Χμμμ... το γεγονός ότι την γνωρίζεις εσύ και σίγουρα και ορισμένοι άλλοι, δεν αναιρεί την πραγματικότητα: Οι guitar oriented μουσικές είναι είδος προς εξαφάνιση για το mainstream κοινό.
Προφανώς και δεν θα εξαφανιστεί η κιθάρα, αλλά εδώ και πάααααααααααααρα πολύ καιρό έχει πάψει να διαμορφώνει το shape της μουσικής βιομηχανίας.
Grace βγαίνουν και θα βγαίνουν... Αλλά δεν θα κάνουν τη "διαφορά", που έκαναν αυτοί (οι... γνωστοί) των δεκαετιών '60, '70 και '80 που πρωταγωνίστησαν με τις κιθάρες τους και οι κιθάρες ήταν ο πρωταγωνιστής της μουσικής.
Μια χαρά η Grace και μπράβο της, αλλά ανήκει στην κατηγορία "νοσταλγός του R&R"- όπως άλλωστε και εμείς εδώ στο τίμιο forum μας.
Αφενός συμφωνώ απόλυτα στο ότι η κιθάρα "
εδώ και πάααααααααααααρα πολύ καιρό έχει πάψει να διαμορφώνει το shape της μουσικής βιομηχανίας.". Για την ακρίβεια, αυτό συμβαίνει από τις αρχές τις δεκαετίας του... '80, την επικράτηση της pop μουσικής, των synths, και μετέπειτα βεβαίως των sampler, των DJ, του hip-hop, RnB κλπ.
Αφετέρου... διαφωνώ, όσον αφορά το παρόν και το μέλλον της! Δεν είναι το πλατύ κοινό που καθορίζει την τύχη της ηλεκτρικής κιθάρας και του κάθε οργάνου. Εδώ και δύο δεκαετίες ζούμε στην χρυσή εποχή του guitar-related gear, με περισσότερες και καλύτερες επιλογές από ποτέ, για κάθε είδους ανάγκη. Αν ίσχυε αυτό που λες, οι επιλογές μας και η προσφορά συνεχώς θα ήταν μειούμενες, ενώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Εμείς που αγοράζουμε τις κιθάρες και τους ενισχυτές και το software σαν τα στραγάλια, για να κάνουμε τον χαβαλέ μας είτε στο σπίτι μας, είτε παίζοντας live είτε είμαστε που όχι μόνο κρατάμε την βιομηχανία, αλλά την κάνουμε να ανθεί κιόλας.
Η Grace Bowers έπαιξε στα Grammys προχτές, παρεπιπτόντως. Πιο... mainstream, πεθαίνεις. Στην Αμερική, η ηλεκτρική κιθάρα παραμένει θρησκεία, μην κοιτάς την Ευρώπη που πεθαίνουν... τα πάντα, και πολιτιστικά, βεβαίως.