- Μηνύματα
- 6,318
- Πόντοι
- 1,688
Απο το 3.35 αρχιζει το ζουμι
Μπορουμε να το συζητησουμε κιολας.
Διαφωνω ας πουμε με τον ορο "λαθος" στη μουσικη. Παντα λεω οτι δεν υπαρχει λαθος. Για ολα τα "λαθη" υπαρχει "δικαιολογια".
Και νομιζω το ιδιο πιστευει και ο ιδιος, αλλα υποθετω οτι το λεει για να καταλαβουν κι αυτοι που δεν εχουν εμβαθυνει.
Πχ το "λαθος" που κανει στο 5.48, δεν ειναι λαθος.
Και εξηγω αυτο που ... δεν εξηγησε.
Πανω σε Β add2 ακορντο (1-2-3-5) αρχιζει και παιζει μια απλη Β major pentatonic (1-2-3-5-6).
Οταν γυριζει το ακορντο σε A add2, (κατι που του "λεει" οτι ειμαστε στις βαθμιδες 4 και 5 της E major scale) αυτο του συμπληρωνει στην B major pentatonic (1-2-3-5-6), τις βαθμιδες 4 και b7 και πλεον γινεται Β Mixolydian (1-2-3-4-5-6-b7).
Oταν επιστρεφει το ακορντο στο Β add2, αντι να συνεχισει σε Β mixolydian, το γυριζει σε Β superlydian (ακομα πιο "exotic" scale: 1-2-3-#4-5-6-b7) που ουσιαστικα ειναι η mixolydian που επαιζε πριν (1-2-3-4-5-6-b7), που απλα τωρα εχει #4 . Μια βαθμιδα που δεν υπαρχει στο ακορντο (1-2-3-5) και ετσι ειναι ελευθερος να τη βαλει οπως θελει. Ειτε ως 4 ειτε ως #4.
Λαθος δεν ειναι ομως.
Και αυτα τα εκανε χωρις να σκεφτεται θεωρια ?
Δεν παω καν στο 11.20 που αρχιζει να παιζει Bb lydian πανω στο E D riff της κιθαρας. (θεωρει τις E και D ως 3 και #4 της Bb lydian) ?
Μπορουμε να το συζητησουμε κιολας.
Διαφωνω ας πουμε με τον ορο "λαθος" στη μουσικη. Παντα λεω οτι δεν υπαρχει λαθος. Για ολα τα "λαθη" υπαρχει "δικαιολογια".
Και νομιζω το ιδιο πιστευει και ο ιδιος, αλλα υποθετω οτι το λεει για να καταλαβουν κι αυτοι που δεν εχουν εμβαθυνει.
Πχ το "λαθος" που κανει στο 5.48, δεν ειναι λαθος.
Και εξηγω αυτο που ... δεν εξηγησε.
Πανω σε Β add2 ακορντο (1-2-3-5) αρχιζει και παιζει μια απλη Β major pentatonic (1-2-3-5-6).
Οταν γυριζει το ακορντο σε A add2, (κατι που του "λεει" οτι ειμαστε στις βαθμιδες 4 και 5 της E major scale) αυτο του συμπληρωνει στην B major pentatonic (1-2-3-5-6), τις βαθμιδες 4 και b7 και πλεον γινεται Β Mixolydian (1-2-3-4-5-6-b7).
Oταν επιστρεφει το ακορντο στο Β add2, αντι να συνεχισει σε Β mixolydian, το γυριζει σε Β superlydian (ακομα πιο "exotic" scale: 1-2-3-#4-5-6-b7) που ουσιαστικα ειναι η mixolydian που επαιζε πριν (1-2-3-4-5-6-b7), που απλα τωρα εχει #4 . Μια βαθμιδα που δεν υπαρχει στο ακορντο (1-2-3-5) και ετσι ειναι ελευθερος να τη βαλει οπως θελει. Ειτε ως 4 ειτε ως #4.
Λαθος δεν ειναι ομως.
Και αυτα τα εκανε χωρις να σκεφτεται θεωρια ?
Δεν παω καν στο 11.20 που αρχιζει να παιζει Bb lydian πανω στο E D riff της κιθαρας. (θεωρει τις E και D ως 3 και #4 της Bb lydian) ?
Τελευταία επεξεργασία από moderator: