Φίλε μου, προφανώς τα κάνεις όλα λάθος. Αναρωτιέμαι επίσης σε ποιον την πήγες και δεν μπόρεσε να την φτιάξει.
Ρωτάς αν πρέπει να ξεσφίξεις τα ελατήρια για να κουρδίσει η κιθάρα. Επειδή αντιλαμβάνομαι ότι έχεις πλήρη άγνοια (δεν είναι κακό, όλοι έτσι ξεκινήσαμε), είτε δες video στο youtube και μάθε σωστά τί κάνει το κάθε τι, είτε πήγαινε την σε κάποιο ΜΑΣΤΟΡΑ κι όχι σε 'μάστορα'. Σε ΤΕΧΝΙΚΟ ακόμα καλύτερα...
Η γέφυρα του floyd πρέπει να είναι σε ευθεία με το σώμα της κιθάρας. ΔΕΝ κουρδίζεις από τα ελατήρια. Προς θεού. Έχε υπ'όψιν πως αν στην σετάρει κάποιος για 10άρες χορδές κι εσύ μετά βάλεις 11άρες η γέφυρα θα σηκωθεί. Αν πάλι στη σετάρει για 11άρες κι εσύ βάλεις 10 άρες, τότε η γέφυρα θα γύρει προς τα πίσω. Τα ελατήρια είναι γι'αυτή τη δουλειά. Υπό νορμάλ συνθήκες δηλαδή, δεν τα πειράζεις.
Από εκεί κ πέρα, η λογική είναι η εξής.
1. Περνάς σωστά τις χορδές. Χωρίς κόμπους στα κλειδιά κι άλλα τερτίπια.
2. Τεντώνεις τις χορδές. Κουρδίζεις. Βοηθάει να κουρδίζεις εναλλάξ, (e-E, b-a, g-d).
3. Παίζεις. Κουρδίζεις, τεντώνεις πάλι τις χορδές, ξαναπαίζεις.
4. Όταν βεβαιωθείς πως η κιθάρα είναι οκ, τότε και μόνο τότε κλειδώνεις το nut.
5. Χρησιμοποιείς τα μικροκουρδιστήρια για μικρές αλλαγές, αν χρειαστεί.
Στα παραπάνω και ειδικά στο πέρασμα των χορδών, βοηθάει αν βάλεις ένα φελό ώστε να μην κουνιέται η γέφυρα. Εναλλακτικά, όπως προτάθηκε παραπάνω, απλά μπλόκαρέ το μόνιμα.
Επειδή όμως αντιλαμβάνομαι πως η γέφυρα έχει πειραχτεί και θέλει λίγο κόπο να έρθει στα ίσια της, πήγαινε την κιθάρα σε κάποιον ΤΕΧΝΙΚΟ...
φιλικά,