θέλω ήχο van hallen!

Ο ήχος του κιθαρίστα είναι κατά 80-90% στα δάχτυλά του. Σίγουρα το υπόλοιπο 10-20% είναι πολύ σημαντικό αλλά...:

1) εκπομπή του MTV - Headbangers Ball πριν 15 σχεδόν χρόνια. ΝΑΜΜ έκθεση καί ο Vai δοκιμάζει μιά Ibanez σε 2 rigs 2μετρα. Ήχος Vai. Κάποιος τον ρωτά κάτι ανάλογο, χαμογελάει καί λέει: "i shouldn't do this but..." καί βγάζει το βύσμα καί το βάζει σε ένα μικρό ενισχυτη combo. Αποτέλεσμα: ήχος Vai καί όλοι άφωνοι βέβαια.

2) Malmsteen στην ίδια έκθεση, προφανώς άλλη χρονιά. Δοκιμάζοντας την κιθάρα τού Brian May σε έναν Vox, όχι την signature αλλά την original αυτή πού τού έφτιαξε ο πατέρας του, προσπαθώντας να δεί πως βγαίνει ο "ήχος Brian May". Το αποτέλεσμα: ήχος Malmsteen

3) εκπομπή του MTV (αρχές 90) - μάλλον με τον Hal Crooks(?). Καλεσμένος ο Satch καί παίζει από το Extremist το Crying, με την Ibanez καί έναν Marshall combo λαμπάτο. Λες καί άκουγες το cd...

Γιά να μην είμαι όμως κάθετος ο εξοπλισμός είναι πολύ σημαντικός. Όμως δεν πρόκειται να αγοράσετε κάποιο ενισχυτή καί να αποκτήσεστε τον ήχο του "x" κιθαρίστα.

O Allan Holdsworth ηχογράφησε εξ' ολοκλήρου το "The Sixteen Men Of Tain" με τον Yamaha DG. Αν πάτε στο Νάκα να τον δοκιμάσετε προσπαθήστε να βγάλετε αυτον τον ήχο καί αν ναί πάρτε με τηλέφωνο.....

 
Όμως δεν πρόκειται να αγοράσετε κάποιο ενισχυτή καί να αποκτήσεστε τον ήχο του "x" κιθαρίστα.

Εννοειται.. :wink:

για αυτο τετοιες συζητησεις δεν εχουν κανενα νοημα.

επειδη εχω την τυχη να συνεργαζομαι/γνωριζομαι με πολλους εξαιρετικους κιθαριστες το σεναριο ΠΑΝΤΑ εχει ως εξης:

Καθομαστε στον ιδιο ενισχυτη με την ιδια κιθαρα,παιζει ο παιχταρας ΘΕΪΚΟΣ ηχος,παιζει ο..superfunk...διαβολικος ηχος!! :lol: :lol:

 
οταν ανοιξατο θεμα ηθελα μια βοηθεια στο να φτιαξω ενα ηχο στα γκαζια που να θυμιζει van halen και εσεις το κανατε θεμα για το στυλ του καθε κιθαριστα δεν ζητησα να μου πειτε πως να παιξω αλλα πως θα φτιαξω καλο ηχο.δηλαδη αμα ο dimebag επαιζε σε vox θα ειχε το ιδιο ηχο 8O 8O !!!!

 
δηλαδη αμα ο dimebag επαιζε σε vox θα ειχε το ιδιο ηχο 8O 8O !!!!
Ναί αλλά όχι με τόσα γκάζια μιάς καί οι Vox έχουν σαφώς πολύ λιγότερο gain από τους Randall.

¶ποψη μου βέβαια...

 
δηλαδη αμα ο dimebag επαιζε σε vox θα ειχε το ιδιο ηχο 8O 8O !!!!
Ναί αλλά όχι με τόσα γκάζια μιάς καί οι Vox έχουν σαφώς πολύ λιγότερο gain από τους Randall.

¶ποψη μου βέβαια...
Μόνο που για να μη λέμε και ότι θέλουμε ο Vox δεν πρόκειται ποτέ να βγάλει τα ξυριζομεσαια του Randall :lol: :lol:

 
Eddie's main amp used on all the records is a Marshall 100-watt Super Lead (right) It's either a '68 or a '69 and Eds had it since he was 14. It runs on standard Sylvania 6CA7 EL34 valves (tubes) and hasn't , contrary to popular belief, undergone any weird modifications just replacement of parts due to general wear and tear.

For the recording of For Unlawful... album Ed mainly used a 1989 Soldano SLO-100 head but also started using prototype Peavey amps which have become his signature Peavey 5150 amps (below). This 2 channel amp (clean and distortion) has recently been upgraded to the 3 channel (clean, crunch, lead) 5150 II.

SETTINGS

The guitar goes into the 5150's high gain input.

Rhythm channel is used for rhythm, with bright and crunch switches both activated.

Lead channel is used for lead.

All power is supplied by Furman power conditioners.

Rhythm (pre gain) = 7

Lead (pre gain) = 5 - 6

Bass = 6

Middle = 2

High = 5

Resonance = 3

Presence = 7

EFFECTS

ORIGINAL SETUP

MXR Phase 90

MXR Flanger

Six-Band Graphic Eq

Maestro Echoplex

Univox EC-80 Echo

Roland DC30 chorus

90's SETUP

Evantide H3000 Intelligent Harmoniser

2x Roland SDE 3000 Stereo Delays

Lexicon PCM 70 Stereo Reverb

MXR Phase 90

BOSS SD1 Super Overdrive

Dunlop Cry Baby Wah-Wah

Boss OC2 Octave Divider

t.c. Electronics 2290 delay

AMS reverbs

LIVE SETUP SIGNAL CHAIN

Guitar (Ernie Ball MusicMan/Peavey Wolfgang) to Sony wireless system with 2 outputs

Output one goes to a Peavey 5150 amp (8 ohms) into two 2x12" cabinets, as dry monitoring for Alex (Van Halen - drummer)

Output 2 feeds a Bob Bradshaw switching system comprising one Peavey 5150 amp (16 ohms), into a Palmer mono speaker simulator (input load is 8 ohms, thus making amp work hard!)

the simulator's output one (line level) goes to the Bradshaw input, where effects are added and the signal comes out in stereo to an HH V800 power amp. This feeds two 4x12" cabinets (wet signal). A line output from the V800 is sent to a further V800, powering two 4x12" cabs for Eddie

The simulator's output two (speaker level) goes to a single 4x12" cabinet (dry signal). All cabinets are loaded with 75w speakers, but the 'wet cabs' contain higher efficiency coil form for a cleaner sound.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top