- Μηνύματα
- 57
- Πόντοι
- 6
Θα σας περιγραψω την ταλαιπωρία που φαγαμε απο thomann, την πρωτη φορα που γιναμε πελατες του..
Παραγγείλαμε πριν ενα μηνα περιπου 3 προιοντα απο thomann, μαζι με ένα φίλο..
Εγώ ένα KORG PADKONTROL http://www.thomann.de/gr/korg_padkontrol.htm
και ο κολλητός μια MOTU Ultralite MKIII Hybrid http://www.thomann.de/gr/motu_ultralite_mkiii_hybrid.htm και ενα M-AUDIO Torq MixLab...
Από την αρχή φαινόταν οτι κατι δεν θα πηγαινε καλά και τελικά έτσι ηταν...
Το πρωτο προβλημα ήταν όταν ο φίλος που παρελαβε το πακετο και ανοιξε να δει την κάρτα του.. Η MOTU ήταν εμφανώς μεταχειρισμένη, καθως όλα τα περιεχομενα του κουτιού ήταν ανακατα, τα καλώδια ξετυλιγμένα και η κάρτα ειχε πανω της διαφορα σημαδια που εδειχνα οτι ειχε δουλευτει κάποιες εβδομαδες!!!
Μετα το πρωτο σοκ και μετα απο κάποια τηλεφωνα (με διαφορους υπαλλήλους, αλλα και με τον Ελληνα όταν καταφερε να τον βρει) και διαπραγματευσεις κανονιζει να την επιστρέψει και να παρει τα χρηματα του πισω καθως με ολη αυτη την αντιμετώπιση που ειχε αποφασισε οτι δεν θέλει να εχει στο εξης αλλες παρτίδες μαζί τους..
Οπότε την επόμενη μέρα (νομίζω) και ενω ειχε κανονίσει να ερθει κουριερ να παραλάβει την κάρτα, εχοντας ηρεμήσει λίγο, αποφασίζει να ανοιξει και τα αλλα 2 προιοντα με τα οποια δεν ειχε ασχοληθεί καν..
Με το M-AUDIO Torq MixLab όλα ΟΚ...
Ανοιγει και το δικό μου PADKONTROL και βλέπει ότι μας εχουν στείλει το μαύρο χρώμα, ενώ ειχαμε παραγγείλει το μαυρο!!!
Η εξήγηση που δωσαμε είναι, λόγω του οτι τα δυο κουτια ειναι ιδια και δειχνουν τη συσκευη ασπρη στη φωτογραφία απ'έξω, μέμονη διαφορα μια μαυρη αυτοκόλητη βουλα στο πλαι που συνηθως γραφουν το χρωμα του προιοντος, ο αποθηκάριος εβαλε λαθος κουτι. Ειδε δηλαδη ασπρη φωτο εξω απο το κουτί και λεει αυτο είναι..
Η αποδειξή μας βεβαια ειχε το σωστο κωδικο, του λευκού (μαλιστα τα 2 χρωματα εχουν συνηθως ελαφρώς διαφορετική τιμή).
Σε μια παραγγελία 2 λαθη μας έκατσαν δηλαδή..
Και ενταξει με το λαθος χρώμα, εχει μια λογική. Η MOTU όμως δεν συγχωρειται..
Εγώ ηθελα οπωσδήποτε το PADKONTROL και επειδη στη Ελλάδα δεν το βρηκα σε λογική τιμή (νομιζω δεν το ειχαν και διαθεσιμο) θελησα να μου στείλουν το λευκο.
Και αλλα τηλέφωνα στο καπάκι μεχρι να καταφερουν τελικά να αλλαξουν την εντολή επιστροφής του thomann για το κουριερ αφου επρεπε τωρα να παρει πισω 2 προιοντα..
Να σημειώσω οτι εγω μενω επαρχία και ο φίλος Αθήνα, οποτε ειχε αναλάβει αυτος το ολο τρέξιμο..
Πέρασαν οι μέρες και σημερα παραλαμβάνει το νεο πακετο ο φίλος μου με το PADKONTROL για να διαπιστώσει οτι εχουν στείλει πάλι ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Περιττό να πω οτι τρελαθηκε ο φίλος, ουτε χρειαζεται να σας πω τι ακουσε ο Ελληνας υπάλληλος στην τελευταια (καθως δεν προκειται να ασχοληθει άλλο ο ίδιος μαζι τους) του συνομιλία με το φίλο μου...
Εχουν σπασει τα νευρα του ενα μηνα τωρα με όλα αυτα τα προβλήματα, τα μεγαλα σε διαρκεια τηλεφωνηματα σε Γερμανια (τα οποια κοστισαν και αρκετα χρηματα) και την αθλια αντιμετωπιση με ηλίθιες δικαιολογίες του τυπου "ο ογκος παραγγελιών που εχουμε ειναι τεραστιος και γινεται δειγματοληπτικος ελεγχος μονο σε κάποια προιοντα.." και δεν θυμαμαι τι αλλες μ@λ@κίες...
3 λάθη σε μια παραγγελία το θεωρω απαραδεκτο για μια τετοια εταιρεία..
Την Δευτερα θα παρω και εγω τηλέφωνο για να δω τι θα κάνουμε τελικά..
Ο κολλητός μου είπε να παρω πίσω τα χρηματα μου και να μην ξαναασχοληθούμε με αυτούς..
Το προβλημα είναι οτι θέλω οπωσδήποτε το PADKONTROL ...
Ακουω, σχολια, αποψεις και συμβουλές γι' αυτη την ιστορία...
Παραγγείλαμε πριν ενα μηνα περιπου 3 προιοντα απο thomann, μαζι με ένα φίλο..
Εγώ ένα KORG PADKONTROL http://www.thomann.de/gr/korg_padkontrol.htm
και ο κολλητός μια MOTU Ultralite MKIII Hybrid http://www.thomann.de/gr/motu_ultralite_mkiii_hybrid.htm και ενα M-AUDIO Torq MixLab...
Από την αρχή φαινόταν οτι κατι δεν θα πηγαινε καλά και τελικά έτσι ηταν...
Το πρωτο προβλημα ήταν όταν ο φίλος που παρελαβε το πακετο και ανοιξε να δει την κάρτα του.. Η MOTU ήταν εμφανώς μεταχειρισμένη, καθως όλα τα περιεχομενα του κουτιού ήταν ανακατα, τα καλώδια ξετυλιγμένα και η κάρτα ειχε πανω της διαφορα σημαδια που εδειχνα οτι ειχε δουλευτει κάποιες εβδομαδες!!!
Μετα το πρωτο σοκ και μετα απο κάποια τηλεφωνα (με διαφορους υπαλλήλους, αλλα και με τον Ελληνα όταν καταφερε να τον βρει) και διαπραγματευσεις κανονιζει να την επιστρέψει και να παρει τα χρηματα του πισω καθως με ολη αυτη την αντιμετώπιση που ειχε αποφασισε οτι δεν θέλει να εχει στο εξης αλλες παρτίδες μαζί τους..
Οπότε την επόμενη μέρα (νομίζω) και ενω ειχε κανονίσει να ερθει κουριερ να παραλάβει την κάρτα, εχοντας ηρεμήσει λίγο, αποφασίζει να ανοιξει και τα αλλα 2 προιοντα με τα οποια δεν ειχε ασχοληθεί καν..
Με το M-AUDIO Torq MixLab όλα ΟΚ...
Ανοιγει και το δικό μου PADKONTROL και βλέπει ότι μας εχουν στείλει το μαύρο χρώμα, ενώ ειχαμε παραγγείλει το μαυρο!!!
Η εξήγηση που δωσαμε είναι, λόγω του οτι τα δυο κουτια ειναι ιδια και δειχνουν τη συσκευη ασπρη στη φωτογραφία απ'έξω, μέμονη διαφορα μια μαυρη αυτοκόλητη βουλα στο πλαι που συνηθως γραφουν το χρωμα του προιοντος, ο αποθηκάριος εβαλε λαθος κουτι. Ειδε δηλαδη ασπρη φωτο εξω απο το κουτί και λεει αυτο είναι..
Η αποδειξή μας βεβαια ειχε το σωστο κωδικο, του λευκού (μαλιστα τα 2 χρωματα εχουν συνηθως ελαφρώς διαφορετική τιμή).
Σε μια παραγγελία 2 λαθη μας έκατσαν δηλαδή..
Και ενταξει με το λαθος χρώμα, εχει μια λογική. Η MOTU όμως δεν συγχωρειται..
Εγώ ηθελα οπωσδήποτε το PADKONTROL και επειδη στη Ελλάδα δεν το βρηκα σε λογική τιμή (νομιζω δεν το ειχαν και διαθεσιμο) θελησα να μου στείλουν το λευκο.
Και αλλα τηλέφωνα στο καπάκι μεχρι να καταφερουν τελικά να αλλαξουν την εντολή επιστροφής του thomann για το κουριερ αφου επρεπε τωρα να παρει πισω 2 προιοντα..
Να σημειώσω οτι εγω μενω επαρχία και ο φίλος Αθήνα, οποτε ειχε αναλάβει αυτος το ολο τρέξιμο..
Πέρασαν οι μέρες και σημερα παραλαμβάνει το νεο πακετο ο φίλος μου με το PADKONTROL για να διαπιστώσει οτι εχουν στείλει πάλι ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Περιττό να πω οτι τρελαθηκε ο φίλος, ουτε χρειαζεται να σας πω τι ακουσε ο Ελληνας υπάλληλος στην τελευταια (καθως δεν προκειται να ασχοληθει άλλο ο ίδιος μαζι τους) του συνομιλία με το φίλο μου...
Εχουν σπασει τα νευρα του ενα μηνα τωρα με όλα αυτα τα προβλήματα, τα μεγαλα σε διαρκεια τηλεφωνηματα σε Γερμανια (τα οποια κοστισαν και αρκετα χρηματα) και την αθλια αντιμετωπιση με ηλίθιες δικαιολογίες του τυπου "ο ογκος παραγγελιών που εχουμε ειναι τεραστιος και γινεται δειγματοληπτικος ελεγχος μονο σε κάποια προιοντα.." και δεν θυμαμαι τι αλλες μ@λ@κίες...
3 λάθη σε μια παραγγελία το θεωρω απαραδεκτο για μια τετοια εταιρεία..
Την Δευτερα θα παρω και εγω τηλέφωνο για να δω τι θα κάνουμε τελικά..
Ο κολλητός μου είπε να παρω πίσω τα χρηματα μου και να μην ξαναασχοληθούμε με αυτούς..
Το προβλημα είναι οτι θέλω οπωσδήποτε το PADKONTROL ...
Ακουω, σχολια, αποψεις και συμβουλές γι' αυτη την ιστορία...