Aκριβως... Θα δουλεψει μεν, αλλα αν μιλαμε για καποιο κομματι και οχι ενα-δυο μετρα, ειναι ψιλο-τραγικο approach το συγκεκριμενο. Καταλαβαινω φυσικα οτι ο octapus το εγραψε για να εξηγησει την λογικη, και παρα πολυ καλα εκανε.harilatron είπε:Παντως, για πανω απο 2-3 νότες είναι η αποθέωση της "χαμαλικής" να αντιμετωπιστεί έτσι αυτό το πρόβλημα.
Καλή ερώτηση. Δεν θυμαμαι καθόλουodis13 είπε:Να ρωτησω κατι φιλοσοφικο...το ρυθμο δειγματοληψιας γιατι τον ορισες σε αυτο το μεγεθος?
Αυτό μου θυμίζει μια εργασία που είχα κοιτάξει για κάποιο άλλο μέλος του φόρουμ πριν μερικούς μήνες. Μήπως είναι η ίδια; Δείτε το σχετικό θέμα εδώ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=174632faded είπε:Το περιβόητο πμ είναι το παρακάτω:
Εχει ενας φιλος ενα θεμα με το matlab σε μια εργασια στη σχολη του.Και επειδη δεν εχει καμια σχεση με την μουσικη μου ειπε αν μπορω να τον βοηθησω.. [glow=red,2,300]Του δωθηκε μια παρτιτουρα ενος κομματιου και πρεπει να την εισαγει στο matlab και να χρησιμοποιησει και μια περιβαλλουσα.. Του δινεται μου ειπε και συναρτηση για τις νοτες οπως και η περιβαλλουσα..[/glow]Λες να μπορεις να βοηθησεις?
Ευχαριστω.
Έχει να κάνει με νότες σε σχέση με μαθηματικά σε περιβάλλον matlab προφανώς. Κάποιος που ασχολείται ίσως θα μπορούσε να βρει μια λύση και έχω και εγώ ενδιαφέρον να μάθω. Εγώ δεν μπόρεσα να βοηθήσω γιατί δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι παρόμοιο. Ήλπιζα να μην έχει matlab σε σχέση με νότες γιατί από θεωρία μουσικής δεν ξέρω και πολλά![]()
Η περιβάλλουσα (envelope) είναι μια λίστα τιμών στο διάστημα [0,1] που εφαρμόζεται (πολλαπλασιάζεται) σε κάθε νότα ώστε να εξομοιώσει τις διάφορες φάσεις της έντασης κατά την διάρκεια της. Πχ. το συνηθισμένο ADSR envelope που ρυθμίζουμε στα synths.Αλήθεια, η περιβάλλουσα τί είναι? ???
H συγκεκριμμένη εργασία απαιτεί την προσέγγιση δημιουργίας ενός κομματιού απ'το μηδέν, (δηλαδή sample προς sample) οπότε πρέπει να δουλέψεις με διανύσματα τιμών (τις νότες με τις περιβάλλουσες) τα οποία πρέπει να γράψεις σε κατάλληλη θέση σε μια μεγαλύτερη λίστα-διάνυσμα, που αναπαριστά ολόκληρο το κομμάτι. Βέβαια, δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να δουλεύει έτσι ένα μουσικό κομμάτι, αλλά μην ξεχνάς ότι πρόκειται για εργασία εκπαιδευτικού χαρακτήρα.faded είπε:Η νότα εκφράζεται ως διάνυσμα και αυτή? Με συναρτήσεις δηλαδή μπορούμε να τις μετατρέψουμε σε μορφή αριθμών?
Σε προγραμματιστικό περιβάλλον μπορείς να κάνεις ότι θες με την έννοια της περιβάλλουσας. Από ένα απλό τρέμολο μέχρι amplitude modulation με βάση κάποιο άλλο σήμα! Το θέμα είναι τι θέλεις να πετύχεις. Όσον αφορά τη μουσική, στα περισσότερα συνθ πχ. υπάρχει η δυνατότητα να μεταβάλλεις την διάρκεια του attack ή την ένταση του sustain ανάλογα με το πόσο δυνατά πατάς το πλήκτρο. (και άλλα πολλά βέβαια)Αυτή η περιβάλλουσα είναι ίδια για όλες τις νότες που έχουμε ή μπορεί κάθε νότα να έχει άλλη περιβάλλουσα?