Θεσσαλονίκη Ώρα Μηδέν

Giorgos_Oikonomou

Νέο μέλος
Μηνύματα
31
Πόντοι
6
Όταν η μόδα γίνεται αντικείμενο αντιγραφής και όχι ανάγκη για δημιουργία πρωτότυπων ιδεών (conceptual ideas), τι να ελπίζει κανείς για τις μουσικές σκηνές της Θεσσαλονίκης; Ένα μετά το άλλο «μαγαζιά» της πόλης κάθε Κυριακή (και όχι μόνο πλέον), φιλοξενούν μουσικά σχήματα που γεννιούνται σε αυτή την πόλη.

Νομίζω ότι βρισκόμαστε πλέον στην Ώρα Μηδέν, ή στο Σημείο Μηδέν. Δυστυχώς, η Θεσσαλονίκη δεν έχει μουσικές σκηνές (ή πολυχώρους), δηλαδή χώρους που να φιλοξενούν μουσικά και θεατρικά σχήματα, αλλά όχι με την έννοια του μεγέθους.

Και τη στιγμή που δεν συμβαίνει αυτό, η μόδα πλέον είναι οι «παραστάσεις» να δίνονται σε clubs, cafe – bars, και άλλων ειδών «μαγαζάκια» που φιλοξενούν μικρά ή μεγαλύτερα μουσικά σχήματα κυρίως της πόλης.

Καμία αντίρρηση να συμβαίνει και αυτό, όταν παράλληλα θα έπρεπε όμως να συμβαίνει και το πιο υγιές. Να δημιουργηθούν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι, με κατάλληλη ακουστική μελέτη στους οποίους προφανώς θα μπορεί κανείς να απολαύσει τη μουσική (ή το θέατρο) με τη συνοδεία κάποιου ποτού (γιατί όχι).

Προφανώς υπάρχουν χώροι όπως ο Μύλος, το Φιξ, το Principal κ.ά. Αλλά τι απέγιναν εκείνοι οι σοβαροί χώροι (οι παλιές μπουάτ); Γιατί αν μη τι άλλο χώροι (μακρόστενοι, σαν υποβρύχια) δεν μπορούν και δεν θα έπρεπε να φιλοξενούν μουσικούς οι οποίοι «αναγκάζονται» να παίξουν μουσική με υποτιμητικές συνθήκες. Και τέλος πάντων, στην Αθήνα (την οποία λατρεύω και δεν έχω πρόβλημα ή κόμπλεξ) υπάρχουν αξιολογότατοι χώροι, μαγαζιά, μαγαζάκια που μπορούν να φιλοξενήσουν παραστάσεις, κονσεπτάκια και τα σχετικά της μουσικής, του θεάτρου, της πρόζας, κ.ά.

Άραγε θα αλλάξει κάτι ή θα είμαστε πάντοτε μπουζουκόπολις;

Υ.Γ. Σας καλωσορίζω (ή μάλλον εσείς εμένα), στον μουσικό αυτό κόσμο του noiz!

 
Μπάντες "σοβαρές" δεν υπάρχουν, μαγαζιά "της προκοπής" δεν υπάρχουν, τα μαγαζιά που υπάρχουν δεν πληρώνουν αρκετά, κοινό δεν υπάρχει να υποστηρίξει τις "σοβαρές" μπάντες, γενικά δεν υπάρχει κοινό... Φαύλος κύκλος. Και προφανώς τα λέω με μια (μικρή) δόση υπερβολής, αλλά έτσι είναι. Όποια μεριά του κύκλου και να πιάσεις, και ρωτήσεις το ίδιο πράγμα, ένα από τα παραπάνω θα σου απαντήσει και σε κάποιο άλλο μέρος του κύκλου θα το ρίξει το φταίξιμο. Μια ζωή κυριαρχούσαν και θα κυριαρχούν εσαεί τα μπουζούκια στη ελλάδα.

Καλως ήρθες, παρεμπιπτόντως. ;D

 
Καλως μας ηρθες Γιωργο.

Ειναι δυστυχως πραγματικοτητα αυτη η ελλειψη χωρων στην οποια αναφερεσαι. Το ευχαριστο ειναι οτι η αναγκη υπαρξης τετοιων χωρων γινεται καθημερινα ολο και πιο εμφανης, ειδικα με την εμφανιση αρκετων νεων συγκροτηματων.

Υπαρχουν λιγα μαγαζια που δημιουργηθηκαν με την εννοια της μουσικης σκηνης και οχι του bar πρωτιστως κατα νου. Δυστυχως ομως, σε πολλα απο αυτα οι τιμες ειναι τραγικα υψηλες, οχι μονο στα εισητηρια αλλα και στα ποτα που προσφερει το εκαστωτε μαγαζι. Για παραδειγμα, ο Μυλος που ανεφερες, φιλοξενει κατα καιρους αξιολογα συγκροτηματα απο διαφορους μουσικους χωρους. Οι τιμες των εισητηριων ομως, σε συνδυασμο με το οτι το φτηνοτερο αλκοολουχο ειναι ενα ποτηρι βαρελισια Amstel που κοστιζει 10 ευρω, καθιστουν το κοστος μιας τετοιας εξοδου απαγορευτικα ακριβο, ειδικα για μια παρεα φοιτητων-μαθητων.

Οποτε δε φτανει που ειναι λιγα τα μερη αυτα, ειναι και ακριβα. Με αποτελεσμα το να απολαμβανεις ενα live σε ενα σωστο χωρο να ειναι (ειδικα για τη νεολαια, που κινειται πολυ σε τετοιους χωρους) καθαρα αγαθο πολυτελειας.

Σωστος ο X-minor με τον φαυλο κυκλο...ας ελπισουμε καποτε να σπασει.

 
Μπάντες "σοβαρές" δεν υπάρχουν, μαγαζιά "της προκοπής" δεν υπάρχουν, τα μαγαζιά που υπάρχουν δεν πληρώνουν αρκετά, κοινό δεν υπάρχει να υποστηρίξει τις "σοβαρές" μπάντες, γενικά δεν υπάρχει κοινό...
Moναχα στην αμοιβη θα συμφωνησω. Σε ολα τα αλλα διαφωνω και καθετως και οριζοντιως.

Εγω παντως προτιμω να πινω το αμστελακι μου στην υπογα και να βλεπω μπαντες να χωνουν ροκια ανελεητη, ερασιτεχνικη, παρα σε κυριλλε μαγαζια.

 
Ναι αλλά η Θεσσαλονίκη είναι η πιο ερωτική πόλη (ή συμπληρώστε την παπάρα της επιλογής σας από τους θίασους που έρχονται να κάνουν την αρπαχτή).

Τι να λέμε φίλε...  Άσε τις μπάντες (οι "χώροι" και τα "σχήματα" ως ορολογία με χαλάνε).

Πόσα θέατρα έχει η Θεσσαλονίκη (με κανονικό θεατρικό πρόγραμμα) μέτρησες; Ξέρεις πόσα έχει η Αθήνα;

Δυστυχώς, κουλτούρα δεν υπάρχει στην πόλη μας.

Είμαστε - κακώς εννούμενη - επαρχία. Γιαυτό άλλωστε έχουμε και τους πολιτικούς που μας αξίζουν οι οποίοι είναι τα ιδια χάλια με εμάς.

 
Stinky είπε:
Εγω παντως προτιμω να πινω το αμστελακι μου στην υπογα και να βλεπω μπαντες να χωνουν ροκια ανελεητη, ερασιτεχνικη, παρα σε κυριλλε μαγαζια.
Σε χαλαει στο πισω μερος του μαγαζιου να ακουγεται μουσικη αντι μια μπασοβαβουρα, ε? Να μου πεις, οπως συνηθησει κανεις.

 
Stinky είπε:
Moναχα στην αμοιβη θα συμφωνησω. Σε ολα τα αλλα διαφωνω και καθετως και οριζοντιως.

Εγω παντως προτιμω να πινω το αμστελακι μου στην υπογα και να βλεπω μπαντες να χωνουν ροκια ανελεητη, ερασιτεχνικη, παρα σε κυριλλε μαγαζια.
Ξεκαθαρίζω για να εξηγούμαι.

Προσωπικά δεν θεωρώ και τρελά σοβαρές τις 200.000 διασκευομπάντες, που στην τελική επιζητούν τέτοια μπαράκια και δεν κόβονται ιδιαίτερα για εξειδικευμένους χώρους - και μάλλιστα και όσον αφορά την αμοιβή, οι περισσότεροι αρκούνται στα τραγικά ποσά που πιστεύω όλοι γνωρίζουμε. Και η έννοια "σοβαρή μπάντα" δεν έχει να κάνει με την εκτελεστική δεινότητα των μελών αλλά περισσότερο με τις βλέψεις της ίδιας της μπάντας, τη θέληση και προσπάθεια για κάτι παραπάνω από γκόμενες και τσάμπα ποτά και φυσικά την ίδια τη μουσική. Εξ'ού και η αναφορά μου σε διασκευομπάντες.

Πάντως κανείς πιστεύω δεν υπονόησε κάτι για "κυριλέ" καταστάσεις. Έστω και υπόγα, και σαφέστατα να rock-άρει η μπάντα ανελέητα, αλλά να είναι ρε παιδί μου μουσική σκηνή και όχι η τραγική κλασσική μπαρο-υπόγα που πνίγει ακόμα και τους Aerosmith απ'την καπνίλα και τη... γενική μάζωξη τέλος πάντων.

Και θυμίζω πως δεν μιλάμε για "υπόγες" pubs/live bars της Αγγλίας όπου και ως μουσικός αλλά και ως ακροατής/θεατής θα γούσταρα να είμαι, αλλά για τραγικά καταγώγια με τραγικές συνθήκες. Άλλο underground κι άλλο τα τσαρούχια.

Στην τελική, και από τη μεριά του μουσικού αλλά και του "θαμώνα" πιστεύω οποιοσδήποτε θα προτιμούσε κάτι πιο ανθρώπινο απ'αυτά που έχουμε συνηθίσει.

 
Παρατηρήσεις - Υποσημειώσεις

1. Εννοείται ότι δεν ήθελα και δεν θέλω να δημιουργώ "καυγάδες". Αν και θα συνηθίσω μάλλον τις απαντήσεις.

2. Εννοείται πως σε όλο το σκεπτικό μου χωράει κάθε λογής (ή διαλογής) χώρος. Θέατρα, Μουσικές σκηνές, πολυχώροι, υπόγες, ακόμη και μπουζούκια. Αλλά όχι μόνο μπουζούκια.

3. Πιστεύω ότι το επίπεδο το ανεβάζουν όλοι, αλλά όπως και να το κάνουμε ο χώρος για τη μουσική και το θέατρο είναι το Α και το Ω (μαζί φυσικά και με το κοινό, που χωρίς αυτό δεν υπάρχουν). Μην ξεχνάμε ότι ο ήχος γεννιέται μέσα στο χώρο (για αυτό κρατάω και μια επιφύλαξη).

4. Έχω την εντύπωση ότι στην Ελλάδα συγχέουμε λιγάκι και το θέμα διασκέδαση, ψυχαγωγία, κλπ κλπ. Καταρχήν δεν υπάρχει περίπτωση να παρακολουθήσουμε "παράσταση" χωρίς ποτό, ξηρό καρπό και μπλα μπλα (πλην εξαιρέσεων). Το έχουμε στο αίμα μας το μπουζουκάκι.

5. Ένας Καναδός φίλος μου, μου λέει μια μέρα: Γιώργο όταν έρχομαι στην Ελλάδα θέλω να δω Φαραντούρη, Νταλάρα, Σαββόπουλο κ.ά. Και του απαντώ: Όταν έρθω στον Καναδά θέλω να δω Springsteen, McKennitt (άντε ήρθε και εδώ), Morissette...

5. Εννοείται ότι υπάρχουν διαφορετικές οπτικές (να είναι καλά ο Clint).

 
Σε χαλαει στο πισω μερος του μαγαζιου να ακουγεται μουσικη αντι μια μπασοβαβουρα, ε? Να μου πεις, οπως συνηθησει κανεις.
Nαι αν ειναι να με χρεωνουν 9-10 ευρω το αμστελακι με χαλαει.

Προτιμω μπασοβαβουρα και χαμο.

Προσωπικά δεν θεωρώ και τρελά σοβαρές τις 200.000 διασκευομπάντες, που στην τελική επιζητούν τέτοια μπαράκια και δεν κόβονται ιδιαίτερα για εξειδικευμένους χώρους - και μάλλιστα και όσον αφορά την αμοιβή, οι περισσότεροι αρκούνται στα τραγικά ποσά που πιστεύω όλοι γνωρίζουμε. Και η έννοια "σοβαρή μπάντα" δεν έχει να κάνει με την εκτελεστική δεινότητα των μελών αλλά περισσότερο με τις βλέψεις της ίδιας της μπάντας, τη θέληση και προσπάθεια για κάτι παραπάνω από γκόμενες και τσάμπα ποτά και φυσικά την ίδια τη μουσική. Εξ'ού και η αναφορά μου σε διασκευομπάντες.
Δηλαδη οταν εχεις μπροστα σου μια μπαντα που με τον παρακμιακο εξοπλισμο, τα πλαστικα τυμπανακια και την μηδενικη ηχητικη, που καταφερνει να παιξει μια Α διασκευη οπως ΠΡΕΠΕΙ να παιχτει, δεν την θεωρεις σοβαρη μπαντα?

Απο ποτε υπαρχει σοβαρη μπαντα, και σοβαρη διασκευομπαντα? Και στις 2 περιπτωσεις εχεις να κανεις με μουσικους...

Κοιτα μην με παρεξηγεις, δεν προσπαθω να τονωσω την κατασταση, απλα λεω την αποψη μου.

 
Μακαρι να μπορουσαν να επιβιωσουν-συντηρηθουν χωροι της προκοπης, αλλα σε μια εποχη που και τα μπουζουκια παραπαιουν και κλεινουν το ενα μετα το αλλο (και οσα επιβιωνουν μειωνουν μερες λειτουργιας), το βλεπω πιο χλωμο παρα ποτε.

 
Stinky είπε:
Δηλαδη οταν εχεις μπροστα σου μια μπαντα που με τον παρακμιακο εξοπλισμο, τα πλαστικα τυμπανακια και την μηδενικη ηχητικη, που καταφερνει να παιξει μια Α διασκευη οπως ΠΡΕΠΕΙ να παιχτει, δεν την θεωρεις σοβαρη μπαντα?

Απο ποτε υπαρχει σοβαρη μπαντα, και σοβαρη διασκευομπαντα? Και στις 2 περιπτωσεις εχεις να κανεις με μουσικους...

Κοιτα μην με παρεξηγεις, δεν προσπαθω να τονωσω την κατασταση, απλα λεω την αποψη μου.

Μα είπα ήδη, εφόσον καταφέρνει μια οποιαδήποτε μπάντα να παίζεις σωστά υπό αυτές τις τραγικές συνθήκες εννοείται είναι καλή, αλλά προσωπικά τη βλέπω απλά ως μια καλή διασκευομπάντα, που, κακά τα ψέμματα, ε δεν νομίζω πως έχει και τους υψηλότερους στόχους ή τις τρελές απαιτήσεις για τους χώρους που αφορά το thread.

Δε θέλω να "ρίξω" τις διασκευομπάντες, εννοείται ότι όλοι έχουμε περάσει από 'κεί και είναι μια χαρά φάση γι'αυτό που είναι, απλά το βρίσκω λίγο αφελές να κάθεται μια μπάντα να καίγεται με τις ώρες στα στούντιο, να αγοράζει τον τρελό εξοπλισμό και να περνάνε οι μουσικοί τη μισή ζωή τους μελετώντας για να πάνε να παίξουν σ'αυτούς τους χώρους, μ'αυτές τις συνθήκες και μ'αυτή την αμοιβή, ενώ προφανώς θα μπορούσαν να κάνουν κάτι καλύτερο (μιλάω με το υποθετικό που μου έδωσες, μια άρτιας μπάντας δηλαδή).

Γι'αυτό και δεν τους συγκαταλέγω με τις "σοβαρές" μπάντες, όπου σκίζονται να βγάλουν δικό τους υλικό, να το κυκλοφορήσουν, να κάνουν το γνωστό PR τους, ρίχνουν μισθούς ολόκληρους σε όοολα αυτά κλπ. κλπ. κλπ. και στην τελική να αναγκάζονται να παίζουν σε διάφορα τέτοια μαγαζιά. Και φυσικά, πάλι με το ζόρι εφόσον τα originals στην ελλαδα δεν έχουν και ιδιαίτερο κοινό. Ουσιαστικά όλοι αδικούνται, απλά νιώθω πως μια μπάντα που έχει σχέδια και προτίθεται να κάνει αρκετά μεγάλες θυσίες για τη μουσική της δεν κατέχει την ίδια θέση (τουλάχιστον στο δικό μου κεφάλι) με μια διασκευομπάντα, έστω κι αν η τελευταία είναι η καλύτερη στο σύμπαν.

Δυστυχώς είναι άπειροι οι παράγοντες που κρατάνε την ελλάδα πίσω σε θέματα τέχνης και κουλτούρας (και όχι μόνο), αλλά αν αρχίσουμε να μιλάμε γι'αυτά δεν θα τελειώσουμε ποτέ. Πόσο μάλλον όταν έννοιες όπως "ευθύνή" και "στόχος" και "ιδανικά" κλπ. αντικαθίστανται αντίστοιχα από "ωχαδερφισμούς", "ζαμανφουτισμούς" και "φραπέ με κουλουράκια σε λέω"...

Εννοείται πως δεν παίζει καμία παρεξήγηση, no worries.  :)

Μακαρι να μπορουσαν να επιβιωσουν-συντηρηθουν χωροι της προκοπης, αλλα σε μια εποχη που και τα μπουζουκια παραπαιουν και κλεινουν το ενα μετα το αλλο (και οσα επιβιωνουν μειωνουν μερες λειτουργιας), το βλεπω πιο χλωμο παρα ποτε.
Καλά το "παραπαίουν" παίζει. Απλά πλέον οι υπόλοιποι πληρώνονται λιγότερο για να μην μειωθεί ο μισθός του εκάστοτε "βάρδου". Κατά τ'άλλα όπως έφευγε το βδομαδιάτικο παλιότερα έτσι φεύγει και τώρα για τους τιμητές της αιώνιας μπουζουκοκατάστασης, απλά πετάνε λιγότερα λελούδια. 

 
Έχω την εντύπωση πως η Θεσσαλονίκη έχει μετατραπεί,πλέον,σε μια απέραντη σκυλούπολη,όχι μόνο στις μουσικές επιλογές των κατοίκων της,αλλά και στην ίδια τη συμπεριφορά και νοοτροπία τους.

Οι εποχές που αυτή η πόλη "έβγαζε" συγκροτήματα όπως οι Τρύπες,τα Ξύλινα Σπαθιά,Blues Wire και τα συναφή έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.Τώρα μόνο Πάνο Κιάμο(οέ-οέ-οέ) και συγκροτηματάκια που κάνουν διασκευές στους Κατσιμιχαίους και τους Πυξ Λαξ,για rock άλλοθι,θα βρεις.Οπότε τι χώροι και μουσικές σκηνές να γίνουν,όταν ο εκάστοτε επιχειρηματίας,που κοιτάει λογικά την τσέπη του,ξέρει πως θα φαληρίσει?Είναι δυνατόν να έρχονται γκρουπάρες όπως οι Motorhead,οι Thievery Corporation,o Red Snapper,Parov Stellar,Stereo MC's και άλλοι και να μαζεύονται 1000,με το ζόρι 1500 άτομα,και ο Χατζηγιάννης να κάνει δύο και τρεις μέρες sold out στο Θέατρο Γης?Να είναι ελάχιστοι αυτοι που ξέρουν τον τρομέρο μπασίστα Γιώτη Κιουρτσόγλου,αλλά άπειροι αυτοί που γνωρίζουν τα άπαντα Φοίβου-Καρβέλα και σία?

Με συγχωρείτε,αλλά αυτοί είμαστε και στην τελική παίρνουμε αυτό που μας αξίζει και για μια συναυλία της προκοπής θα τρέχουμε Αθήνα.

 
ετσι για την Ιστορια μονο οι Motorhead ειχαν 48 euro τικετιριο

κ Thievery Corporation ηταν sold out.....

τεσπα το θεμα θελει πολυ αναλυση κ κουβεντα που την εχω κανει πολλες φορες με φιλους κ δεν ειμαι σε φαση τωρα....

παντως εαν καποιος πιστεψε ποτε τις πιπες που λενε οτι Θεσσαλονικη ηταν πολυ ροκ πολη κ αλλα τετοια κουραφεξαλα γεννηθηκε στο Λονδινο κ απλα του ειπαν οτι λεγετε Θεσσαλονικη.Ναι εβγαλε Τρυπες , Ξυλινα σπαθια blues wire που ειναι groypares! αλλα καθε πολη στο κοσμο εχει μια γκρουπαρα....

Μπουζουκοχωρα ειμασταν, ειμαστε κ θα ειμαστε! σε οποιον δεν αρεσει απλα την κανει για αλλου!

 
Σπουδασα στη Θεσσαλονικη 1992-1997...Την αγαπησα και τη μισησα...

Μη νομιζετε πως τοτε ηταν καλυτερα...ισως λιγο.

Εδω και 3 χρονια εχει τυχει να κατεβω Αθηνα και να κατσω αρκετες μερες ωστε να μπορω να την κρινω.

ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!!!με Θεσσαλονικη.Δε θα το αναλυσω.

Η...Σαλονικη ειναι ενα χωριο.Και το χειροτερο...οχι λογω πληθυσμου.

Λογω...αδιαφοριας.

Απο που να το πιασεις και που να τ αφησεις....

Απ το οτι οσο παει και ασχημαινει?(παντα ηταν ασχημη)

Απο το οτι ολος ο πλανητης προσπαθει να ''κατασκευασει'' χωρους πρασίνου και η Θε σσαλονικη εχει απο τοτε που ημουν εκει 3,5 δεντρα και απαισια τερατομορφα μιζερα κλουβια κτισματα στα οποια ζουν οι κατοικοι με την ψευδαισθηση οτι ζουν στην ''ομορφη'', ''ερωτικη'' Θεσσαλονικη?

Το μετρο τη μαρανε...για να πας ΟΣΕ-ΤΟΥΜΠΑ...παναγια μου,ελεος...

Και καταληγω...οταν εισαι ερμαιο της ψευδαισθησης και κουβαλας το τουπε του πρωτευουσιανου ενω ΤΙΠΟΤΑ δεν αποδεικνυει οτι ζεις σε μια συγχρονη πολη εισαι αξιος

της μοιρας σου.Μην αρχισετε τωρα τιποτα βρισιδια οι Σαλονικεις...

Δεν εχω καμια εμπαθεια,Καβαλιωτης ειμαι,εχω φαει την επαρχια με το κουταλι και οτι λεω,ισχυει για ολους εμας που αρκουμαστε στο τιποτα και το αναγουμε σε ευτυχια...

Ολο οι πολιτικοι φταινε?Το κρατος?

Που ειναι λοιπον η ιδιωτικη πρωτοβουλια,με απειροελαχιστη δοση ρομαντισμου,

να παραγει πολιτισμο σε ενα ευρυ κοινωνικο οριζοντα προσιτο σε ολους τους νεους και οσους αισθανονται νεοι?

Ειμαστε ιδιοι με το σκατοκρατος...γι αυτο και δε θα αλλαξει ΠΟΤΕ τιποτα.

Βγαινεις στο εξωτερικο σαν τον καράβλαχο στις καταπρασινες,πολιτισμενες πολεις(κι οχι πρωτευουσες)και γυρνας πισω στη θλιψη και την ερημια

της απραξιας και της αδιαφοριας..

Ταπεραμεντο,εξυπναδα,μαγκια,κλανια κ εξατμιση...Αυτο ειμαστε..γιατι οι πολιτικοι

να ναι διαφορετικοι?

Δηθεν ζωντανος λαος...εχω παει σε λαιβ στη...Σαλονικη,και στο Αμστερνταμ,τη Κοπεγχαγη,τις Βρυξελλες...ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ....Εδω θελουμε να ακουμε μουσικη για να φαμε τη μπριζολα...η για να κανουμε το γοη στη γκομενιτσα που χει στο δωματιο την αφισα της Καγια...

Μια πολη χρειαζεται τα παντα κι αν ειναι του μεγεθους της Θεσσαλονικης,ειναι απαραδεκτο να μη σου προσφερει το 90%.

Ειμαι εκτος θέματος?

Δε νομιζω...

Θεσσαλονικη!Ξυπνα!

Χρειαζομαστε μια πολη με πολιτισμο ολων των ειδων κοντα μας!

Κανε μας να παρουμε τ αμαξι για βολτα!

Η Αθηνα πεφτει μακρια...

 
@bluezlick 48 ευρώ για ένα συγκρότημα με τόση ιστορία δεν είναι τραγικά πόλλα χρήματα(αν και όταν τους είδα το 2006 έχω την εντύπωση πως πλήρωσα λιγότερα).Όσο για τους Thievery,ναι έκαναν sold out,αλλά στο Principal,όχι και σε κανέναν τεράστιο χώρο(και έδω πήγα και ήμουν παστωμένος στους διπλανούς μου).Θα συμφωνήσω,όμως,μαζί σου πως πάντα έτσι ήμασταν,απλά τώρα έχουν ξεφύγει πολύ περισσότερο τα πράγματα..

 
@bluezlick 48 ευρώ για ένα συγκρότημα με τόση ιστορία δεν είναι τραγικά πόλλα χρήματα
Oταν η Θεσσαλονικη κατα ενα μεγαλο μερος ζει απο τους φοιτητες, και απευθυνετε σε αυτους κατα ενα μεγαλο ποσοστο, και δεδομενου οτι ενας μεσος φοιτητης την βγαζει με 200-250 ευρο το μηνα τα 48 ειναι πολλα.

Και μεσα στην τιμη ΔΕΝ περιλαμβανεται το ταξι που θα παρεις για να γυρισεις, ουτε η μπυριτσα που θα πιεις για να γουσταρεις.

Σταυρο εγω θα διαφωνησω μαζι σου. Για μενα η Θεσσαλονικη ειναι μια πολη με τρελη αυρα. Και ερωτισμο και διαθεση και οτι θελεις.

Απλα οι ανθρωποι που θα τρεξουν, θα δωσουν τον εαυτο τους για τη μουσικη και θα τα σκασουν να φερουν μπαντες και να οργανωσουν ωραιες και σωστες συναυλιες ειναι λιγοι ( ο αναλογος Παρασκευας για την πολη σου ας πουμε)

Απο την αλλη ερχονται τοσες μπαντες, με καλες τιμες, σε καλα μαγαζια , βλεπε Μυλο, ξυλουργειο, και ο κοσμος δεν ενισχυει. Ειναι καταιγισμενος απο συναυλιες, σχεδον καθε μερα κατι εχει, αν οχι τοπ, ανω του μετριου, για ολα τα γουστα, και ευτυχως η δυστηχως εχει την δυνατοτητα της επιλογης. Να παω σημερα σε αυτους, η αυριο στους αλλους?

Απο την αλλη ο κοσμος στην επαρχεια, (και γω απο Χανια ειμαι) διψαει για ενα λαιβακι της προκοπης, γιαυτο και στηριζει καθε κινηση.

 
Iσως να μην εχω ολοκληρωμενη εικονα ρε Stinky,ισως να υπερβαλλω,αλλα...ανοιξε ενα Αθηνοραμα,δες και των πληθυσμο των δυο πολεων και θα καταλαβεις...

Ξερεις,και γω εβλεπα αυρα οταν ημουν εκει φοιτητης,γιατι με...επηρρεαζαν κι αλλοι παραγοντες...

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top