- Μηνύματα
- 85
- Πόντοι
- 6
Φίλοι μου γειά σας
μερικές σκέψεις και απορίες....
είναι γνωστό ότι ο ΤHOMANN και το κάθε πολυκατάστημα του εξωτερικού στοκάρουν μεγάλες ποσότητες μουσικών οργάνων κι εξοπλισμου ενώ παράλληλα μην έχοντας τα περισότερα βιτρίνες και υπαλλήλους και μαγαζιά (όπως τα γνωστά μας του Κέντρου)..έχουν σαφώς δυνατότητα να χτυπάνε χαμηλές τιμές.
Υπάρχει βέβαια και το ότι σε ένα μουσικό όργανο -ξυλοκατασκευή (βλέπε ηλεκτρική - ακουστική κιθάρα π.χ.) κακά τα ψέματα...θάθελες να το δεις από κοντά να το πιάσεις να το παίξεις κλπ.
Αντιλαμβάνομαι και συγχαίρω τους έλληνες dealers και κατστηματάρχες για την υπερπροσπάθειά τους να κρατήσουν ανοιχτά τα καταστήματα τώρα που η κρίση δεν χτύπησε μόνο την πόρτα μας αλλά τη βάλαμε και μέσα......
ρίχνουν λοιπόν το κέρδος τους , κάνουν προσφορές και άλλα συναφή....δυσκολεύονται αλλά το παλεύουν και μπράβο τους.
Το πρόβλημά μου και το δικό σας φαντάζομαι δεν είναι οι ιδιοκτήτες χωρίς των οποίων την επιχειρηματική δραστηριότητα δεν θα βλέπαμε παρά μόνο μέσα από περιοδικά και το διαδίκτυο, τα αγαπημένα μας προιόντα...αλλά κάποιοι "εργαζόμενοι" στις ανωτέρω επιχειρήσεις που αδυνατούν να αποβάλουν την κλασσική Ελληνική νοοτροπία συμπεριφοράς που παραπέμπει σαφώς σε προηγούμενες δεκαετίες.
Δε λέω πολλοί από μας στις συνδιαλλαγές μας έχουν γίνει μυστήριοι , πρήχτες , φαιδροί, απαράδεκτοι (και βάζω ΠΡΩΤΟ τον εαυτό μου στην κατηγορία αυτή) προκειμένου να καταλήξουμε σε μια κάποια αγορά.....είναι όμως τα δικά μας χρήματα που Βγαίνουν από την τσέπη μας και ως ένα βαθμό (ποιος θα τον ορίσει άραγε?)το άγχος μας είναι δεδομένο....
Από την άλλη όμως οι εν λόγω υπάλληλοι (αυτοί οι κάποοι λίγοι που χαλάνε την πιάτσα και υπάρχουν σε όοοοοοοοοοοοολους τους χώρους - δικηγόροι , δημοσιογράφοι , ιατροί κλπ...) με ατάκες του τύπου:
πελάτης: γειά σας , έχετε το τάδε?
υπαλληλος : βεβαίως
πελάτης: πόσο έχει?
υπάλληλος: τόσο
πελάτης: ma o thomann το έχει τόσο (και αντιπαραβάλει μια κάπως φτηνότερη τιμή)
υπάλληλος : να πας να το πάρεις απο τον ΤΗOMANN....
....KAI O NOΩN NOEITΩ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ σαν αυτή (σε συνάρτηση με την οικονομική στενότητα στην οποία έχω παρέλθει το τεεθταίο εξάμηνο - και φαντάζομαι δεν είμαι μόνος μου) με έχουν κανει να έχω ελαττώσει έως και μηδενίσει τις βόλτες μου στο κέντρο.
θα ήθελα τις σκέψεις σας και ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ας μην αναφέρουμε ονόματα και καταστήματα διατηρώντας το πρέπον ΕΠΙΠΕΔΟ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
μερικές σκέψεις και απορίες....
είναι γνωστό ότι ο ΤHOMANN και το κάθε πολυκατάστημα του εξωτερικού στοκάρουν μεγάλες ποσότητες μουσικών οργάνων κι εξοπλισμου ενώ παράλληλα μην έχοντας τα περισότερα βιτρίνες και υπαλλήλους και μαγαζιά (όπως τα γνωστά μας του Κέντρου)..έχουν σαφώς δυνατότητα να χτυπάνε χαμηλές τιμές.
Υπάρχει βέβαια και το ότι σε ένα μουσικό όργανο -ξυλοκατασκευή (βλέπε ηλεκτρική - ακουστική κιθάρα π.χ.) κακά τα ψέματα...θάθελες να το δεις από κοντά να το πιάσεις να το παίξεις κλπ.
Αντιλαμβάνομαι και συγχαίρω τους έλληνες dealers και κατστηματάρχες για την υπερπροσπάθειά τους να κρατήσουν ανοιχτά τα καταστήματα τώρα που η κρίση δεν χτύπησε μόνο την πόρτα μας αλλά τη βάλαμε και μέσα......
ρίχνουν λοιπόν το κέρδος τους , κάνουν προσφορές και άλλα συναφή....δυσκολεύονται αλλά το παλεύουν και μπράβο τους.
Το πρόβλημά μου και το δικό σας φαντάζομαι δεν είναι οι ιδιοκτήτες χωρίς των οποίων την επιχειρηματική δραστηριότητα δεν θα βλέπαμε παρά μόνο μέσα από περιοδικά και το διαδίκτυο, τα αγαπημένα μας προιόντα...αλλά κάποιοι "εργαζόμενοι" στις ανωτέρω επιχειρήσεις που αδυνατούν να αποβάλουν την κλασσική Ελληνική νοοτροπία συμπεριφοράς που παραπέμπει σαφώς σε προηγούμενες δεκαετίες.
Δε λέω πολλοί από μας στις συνδιαλλαγές μας έχουν γίνει μυστήριοι , πρήχτες , φαιδροί, απαράδεκτοι (και βάζω ΠΡΩΤΟ τον εαυτό μου στην κατηγορία αυτή) προκειμένου να καταλήξουμε σε μια κάποια αγορά.....είναι όμως τα δικά μας χρήματα που Βγαίνουν από την τσέπη μας και ως ένα βαθμό (ποιος θα τον ορίσει άραγε?)το άγχος μας είναι δεδομένο....
Από την άλλη όμως οι εν λόγω υπάλληλοι (αυτοί οι κάποοι λίγοι που χαλάνε την πιάτσα και υπάρχουν σε όοοοοοοοοοοοολους τους χώρους - δικηγόροι , δημοσιογράφοι , ιατροί κλπ...) με ατάκες του τύπου:
πελάτης: γειά σας , έχετε το τάδε?
υπαλληλος : βεβαίως
πελάτης: πόσο έχει?
υπάλληλος: τόσο
πελάτης: ma o thomann το έχει τόσο (και αντιπαραβάλει μια κάπως φτηνότερη τιμή)
υπάλληλος : να πας να το πάρεις απο τον ΤΗOMANN....
....KAI O NOΩN NOEITΩ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ σαν αυτή (σε συνάρτηση με την οικονομική στενότητα στην οποία έχω παρέλθει το τεεθταίο εξάμηνο - και φαντάζομαι δεν είμαι μόνος μου) με έχουν κανει να έχω ελαττώσει έως και μηδενίσει τις βόλτες μου στο κέντρο.
θα ήθελα τις σκέψεις σας και ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ας μην αναφέρουμε ονόματα και καταστήματα διατηρώντας το πρέπον ΕΠΙΠΕΔΟ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ