Το θεμα ξεκινησε με ρολιγκ στοουνς γιατι αυτος ο Σαμης με τα μεξικανικα ντεκορ

(ο καναπες ειναι μαχογκάνι?)εχει τους λογους του να τους εχει σημειο αναφορας...(ευνοητους λογους βεβαια..

)
Ακου και λιγο μεταλ ρε,γκοτζαμ αντρας...

;D ;D
Το θεμα πηγε αλλου και καλα εκανε.
Ημεις οι μουσικοι εχουμε σημεια αναφορας.Ισως κατηγοριοποιημενα...
Δεν ειναι ολοι ομως μουσικοι.Γι αυτο ισως θα ηταν καλυτερο το να μιλησουμε για κομματια ευρειας κοινωνικης αποδοχης απ ολα τα ειδη.
Στην συζητηση μας,θεωρω οτι ενα τραγουδι ειναι ενα προιον.
Ας πουμε οτι ειναι εδωδιμο.
Για να γινει γνωστο ενα προιον χρειαζεται η διαφημιση.
Αυτο ειναι το πρωτο.
Ειτε ειναι φαστ φουντ,ειτε ειναι γκουρμε,πρεπει να ειναι ευγευστο και να μην προκαλει στομαχικες διαταραχες και στον πιο ευαισθητο γαστρικως...
Για να υπαρχει ανταποκριση και διαχρονικοτητα,πρεπει να ισχυει οντως το ευγευστο για τον ουρανισκο του 80%,το οποιο 80,ουτε ξερει,ουτε το νοιαζει πως μαγειρευτηκε και τι υλικα εχει μεσα απλα θελει να ξαναφαει γιατι του αρεσε και γιατι του αποτυπωθηκε στην ''γευστικη μνημη''.
Το δευτερο λοιπον κατ εμε,ειναι η μελωδια των φωνητικων-συνθεση...
Για να ικανοποιηθει ο ουρανισκος θελει το μειγμα να ειναι καλα μαγειρευμενο,ειτε μαγειρευεται σε επαγγελματικα μηχανηματα εστιασης,ειτε στην κουζινα υγραεριου της κυρα Φροσως.
Ερχεται λοιπον,
τριτον,η παραγωγη και το αναδεικνυει.
Απο κει και περα...Οταν βλεπω το ''Να μ αγαπας'' του Σιδηροπουλου και το..Παριζακι Υφαντης...να τα ξερει ολη η κενωνια..Αναρωτιεμαι αν ειναι δυνατον να γινει μια τετοια κουβεντα στα σοβαρα... ;D ;D ;D