Γεια σου Janick,
Σε πρωτο επιπεδο, θα ηθελα να μαθω-αν γινεται- γιατι πρεπει να μαθεις εσυ για τις συνδεσμολογιες..υποτιθεται οτι τα αναλαμβανει το μαγαζι που θα παιξεις (εκτος και αν δεν συνηθιζουν να κανουν Live εκει).
Μετα απο τον προλογο, ας προχωρησουμε στο ψητο....
Α)
Θα πω μια σχεδον τεχνικά ολοκληρωμενη λειτουργια σε ενα Live.
Ξεκιναμέ απο τις πηγές (φυσικα!) τοποθετουμε μικροφωνά στις περισσοτερες πηγες, αν μπορουμε να παρουμε line out-χρησιμοποιοντας καποιο DI box- (σε περιπτωση που εχουμε μικρο stage-για να αποφυγουμε πολλους μικροφωνισμους) το κανουμε.
Β)
Τα καλωδια καταληγουν στο γνωστο Splitter ή Satellite box οπου απο εκει το σημα (ισως να προενισχυθει) πηγαινει (στα μεγαλα live) ενα σημα κατευθειαν στο monitor desk και ενα σημα στο FOH desk.
Στα μικρα Live τα καλωδια των μικροφωνων πολλες φορες καταληγουν κατευθειαν στη κονσολά οπου απο εκει γινεται το FOH/mons mix.
Γ)
Ενω βλεπουμε οτι παιρνουμε καλο σημα στις κονσολες μιξεως μας, τοτε το σημα στο FOH φευγει απο το MAIN L/R και πηγαινει στα Crossovers (αν υπαρχουν) και μετα στους ενισχυτες των Main ηχειων.
Αντιθετα, ομως απο τη κονσολά των Monitors, το σημα φευγει απο τα AUX Outs,
Και πηγαινει (οταν υπαρχει) στον γραφικο EQ και μετα στους ενισχυτες των Monitors για τους μουσικους.1
Δηλαδη στην ουσια καθε Aux output και monitor (οχι παντα ομως!)
Οταν εχουμε μια κονσολά και για FOH/Monitors – κατασταση που μαλλον βρισκεστε- το σχεδιαγραμμα παει οπως προειπα:
Μποτα--) μικροφωνο --) Multi ή Sattelite box ή Splitter αν υπαρχουν --) Κονσολα ηχου στα mic inputs --) τα Aux out ποτενσιομετρα της κοσνολας θα στειλουν τον ηχο μεσω του Aux out στα monitors --) Sum ηχος απο τα καναλια στο Main L-R--) στα Crossovers –αν υπαρχουν--) στους ενισχυτες των ηχειων--) ηχεια--) Συναυλια!
Τωρα δεν ξερω κατα ποσο το παραπανω σε βοηθησε, διοτι θα μπορουσα να πω παρα πολλά για το καθε ενα!
Τωρα ο,τι πιο ειδικο θες,και μπορουμε να βοηθησουμε,ρωτα!