τραγούδια η καλλιτέχνες που μισείτε και γιατί...

Status
Not open for further replies.
Ωραίο πάρτυ!

Οι Έλληνες μόνο...αν και εμένα δεν με ενοχλούν αυτοί που απευθύνονται στους λουλουδοπνίχτες που φοράνε τα ωραία ρούχα και από μέσα είναι χάος αλλά αυτοί που νομίζουν ότι κάνουν τέχνη με νόημα και ποιότητα.

Δεν μιλάω για την Τσαλιγοπούλου γιατί λέει και ωραία κομματάκια και είναι και τρελιάρα. Μου αρέσουν και άλλοι αλλά θα βγω off topic.

Σε γενικά πλαίσια πάντως η σημερινή ελληνική μουσική έχει να επιδείξει κομμάτια γραμμένα στο πόδι και με στίχο στο γόνατο την ώρα του καφέ.

Δεν μου αρέσει ακόμη αυτό το ελληνοχαζοηλεκτρονικό. Τ'είν τούτο?

...και αυτή η γενικότερα γενικότερη κλάψα και κλάψα και κλάψα...τι τρέχει και δεν το καταλαβαίνω?

Όλοι την εύκολη λύση...μία κλάψα και ένα κλισέ... και έτοιμο το κομμάτι. Αυτά είναι τραγικά πράγματα, ειδικά όταν υπάρχουν τόσοι καλοί μουσικοί.

Ακόμη χειρότερο είναι να μην έχεις origins και να πηγαίνεις όπου πηγαίνει ο άνεμος. Αυτό το λέω για το κοινό γιατί αυτό φταίει κατα βάση και μετά οι δισκογραφικές.

Εγώ μ'αυτά και μ'αυτά έχω κλειστεί σπίτι μου λίγο πολύ. Μόνο jazz ή cuban σχήματα πάω να ακούσω και κανένα progressive trance ή hardcore γιατί είμαι άρρωστος.

Για τους Ευρωπαίους και τους Αμερικάνους δε θα πούμε?

Μου τη σπάνε ασχήμως όσοι με υποχρεώνουν να ακούσω την ίδια μελωδία με την ίδια αρμονία και την τυπική ενορχήστρωση. Δεν θέλω άλλο!

Αυτό το κύμα με τα r'n'b αργεί πολύ?

Το άλλο με τα house δεν είχε πάρει τέτοιες διαστάσεις....άλλοι καιροί όμως.

Για την πλειοψηφία μιλάω, όχι για όλα.

Από την άλλη, αν δεν υπήρχε η σαβούρα δεν θα ξεχώριζαν τα καλά, που, ευτυχώς, είναι πολλά.

Μ'όλους τους καράβλαχους που μπλέξαμε να δούμε τι θα γίνει.

 
Gerasimos αν με τον όρο έντεχνο εννοείς καλλιτέχνες πχ σαν τον Ιωαννίδη θα διαφωνήσω μαζί σου !! Αν εννοείς στυλ Κότσιρα κλπ τότε ΟΚ συμφωνώ 100%
Δεν είπα ότι δε μου αρέσει κάτι από τα σκυλο-ΧΧΧ. Είπα ότι αδιαφορώ. Που σημαίνει ότι και να μην υπήρχανε δεν θα μου έκανε καμία διαφορά. Ωστόσο, υπάρχουν στιγμές που μ'αρέσει να ασχολούμαι ακόμα και με τα πιο ελεεινά τραγούδια :)

Γεράσιμος

Υ.Γ.1. Το "Gerasimos" με σκότωσε :)

Υ.Γ.2. Ο Ιωαννίδης δεν είναι ελεεινός, για να μη παρεξηγούμαι.

Υ.Γ.3. Μία αντίστοιχη κουβέντα στο παρελθόν είχε οδηγήσει σε τσακωμούς καθώς ο καθένας πιστεύει ότι θίγονται τα γούστα του αν κάποιος απαξιώσει τον Χ καλλιτέχνη. Εφιστώ τη ψυχραιμία σας.

Υ.Γ.4. Ζητούνται κρουστά και χάλκινα για δημιουργία μπάντας με σκοπό το παιάνισμα εμβατηρίων.

 
Μ'όλους τους καράβλαχους που μπλέξαμε να δούμε τι θα γίνει.
ΑΚΡΙΒΩΣ! :wink:

& ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑΡΑΒΛΑΧΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ "ΕΙΔΗ" ΤΗΣ ΚΑΤΑΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ :cry:

 
Το "Gerasimos" με σκότωσε :)
Έχεις δίκιο, απλά συνιθίζω να χρησιμοποιώ το nickname του καθενός αυτούσιο , αντιμετωπίζοντάς το όχι σαν ελληνικό όνομα αλλά σαν μια αυτόνομη λέξη. Ίσως σε μερικές περιπτώσεις αυτό είναι λάθος... :)

Μία αντίστοιχη κουβέντα στο παρελθόν είχε οδηγήσει σε τσακωμούς καθώς ο καθένας πιστεύει ότι θίγονται τα γούστα του αν κάποιος απαξιώσει τον Χ καλλιτέχνη. Εφιστώ τη ψυχραιμία σας.
Έχεις δίκιο και εδώ, για αυτό σταματάμε εδώ τη συζήτηση (άλλωστε δε νιώθω ότι διαφωνούμε ιδιαίτερα) ;)

 
καλε θειο να πω και γω?....?

Εμενα μαγκες μου τη βιδωνουν τα τραγουδια που ειναι ξενες επιτυχιες μουσικα

με ελληνικα παραμετροποιημενο στιχο...και ποιος δεν εχει κλεψει απο ενα απλο ριφακι μεχρι ολοκληρο τραγουδι....φρεσκο παραδειγμα?Κυριακη βραδυ(εψες) συναυλια στα πλαισια των εορτασμων της πρωτομαγιας στη Ν. Φιλ/φεια, εμφανιζονται Ροκος Βαρδης...Μεταξυ αλλων ακουστικαν τα εξης ασμαατααα...child in time-Σπασμενο καραβι τουρουρου ρουρου, '74-'75-αγαπη μου μη μαφηνεις θα ψοφησω..και ολα αυτα αναμεσα σε τραγουδια που και καλα αποτελουν ιστορικα σημεια της μουσικης αποδιδοντας φορο τιμης σε ασιμο παπακωνσταντινου κ σιδηροπουλο...

Δηλαδη ρε φιλε Στελιο μας μοστραρεσαι μεσω φεημ στορυ οτι εισαι υπερμαχος της παλιας σχολης με σεβασμο σε καλλιτεχνες οποως ασιμος σιδηροπουλος κ προοδευτικος και μας πλασαρεις ρε συ το καθε νεανικο σου αποθημενο ως εμπνευση σου? και καλα ρε τα κοριτσακια που δεν ξερουν...εμεις?

επισης μου τη σπαει η κακομοιρα...οχι ως τραγουδιστρια αλλα ως ηθοποιος ...πως θα βλεπω λαμψη τωρα? :lol:

Γενικοτερα μου τη δινουν κατι τραγουδακια που εχουν 2-3 μετρα επαναλαμβανομενα και 2 γραμμες στιχους ....ενταξει ρε συ το καταλαβαμε οτι την εχεις ερωτευθει...σταματα τωρα :twisted:

 
Γενικοτερα μου τη δινουν κατι τραγουδακια που εχουν 2-3 μετρα επαναλαμβανομενα και 2 γραμμες στιχους ....ενταξει ρε συ το καταλαβαμε οτι την εχεις ερωτευθει...σταματα τωρα :twisted:
Δεν μπορούν όλα να είναι ..ραψωδίες :)

Κι έπειτα για να πώ την αμαρτία μου εγώ χαίρομαι που ο Κορκολής επανέρχεται (κυρίως για το "Αυτή η αγάπη" της Πρωτοψάλτη, που είναι εξαιρετικό) μετά απο το ρίξιμο στην πυρά που με μαεστρία ενορχήστρωσε ο εθνικά υπεύθυνος της εγχώριας κάθαρσης, κος Μάκης.

 
Κι έπειτα για να πώ την αμαρτία μου εγώ χαίρομαι που ο Κορκολής επανέρχεται.
καταπληκτικος μουσικος συμφωνω φιλε..(μα τι κακο ειχε κανει ο ανθρωπος??αφου του καθοντουσαν να τα αφηνε?? αρε αν-εραστε τριανταφυλοπουλε..)

 
"I AM A TRAVEL GIRL"

βρε δε μπα να γινεις και αστροναυτης...τραγουδηστρια της προκοπης δε θα γινεις ποτε... :D

 
Η Τσαλιγοπούλου θεά, ειδικά σε τραγούδια "μη-δυτικότροπα".

Εκείνη που έχει μια φωνή απίστευτα σπαστική είναι η Λένα Αλκαίου! Δε μπορώ να την ακούσω ούτε δευτερόλεπτο! Η φωνή της δεν έχει φυλετικό χαρακτήρα, "σέρνεται" και σε κάνει να ψάχνεις την έξοδο κινδύνου...

 
Εκείνη που έχει μια φωνή απίστευτα σπαστική είναι η Λένα Αλκαίου! Δε μπορώ να την ακούσω ούτε δευτερόλεπτο! Η φωνή της δεν έχει φυλετικό χαρακτήρα' date=' "σέρνεται" και σε κάνει να ψάχνεις την έξοδο κινδύνου...[/quote']

χαχα ετσι ετσι...ειχε παει σε μια πρωινη εκπομπη να τραγουδισει και η παρουσιαστρια της εκπομπης που σιγοτραγουδουσε μαζι της το ελεγε πολυ καλυτερα...μονο στην ελλαδα!!! :evil:
 
Στη Ελλαδα ισχυει ...απο φωνη μ...ι και απο μ...ι φωναρα!

εδω η Μπεζεντακου εγινε τραγουδιστρια!!! LOL! :P

 
Στη Ελλαδα ισχυει ...απο φωνη μ...ι και απο μ...ι φωναρα!εδω η Μπεζεντακου εγινε τραγουδιστρια!!! LOL! :P

Χα χα χα χα χα χα!!!!!!, ωωωωχ! δεν μπορωωώ!!!! θα πεθάνω. :lol: :lol: :lol:

Είπα και γω δεν θα μνημονεύση κανείς την πιό πάνω "καλιτέχνιδα"?

 
Ο Κορκολης Είναι άτομο τρελό και Γ@μ0 τους μουσικούς και οι ηλίθιοι έλληνες τον φάγανε Ο Master πιανίστας της Ελλάδας να εκδιωχθεί με τέτοιο τρόπο από την ίδια του την χώρα έλεοζζζ. :x

Και στην τελική αλήθεια να ήταν δεν έκανε τίποτα τρομερό. Που δεν το έκανε δηλαδή.

Αν έχει πρόβλημα ο έλληνας μπαμπάς και η ελληνίδα μαμά καλύτερα να μαζέψει το κοριτσάκι του που έχει ξεφύγει και όχι να βρίσκει δικαιολογίες και να εθελοτυφλεί ότι όλα είναι καλά και οι παλικαράδες φταίνε και παρασέρνουν τα κοριτσάκια μας έτσι…..;;; :evil: :evil: :evil:

Συγνώμη που αλλάζω θέμα αλλά τα έχω πάρει με αυτό το θέμα ,σαν πρώην πιανίστας και σαν καμένος τελευταία :x :x :x

 
Ποια Μπεεε ζεντακου ? Παει αυτη....μαας τελειωσε...ριχτε ματι στη Βερα Λαμπρου!!!!

Με βιντεοκλιπ τσοντα κ εμφανισεις στο κυτταρο που ξεσηκωνουν .....στομαχια..!!!

 
αρχικα θα ηθελα να πω οτι δεν συμφωνω με τους φιλους πουκαταφερθηκαν εναντιον ακουσματων οπως ΠΟΛΥΞΕΝΗ, Ζουζουνια κλπ διοτι αν το θελετε υπαρχει και το ΠΑΙΔΙΚΟ κοινο το οποιο εχει δικαιωμα στο δικο του μουσικο χωρο και κατα δευτερο λογο τα παιδια - κυριως ανηλικα - ειναι προτιμοτερο να ακουν παιδικα τραγουδακια και εφηβικα ακουσματα απο το να ακουν τις μπουρδες των σεξιστικων τραγουδιων των ενηλικων.

επισης καλυτερα ο μπαμπας της Πολυξενης να χρηματοδοτει τα CD της απο το να τη κρεββατωσει ο καθε καλοθελητης παραγωγοπουλος αργοτερα.

δε νομιζω οτι δε θα θελαμε ολοι μας να ειμαστε και ιδιοι ματσωμενοι και να κανουμε οτι γουσταρουμε αναξαρτητα με εταιριες κλπ κλπ.

τωρα ως προς τα ακουσματα που δε γουσταρω Συμφωνω με καθε φιλο που εγραψε σχετικα πριν απο εμενα και θα μπορουσα να παραθεσω 10αδες αλλα ονοματα.

το ερωτημα ειναι "ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ?"

Να θεσω αλλιως "ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΠΛΩΝ? απαντ " γιατι υπαρχει ο πελατης-εγκληματιας που τα χρειαζεται!!"

Αρα τα ονοματα που κακοποιουν τη μουσικη υπαρχουν - και μαλιστα χωρις διαρκεια - γιατι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΝ!!!

Συγνωμη που θα το πω αλλα Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΩΣ ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΩΝΥΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ.

Αν το κοινο ηταν καλυτερα σκεπτομενο καθε ηλιθιο ακουσμα απο οπου και αν προερχεται δε θα επιβιωνε. Αν το εδαφος ειναι καταλληλο φυτρωνουν λουλουδια αλλιως γεμιζουμε "ζιζανια".

αν το δουμε δε και απο την οπτικη της ψυχοσυνθεσης τοτε το πραγμα σηκωνει πολυ κουβεντα.

 
Συμφωνώ με τον MULE απολύτως. Όντως δεν θεωρώ ότι υπάρχει πρόβλημα με την κάθε Πολυξένη (ασήμαντη είναι σαν τραγουδίστρια, αλλά ούτε τσούλα είναι, ούτε πρέπει να βγάζουμε τα απωθημένα μας σε οποιονδήποτε γεννήθηκε με πλουσιότερο μπαμπά από τον δικό μας). Απ' την άλλη, όπως έγραψα πιο πάνω, υπάρχει κανείς που αναζητά καλλιτεχνική αξία στους δίσκους της Πολυξένης; Πλάκα μου κάνετε;

Πρότεινα (και επιμένω) ότι αν αυτή η προσπάθεια κριτικής αξίζει τον κόπο, πρέπει να στρέφεται προς εκείνους που (ενώ είναι ασήμαντοι) έχουν καταφέρει να περάσουν σαν καλλιτέχνες.

Για παράδειγμα, ο Κορκολής. Δεν ξέρω πόσο καλός πιανίστας είναι (και πάω στοίχημα οτι πλέον ούτε αυτός δεν ξέρει), αλλά πιο "δήθεν" τύπο δεν θυμάμαι να έχω γνωρίσει. Τον είχα πετύχει όταν ακόμη ήταν ανοικτό το "Λυρικόν", όπου το ίδιο πρωινό Σαββάτου ενδιαφερόμασταν και οι δύο για το ίδιο sampler της Ensoniq. Φυσικά, ο υπάλληλος έδωσε προτεραιότητα στον Κορκολή και την παρέα του, αδιαφορώντας λιγάκι για μένα, όπου αφού για να διασκεδάσουν τον Κορκολή του βάζανε να ακούει ρεψίματα και κλανιές στο EPS-16 Plus τους δήλωσε με αυτοκρατορικό ύφος ότι θα το αγοράσει μόνο αν μαζί του δοθεί και όλη η βιβλιοθήκη ήχων. "Μα κ. Κορκολή, μιλάμε για χιλλιάδες ήχους και πολλά χρήματα", "Όχι, όχι, δεν ακούω τίποτε" είπε ο ξανθός θεός της ημι-κλασσικής ποπ μαλακίας.

Δεν είναι ασήμαντος εξ' αιτίας αυτών που του πρόσαψε ο Τρανταφυλλόπουλος (άλλος και αυτός), αλλά εξ' αιτίας της πασίγνωστης αλαζονείας του και της ανικανότητάς του να οριοθετήσει τον χώρο του: ακόμη και σε πρωινη εκπομπή της Κορομηλά τον έχω δει να προσπαθεί να παίξει το (δικό του!!!) "Στους πέντε ανέμους" χωρίς (!!!) να θυμάται ούτε τους στίχους και η περιχαρής Ρούλα να μας καθησυχάζει ότι "ε, γίνονται αυτά".

Η όλη ιστορία με τον Τρι/λο μάλλον καλό του έχει κάνει, τώρα τουλάχιστον δεν μας τα σπάει με τις εκ' των άνωθεν δηλώσεις του και την ξανθιά του χαίτη. Έμαθε με τον χειρότερο τρόπο, αυτό που έπρεπε να ξέρει από πολύ νωρίς, ότι λίγη σεμνότητα δεν βλάπτει.

 
Προς MULE και eyprotocol:

αρχικα θα ηθελα να πω οτι δεν συμφωνω με τους φιλους πουκαταφερθηκαν εναντιον ακουσματων οπως ΠΟΛΥΞΕΝΗ' date=' Ζουζουνια κλπ διοτι αν το θελετε υπαρχει και το ΠΑΙΔΙΚΟ κοινο το οποιο εχει δικαιωμα στο δικο του μουσικο χωρο και κατα δευτερο λογο τα παιδια - κυριως ανηλικα - ειναι προτιμοτερο να ακουν παιδικα τραγουδακια και εφηβικα ακουσματα απο το να ακουν τις μπουρδες των σεξιστικων τραγουδιων των ενηλικων.
επισης καλυτερα ο μπαμπας της Πολυξενης να χρηματοδοτει τα CD της απο το να τη κρεββατωσει ο καθε καλοθελητης παραγωγοπουλος αργοτερα.

δε νομιζω οτι δε θα θελαμε ολοι μας να ειμαστε και ιδιοι ματσωμενοι και να κανουμε οτι γουσταρουμε αναξαρτητα με εταιριες κλπ κλπ.

[/quote']

Συμφωνώ με τον MULE απολύτως. Όντως δεν θεωρώ ότι υπάρχει πρόβλημα με την κάθε Πολυξένη (ασήμαντη είναι σαν τραγουδίστρια' date=' αλλά ούτε τσούλα είναι, ούτε πρέπει να βγάζουμε τα απωθημένα μας σε οποιονδήποτε γεννήθηκε με πλουσιότερο μπαμπά από τον δικό μας). Απ' την άλλη, όπως έγραψα πιο πάνω, υπάρχει κανείς που αναζητά καλλιτεχνική αξία στους δίσκους της Πολυξένης; Πλάκα μου κάνετε;[/quote']Εννοείται ότι δε θεωρώ ότι τα κομμάτια της Πολυξένης είναι άξια λόγου και ότι δεν θα μπω καν στον κόπο να κρίνω την καλλιτεχνική τους αξία, αλλά από την άλλη επουδενί δε θεωρώ ότι είναι αθώα τραγουδάκια που απευθύνονται σε παιδάκια...

Δε ξέρω για εσάς, αλλά αν εγώ είχα παιδιά σίγουρα δε θα ήθελα να ακούνε τους στίχους της Πολυξένης... Υπάρχει και η "Λιλιπούπολη"...

Το παράδειγμα με τον "μπαμπά" ήθελα να πιστεύω ότι θα καταλαβαίνετε πως γράφτηκε χιουμοριστικά και εννοείται ότι απλά ήταν μια εικασία μου χωρίς να έχω στοιχεία. Εφόσον όμως εσείς κολλήσατε σε αυτό, έχω να σας δηλώσω ότι:

όχι ΔΕ ζηλευω που δεν έχω πλούσιο μπαμπά και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έχω τέτοιου είδους απωθημένα...
 
Ναι ρε, το σχόλιο δεν ήταν για σένα προσωπικά, κακώς το έλαβες έτσι. Όλοι μας κατά καιρούς φθονούμε άλλους για κάποιους λόγους, εγώ είμαι τόσο ένοχος για κάτι τέτοιο όπως ο καθένας μας. Οι "πλούσιοι" στην Ελλάδα είναι πάντα τα εύκολα θύματα της κριτικής μας, ειδικά άμα τύχει να είναι και νέοι και σέξυ και γενικώς αρεστοί, κάπου μας τη σπάνε ατελείωτα. :)

 
τελικα συμφωνειτε με το σχολιο οτι οτανο ακροατης ειναι ΗΛΙΘΙΟΣ κατε τι ΗΛΙΘΙΟ που του σερβιρεται καταναλωνεται?

Πιστευετε οτι αυτη τη στιγμη που μιλαμε πιθανον ενας απο τους καλλιτεχνες που κατακρινουμε διαβαζει αυτα τα μηνυματα?

Πιστευετε οτι αυτοι παραδεχονται απο μεσα τους οτι γραφουν/ερμηνευουν ηλιθιοτητες "αλλα τι να κανουμε ετσι ειναι η ζωη και πρεπει να επιβιωσουμε"?

Γιατι εμενα πιο πολυ με ενοχλει η επαρση ασχετων και ηλιθιων. Οταν ακουω τη Μπεζαντακου να λεει " εμεις του χωρου που ......" εκει το θελει ο κωλος της το γιαουρτωμα.

 
τελικα συμφωνειτε με το σχολιο οτι οτανο ακροατης ειναι ΗΛΙΘΙΟΣ κατε τι ΗΛΙΘΙΟ που του σερβιρεται καταναλωνεται?
Ο ακροατής ίσως είναι ηλίθιος' date=' ίσως όμως και να μην είναι. Εξαρτάται από το αν έχει ή δεν έχει τον απαραίτητο πλούτο επιλογών. Γι' αυτό είναι σημαντικό να υπάρχουν πάντοτε πολλές επιλογές. Ναι Μπεζεντάκου, ναι Μαζωνάκης, ναι τα πάντα - με όλα πρέπει να έχει την ευκαιρία να έρθει σε επαφή ο ακροατής και τότε (και μόνο τότε) θα δούμε αν είναι ηλίθιος, δηλαδή θα δούμε αν συνεχίσει να κάνει κακές επιλογές όταν του παρέχονται αξιόλογες επιλογές.
Σήμερα τα ΜΜΕ, στερούν από τον ακροατή αυτό το πλούτο επιλογών: του παίζουν μέρα-νύχτα τα ίδια και τα ίδια. Έτσι (κάπου στο νου του) σχηματίζει την εντύπωση ότι η υπόθεση τραγούδι είναι μία μπούρδα και μισή και (αν έτσι είναι τα πράγματα) τότε τουλάχιστον να δούμε κανα πισινό να λικνίζεται. Κάποτε ήμουν στη Λέσχη του Δίσκου και έψαχνα για δισκάκια. Ένας υπάλληλος έβαλε για λίγο την εκτέλεση των "Παραλαγών Goldberg" με τον Gould οπότε ένας οικοδομός που ήταν εκεί και που μέχρι εκείνη τη στιγμή σιγοάκουγε στο ραδιάκι του κάτι τελείως άσχετο, γυρνάει και λέει "Ρε παιδιά, τι είναι αυτό, ωραίο είναι..". Όπως πληροφορήθηκα αργότερα, ο ίδιος τύπος αγόρασε εκείνη την ημέρα τον δίσκο.

Πιστευετε οτι αυτη τη στιγμη που μιλαμε πιθανον ενας απο τους καλλιτεχνες που κατακρινουμε διαβαζει αυτα τα μηνυματα?
Δεν το θεωρώ πολύ πιθανό. Ελάχιστοι φτασμένοι καλλιτέχνες αντέχουν το διάλογο ή την ανώνυμη κριτική. ¶λλωστε (κακά τα ψέματα) αν τους ενδιέφερε αυτό το αλισβερίσι και η συζήτηση δεν θα είχαν φτάσει να είναι τόσο πατάτες.
Πιστευετε οτι αυτοι παραδεχονται απο μεσα τους οτι γραφουν/ερμηνευουν ηλιθιοτητες "αλλα τι να κανουμε ετσι ειναι η ζωη και πρεπει να επιβιωσουμε"?
Οι άνθρωποι έχουμε ένα μοναδικό ταλέντο: λέμε πολλά ψέματα στον ίδιο μας τον εαυτό. Την ίδια στιγμή που λες στη γκόμενά σου ότι την αγαπάς' date=' ξέρεις πόσο πολύ γουστάρεις τη φίλη της.
Γιατι εμενα πιο πολυ με ενοχλει η επαρση ασχετων και ηλιθιων. Οταν ακουω τη Μπεζαντακου να λεει " εμεις του χωρου που ......" εκει το θελει ο κωλος της το γιαουρτωμα.
Μπαααα, μπορώ να σκεφτώ καλύτερα πράγματα για έναν κακόμοιρο κεσέ γιαουρτιού. Δεν είναι και τόσο αξιόλογη ως γυναίκα.
 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top