το τέλος της μουσικής σύνθεσης όπως την ξέρουμε ή η αρχή ενός νεου είδους?

τον cos_dr θα απαγορευτεί η είσοδος.
Τι έκανα παλι? Εγώ θα την πληρώσω πάλι. ?Εγώ θα έρθω να τιμήσω τον φίλο μου (αν και δεν ξέρεις ποιος πάει πρώτος) και ας μην με βάλουν. Θα κάτσω μακριά στη γωνία σιωπηλός και με σταυρωμένα τα χέρια. ?

 Και θα πει ένας, γιστι ρε ο cos δεν μπαίνει μέσα? Και θα του πουν δεν ήθελε ο συγχωρεμένος , είπε να μην τον βάλουν. Χαχαχαχαχα ?

στο τέλος, απλά, άνθρωποι και μηχανές βρίσκουν τρόπο και συνυπάρχουν - αυτό θα γίνεται όλον τον 21ο αιώνα, 


?

 
Πάντως, επειδή ο OP (τουλάχιστον) δικαιούται μία απάντηση εντός θέματος, στο παρακάτω link θα βρείτε το Magenta Project, το οποίο εγκαινιάστηκε υπό την αιγίδα της Google.

https://magenta.tensorflow.org/

Εκεί υπάρχουν πληροφορίες, καθώς και εργαλεία για όποιον/α θέλει όντως να ερευνήσει το ζήτημα και να αποκτήσει εμπειρία, αντί για προϊδεάσεις. Θα ήθελα πολύ να σας γράψω τη γνώμη μου αλλά... δεν έχω: τα διαθέσιμα εργαλεία είναι μόνο για Mac και Windows ενώ εγώ χρησιμοποιώ κυρίως Linux.

 
Πάντως, επειδή ο OP (τουλάχιστον) δικαιούται μία απάντηση εντός θέματος, στο παρακάτω link θα βρείτε το Magenta Project, το οποίο εγκαινιάστηκε υπό την αιγίδα της Google.

https://magenta.tensorflow.org/

Εκεί υπάρχουν πληροφορίες, καθώς και εργαλεία για όποιον/α θέλει όντως να ερευνήσει το ζήτημα και να αποκτήσει εμπειρία, αντί για προϊδεάσεις. Θα ήθελα πολύ να σας γράψω τη γνώμη μου αλλά... δεν έχω: τα διαθέσιμα εργαλεία είναι μόνο για Mac και Windows ενώ εγώ χρησιμοποιώ κυρίως Linux.
o op δεν έχει καμμία φαγούρα για απάντηση.

Σας έδωσε ένα ερέθισμα για συζήτηση και μετά από λίγο την ...έκανε

(άλλωστε είναι φανατικός οπαδός των αναλογικών πατροπαράδοτων προσεγγίσεων)

 
o op δεν έχει καμμία φαγούρα για απάντηση.

Σας έδωσε ένα ερέθισμα για συζήτηση και μετά από λίγο την ...έκανε

(άλλωστε είναι φανατικός οπαδός των αναλογικών πατροπαράδοτων προσεγγίσεων)
ΟΚ, με φαγούρα ή με Αουτάν, αν μας δίνεται η ευκαιρία να μάθουμε κάτι παραπάνω, καλό είναι να την αξιοποιούμε. Δεν είναι πολύ ευγενικό να μας λες ότι άνοιξες μία συζήτηση χωρίς να έχεις κάτι να εισάγεις σε αυτήν και χωρίς να σε ενδιαφέρει τι έχουν να εισάγουν ή άλλοι.

 
ΟΚ, με φαγούρα ή με Αουτάν, αν μας δίνεται η ευκαιρία να μάθουμε κάτι παραπάνω, καλό είναι να την αξιοποιούμε. Δεν είναι πολύ ευγενικό να μας λες ότι άνοιξες μία συζήτηση χωρίς να έχεις κάτι να εισάγεις σε αυτήν και χωρίς να σε ενδιαφέρει τι έχουν να εισάγουν ή άλλοι.
θα έλεγα ότι έλαβα μέρος στην αρχή και τοποθετήθηκα. Ούτε ζήτησα κάποια απάντηση. Είπα την άποψή μου. Από ένα σημείο και μετά όμως όταν κάπως ξέφυγε η συζήτηση θεώρησα καλό να απέχω.

Αλλά και καθόλου να μην ελάμβανα μέρος δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα σ αυτό. Ίσα ίσα που ζεστάθηκε λίγο η ατμόσφαιρα σε μια διαλογική συζήτηση έξω από το τι κιθάρα να πάρω ή τι έχει ο ενισχυτής μου.

Μπορεί να ακούστηκε αγενές αλλά δεν είναι. Ούτε έχει υποχρέωση κάποιος να μου απαντήσει. (όπως το έθεσες). Χαίρομαι να συνεχίζει η συζήτηση προς πασα κατεύθυνση έστω και χωρίς απαραίτητα την παρουσία μου.

 
Να προσθέσω κάτι άλλο στη συζήτηση, ΑΙ και πάλι, αλλά μια άλλη εφαρμογή του.

Στο πρόσφατο get back των beatles η ομάδα του Peter Jackson χρησιμοποίησαν ΑΙ και για την εικόνα και για τον ήχο και είχαμε αυτά τα εκπληκτικά αποτελέσματα.

Τώρα χρησιμοποιήθηκε και πάλι για την επανέκδοση του Revolver 56 χρόνια μετά την αρχική του κυκλοφορία όπου κατάφεραν να ξεχωρίσουν όργανα που ήταν μαζί σε κάποιο από τα 4 tracks με εκπληκτική ποιότητα.

 
Να προσθέσω κάτι άλλο στη συζήτηση, ΑΙ και πάλι, αλλά μια άλλη εφαρμογή του.

Στο πρόσφατο get back των beatles η ομάδα του Peter Jackson χρησιμοποίησαν ΑΙ και για την εικόνα και για τον ήχο και είχαμε αυτά τα εκπληκτικά αποτελέσματα.

Τώρα χρησιμοποιήθηκε και πάλι για την επανέκδοση του Revolver 56 χρόνια μετά την αρχική του κυκλοφορία όπου κατάφεραν να ξεχωρίσουν όργανα που ήταν μαζί σε κάποιο από τα 4 tracks με εκπληκτική ποιότητα.


Δεν κατηγόρησε κανείς την ΑΙ έτσι γενικά. Είναι σπουδαίο εργαλείο και ως τέτοιο χρησιμοποιήθηκε στα παραπάνω παραδείγματα. Οι ενστάσεις μου είναι ως προς την δημιουργία έργων τέχνης και πόσο νόημα μπορεί να έχουν αυτά (για μένα).

Επίσης θα ήθελα να μάθω τι είναι αυτό (πέρα από την έρευνα) που μπορεί να ωθήσει κάποιον να ενεργοποιήσει την ΑΙ να γράψει μουσική ή ποίηση. Στις παραπάνω εφαρμογές (για τους Beatles) αναγνωρίζω και την ανάγκη και την πρόθεση και το στόχο και το αποτέλεσμα και το απολαμβάνω κιόλας.

 
Επίσης θα ήθελα να μάθω τι είναι αυτό (πέρα από την έρευνα) που μπορεί να ωθήσει κάποιον να ενεργοποιήσει την ΑΙ να γράψει μουσική 


ό,τι ωθεί και τους παραγωγούς αυτού να φτιάξει αυτό: λεφτά

ξέρω γίνομαι κουραστικός. 250 μύρια κλικ έχει αυτό




 
Επίσης θα ήθελα να μάθω τι είναι αυτό (πέρα από την έρευνα) που μπορεί να ωθήσει κάποιον να ενεργοποιήσει την ΑΙ να γράψει μουσική ή ποίηση.
Λίγο πράγμα είναι η έρευνα; Υπάρχει, σαν κίνητρο, πίσω από τα μισά πράγματα που έχω κάνει στη ζωή μου, ίσως και περισσότερα. Και σε όλους τους φίλους μου, επίσης. 

ό,τι ωθεί και τους παραγωγούς αυτού να φτιάξει αυτό: λεφτά
Πάντως, οι περισσότερες μουσικές που παράγονται με την (αποκλειστική ή όχι) συνδρομή συστημάτων ΑΙ, και έχω ακούσει, κείτονται μακράν του να φέρουν έστω και ένα σεντ στους δημιουργούς τους. Αυτό ισχύει για όλη τη μουσική που γίνεται με τη βοήθεια συστημάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών, από τον Ξενάκη, μέχρι τον Dave Seidel.

 
Πάντως, οι περισσότερες μουσικές που παράγονται με την (αποκλειστική ή όχι) συνδρομή συστημάτων ΑΙ, και έχω ακούσει, κείτονται μακράν του να φέρουν έστω και ένα σεντ στους δημιουργούς τους. 




ακόμα....

 
δείτε το αρχικό βίντεο στο σημείο αυτό και βάλτε πάνω από το κεφάλι του πρωταγωνιστή μια λάμπα και στα μάτια του το σήμα του δολαρίου




 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top