Κι όμως, υπάρχουν κι αυτοί που αρνούνται να μπουν στο τριπάκι του streaming, στις διάφορες μορφές του. Spotify, Tidal, Apple, YouTube κτλ. Κι αυτό, εκτός απ'την παραξενιά ίσως του καθενός που όλο και κάποιον ρόλο θα παίζει, είναι κυρίως επειδή οι εν λόγω υπηρεσίες δίνουν ελάχιστα per stream στους καλλιτέχνες, ενώ φυσικά βγάζουν με τους κουβάδες οι ίδιοι. Και ναι, επιχειρήσεις είναι όχι αγαθοεργίες αλλά έως ένα σημείο.
Το όλο θέμα της μουσικής έχει πέσει πάρα πολύ, και σ'αυτό φταίει αρκετά και το internet, με τη νέα εποχή που έφερε. Πλέον για να προωθηθεί ένας μουσικός θέλει αρκετό χρήμα, καλές γνωριμίες, τρελό business sense και άψογα PR skills. Ξαναλέω, για να προωθηθεί, το οποίο δεν είναι συνώνυμο του "βγάζω φράγκα". Αντιθέτως, πολλές μπάντες, πριν καν αρχίσουν να σκέφτονται για το δικό τους υλικό, υπολογίζουν τρόπους να ψαρέψουν likes...
Θα μπορούσα να γράψω πολλά παραπάνω για τη νέα εποχή της μουσικής και τον ρόλο του ίντερνετ στην σχέση της με τους ακροατές αλλά μάλλον δεν είναι της παρούσης και άκρη δεν πρόκειται να βγει ούτως ή άλλως, οπότε...