- Μηνύματα
- 3,563
- Πόντοι
- 338
Καλησπέρα,
Εδώ θα προσπαθήσω να κάνω μία ομαδική παρουσίαση οργάνου και εξοπλισμού, που έγινε στα πλαίσια μίας ζωντανής ηχογράφησης ακουστικού live, πριν από λίγες μέρες.
Σκοπός του thread είναι να γνωρίσουν οι συμφορουμίτες τα προϊόντα σε πραγματικές συνθήκες, γι’αυτό το λόγο θα προσπαθήσω να γράψω και μερικές λεπτομέριες.
Ο εξοπλισμός.
Κιθάρα: Ovation Adamas CVT 2080-NWT
Ενισχυτής: Fishman SOLO SA220
Μικρόφωνο Φωνής: Shure Beta 58A
Μικρόφωνα Εγγραφής:
Α) Ενισχυτή: Behringer B-1
Β) Κιθάρας: Behringer C-2
Chorus: Fishman AFX Chorus, Acoustic Effect Pedal. http://www.fishman.com/products/details.asp?id=93
TC Helicon Voice Tone Harmony G
Reverb: Μόνο Απ’τον Ενισχυτή.
Καλώδια: Monster Rock
Κάρτα Ήχου: Edirol UA-4FX http://www.roland.com/products/en/UA-4FX/
Η/Υ: Intel Core2Duo P8400 στα 2,0GHz (υποχρονισμένος), 4GB Ram, Win7 32bit, Software: Cubase SX 3
Η κιθάρα από μόνη της, έχει ένα πολύ πλούσιο ήχο με έντονα μπάσσα που όμως δε μπουκώνουν και τα πρίμα να βγαίνουν όσο πιο μαλακά γίνετε, αλλά χωρίς να χάνει σε ένταση, σε σχέση με τα μπάσσα.
Κατασκευαστικά, η κιθάρα απότελείτε από:
Καπάκι: Woven Carbon Graphite
Πλαϊνά-Πίσω: Deep Contour Lyracord
Ταστιέρα και Γέφυρα: Deluxe Grade Ebony
Ηλεκτρικά: Ovation VIP-5
Σκάλα: 25 ¼
Ο ενισχυτής:
Ισχύς: 220W rms
Ηχεία: 6Χ 4” (200W) Mid-Bass και 1Χ 1” (20W) tweeter νεοδυμίου.
Κανάλια: 2 για μικρόφωνο και όργανο με εισόδος Unbalanced Jack ¼ και XLR για κάθε κανάλι.
EQ: 3 Band
Άλλα: Phantom Power, Reverb, Effect Loop, Feedback Fighting, Notch Filters, AUX IN, DI OUT, Balanced & Unbalanced Outputs.
Βάρος: 11,4 κιλά χωρίς τον τρίποδα.
Τα όργανα στήθηκαν λοιπόν, το ίδιο και ο εξοπλισμός ηχογράφησης.
Τα μικρόφωνα τοποθετήθηκαν ως εξής:
Το B-1 μπροστά απ’τον Fishman και με κλίση περίπου 40 μοίρες να κλίνει προς τον ενισχυτή σε απόσταση 15-20 εκατοστών.
Τα C-2 (πουράκια matched pair) τοποθετήθηκαν στην βάση τους και μπροστά απ΄την κιθάρα, με το ένα να βλέπει το κέντρο του σώματος και το δεύτερο με κλίση προς την ταστιέρα. Η απόσταση πάλι στα 20εκ περίπου.
Το μόνο “λάθος”-παράλειψη ήταν ότι δεν ήρθε κονσόλα για να μιξαριστούν ξεχωριστά τα μικρόφωνα, με αποτέλεσμα να μπουν και τα τρία πάνω στην κάρτα με ένα καλώδιο 3σε1.
Αν και το αποτέλεσμα το περίμενα λίγο “κάπως” μετά απ’την παραπάνω παράλειψη, κάθε άλλο παρά προβλήματα είχα.
Ο ήχος ήταν παραπάνω από ικανοποιητικός, ο υπολογιστής έγραφε για 3 και πλέον ώρες με το μόνιτορ του καναλιού on και με σχεδόν μηδενική καθυστέρηση (2,7ms), οι αυξομειώσεις στην γενική ένταση εισόδου, γίνονταν σε πραγματικό χρόνο και όχι στο edit, το οποίο και δεν έγινε μέχρι στιγμής.
Παραθέτω δείγμα από την ηχογράφηση και θα ακολουθήσουν κι άλλα.
σ.σ: Δεν τραγουδάω και δεν παίζω εγώ, εκτελεστής είναι άλλος.
004_Wild_Side.mp3
Εδώ θα προσπαθήσω να κάνω μία ομαδική παρουσίαση οργάνου και εξοπλισμού, που έγινε στα πλαίσια μίας ζωντανής ηχογράφησης ακουστικού live, πριν από λίγες μέρες.
Σκοπός του thread είναι να γνωρίσουν οι συμφορουμίτες τα προϊόντα σε πραγματικές συνθήκες, γι’αυτό το λόγο θα προσπαθήσω να γράψω και μερικές λεπτομέριες.
Ο εξοπλισμός.
Κιθάρα: Ovation Adamas CVT 2080-NWT
Ενισχυτής: Fishman SOLO SA220
Μικρόφωνο Φωνής: Shure Beta 58A
Μικρόφωνα Εγγραφής:
Α) Ενισχυτή: Behringer B-1
Β) Κιθάρας: Behringer C-2
Chorus: Fishman AFX Chorus, Acoustic Effect Pedal. http://www.fishman.com/products/details.asp?id=93
TC Helicon Voice Tone Harmony G
Reverb: Μόνο Απ’τον Ενισχυτή.
Καλώδια: Monster Rock
Κάρτα Ήχου: Edirol UA-4FX http://www.roland.com/products/en/UA-4FX/
Η/Υ: Intel Core2Duo P8400 στα 2,0GHz (υποχρονισμένος), 4GB Ram, Win7 32bit, Software: Cubase SX 3
Η κιθάρα από μόνη της, έχει ένα πολύ πλούσιο ήχο με έντονα μπάσσα που όμως δε μπουκώνουν και τα πρίμα να βγαίνουν όσο πιο μαλακά γίνετε, αλλά χωρίς να χάνει σε ένταση, σε σχέση με τα μπάσσα.
Κατασκευαστικά, η κιθάρα απότελείτε από:
Καπάκι: Woven Carbon Graphite
Πλαϊνά-Πίσω: Deep Contour Lyracord
Ταστιέρα και Γέφυρα: Deluxe Grade Ebony
Ηλεκτρικά: Ovation VIP-5
Σκάλα: 25 ¼
Ο ενισχυτής:
Ισχύς: 220W rms
Ηχεία: 6Χ 4” (200W) Mid-Bass και 1Χ 1” (20W) tweeter νεοδυμίου.
Κανάλια: 2 για μικρόφωνο και όργανο με εισόδος Unbalanced Jack ¼ και XLR για κάθε κανάλι.
EQ: 3 Band
Άλλα: Phantom Power, Reverb, Effect Loop, Feedback Fighting, Notch Filters, AUX IN, DI OUT, Balanced & Unbalanced Outputs.
Βάρος: 11,4 κιλά χωρίς τον τρίποδα.
Τα όργανα στήθηκαν λοιπόν, το ίδιο και ο εξοπλισμός ηχογράφησης.
Τα μικρόφωνα τοποθετήθηκαν ως εξής:
Το B-1 μπροστά απ’τον Fishman και με κλίση περίπου 40 μοίρες να κλίνει προς τον ενισχυτή σε απόσταση 15-20 εκατοστών.
Τα C-2 (πουράκια matched pair) τοποθετήθηκαν στην βάση τους και μπροστά απ΄την κιθάρα, με το ένα να βλέπει το κέντρο του σώματος και το δεύτερο με κλίση προς την ταστιέρα. Η απόσταση πάλι στα 20εκ περίπου.
Το μόνο “λάθος”-παράλειψη ήταν ότι δεν ήρθε κονσόλα για να μιξαριστούν ξεχωριστά τα μικρόφωνα, με αποτέλεσμα να μπουν και τα τρία πάνω στην κάρτα με ένα καλώδιο 3σε1.
Αν και το αποτέλεσμα το περίμενα λίγο “κάπως” μετά απ’την παραπάνω παράλειψη, κάθε άλλο παρά προβλήματα είχα.
Ο ήχος ήταν παραπάνω από ικανοποιητικός, ο υπολογιστής έγραφε για 3 και πλέον ώρες με το μόνιτορ του καναλιού on και με σχεδόν μηδενική καθυστέρηση (2,7ms), οι αυξομειώσεις στην γενική ένταση εισόδου, γίνονταν σε πραγματικό χρόνο και όχι στο edit, το οποίο και δεν έγινε μέχρι στιγμής.
Παραθέτω δείγμα από την ηχογράφηση και θα ακολουθήσουν κι άλλα.
σ.σ: Δεν τραγουδάω και δεν παίζω εγώ, εκτελεστής είναι άλλος.
004_Wild_Side.mp3
Attachments
Τελευταία επεξεργασία από moderator: