- Μηνύματα
- 22,281
- Πόντοι
- 2,148
Εχουμε ξαναγράψει (εγώ τουλάχιστον) για τον δίσκο αυτό του 1979
https://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Cross_(album)
Υπερπαραγωγή για έναν ουσιαστικά άγνωστο καλλιτέχνη που σάρωσε τα grammy τότε αλλά και αργότερα δεν συνέχισε με επιτυχίες και θεωρήθηκε ως one hit wonder.
Στον δίσκο έπαιξε όλη η αφρόκρεμα του LA και τα σόλο μοιράστηκαν ανάμεσα στους top of the tops. Αν και θεωρείται από τους πιό yacht από όλους τους yacht records, ήταν και είναι αγαπημένος μου ιδίως για την παραγωγή και τη συμμετοχή των τεράστιων κιθαριστών και φυσικά όχι για την αδιάφορη και αντιπαθητική φωνή του.
Εδώ ο Beato συζητάει για το ένα (μάλλον το πιο καλό) από τα δυο από όσο θυμάμαι σόλο του ίδιου του Cross που εμφανίζεται στο fade out του τραγουδιού και είναι ουσιαστικά θαμμένο στο μιξ. Το είχα παρατηρήσει από τότε και η άποψή μου ήταν και είναι ότι
α. για κάποιο λόγο στο συγκεκριμένο δεν είχε κλείσει τους μεγάλους ή άλλαξε γνώμη τελευταία στιγμή
β. έπαιξε ο ίδιος και είτε απο λάθος τον μιξάρανε χαμηλά ή
γ. ο ίδιος δεν ήθελε το σόλο του να βγει στην επιφάνεια και να συγκριθεί με τους μεγάλους καθώς ναι μεν είναι πολύ καλό, δεν είναι τόσο ευρηματικό και jazz influenced όπως τα άλλα
Εδώ που το ακούω σκέτο από τον Beato θεωρώ ότι ναι μεν είναι πολύ άρτια παιγμένο, αλλά δείχνει πολύ συμβατικό ροκ κιθαρίστα που μάλλον δεν ταιριάζει στο όλο ύφος, αλλά παρ όλα αυτά πολύ σωστό και σχεδόν 100% να του βγαίνει όλο στην τρίχα.
Εσείς τι λέτε?
Πιό κάτω βάζω δυό από καλύτερα άλλα του δίσκου που είχα ανεβάσει εδώ
Για την ιστορία να πω ότι στον δίσκο υπάρχουν δυό του Jay Graydon, δυο του Larry Carlton και ένα του Eric Johnson το ένα καλύτερο από το άλλο.
https://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Cross_(album)
Υπερπαραγωγή για έναν ουσιαστικά άγνωστο καλλιτέχνη που σάρωσε τα grammy τότε αλλά και αργότερα δεν συνέχισε με επιτυχίες και θεωρήθηκε ως one hit wonder.
Στον δίσκο έπαιξε όλη η αφρόκρεμα του LA και τα σόλο μοιράστηκαν ανάμεσα στους top of the tops. Αν και θεωρείται από τους πιό yacht από όλους τους yacht records, ήταν και είναι αγαπημένος μου ιδίως για την παραγωγή και τη συμμετοχή των τεράστιων κιθαριστών και φυσικά όχι για την αδιάφορη και αντιπαθητική φωνή του.
Εδώ ο Beato συζητάει για το ένα (μάλλον το πιο καλό) από τα δυο από όσο θυμάμαι σόλο του ίδιου του Cross που εμφανίζεται στο fade out του τραγουδιού και είναι ουσιαστικά θαμμένο στο μιξ. Το είχα παρατηρήσει από τότε και η άποψή μου ήταν και είναι ότι
α. για κάποιο λόγο στο συγκεκριμένο δεν είχε κλείσει τους μεγάλους ή άλλαξε γνώμη τελευταία στιγμή
β. έπαιξε ο ίδιος και είτε απο λάθος τον μιξάρανε χαμηλά ή
γ. ο ίδιος δεν ήθελε το σόλο του να βγει στην επιφάνεια και να συγκριθεί με τους μεγάλους καθώς ναι μεν είναι πολύ καλό, δεν είναι τόσο ευρηματικό και jazz influenced όπως τα άλλα
Εδώ που το ακούω σκέτο από τον Beato θεωρώ ότι ναι μεν είναι πολύ άρτια παιγμένο, αλλά δείχνει πολύ συμβατικό ροκ κιθαρίστα που μάλλον δεν ταιριάζει στο όλο ύφος, αλλά παρ όλα αυτά πολύ σωστό και σχεδόν 100% να του βγαίνει όλο στην τρίχα.
Εσείς τι λέτε?
Πιό κάτω βάζω δυό από καλύτερα άλλα του δίσκου που είχα ανεβάσει εδώ
Για την ιστορία να πω ότι στον δίσκο υπάρχουν δυό του Jay Graydon, δυο του Larry Carlton και ένα του Eric Johnson το ένα καλύτερο από το άλλο.