Υπάρχουν δεκάδες - εκατοντάδες άρθρα περί του θέματος. Για δες μία παρουσίαση εδώ:konnosl είπε:Μιλάμε για πανεπιστημιακή εργασία και απλά ήθελα κάποιες πιο εξεζητημένες πηγές του internet για να συμβουλευτώ. Φυσικά αναφέρομαι και στο FFT όπως σωστά αναφέρατε αλλά πρέπει να επιλέξω ανάμεσα σε προσθετική και αφαιρετική σύνθεση. Ευχαριστώ!!
Πρέπει να κάνω μια εργασία στην οποία θα παρουσιάζω ένα είδος σύνθεσης. π.χ. προσθετική σύνθεση. Μια εργασία 10 σελίδες που να μιλάει για την προσθετική σύνθεση, τί κάνει πως το κάνει κλπ. Τά πάντα γιάυτο το είδος συνθεσης.OurDarkness είπε:Αν αναφέρεις πιο αναλυτικά τι θες να κάνεις, ίσως να μπορέσω να βοηθήσω περισσότερο.
Δεν νομίζω να με ξεχωρίσει αυτό απο την μάζα εξ'αλλου έχουμε ασχοληθεί εξίσου και με τις 2 τεχνικές. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου πάντωςcyclops είπε:Αν και δεν είμαι ειδικός επί τέτοιων τεχνικών θεμάτων (ξέρω κάποια πράγματα, αλλά υπάρχουν ορισμένα άτομα εδώ μέσα, π.χ. OurDarkness 8), οι οποίοι το κατέχουν το άθλημα), θα πρότεινα να αναπτύξεις το θέμα της προσθετικής σύνθεσης. Η αφαιρετική σύνθεση είναι πλέον η πιο διαδεδομένη (ακόμα και τα sample-playback synths που χρησιμοποιούμε βασίζονται εν πολλοίς στη φιλοσοφία της subtractive, απλά στη θέση των αναλογικών κυματομορφών και των αναλογικών κυκλωμάτων υπάρχουν πλέον δείγματα και προσομειώσεις φίλτρων και κυκλωμάτων), οπότε αν η εργασία έχει δοθεί και σε άλλους συμφοιτητές σου, θα μπορέσεις να ξεχωρίσεις από τη "μάζα", καθότι οι περισσότεροι πλέον ασχολούνται κυρίως με την subtractive.
Αυτό έχει και το αρνητικό ότι ίσως να μη βρεις τόσες πολλές πηγές για προσθετική, ίσως και να κάνω λάθος βέβαια.
Τι θυμήθηκες τώρα, τι συμπαθητικό synth. Αν δεν απατώμαι, υπήρχε και έκδοση K5000W, με sequencer (w=workstation) χωρίς τα knobs και τα υπόλοιπα performance controls του K5000S. ;DOurDarkness είπε:Επίσης μπορείς να αναφέρεις κάποια synthesizers τα οποία υλοποιούσαν προσθετική σύνθεση, όπως π.χ. το Technos Acxel Resynthesizer αλλά και μεταγενέστερα όπως το Kawai K5000 S. Μπορείς επίσης να κάνεις μία σύντομη αναφορά στην μικρή τους εμπορική επιτυχία συνδυάζοντας τους λόγους με αυτούς που προκύπτουν από την ίδια την μέθοδο σύνθεσης.
Ναι, υπάρχει και W έκδοση. Εκπληκτικά καλό κλαβιέ και οι δύο εκδόσεις..cyclops είπε:Τι θυμήθηκες τώρα, τι συμπαθητικό synth. Αν δεν απατώμαι, υπήρχε και έκδοση K5000W, με sequencer (w=workstation) χωρίς τα knobs και τα υπόλοιπα performance controls του K5000S. ;D
Έχεις δίκαιο, η σειρά VCO - VCF- VCA είναι τόσο εύκολο να κατανοηθεί, που εκ των πραγμάτων όλες οι άλλες μέθοδοι σύνθεσης είναι ευθύς εξαρχής δύσκολες. Μέχρι και η FM φαντάζει δύσκολη, πόσο μάλλον τεχνικές όπως physical modeling, spectral modeling, granular, wave-terrain κ.λ.π. Στο βαθμό που οι εταιρείες μπόρεσαν και έκρυψαν την πολυπλοκότητα των μεθόδων (και σε συνδυασμό με κάποια X τιμή πώλησης) είχαν εμπορική επιτυχία.Η υπεροχή της αφαιρετικής σύνθεσης είναι φαντάζομαι προφανής και κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Το αρμονικό περιεχόμενο είναι εκεί, απλά περιμένει να το σμιλέψεις με φίλτρα και διάφορα άλλα εργαλεία ώστε να βγάλεις κάτι χρήσιμο. Στην αφαιρετική όλο το ηχόχρωμα πρέπει να γίνει από το μηδέν. Η βασική θεωρία πίσω από την προσθετική σύνθεση είναι ότι οποιοδήποτε ηχόχρωμα (θεωρητικά πάντα) μπορεί να προσομειωθεί από πεπερασμένο αριθμό ημιτονοειδών κυματομορφών.