mastering συγκριτικο

A or B?

  • A

    Ψήφοι: 4 57.1%
  • B

    Ψήφοι: 3 42.9%

  • Σύνολο ψηφοφόρων
    7

Superfunk

Guitar Tech
Μηνύματα
47,842
Πόντοι
2,368
Ποιο σας αρεσει περισσοτερο?

A                                                                                   B

king of dirt A.mp3
king of dirt Β.mp3
 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ΤΟ Β

 
Αν σκοπός του μάστερινγκ είναι να ακούγεται κάτι ευχάριστα σε οποιοδήποτε μέσο αναπαραγωγής και επαέ που βρίσκομαι, ακούω από ένα λαπιτόπι με μια σύγχρονη αυτιά ανάμεσα στα δυο, χωρίς να διακρίνω ιδιαίτερες διαφορές, θεωρώ πως το Α με φαίνεται ολίγον τι λαμπρότερο. Όχι καλύτερο , ή χειρότερο, γιατί απλά μου είναι αδιάφορο το πόνημα

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Προτιμώ το Α. Μου ακούγεται πιο φυσικό. Επίσης μου ακουγόταν κι ένα κλικ πιο δυνατά οπότε το χαμήλωσα λίγο για να μη με μπερδεύει. Στο Β δεν μπορώ να ξεπεράσω κάτι περίεργο που υπάρχει στα πρίμα του ταμπούρου κι επίσης μου ακούγεται λίγο πιο wet και ασαφές.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
είναι βέβαια υποκειμενικό θέμα όπως λέει κι ο Στάθης αλλά (και τεχνικά) θα διαφοροποιηθώ και από αυτόν και από τον Κώστα και θα συμφωνήσω (κατά τι) με Σαμη επιλέγοντας το Α... ?

στο υπερσυμπιεσμένο Β με τα "ταλαιπωρημένα" transients, το rhythm section "πνίγεται" και δημιουργούνται θέματα στο spatial location το timbre καθώς και συχνοτικές αλλοιώσεις στα τύμπανα, που εμένα με ενοχλούν... βέβαια όλα αυτά πάντα στην σύγκριση γιατί αν άκουγα μόνο το Β θα ανέφερα απλά το υπερβολικό (για τα γούστα μου) compression...

ε κατακλείδι αν θες την γνώμη μου θα προτιμούσα μια ενδιάμεση version μεταξύ των Α και Β (πιο κοντά στο Α)...?

edit

με πρόλαβε ο Κωνσταντίνος

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το Β για εμένα είναι ξεκάθαρα πιο "εμπορικά" μαστερασισμένο.

 Το δοκίμασα και στα main monitoring ηχεία μου που είναι πιο accurate και υποστηρίζω την ψήφο  μου στο  Β

 
ε κατακλείδι αν θες την γνώμη μου θα προτιμούσα μια ενδιάμεση version μεταξύ των Α και Β (πιο κοντά στο Α)...


καπου εκει ειμαι και εγω, προτιμω το Α.....αλλα για δες τωρα δασκαλε (θα αναλυσω μετα τι χρησιμοποιησα γιατι ειμαι στην εποχη των πιρΑματιΖμον ?)  ηρθε στη μέση?


c.mp3
 

Attachments

Για εμένα το B και από το ενδιάμεσο  ακόμα. ?

 
Το Α μου ακούγεται πιο "ισορροπημένο" ... Οπότε Α it is.

 
Το Α σίγουρα, αλλά θα χαμήλωνα ελάχιστα την κάσσα. Το Β έχει πολλά πρίμα για τα γούστα μου.

 
Το Α σίγουρα, αλλά θα χαμήλωνα ελάχιστα την κάσσα. Το Β έχει πολλά πρίμα για τα γούστα μου.


Mastering είναι, ότι χαμήλωσε,χαμήλωσε στο mix ? 

Πλάκα κάνω , επειδή πλέον μπορώ να κάνω ταυτόχρονα mixing και mastering ψάχνω να βρω την καλύτερη λύση.

Χαίρομαι γιατί τα ελάχιστα αποδεικνύονται καλύτερα ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για το συγκεκριμένο ύφος, προτιμώ σαφώς το Β. Το Α είναι μου ακούγεται πολύ "γυαλισμένο".

 
ηρθε στη μέση?


στην "μέση" δεν ξέρω αν ήρθε (ο τρόπον τινά "ευφημισμός" μου έχει πολλές δυνητικά εκφάνσεις που χωράνε ανάλογες "απόψεις" και περισσότερο έχει να κάνει με υπόδειξη κατεύθυνσης), αλλά σε αυτό όντως (παρότι εξακολουθεί να υστερεί ελαφρώς ως προς την δυναμική ζωντάνια του Α) το "στρογγύλεμα" ας πούμε της μπότας, εμένα μου αρέσει για το είδος, όπως και εν γένει το όλον πέραν κάποιων λεπτομερειών...

Νίκε είναι δύσκολο να περιγραφεί ο ήχος και αν λάβεις υπόψη και το διάφορο στις παραστάσεις και τις ηχητικές προσλαμβάνουσες του καθενός με τις ανάλογες μεταφράσεις του στις εκφράσεις, η προσπάθεια δεν είναι δύσκολο να προσεγγίσει στο τέλος την γραφικότητα... μακάρι κάθε παρόμοια κουβέντα να γινόταν δίπλα σε μια κονσόλα με ένα κοινό monitoring σε real time με ξεκούραστα αυτιά και με τα χέρια μας στην κονσόλα (φυσική ή του DAW), ώστε να ήταν και πιο ουσιαστική και χρήσιμη για όλους...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Νίκο ξέρω πως διαβάζεις και είσαι ενημερωμένος σε ότι κάνεις αλλά θα υπήρχε νόημα σύγκρισης αν ακουγαμε και τη μείξη. Διότι δεν είναι δουλειά του mastering engineer να αλοιώνει τη δουλειά που έγινε στη μείξη παρα μόνο να επεμβαίνει όταν και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην τονική ισορροπία, στη συμπιεση και την ένταση. Διαφορετικά τι τον πληρώνουμε τον mixing engineer...

Δυστυχώς δεν βρίσκομαι σε υπολογιστή και δεν άκουσα αλλά νομίζω πως τα παραπάνω πρέπει να είναι κατανοητά.

 
Δεν ξέρω αν θα το πώ σωστά, στο Α το μάστερ κολακεύει τη μίξη, στο Β το μάστερ κολακεύει το μάστερ. (edit) Δηλαδή το Α σου λέει "κοίτα τί ωραία μίξη έκανα" και το Β σου λέει "κοίτα τί ωραίο μάστερ έκανα". Ψήφισα το Α βέβαια.

 
Last edited:
στην "μέση" δεν ξέρω αν ήρθε (ο τρόπον τινά "ευφημισμός" μου έχει πολλές δυνητικά εκφάνσεις που χωράνε ανάλογες "απόψεις" και περισσότερο έχει να κάνει με υπόδειξη κατεύθυνσης), αλλά σε αυτό όντως (παρότι εξακολουθεί να υστερεί ελαφρώς ως προς την δυναμική ζωντάνια του Α) το "στρογγύλεμα" ας πούμε της μπότας, εμένα μου αρέσει για το είδος, όπως και εν γένει το όλον πέραν κάποιων λεπτομερειών...


ουσιαστικα αυτο που εκανα ειναι οτι...θυμηθηκα τα χρονια τα παλια τo tape eq ccir ήταν λιγο πιο ζωντανο απο το  nab & ετσι το αλλαξα στο virtual tape recorder (το οποιο το εχω πριν τον limiter

image.png

η υπολοιπη αλυσιδα  έχει ως εξης:

είναι μόνο αυτά στο "Α" που και εμενα μου αρεσει περισσοτερο (1ος ο Βus comp>5 eq>1A Eq> Cradle (used as limiter)

image.png

στο Β που αρεσει στους φαν της...υπερσυμπιεσης (στα ΝΙΑΤΑ δηλαδη ? ) ηταν αυτη:

image.png

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top