Βοήθεια με το θέμα "ΤΟΝΕ" και το πεταλμπορντ

Smash

Νέο μέλος
Μηνύματα
19
Πόντοι
1
Λοιπόν έχω τρέλα με τον Steve Vai-Satriani-Petrucci και ολους τους καλούς αυτούς ανθρώπους..... Το θέμα όμως δεν είναι να βγάζουμε μόνο τα σόλο τους αλλα να τα βγάζουμε και με τον ήχο που πρέπει!!! Λοιπόν έχω μια πολή όμορφη Ibanez RG 370 DX Limited Edition με DiMarzio Paf Mo Joe  neck-bridge και single coil ton Evolution IVC2 Steve Vai Special. Ενισχυτή τον Marshall MGFX 102 combo, με Settings Gain-5, Bass-3.5, Middle 12o'clock, Tremble-3 ενοείτε στο καθαρό κανάλι του. Τώρα απο πετάλια έχω το Vox Satchurator Distortion, Boss Ds-1, Boss CS-3, Boss NS-2, Boss GE-7, Vox Big Bad Wah.( Όπως θα διαπιστώσετε λάτρης της Boss και του Satriani!!!!! \m/)

Περισσότερες λεπτομέρειες μπας και μπορέσουμε να βρούμε καμιά λυση:

Στο Vox Satchurator : Gain +3, Tone -3, Level +1.5

Boss NS-2 Theshold 12o'clock, Decay -3

Βoss CS-3 Level -1, Tone 12o'clock, Attack +1, Sustain-12 o'clock

όσο για το ΕQ GE-7 έχεi πολλές συχνότητες βαριέμαι να τις γράφω όλλες! (απλά έχω ανεβαζμένα λίγα μπάσσα για κανενα ακόρντεο!)

Τώρα,,, ποιό είναι το πρόβλημα!!!.............. Το πρόβλημα είνα πώς η βρομιά αυτή που βγάζει ο ήχος μου είναι τοση πολύ που πραγματικά δεν μπορέις να παίξεις μία κανονική συνχορδία!!!! Εάν παλι χαμηλώσω το Gain δεν πέρνω το αποτέλεσμα που θέλω στα tapping στις αρμονικές κ.τ.λ Ακούς τον ήχο και την συχνότητα να "παίζει", να τρέμει! Επίσης δεν μπορώ να κρατήσω αρκετά μία νότα ώστε να την κάνω να μικροφωνήσει, (κάτι που χρειάζεσαι όταν είσαι σολίστας και πρέπει να εντυπωσιάσεις  ;D ;D ;D) δηλαδή η νότα χάνεται και σβήνει απότομα!!! Αυτά είναι πάνω κάτω τα προβλήματα μου, ααα και επίσης ρε παιδιά, ας μου πεί κάποιος άν υπάρχει μια στανταρ σειρά που πρέπει να βάλω τα πετάλια ή τα βάζω όπως θέλω εγώ????  :P :P :P

Πολλοί θα μου έλεγαν, εντάξει ρε φίλε για να παίξεις Satriani-Vai πρέπει να έχεις και μηχανήματα, συνάμα δηλαδή ΛΕΦΤΑ!!!! Και όμως δεν είναι έτσι,,, μπορούμε να φτιάξουμε έναν αξιοπροπέστατο ήχο και με αυτά που είδη έχουμε αρκεί να ξέρουμε να τα χρησημοποιούμε σωστα!!!! ( κάτι που μαθένω σιγά σιγά τωρα και γι αυτό κιόλας ρωταω)

Να είστε καλά και πάντα KeeP_RockinG \m/

Όλες οι απόψεις δεκτές!!!

266447_232983660068376_143634379003305_794536_5884516_o.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εχω βγαλει ηχο περιπου σα στου σατριανι μονο με πεταλια με τον εξης τροπο:

Καθαρο καναλι+μονταρισμενο DS-1+SD-1 για σολο...

Με το δικο σου εξοπλισμο θα μπορουσες να εχεις ενα ρυθμικο ηχο με το vox και να χρησιμοποιησεις το eq για σολο(ρυθμιση αναποδο v).

το σβησιμο που λες οφειλεται στο NS-2.Προσπαθησε να ριξεις το threshold η βγαλτο τελειως...

Δεν υπαρχει στανταρ σειρα πεταλιων...ωστοσο αν ειχα τον εξοπλισμο σου θα χρησιμοποιουσα:

marshall--->(παρε ενα ντιλευ ρε μαγκα...σατριανι χωρις ντιλευ... 8))----> vox---->eq---->wah

Θα ακουσεις οσονουπω για τον ενισχυτη...οτι χρειαζεται αλλαγη κοκ...Μπορει να χρειαζεται αλλα ως λατρης του μοτο "work with what yo have" νομιζω οτι αξιοπρεπη ηχο μπορεις να βγαλεις...

 
Smash είπε:
Πολλοί θα μου έλεγαν, εντάξει ρε φίλε για να παίξεις Satriani-Vai πρέπει να έχεις και μηχανήματα, συνάμα δηλαδή ΛΕΦΤΑ!!!! Και όμως δεν είναι έτσι,,, μπορούμε να φτιάξουμε έναν αξιοπροπέστατο ήχο και με αυτά που είδη έχουμε αρκεί να ξέρουμε να τα χρησημοποιούμε σωστα!!!! ( κάτι που μαθένω σιγά σιγά τωρα και γι αυτό κιόλας ρωταω)
Να διευκρινίσω πως δεν θα σου έλεγα αυτό. Αντίθετα ακόμα κι αυτά που έχεις σε υπεροπλία παραπέμπουν. Κατέβηκες σαν αστακός. Τις δαγκάνες, ξέρεις να τις δουλεύεις;
Μ' άλλα λόγια προσπάθησε να παίζεις με όσα λιγότερα πετάλια γίνεται. πχ ένα distortion. Οσο περισσότερα βάζεις στον ήχο σου, τόσο περισσότερες δικαιολογίες και αφορμές έχεις για να λες "δεν μου κάθεται", ενώ το πρόβλημα μπορεί να είναι απλά το παίξιμο και η τεχνική σου.

Αν θες ηχογράφησε ένα μικρό σόλο και ανέβασε το. Εκεί θα φανεί κατα πόσο έχεις τον  έλεγχο της κιθάρας σου που είναι προϋπόθεση για ν' αρχίσεις μετά να ελέγχεις και το τρένο με τα πετάλια σου.

Συγγνώμη αν ακούγομαι αυστηρός αλλά δεν μπορούμε να μιλάμε για το 20% του προβλήματος όταν δεν έχουμε δεδομένο το 80.

 
Κοίταξε να δεις, όσο για την ηχογράφηση έχω κάνει αρκετές! Π.χ τσέκαρε το link μου στο youtube, εκέι θα βρείς όλα μου τα σόλο και τα κοβερ!



 
Μια χαρουλα ειναι η τεχνικη...δεν ειναι εκει το προβλημα...

Δοκιμασε να χρησιμοποιησεις το eq οπως σου ειπα...

 
δεν ειναι ευκολο να πιανεις τονους τετοιου ειδους απλος και μονο γιατι ο τονος αυτων των ανθροπων βγενει απο εξοπλισμο πολυ ακριβοτερο απο αυτον που μπορουμε εμεις να αγορασουμε.. προσωπικη μου αποψη ειναι οτι τα boss ειναι πολυ κακα πεταλακια.. αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο..

γνωμη μου ειναι να μην κολλας τοσο πολυ με τον τονο που ακους σε αλλους, αλλα να προσπαθεις καθε φορα με τον εξοπλισμο που διαθετεις να φτασεις το καλυτερο δυνατον για τα αυτια σου. το καθε πεταλακι αντιδραει διαφορετηκα με αλλους μαγνητες κιθαρες κτλ

 
Smash είπε:
Τώρα,,, ποιό είναι το πρόβλημα!!!.............. Το πρόβλημα είνα πώς η βρομιά αυτή που βγάζει ο ήχος μου είναι τοση πολύ που πραγματικά δεν μπορέις να παίξεις μία κανονική συνχορδία!!!! Εάν παλι χαμηλώσω το Gain δεν πέρνω το αποτέλεσμα που θέλω στα tapping στις αρμονικές κ.τ.λ Ακούς τον ήχο και την συχνότητα να "παίζει", να τρέμει! Επίσης δεν μπορώ να κρατήσω αρκετά μία νότα ώστε να την κάνω να μικροφωνήσει, (κάτι που χρειάζεσαι όταν είσαι σολίστας και πρέπει να εντυπωσιάσεις  ;D ;D ;D) δηλαδή η νότα χάνεται και σβήνει απότομα!!!
Βγάλε NS και CS από την αλυσίδα και χαμήλωσε το volume της κιθάρας. Άκουσε το ήχο να βρεις κάποιο sweet spot.

Βάλε ξανά CS και παίξε με τις ρυθμίσεις του καθώς και με τις ρυθμίσεις του Satchurator. Όταν θέλεις πιο πολύ gain ανέβασε to volume της κιθάρας (όχι απαραίτητα και του πεταλιού).

Ένα Delay θα σε κάνει να καταλάβεις ότι ίσως δεν χρειάζεσαι τόσο gain και θα βοηθήσει στο να μην σβήνει η νότα σου όταν χρησιμοποιείς το NS (και το NS πάντα με πολύ μέτρο).

 
Σαφώς και δεν τα βάζουμε όπως θέλουμε στο πενταλμπορντ. ::)

βάλε πρώτα το wah .

Στο send του NS βάλε με τη σειρά CS3->Vox Satchurator->DS1 (εγώ δεν θα το βαζα καθόλου θα είχα ενα overdrive όχι δευτερο dist )-> τα στέλνεις  στο return του NS. 

στο output του NS βάζεις το EQ  και απο κει ενισχυτή.

Και έπειτα κοίτα τελικό με λάμπα ή έστω preamp λαμπα.

 
Smash είπε:
Κοίταξε να δεις, όσο για την ηχογράφηση έχω κάνει αρκετές!
Πρώτο πρόβλημα που είδα είναι τα λυμένα κορδόνια των παπουτσιών σου. Ούτε να φανταστείς δε μπορείς σε τι άλλα προβλήματα μπορεί να οδηγηθείς.

Κατ' αρχάς σαν τους ήρωές σου δεν πρόκειτε ν' ακουστείς, εκτός και αν κάνεις μεταμόσχευση τα χέρια τους.

Ο ήχος σου μια χαρά είναι (όταν παίζεις το θέμα του κομματιού), αλλά μάθε να κάνεις improvise γιατί ελάχιστες νότες σου κατάφερες ν' ακουστούν καλά.

 
Nestoras είπε:
Κατ' αρχάς σαν τους ήρωές σου δεν πρόκειτε ν' ακουστείς, εκτός και αν κάνεις μεταμόσχευση τα χέρια τους.

Ο ήχος σου μια χαρά είναι (όταν παίζεις το θέμα του κομματιού), αλλά μάθε να κάνεις improvise γιατί ελάχιστες νότες σου κατάφερες ν' ακουστούν καλά.
Κι επειδή το "θέμα" του πως πατάς τις νότες φαίνεται σε όλο του το μεγαλείο εδώ:
Tender Surrender By Smash Guitar Idol III 2011 Contest

προσωπικά θα σου πρότεινα το εξής:

Ασχολήσου με ένα ή λίγο distortion και αν είναι δυνατόν ...χωρίς αυτό.

Το λέω αυτό γιατί η τεχνική του ήχου εξελίσσεται προσωπικά στον καθένα μας. Για την ώρα παίζεις σωστά On/Off πατήματα και γρήγορα. Αυτό είναι το πρώτο βήμα.

Δοκίμασε αργά και με σωστές καταλήξεις στη νότα, ενώ το δεξί να εννοεί την πενιά. Σχεδόν να σκάβει! Πίστεψε με από εκεί ξεκινούν τα overtones και ο όποιος προσωπικός ήχος. Απόκτησε δυναμικές, γιατί μπορεί να παίζεις εξ ίσου γρηγορα, αλλά εκεί είναι που ξεχωρίζουν οι ολοκληρωμένοι παίκτες σαν αυτούς που θαυμάζεις.

Στη συνέχεια πρόσθεσε λίγη παραμόρφωση (πετάλι ή ενισχυτή) και παίξε με το volume της κιθάρας σου. Σιγά - σιγά θα δεις τα όρια της παραμόρφωσης και που αρχίζει να "λασπώνει" ή να "καθαρίζει". Από εκεί ξεκινάει ο "ήχος".

Μη ξεχνάς πως όλοι αυτοί οι "γέροι" κάπως έτσι ξεκίνησαν. Σίγουρα χωρίς 5-6 πετάλια στα πόδια τους, αλλά με την κιθάρα που την έστυψαν. Και μετά... σαν εξέλιξη άρχισαν να προσθέτουν. Τα πεταλάκια είναι μανία των 00'ς.

 
yameth είπε:
Δοκίμασε αργά και με σωστές καταλήξεις στη νότα, ενώ το δεξί να εννοεί την πενιά. Απόκτησε δυναμικές, γιατί μπορεί να παίζεις εξ ίσου γρηγορα, αλλά εκεί είναι που ξεχωρίζουν οι ολοκληρωμένοι παίκτες σαν αυτούς που θαυμάζεις.
ΑΚΡΙΒΩΣ!!

Παρατήρησα ακόμα ότι έχεις δώσει μεγάλο βάρος στο υποτιθέμενα "δύσκολα" - εντυπωσιακά σημεία (tapping κλπ) σε αντίθεση με τα αργά (μεγάλες αξίες, που βέβαια είναι το ίδιο μην πω και περισσότερο δύσκολα στο να ακουστούν ΠΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ) και αυτό κάνει το παίξιμο να ακούγεται "αμήχανο" πχ στις οκτάβες (που δεν πατάνε καλά) και τις φράσεις που παίζεις πριν την χρήση του wah (φαίνεται σχεδόν σαν να περιμένεις αυτό το σημείο για να αρχίσεις πραγματικά να παίζεις).

Δώσε μεγαλύτερη βάση στις μεγάλες αξίες, για να ακουστεί ενδιαφέρουσα η αντίθεση (εκεί είναι το ζουμί) με τα γρήγορα μέρη. Αλλιώς το παίξιμο είναι ισόπεδο.

Έλεος ρε παιδιά με το βίντεο κλιπ του Vai σ' αυτό το κομμάτι (κομματάρα), "χτενίζεται" ο τύπος τέσσερεις πέντε φορές με το δεξί χέρι ;D ;D. Ποζεριά ή ο ανεμιστήρας τον ενοχλεί τόσο πολύ?? ;D ;D

Μην το κάνεις και αυτό έτσι (πλάκα κάνω)?? ;D ;D ;D

 
Στο πνεύμα των παραπάνω που σου είπε ο Admin, εγώ θα πρότεινα να αρχίζεις να παίζεις λίγο την κιθάρα σου χωρίς ενισχυτή και να προσπαθείς να βγάλεις καλό unplugged ήχο, να έχεις sustain στη νότα κτλ. Να δουλέψουν λίγο τα δάχτυλά σου και η πένα σου. Εκεί είναι ο ήχος σου (και εκεί συνοψίζεται συνήθως και η έλλειψη καλού ήχου ).

 
Νομιζω φιλε Smash οτι αν βελτιωθει το παιξιμο και παταει καλυτερα θα δεις οτι

θα φτιαξει και ο ηχος και τοτε θα ναι και πιο ευκολο να "βγαλεις" και τον ηχο

καποιου αλλου.

Απ τα βιντεος που ειδα στη σελιδα σου πιστευω οτι πρεπει να βαλεις το παιξιμο

σου πιο πολυ μεσα στο backing track γιατι καποιες φορες ακουγεται σαν να

παιζεις χωρις απολυτα να δινεις βαση στο background.Αν παιξεις λιγοτερες

νοτες σε πρωτη φαση και ακους περισσοτερο τι γινεται θα δεις διαφορα.

Θα σε βοηθησει πιστευω να βαζεις ενα τρακ κι αντι για τα λιντ μερη να παιζεις

τα ρυθμικα.Τα πεταλια επονται.

Φιλικα παντα. ;)

 
κατ'αρχήν Smash ένα μεγάλο μπράβο που στην ηλικία σου παίζεις τόσο καλά και ασχολείσαι με απαιτητικά κομμάτια.

μου φαινεται περίεργο ρε παιδιά που σε ένα τέτοιο θέμα καθαρά ήχου, διαβάζω κυρίως σχόλια για την τεχνική και το παιξιμό του και να βελτιώσει εκείνο και να ξεκινήσει παιζοντας έτσι κλπ ::) ::)

ειναι ολοφάνερο για μένα πως το θέμα δεν είναι στην τεχνική του παιδιου. Μια ασάφεια την έχει, μια αναποφασιστικότητα ισως, αλλά ως εκεί.

εγώ θα σου πρότεινα

-να μη χρησιμοποιείς το noise supressor

-να ουτε ο κομπρέσσορας σου χρειάζεται. Μάθε χωρίς αυτόν για να τον χειρίζεσαι πιο σωστά αργότερα

-πάρε ένα ντιλέυ όπως είπε κ ο φίλος πιο πάνω. Δίνει την αίσθηση της μακρύτερης ουράς στον ηχο

-προτίμησε να ανεβάσεις την ένταση αντί για το γκέιν...

-...αν όμως σου χρειάζεται να παίξεις με μπόλικο γκέιν, για να μην ξυρίζει πολύ δοκίμασε να ρίξεις λίγο το τονε απο το πετάλι.

-και το πιο σημαντικό για μένα: παιξε δυνατά! Σε χαμηλές εντάσεις ωστε να ακουγεται τοσο δυνατά η πένα σου, ΟΛΟΙ οι ήχοι δε λένε τιποτα. Οταν ανοιξεις, θα δεις οτι ολο το ευρος των συχνοτητων θα αποκαλυφθει στα αφτιά σου

ψάξε και τις ρυθμίσεις όταν έχεις χρόνο, πειραματίσου με αυτά που έχεις. Κι εγώ πιστεύω οτι αξιοπρεπέστατο ήχο άνετα βγάζεις. Απλά ασχολήσου με τα εφέ σου και μη βιαστείς να τα διαολοστείλεις. Σε συνδυασμό και με τη βελτίωσή σου και στην τεχνική σιγά-σιγά θα φτιάχνεις ηχάρα!

 

Απαντήσεις

Νέα θέματα

Back
Top