Θέλω πιο.....βαρειές χορδές για ηλεκτρική...αλλά και bends

dimicupo

Νέο μέλος
Μηνύματα
847
Πόντοι
16
Δώστε τα φώτα σας,θέλω τις πιο βαρειές (χοντρές) χορδές για ηλεκτρική απο τις 11ρες που φοράω,αλλά να μπεντάρουν...βασικά θέλω τις πιό .....χοντρές που υπάρχουν...πείτε μάρκα και νούμερο.....θανκ γιου μετα πολλών βερυματσίων...

 
Για κανονικό κούρδισμα οι πιο υποφερτές χορδές ήταν για μένα οι Ernie Ball 012-054

 
Οταν έπαιζα με 11καρες οι πιο μαλακές που είχα βρει ήραν οι dimebag της DR.

 
Οταν έπαιζα με 11καρες οι πιο μαλακές που είχα βρει ήραν οι dimebag της DR.

Δε με ενδιαφέρουν αν είναι μαλακές ή σκληρές....ας είναι και απο ...τιτάνιο....απλά θέλω ότι πιο χοντρό και βάρβαρο μπορώ να βάλω για νορμάλ κούρδισμα όπως είπε παραπάνω ο janick...πριονίζω το nut και τον καβαλλάρη χαλαρά.......ευχαριστώ πάντως

 
δες αν σου κανει κατι τετοιοhttp://www.daddario.com/DADProdDetail.aspx?CodaID=632&ID=1&Class=AABA

αλλιως αρχισε τους καφροπειραματισμους με μπασσοχορδες

8)

13ρες ε ? 8) 8) ....γοητευτικό.....το μόνο που πρόσεξα είναι ότι κουρδίζεις πλέον σε Μι αντί Λα,έτσι ? δηλαδή για να παίξεις με γκρούπ πάμε για κάπο στο 4ο ή κάνω λάθος ?

 
Ναι ρε,γιατί θες τόσο χοντρές χορδές??Εγώ είχα 11άρες και όταν άρχισα σόλο και τέτοια(τώρα δηλαδή)έβαλα 9άρες.Οι 10άρες μπορεί να ήταν καλύτερη λύση αλλά anyway.Πάντως bend σε χορδές-παλαμάρι δε μου φαίνεται και τόσο υποφερτό φίλε μου

 
Γιατί το attack τους είναι απίστευτα χορταστικό.....το θέμα υποφερτού ή όχι παίζει.Παίζω 28 χρόνια,στις 11ρες όταν μπεντάρω αρκετές φορές περνάει η σόλ κάτω απο τη Μι μπάσσο,χωρίς να σημαίνει ότι είναι σωστό,απλά εγώ δεν καταλαβαίνω πια απο την τάση των χορδών.Οπότε θέλω τις πιό βαρειές αλλά και σε νορμάλ κούρδισμα.Μάλλον πρέπει να στραφώ στις 12ρες που είπε ο Janick.Και κακά τα ψέμματα,οι 9ρες ρε παιδιά ηχούν σα....μαντολίνο με fuzz....

 
Dimicupo, μία παρατήρηση. Αν ανέβεις gauge θα θέλει όχι μόνο σχετικά μεγαλύτερη δύναμη για το ίδιο bend αλλά και περισσότερη σχετική αύξηση της τάσης για την ίδια αύξηση του τόνου. Εννοώ, ότι αν τώρα κάνεις ένα bend την 11άρα χορδή G και την φτάνεις μέχρι κάτω από την E (!) και αυτό αντιστοιχεί σε μία διαφορά 3-4 ημιτόνια (τόση?), με τη 12άρα αντίστοιχη ακόμα και αν καταφέρεις το ίδιο πράγμα (ΟΚ αργά η γρήγορα θα το καταφέρεις) η αύξηση του τόνου για το ίδιο bend θα είναι λίγο μικρότερη.

Λίγο πιο τεχνική περιγραφή (έλα dimi..... το ξέρω ότι το κατέχεις το σπορ)

Η σχέση τάσης και θεμελιώδους συχνότητας (για δεδομένο πάχος χορδής) είναι μη γραμμική και συγκεκριμένα η συχνότητα είναι ανάλογη της ρίζας της τάσης. Όσο πιο ψηλά βρισκόμαστε στην τάση τόσο πιο "οριζόντια" η καμπύλη συχνότητας - τάσης. Δηλαδή πιό μεγάλη η σχετική αύξηση της τάσης για την ίδια αύξηση της συχνότητας.

Αυτός εδώ έχει τις εξισώσεις -κάπως- μαζεμένες.

http://www.noyceguitars.com/Technotes/Articles/T3.html

¶σχετο...τις τραβάς όλες τις χορδές? Μήπως θα σου κάνει κάποιο σετ τύπου Zakk Wylde 10-60? Μάλλον υθα πρέπει να υπάρχει και κάτι ανάλογο σε 11άρες. Δηλαδή οι κάτω χορδές normal διατομές και οι τυλιχτές είναι πολύ χοντρές για αυτό που ψάχνεις τέλος πάντων..... :wink: :wink:

¶σχετο: Στο σπίτι έχεις σφυρί ή με το χέρι τις καρφώνεις όλες τις πρόκες? :lol: :lol: :lol:

 
Δεδομένου ότι βάζουμε ίδια δύναμη στο bend ο τόνος θα είναι μικρότερος αλλά αν η χορδή μετακινηθεί στην ίδια απόσταση κατά πλάτος της ταστιέρας τότε δεν θα είναι μεγαλύτερος κανονικά;;

 
Dimicupo' date=' μία παρατήρηση. Αν ανέβεις gauge θα θέλει όχι μόνο σχετικά μεγαλύτερη δύναμη για το ίδιο bend αλλά και περισσότερη σχετική αύξηση της τάσης για την ίδια αύξηση του τόνου. Εννοώ, ότι αν τώρα κάνεις ένα bend την 11άρα χορδή G και την φτάνεις μέχρι κάτω από την E (!) και αυτό αντιστοιχεί σε μία διαφορά 3-4 ημιτόνια (τόση?), με τη 12άρα αντίστοιχη ακόμα και αν καταφέρεις το ίδιο πράγμα (ΟΚ αργά η γρήγορα θα το καταφέρεις) η αύξηση του τόνου για το ίδιο bend θα είναι λίγο μικρότερη.
Λίγο πιο τεχνική περιγραφή (έλα dimi..... το ξέρω ότι το κατέχεις το σπορ)

Η σχέση τάσης και θεμελιώδους συχνότητας (για δεδομένο πάχος χορδής) είναι μη γραμμική και συγκεκριμένα η συχνότητα είναι ανάλογη της ρίζας της τάσης. Όσο πιο ψηλά βρισκόμαστε στην τάση τόσο πιο "οριζόντια" η καμπύλη συχνότητας - τάσης. Δηλαδή πιό μεγάλη η σχετική αύξηση της τάσης για την ίδια αύξηση της συχνότητας.

Αυτός εδώ έχει τις εξισώσεις -κάπως- μαζεμένες.

http://www.noyceguitars.com/Technotes/Articles/T3.html

¶σχετο...τις τραβάς όλες τις χορδές? Μήπως θα σου κάνει κάποιο σετ τύπου Zakk Wylde 10-60? Μάλλον υθα πρέπει να υπάρχει και κάτι ανάλογο σε 11άρες. Δηλαδή οι κάτω χορδές normal διατομές και οι τυλιχτές είναι πολύ χοντρές για αυτό που ψάχνεις τέλος πάντων..... :wink: :wink:

¶σχετο: Στο σπίτι έχεις σφυρί ή με το χέρι τις καρφώνεις όλες τις πρόκες? :lol: :lol: :lol:

Σωστός ο Χαρίλαος και αποδεκτά και κατανοητά όλα...το θέμα του...τραβήγματος με έχει απασχολήσει ώς....παράπλευρη απώλεια....για να εξηγούμαι....καποιοι αλλοπαρμένοι σεροτονινικοί υποδοχείς μου με κάνουν να τις τραβάω σε σημείο παραλογισμού...(ποιός θέλει να ανέβει δυόμιση τόνους με τράβηγμα....εγώ...σε σημείο να ....προβλέπω στα σόλα μου και να πατάω ενα με δύο τάστα ....πρίν για να κάνω την τρέλλα μου πράξη)..μερικές φορές το αποτέλεσμα είνα μοναδικό.Την αλλαγή προς τα πάνω στις χορδές την ψάχνω για την συμπαγή και γεμάτη βαρβατίλα μπασσαδούρα που παίρνεις πρωτογενώς και δε γίνεται με κανένα μπλιμπλίκι.Οπότε άς είναι το ίδιο ή και ελαφρώς μειωμένο το μπεντάρισμα,( θα βγάζω τη σόλ εκτός ταστιέρας :lol: ),δε με τρελλαίνει.Θέλω όμως την μέγιστη μπασσαδούρα απο την πηγή.Α! και με νορμάλ κούρδισμα.Το σετάκι που προτείνεις δεν μπασταρδεύεται να χοντρύνουν λίγο και τα καντίνια ? Θέλω να τις αισθάνομαι τις χορδές.

 
dimicupo ο τανάλιας!!!!!

Σου βρήκα τη ΜΙ
images

Αυτός είσαι!!!! είχατε δεν είχατε με κάνατε κάφρο εδω μέσα :lol: :lol:

 
Δεδομένου ότι βάζουμε ίδια δύναμη στο bend ο τόνος θα είναι μικρότερος αλλά αν η χορδή μετακινηθεί στην ίδια απόσταση κατά πλάτος της ταστιέρας τότε δεν θα είναι μεγαλύτερος κανονικά;;
Όχι, νομίζω το ανάποδο. Δηλαδή για την ίδια εγκάρσια μετατόπιση στην ταστιέρα η πιό τεντωμένη (εξ αρχής δηλαδή η πιό βαριά) χορδή θα ανέβει λιγότερο σε Hz.

Σαν ακραία μορφή του παραπ'ανω συλλογισμού, μπορείς να "ρίξεις" μια χορδή και να την κάνεις σαν την απο πάνω της (π.χ να ρίξεις τη ΣΟΛ μέχρι να γίνει ΡΕ) και να συγκρίνεις για την ίδια μετατόπιση πάνω στην ταστιέρα ποιά "σηκώνεται"" ως προς τον τόνο περισσότερο. Οι διαφορές βέβαια μεταξύ των σετ εννοείται ότι δεν θα είναι τόσο δραματικές.... :wink: :wink: :wink:

 
Δεδομένου ότι βάζουμε ίδια δύναμη στο bend ο τόνος θα είναι μικρότερος αλλά αν η χορδή μετακινηθεί στην ίδια απόσταση κατά πλάτος της ταστιέρας τότε δεν θα είναι μεγαλύτερος κανονικά;;
Δυστυχώς όχι,τουλάχιστον έτσι γραμμικά και απλά όπως θέλει το μυαλό μας.....αυξανόμενης της διατομής πλησιάζουμε σε οριακές μεταβολές της συχνότητας ταλάντωσης που δεν έχουν να κάνουν με τη δική μας δύναμη αλλά την φυσιολογία και τη μηχανική συμπεριφορά των υλικών.Στην περίπτωση μας όμως,δεν υπάρχει πρόβλημα.

 
Δεδομένου ότι βάζουμε ίδια δύναμη στο bend ο τόνος θα είναι μικρότερος αλλά αν η χορδή μετακινηθεί στην ίδια απόσταση κατά πλάτος της ταστιέρας τότε δεν θα είναι μεγαλύτερος κανονικά;;
Δυστυχώς όχι' date='τουλάχιστον έτσι γραμμικά και απλά όπως θέλει το μυαλό μας.....αυξανόμενης της διατομής πλησιάζουμε σε οριακές μεταβολές της συχνότητας ταλάντωσης που δεν έχουν να κάνουν με τη δική μας δύναμη αλλά την φυσιολογία και τη μηχανική συμπεριφορά των υλικών.Στην περίπτωση μας όμως,δεν υπάρχει πρόβλημα.[/quote']

Ναι. Επίσης, ως πρός την τάση, οι χορδές είναι για τα καλά μέσα στη γραμμική τους περιοχή (της καμπύλης δύναμης -παραμορφωσης) όσο και να τις τραβάς. :wink: :wink: :wink:
 
Δεδομένου ότι βάζουμε ίδια δύναμη στο bend ο τόνος θα είναι μικρότερος αλλά αν η χορδή μετακινηθεί στην ίδια απόσταση κατά πλάτος της ταστιέρας τότε δεν θα είναι μεγαλύτερος κανονικά;;
Δυστυχώς όχι' date='τουλάχιστον έτσι γραμμικά και απλά όπως θέλει το μυαλό μας.....αυξανόμενης της διατομής πλησιάζουμε σε οριακές μεταβολές της συχνότητας ταλάντωσης που δεν έχουν να κάνουν με τη δική μας δύναμη αλλά την φυσιολογία και τη μηχανική συμπεριφορά των υλικών.Στην περίπτωση μας όμως,δεν υπάρχει πρόβλημα.[/quote']

Ναι. Επίσης, ως πρός την τάση, οι χορδές είναι για τα καλά μέσα στη γραμμική τους περιοχή (της καμπύλης δύναμης -παραμορφωσης) όσο και να τις τραβάς. :wink: :wink: :wink:
Πάραυτα είμαι καλός για ....τέστ σε κατασκευαστές χορδών,γιατί άν και τις δουλεύω έξω τπ γραμμική τους περιοχή και βάλε,ακόμα δεν έχω βρεί το ...σημείο θραύσης 8) 8) α ρε......στην κατοχή είχαμε κάτι χορδές...τσ τσ τσ .....Το βρήκα τελικά το σετάκι μου !!! Στις κολώνες της ΔΕΗ !!!! Τζάμι παιδιά.....όταν το τεστάρω θα ποστάρω εντυπώσεις !!!
 
καλα dimi εχω πραγματικα εντυπωσιασετι γιατι αν και στο avatar σου φαινεσαι να εχεις μικρα και αδυνατα χερια και δαχτυλα στην πραγματικοτητα πρεπει να ειναι ΠΟΛΥ δυνατα! :lol: :wink:

υ.γ.πω πω ρε παιδακι μου ταναλιες εχεις; :lol:

 
Σωστός ο Χαρίλαος και αποδεκτά και κατανοητά όλα...το θέμα του...τραβήγματος με έχει απασχολήσει ώς....παράπλευρη απώλεια....για να εξηγούμαι....καποιοι αλλοπαρμένοι σεροτονινικοί υποδοχείς μου με κάνουν να τις τραβάω σε σημείο παραλογισμού...(ποιός θέλει να ανέβει δυόμιση τόνους με τράβηγμα....εγώ...σε σημείο να ....προβλέπω στα σόλα μου και να πατάω ενα με δύο τάστα ....πρίν για να κάνω την τρέλλα μου πράξη)..μερικές φορές το αποτέλεσμα είνα μοναδικό.Την αλλαγή προς τα πάνω στις χορδές την ψάχνω για την συμπαγή και γεμάτη βαρβατίλα μπασσαδούρα που παίρνεις πρωτογενώς και δε γίνεται με κανένα μπλιμπλίκι.Οπότε άς είναι το ίδιο ή και ελαφρώς μειωμένο το μπεντάρισμα' date='( θα βγάζω τη σόλ εκτός ταστιέρας :lol: ),δε με τρελλαίνει.Θέλω όμως την μέγιστη μπασσαδούρα απο την πηγή.Α! και με νορμάλ κούρδισμα.Το σετάκι που προτείνεις δεν μπασταρδεύεται να χοντρύνουν λίγο και τα καντίνια ? Θέλω να τις αισθάνομαι τις χορδές.[/quote']
Γιατι δεν παιρνεις 7χορδη ή ακομα καλυτερα να στισεις κωλο στους Meshuggah, να σου δωσουν μια απο τις οχταχοδες τους??
 


Γράψε απάντηση...

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top