- Μηνύματα
- 6,455
- Πόντοι
- 2,548
Λοιπον...αλλο ενα αρθρο περι ενισχυτων. Μη τρομαζετε, ΔΕΝ ειναι τεχνικο αρθρο, ουτε κυματομορφες ουτε τιποτα.
Το αρθρο αυτο προερχεται απο το Engineering & Technology Magazine, το οποιο ειναι το περιοδικο του Institute of Engineering And Technology (IET http://www.theiet.org/). Για εξτρα εγκυκλοπαιδικες γνωσεις σχετικα με τον οργανισμο μπορειτε να περασετε απο το παραπανω site και απο εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Institution_of_Engineering_and_Technology
Το περιοδικο λοιπον του οργανισμου ειχε στο τελευταιο τευχος του ενα μεγαλο τμημα του αφιερωμενο στο χωρο του Audio. Αναμεσα στα διαφορα ενδιαφεροντα αρθρα υπηρχε και το παρακατω, το οποιο ασχολειται με το θεμα "Γιατι σε μια εποχη ψηφιακου ηχου οι κιθαριστες οχι μονο εμενουν σε αρχαια σχεδια και υλοποιησεις του 50-60 αλλα και σε handwired εκδοσεις τους?"
Το εχουμε συζητησεις πολλακις το θεμα, το αρθρο ομως εχει ενδιαφερον γιατι αναφερει καποια πραγματα που οι περισσοτεροι δεν θα εχουμε σκεφτει. Κυριως ομως, οι ανθρωποι που μιλανε στο αρθρο δεν ειναι καποιο ανωνυμοι guru, καποιοι τεχνικοι, καποιο τυπαδες σε ενα φορουμ αλλα ανθρωποι που βρισκονται ψηλα στην ιεραρχια εταιρειων οπως Fender, Marshall, Vox. Ας τους ακουσουμε, εχει ενδιαφερον
http://kn.theiet.org/magazine/issues/0918/hand-built-cooler-0918.cfm
Το αρθρο αυτο προερχεται απο το Engineering & Technology Magazine, το οποιο ειναι το περιοδικο του Institute of Engineering And Technology (IET http://www.theiet.org/). Για εξτρα εγκυκλοπαιδικες γνωσεις σχετικα με τον οργανισμο μπορειτε να περασετε απο το παραπανω site και απο εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Institution_of_Engineering_and_Technology
Το περιοδικο λοιπον του οργανισμου ειχε στο τελευταιο τευχος του ενα μεγαλο τμημα του αφιερωμενο στο χωρο του Audio. Αναμεσα στα διαφορα ενδιαφεροντα αρθρα υπηρχε και το παρακατω, το οποιο ασχολειται με το θεμα "Γιατι σε μια εποχη ψηφιακου ηχου οι κιθαριστες οχι μονο εμενουν σε αρχαια σχεδια και υλοποιησεις του 50-60 αλλα και σε handwired εκδοσεις τους?"
Το εχουμε συζητησεις πολλακις το θεμα, το αρθρο ομως εχει ενδιαφερον γιατι αναφερει καποια πραγματα που οι περισσοτεροι δεν θα εχουμε σκεφτει. Κυριως ομως, οι ανθρωποι που μιλανε στο αρθρο δεν ειναι καποιο ανωνυμοι guru, καποιοι τεχνικοι, καποιο τυπαδες σε ενα φορουμ αλλα ανθρωποι που βρισκονται ψηλα στην ιεραρχια εταιρειων οπως Fender, Marshall, Vox. Ας τους ακουσουμε, εχει ενδιαφερον
http://kn.theiet.org/magazine/issues/0918/hand-built-cooler-0918.cfm
Vox R&D’s Ian Doggett says “I also think there’s a lot of marketing magic as well, because you can create an additional premium on the price for hand-wired because it has this aura of ‘hand-wired is better’”.
Mulling over the hypothetical possibility of Vox reissuing a period-correct AC30, Clarke lays out the hurdles facing the company: “We wouldn’t be able to use completely original components, because we’re simply not able to. The lead content would be too high. People say all the time, ‘Oh, why can’t Vox put in this type of resistor or that sort of cap?’ Because we’re not allowed. You know, the AC30s of old had a habit of bursting into flames! And they’d have done that for a reason, so we’d have to change that. Critical components for your AC30s, like the output transformers: to make them vintage correct, we’d have to have them wound the old way, and then they probably wouldn’t pass insulation tests, so from a safety stand point it’s just not viable to do it.”
Marshall’s O’Neill elaborates: “If a safety engineer looked in an original amp from 1967, he’d probably faint.
Our Custom series models cost more to build than PCB amps because time is money. The circuit board in a Vibro-King takes about eight times as long to build as, say, a Super Reverb. Is it better? That’s up to you. Is it different? Yes.”