βοηθεια για κονσολα!

benetos13

Νέο μέλος
Μηνύματα
32
Πόντοι
6
Γεια και χαρα σας παιδια! πραγματικα θα με σωσετε εαν μου απαντησετε.Αγορασα προσφατα μια κονσολα yamaha MG12/14 και παρατηρησα οτι ενω δεν εχει εφε επανω, αυτη μου βγαζει κατι σαν εcho και εντονο.επειδη η δουλεια μου ειναι και τα σποτακια με εχει διαλυσει και δεν μπορω να μαζεψω την φωνη μου απο πουθενα, ουτε απο την καρτα ηχου... μια απαντηση ανασας!!!!!!!!!ειναι και καινουργια ρε γαμωτο.........

 
Μάλλον είναι το κλασικό λάθος που κάνουν πολλοί....... Λογικά στο main mix σου ακούς το σήμα απευθείας από την έξοδο του καναλιού αλλά και την επιστροφή από την κάρτα ήχου, η οποίο έχει καθυστέρηση και οπότε ακούγεται σαν echo. Οπότε πρέπει να διαχωρίσεις αυτούς τους "δρόμους" του σήματος και να ακούς μόνο την έξοδο της κάρτας. Το πώς θα το κάνεις αυτό απαιτεί γνώση της κονσόλας που διαθέτεις για να φτιάξεις σωστά τη δρομολόγηση. Κάποιος που ξέρει την κονσόλα σου ας απαντήσει για να σε διαφωτίσει. Hope this helps! Nid.

 
Στείλε την έξοδο της κονσόλας (stereo out ή master out) στο in της κάρτας σου.

Το out της κάρτας σύνδεσε το σε μια stereo είσοδο της κονσόλας.

Όταν ηχογραφείς, το fader της stereo επιστροφής από την κάρτα, να το έχεις κλειστό αλλιώς θα έχεις το προβλημα που αναφέρεις.

 
sorry δε θέλω να είμαι εξυπνόκωλος αλλά αν μιουτάρει την επιστροφή της κάρτας πώς θα ακούει για να γράψει overdubs? Το πρόβλημα με αυτές τις μίνι κονσολίτσες είναι ότι δεν προσφέρουν direct outputs σε κάθε κανάλι. Οπότε η λύση συνήθως είναι να στέλνουμε το ηχογραφούμενο σήμα μέσο auxiliaries. Ορισμένες διαθέτουν 2 mix, συνήθως ως main mix και alt mix (alternative mix), οπότε μπορούμε απλά να στείλουμε τα κανάλια που ηχογραφούμε στο alt mix. Δηλαδή απλά για να μη βγαίνουν στο main mix μαζί με την επιστροφή της κάρτας και έχουμε το πρόβλημα με το echo. Υπάρχουν κι άλλες λύσεις δρομολόγησης αλλά εξαρτάται από την υλοποιήση της κάθε κονσόλας και επίσης θυμίζω οτί δεν είναι όλες της ίδιας ποιότητας (σήματος).

Επίσης benetos πρόσεξε το buffer της κάρτας σου γιατί για να λες ότι ακούς echo (δηλαδή μεγάλη, διακριτή καθυστέρηση) σημαίνει ότι μάλλον έχεις πολύ μεγάλη τιμή. Φυσικά όσο κατεβάζεις τόσο πιο πολύ στρεσάρεις το PC, οπότε πρέπει να βρεις τη χρυσή τομή. Συνήθως στα 256 samples (στα 44100khz) μπορείς να παίξεις χωρίς να σε ενοχλεί η καθυστέρηση. Αναλόγως και τι παίζεις φυσικά.

 
κατέβασα το manual της κονσόλας σου και μια πολύ εύκολη λύση είναι η εξής. Βάλε την έξοδο της κάρτας ήχου στο 2-track in. Στο μαστερ πάτα το κουμπί 2TR IN και τότε από το Control Room out θα ακούς μόνο αυτό. Εννοείται ότι το σήμα που ηχογραφείς πηγαίνει μέσω του stereo bus όπως λογικά κάνεις μέχρι τώρα. Δηλαδή συνδέεις την είσοδο της κάρτας με τα ST OUT jacks ή REC OUT jacks. Καλή τύχη.

 
sorry δε θέλω να είμαι εξυπνόκωλος αλλά αν μιουτάρει την επιστροφή της κάρτας πώς θα ακούει για να γράψει overdubs? .
Απλά δεν στέλνει (route) τη συγκεκριμμένη φέτα στο master out (στη συγκεκριμμένη περίπτωση) για να αποφύγει το feedback όταν ηχογραφεί.

Επίσης benetos πρόσεξε το buffer της κάρτας σου γιατί για να λες ότι ακούς echo (δηλαδή μεγάλη' date=' διακριτή καθυστέρηση) σημαίνει ότι μάλλον έχεις πολύ μεγάλη τιμή.[/quote']
Σε αυτή την περίπτωση θα έλπιζα ότι ο benetos13 θα μας έγραφε ότι ακούει με καθυστέρηση και όχι "κατι σαν εcho και εντονο" που παραπέμπει σε feedback.

Μπράβο πάντως Dead_Nid, έχεις καλές προθέσεις για να βοηθήσεις. :wink:
 
Αυτό κάνω με την Yamaha MG-10/2:

Κατεβάζω το volume του καναλιού προς ηχογράφηση τελείως για να αποφύγω echo.

Το σήμα το στέλνω για ηχογράφηση μέσω ενός pre-fader auxiliary send σε ένα line-in της κάρτας ήχου.. Monitoring γίνεται μέσω της κάρτας ήχου από το line out της...To οποίο το συνδέω σε οποιοδήποτε line-in της κονσόλας. (με κάποιο latency βέβαια, εκτός αν έχω Asio Direct Monitoring).

Από αυτό που ρωτάς, μάλλον δεν έχεις κατανοήσει το εγχειρίδιο της κονσόλας σου. Το διάβασες έστω;

Dead_Nid, hats off :)

 
Τελικα μεσα στην απελπισια μου και πριν προλαβω να διαβασω ολες τις απαντησεις (γιατι εδω στην Ουγκαντα.. ....που ακουει στο ονομα... Ρεθυμνο) μια εχω ιντερνετ και δυο δεν εχω...εκανα ενα απλο πραγματακι(στην τυχη ενοειτε)συνεδεσα με rsa καλωδια στην καρτα και στη συνεχεια στην κονσολα παλι σε rsa ιn και out και δουλευει μια χαρα.Πιστευω να μην αλοιωθει κατι στον ηχο γιατι το εχω κανει πειραματικα.και παλι σας ευχαριστω ολους. Ben!!!!!

 
Τα fader είναι για να κάνεις μικρομετρικές ρυθμίσεις, και εσείς όταν γράφέτε χρησιμοποιείτε τα aux send...

Λίγο ανορθόδοξο... αλλά... αφού σας βολεύει.

Σε ότι αφορά το πρόβλημα του benetos13, εφ' όσον λύθηκε το πρόβλημα σου με τον απλούστερο τρόπο, (να συνδέσεις το out της κονσόλας με το in της κάρτας...) όλα καλά.

 
έχεις απόλυτο δίκιο για το aux send. Δουλεύει μεν, αλλά δεν είναι ο καλύτερος τρόπος. Για αυτό είπα για το 2TR IN (2-track in) που ουσιαστικά έχει φτιαχτεί ακριβώς για αυτό το πράγμα: monitoring μίας στερεοφωνικής εξόδου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση της 2κάναλης κάρτας ήχου του benetos. Φυσικά αν είχε πολυκάναλη έξοδο θα άλλαζε το πράμα. Τώρα από θέμα ποιότητας, το 2track input σε μικρούλες κονσόλες συνήθως είναι παραμελημένο τεχνικά (π.χ. πιο φτηνά opamps) συν το γεγονός οτι σχεδόν πάντα είναι unbalanced. Το καλό από την άλλη είναι ότι ο δρόμος μέχρι το Control Room OUT είναι ο συντομότερος δυνατός. Τέλος πάντων, λεπτομέρειες...

take care, Nid.

 
Φίλε να σου πώ και την γνώμη μου …

Καλό θα ήταν να μην ηχογραφείς το σήμα

περνώντας το μέσα από την κονσόλα.

Πάρε έναν προενισχυτή με line/instrument και mic εισόδους,

και συνέδεσε τα μικρόφωνα ή τα όργανα εκεί.

Μετά συνέδεσε το out του μηχανήματος στο input της κάρτας

και ξεμπέρδεψες.

Δεν χρειάζεται το σήμα σου να κουβαλάει και τυχούσα «σαβούρα»

από την κονσόλα.

Κοστίζει μεν αλλά θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα.

Την κονσόλα να την έχεις μόνον για monitoring :wink:

Μηχανήματα όπως το Twin Track Pro της Focusrite

164535.jpg


έχουν και latency free λειτουργία.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top