επειδή ο βιολιτζής είναι απο την φύση του ηλίθιος. ;DSuperfunk είπε:μαζι σου ;D αλλα να μην εξισωνουμε ...επιστημονικα εναν ..βιολιτζη ;D με τον Καραθοδωρη......& τον Einstein..
κολλάει στο οτι ασχολουμαστε με σαχλαμαρες, με πραγματα που είναι ασήμαντα, που ειναι το Α και το Ω ενώ θα έπρεπε να μιλάμε για προτάσεις και σύνταξη.bloody_sunday είπε:Ωραία όλα αυτά βρε Κίλον αλλά... ΠΟΥ κολλάει πάλι το digital vs. analog; ??? ??? ??? ??? ??? Mήπως ψάχνουμε ντιμπέιτ εκεί που δεν υπάρχουν;
Μπα, εγώ θα υποστηρίξω αυτό που έλεγε ο Einstein περί της ηλιθιότητας: Το σύμπαν μπορεί να έχει και όρια, η ανθρώπινη ηλιθιότητα όχι.kilon είπε:για εμένα η ανθρώπινη ευφυία δεν γνωρίζει όρια.
Αναρωτιέμαι γιατί θα έπρεπε να συγκρίνω το μυρμηγκοφαγωμένο εσωτερικό ενός didgeridoo με τα κυκλώματα ενός minimoog... :πιο πολύ θαύμαζω την αρχιτεκτονική ενός πιάνου , ενός παμπάλαιου ακουστικού οργάνου παρά ενός σύνθ. Γιατί θα μου πειτε. Πολυ απλά γιατί αυτοί οι άνθρωποι αναγκαζόντουσταν να είναι ευρηματικοί , να χρησιμοποιούν τον περιβάλλον τους προς όφελος τους.
Η πρωτοποριακή αντίληψη, σχεδίαση, νοοτροπία κατά την γνώμη μου περιέχει άφθονες ποσότητες ρομαντισμού.Στο τέλος όμως δεν είναι ανόητος ρομαντισμός είναι το αποτέλεσμα , ένας ήχος που μένει αθάνατος για χιλιετίες . Αν αυτό δεν είναι κατόρθωμα τότε τί είναι?
Αν το έβλεπε, σίγουρα θα εντυπωσιαζόταν με τα τόσα λαμπάκια.Wow! είπε:Άμα έβλεπε ο Στραντιβάρι το Oasys της Korg, μπορεί να έπαιρνε τα βιολιά του και να τα έκανε κλουβιά για σαλιγκάρια.
Σωστόν.IxNiLaTiS είπε:Αν το άκουγε όμως να προσπαθεί να βγάλει ήχο ... βιολιού ... ;D
Μήν ξεχνάς ότι την εποχή αυτή άνθιζε ο μυστικισμός.lambrosgg είπε:Αυτός ο άνθρωπος, παιδιά σκυλιά γατιά δεν είχε να πεί το μυστικό? Μαζί του το πήρε?
Από την άλλη σκέπτομαι αν αυτό το πρικισμένο άτομο είχε γεννηθεί σήμεραWow! είπε:Σωστόν.
Είπες μια τεράστια αλήθεια φίλε μου.blue είπε:Ας ειχε χρηση σε πολεμικες εφαρμογες κ θα σας ελεγα ποσο γρηγορα θα φτιαχνοταν αυτη η τεχνολογια
Συμφωνω σε αυτο,αλλα παρατηρειται κ το αντιστροφο.Θεοποιουμε καποια πραγματα επειδη ακουμε οτι "αυτοι που θα επρεπε να τα ξερουν" δεν τα εχουν κατανοησει σε βαθος ενω θεωρουμε δεδομενα καποια απιστευτα τεχνολογικα/επιστημονικα επιτευγματα επειδη ειναι καθημερινα.Ποσοι εντυπωσιαζονται απο την ιδεα οτι η ομοιοπαθητικη ειναι πιθανο να εχει αποτελεσμα, αλλα δεν γνωριζουν πως λειτουργει ενας βενζινοκινητηρας ή τις βασικες αρχες της τηλεπικοινωνίας?kilon είπε:Απλώς αυτο που εγώ δεν έδωσε καμμία ρομμαντική ή μαγική άποψη όπως κάποιο εδω μέσα που θελουν σώνει και καλά να μου επιβάλουν. Αυτό που πρσπαθώ να πώ είναι οτι οι παλλιοί στηριζόντουσταν περισσότερο στον "τρόπο" παρά στα μέσα ενώ στην σημερινή εποχή στηριζόμαστε περισσότερο στα "μέσα¨". Τα "μέσα" όμως μας δίνουν πολύ λιγότερο γνώση της μουσική. Σήμερα και πιο άσχετος μπορεί να φτίαξει μουσική αλλά απο εκεί και περά μένει στάσιμος. Ο " τρόπος" υποβαθμίζεται και όλοι δίνουν υπερβολική σημασία στα "μέσα".
Καλά τα λες ρε φίλε kilon, αλλά τόση ώρα εσύ υποστηρίζεις το μέσο. Θεωρείς τόσο σημαντικό το μέσο στη μουσική που παραγκωνίζεις την ίδια τη μουσική. Δηλαδή επειδή τόσο καιρό δεν έχουμε βρει τον τρόπο να αποκωδικοποιήσουμε τη μυστική συνταγή του Στράτου (που παιδιά εγώ πιστεύω οτι ο τύπος έβαλε λίγο ζουμάκι από κοκκινιστό της γιαγιάς στο βερνίκι και αν μπορείτε διαψεύστε με ) σημαίνει οτι κοιτάμε περισσότερο τα μέσα παρά τον τρόπο; Καλό το βιολί του Στράτου αλλά αν δεν το ακούσεις σε ένα ωραίο μουσικό κομμάτι δεν έχει να λέει κάτι από μόνο του.kilon είπε:Απλώς αυτο που εγώ δεν έδωσε καμμία ρομμαντική ή μαγική άποψη όπως κάποιο εδω μέσα που θελουν σώνει και καλά να μου επιβάλουν. Αυτό που πρσπαθώ να πώ είναι οτι οι παλλιοί στηριζόντουσταν περισσότερο στον "τρόπο" παρά στα μέσα ενώ στην σημερινή εποχή στηριζόμαστε περισσότερο στα "μέσα¨". Τα "μέσα" όμως μας δίνουν πολύ λιγότερο γνώση της μουσική. Σήμερα και πιο άσχετος μπορεί να φτίαξει μουσική αλλά απο εκεί και περά μένει στάσιμος. Ο " τρόπος" υποβαθμίζεται και όλοι δίνουν υπερβολική σημασία στα "μέσα".
Συμφωνούμε απλώς δεν το έχεις καταλάβει ακόμα ;D (όχι εγώ υποστηρίζω τον "τρόπο" του μέσου)fotonios είπε:Καλά τα λες ρε φίλε kilon, αλλά τόση ώρα εσύ υποστηρίζεις το μέσο. Θεωρείς τόσο σημαντικό το μέσο στη μουσική που παραγκωνίζεις την ίδια τη μουσική. Δηλαδή επειδή τόσο καιρό δεν έχουμε βρει τον τρόπο να αποκωδικοποιήσουμε τη μυστική συνταγή του Στράτου (που παιδιά εγώ πιστεύω οτι ο τύπος έβαλε λίγο ζουμάκι από κοκκινιστό της γιαγιάς στο βερνίκι και αν μπορείτε διαψεύστε με ) σημαίνει οτι κοιτάμε περισσότερο τα μέσα παρά τον τρόπο; Καλό το βιολί του Στράτου αλλά αν δεν το ακούσεις σε ένα ωραίο μουσικό κομμάτι δεν έχει να λέει κάτι από μόνο του.
Δε ξέρω τι λες εσύ...kilon είπε:κολλάει στο οτι ασχολουμαστε με σαχλαμαρες, με πραγματα που είναι ασήμαντα, που ειναι το Α και το Ω ενώ θα έπρεπε να μιλάμε για προτάσεις και σύνταξη.
Επ' αυτού, ήθελα να πω πως η Bosendoerfer (η γνωστή εταιρεία κατασκευής πιάνων) επιδότησε διδακτορικό το οποίο είχε να κάνει με το πως είναι κατανεμημένοι οι ρόζοι στα σφυράκια των πιάνων. Καλό, ε; Αντίστοιχες μελέτες στην μουσικολογία για την χρονολόγηση οργάνων (κυρίως harpsichords) χρησιμοποιούν κάποιες αρκετά προηγμένες τεχνικές computer tomography για να μπορέσουν να προσδιορίσουν επακριβώς το έτος κατασκευής.blue είπε:ειχα διαβασει μια εργασια σχετικα με τη φυσικη του βιολιου που πραγματι κατεληγε σε αυτο που λεει ο κιλον οτι δεν γνωριζουμε ,ακομα και σημερα,πως ακριβως παραγεται ο ηχος του (με επιστημονικο τροπο).Ειναι εντυπωσιακο σαν πληροφορια,αλλα δε νομιζω οτι πρεπει να δινουμε διαστασεις μαγικες.Αρκει να αναλογιστουμε οτι υπαρχει μια πληθωρα καθημερινων καταστασεων που δεν γνωριζουμε (επιστημονικα κ σε βαθια λεπτομερεια) πως ακριβως δημιουργουνται αν τις ψαξουμε σε καποιο βαθος.πχ ποιες ειναι οι ακριβεις συνθηκες που δημιουργειται η πρωτη σταγονα βροχης απο συγκεντρωση υδρατμων πανω σε εναν κοκκο σκονης.Και μιλαμε απλα για τη βροχη.
Επι του βιολιου,προσωπικα εχω μεινει στην ιδεα οτι ταλαντουχοι κατασκευαστες σε συγκεκριμενες περιοχες και συγκεκριμενη εποχη ανταλλαξαν τεχνογνωσια πανω σε εμπειρικα κριτηρια κ καταφεραν να δημιουργησουν κατι που δεν γινεται να επαναληφθει με τεχνολογικα μεσα.Ας ειχε χρηση σε πολεμικες εφαρμογες κ θα σας ελεγα ποσο γρηγορα θα φτιαχνοταν αυτη η τεχνολογια
Ποιος στο είπε αυτό; Αν είναι κάποιο μικρόβιο που να επιδρά στο ξύλο, τότε πρόκειται περί αδρομύκωσης/αδροβακτηρίωσης. Αν ευσταθεί όντως αυτό που λες, τότε οι υπεύθυνοι είναι 3 είδη, με τις οποιεσδήποτε υποφυλές τους, που προϋπήρχαν κατά πολύ του ανθρώπου. Και δεν υπάρχουν αναγκαστικά σε όλα τα δέντρα. Σε ελάχιστα υπάρχουν, καθώς αν χτυπήσουν, το ξύλο αχρηστεύεται και πρακτικά (πέραν του θανάτου του φυτού), είναι κατάλληλο μόνο για κάυση.....blue είπε:Γιατί λοιπόν σήμερα δε μπορεί να κατασκευαστεί ένα Στραντιβάριους? Γιατί απλά μετά το δέκατο έβδομο αιώνα ένα μικρόβιο σάρωσε τα δάση τς κεντρικής ευρώπης και από τότε δεν αποβλήθη ποτέ. Αποτέλεσμα η αδυναμία πλέον έυρεσης τέτοιας ποιότητας ξύλου σαν αυτές που χρησιμοποιούσαν κατά κόρον οι μεγάλοι κατασκευαστές.