Στυλ κιθαριστών και οπτικές

να πω κατι σα πολυ νεος στην κιθαρα που εχω παρατηρησει σε μενα κι οποιος θελει διορθωνει....

βελτιωνοντας με ασκησεις συνεχως την ταχυτητα και μονο (σε ολα), αποκτας ολο και περισσοτερη ανεση με το οργανο και μπορεις να παιξεις ολο και περισσοτερα πραγματα χωρις τοσο κοπο οσο παλιοτερα. το θεωρω αναγκαιο να μπορεις να παιξεις αρκετα γρηγοροτερα απο το κομματι που θες να βγαλεις. Και το ιδιο πραγμα ακριβως μου ειπε και ο δασκαλος μου καποια στιγμη οποτε το θεωρω πια σιγουρο.

Ακομα και αργο αυτοσχεδιασμο να θες να κανεις ή αργο ρυθμο, πρεπει να χεις εξασκηθει σε αρκετα παραπανω bpm.

 
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, διότι για να πετύχεις στη μουσική βιομηχανία ΠΛΕΟΝ δεν χρειάζεται να είσαι καλός μουσικός αρκεί να έχεις έναν καλό manager (που να έχει φράγκα και καλά "κονέ") και μετά ακόμα και με διασκευή της "Παπαλάμπρενας" χτυπάς χρυσό
εννοουσα στην μουσικη βιομηχανια ως ΚΙΘΑΡΙΣΤΑΣ (session,να μπεις σε μια μπαντα της προκοπης  κτλ)

αν και ΕΥΤΥΧΩΣ παρα πολλοι καλλιτεχνες πετυχαινουν μια χαρα στη μουσικη βιομηχανια/βιοτεχνια ακομα και σημερα χωρις αυτα που γραφεις (ενω αλλοι αποτυγχανουν ακομα και με αυτα που γραφεις)  

 
fuzion είπε:
το θεωρω αναγκαιο να μπορεις να παιξεις αρκετα γρηγοροτερα απο το κομματι που θες να βγαλεις. Και το ιδιο πραγμα ακριβως μου ειπε και ο δασκαλος μου καποια στιγμη οποτε το θεωρω πια σιγουρο.

Ακομα και αργο αυτοσχεδιασμο να θες να κανεις ή αργο ρυθμο, πρεπει να χεις εξασκηθει σε αρκετα παραπανω bpm.
+1000

Σωστή και πετυχημένη μέθοδος, αρκεί να θυμηθείς μετά να ξανακατεβάσεις τον μετρονόμο ;D

εννοουσα στην μουσικη βιομηχανια ως ΚΙΘΑΡΙΣΤΑΣ (session,να μπεις σε μια μπαντα της προκοπης  κτλ)

αν και ΕΥΤΥΧΩΣ παρα πολλοι καλλιτεχνες πετυχαινουν μια χαρα στη μουσικη βιομηχανια/βιοτεχνια ακομα και σημερα χωρις αυτα που γραφεις (ενω αλλοι αποτυγχανουν ακομα και με αυτα που γραφεις) 
Έτσι είναι, γιατί εξαιρέσεις υπάρχουν πάντα (ευτυχώς).

 
Η κιθαρα και η μουσικη,γενικοτερα εγω εχω μαθει πως ειναι εκφραση συναισθηματων.... Ποσο μαλλον το σολο που ειναι μια καπως πιο "προσωπικη" στιγμη οπου ο καθε σολιστας βγαζει τα εσωψυχα του στο οργανο!  :P (Ειδικα αν ειναι αυτοσχεδιασμος)  Το shredding χρειαζεται μονο γρηγορα χερια,αντε και λιγο μυαλο για να σκεφτεις γρηγορα που πρεπει να πατησεις!(και εμπιρεια και τεχνικη φυσικα!)... η ψυχη και το συναισθημα που ειναι....?  :-\  Μπορει να ειναι πολυ "ρομαντικη" ή και βλακωδης η σκεψη μου αυτη αλλα δεν μπορει κανεις να μου αφαιρεσει το δικαιωμα να το λεω και να το πιστυω!  ;D

 
seldooN είπε:
Η κιθαρα και η μουσικη,γενικοτερα εγω εχω μαθει πως ειναι εκφραση συναισθηματων.... Ποσο μαλλον το σολο που ειναι μια καπως πιο "προσωπικη" στιγμη οπου ο καθε σολιστας βγαζει τα εσωψυχα του στο οργανο!  :P (Ειδικα αν ειναι αυτοσχεδιασμος)  Το shredding χρειαζεται μονο γρηγορα χερια,αντε και λιγο μυαλο για να σκεφτεις γρηγορα που πρεπει να πατησεις!(και εμπιρεια και τεχνικη φυσικα!)... η ψυχη και το συναισθημα που ειναι....?  :-\   Μπορει να ειναι πολυ "ρομαντικη" ή και βλακωδης η σκεψη μου αυτη αλλα δεν μπορει κανεις να μου αφαιρεσει το δικαιωμα να το λεω και να το πιστυω!  ;D
Μαλιστα...για πες μας τωρα στα...ποσα.. bpm χανονται η ψυχη και το συναισθημα ::)?Μηπως οι ταχυτητες ειναι οπως στο αμαξι?να πηγαινεις δηλαδη μεχρι τριτη βια(θα το καψεις 8))?Η γραφικη παρασταση των συναισθηματων με  την ταχυτητα ειναι αντιστροφως αναλογη? δηλαδη αμα κραταω μια νοτα στην αιωνιοτητα τοτε ειμαι...ψυχαρα ;D?Πες μας please θελουμε να μαθουμε 8).

 
Η τεχνικη, ειναι απαραιτητη για να μπορεις να εκφρασεις καλυτερα, το ειναι σου ,επανω στα οργανα,(βλεπε coltrane πχ ή dgango.CHARLIE PARKER!!) ;D

Το θεμα ειναι οτι βγαινουν τοσοι, και βγαζουν καινουργιες τεχνικες και πατεντες πανω στο οργανο.πχ κιθαρα ,8αρχη ή ξερω γω πως χορδες που παιζεται μονο με ταπινγκ στο δεξι κτλ.

Νταξει αυτο ειναι κιθαρα?(περισσοτερο μοιαζει με πιανο η αλλο οργανο)

Απλα αυτο που βλεπω συνηθως(στο θεμα μας τωρα)με τις πολυ τεχνικες μουσικες(οχι ολα βεβαια) ειναι μια τεχνοκρατιστικη αποψη ,που προσωπικα δεν ειναι καθολου του γουστου  μου.

Αλλα περι τα γουστα του καθενου...δεν εχω τπτ να πω.

 
Η γραφικη παρασταση των συναισθηματων με  την ταχυτητα ειναι αντιστροφως αναλογη? δηλαδη αμα κραταω μια νοτα στην αιωνιοτητα τοτε ειμαι...ψυχαρα ?Πες μας please θελουμε να μαθουμε .
 χαχαχαχαχαχαχαχαχα! Ναι,ισως δεν το εθεσα ακριβως ετσι οπως ηθελα! :P Θα μιλησω με παραδειγματα που ολοι γνωριζετε!! Εχουμε τον "τυπα" απο δω
Τον οποιον βεβαια εκτιμω πολυ λογω της τεχνικης του και της ταχυτητας του την οποια πιθανοτατα ποτε δε θα αποκτησω! Ωραιο και εντυπωσιακο ειναι και αμα ημουν σε καμια συναυλια του θα χτυπιομουν στο mosh-pit σαν το κατσικι  :P  αλλα αυτο μονο και μονο για να ικανοποιησω ενα απο τα ζωωδη ενστικτα π εχουν ολοι οι ανθρωποι! :P Απο κει και περα εμενα σαν ανθρωπο δεν εχει να μου δωσει κατι αυτο!  Δε με "γεμιζει" ψυχικα ουτε εχει κατι συγκεκριμενο να πει.... Ελπιζω να εγινε πιο κατανοητο αυτο π θελω να πω....  :)
 
seldooN είπε:
ο οποιος ειναι ξεκαθαρο πως την εχει καταβρει και ειναι φτιαγμενος για τα καλα! :P Το βλεπεις ρε παιδι μου οτι ειναι καθαρο συναισθημα! Και κανει και τα shredακια του!
συγνωμη αλλα αυτο το.... χτενισμα της κωμης που κανει στο 3:05 με το καθε χερι εναλλαξ και το αλλο να παιζει παπαδες, εμενα σε σικε  :P συναισθημα μου κανει.... 8) 8)

 
seldooN είπε:
  Και εχουμε και αυτον εδω...


Α πα πα πα... κρίμα το παιδί. Τόση ταλαιπωρία να κουβαλάει τόσα κιλά κιθάρα  ;D  Δεν του είπε κανείς ότι αυτά τα κάνεις πιο εύκολα και ξεκούραστα με ένα harmonizer;  ;D ;D ;D

IMHO το να γουστάρει κάποιος «μπούρο- μπούρου σρέντερς» είναι ίδιον την ηλικίας (μέσες άκρες).

Όσο λιγότερο κατέχεις το όργανο σου (σε νεαρότερη ηλικία δηλαδή) τόσο πιο πολύ ψαρώνεις με τα εκατομμύρια νότες. Μεγαλώνοντας και ωριμάζοντας (και μουσικά), το ενδιαφέρον μεταθέτεται σε πιο «ουσιαστικά» παιξίματα, τα οποία όμως δεν σημαίνει ότι απαραίτητα είναι ένα... σήκωμα  ;D Μπορεί να υπάρχουν και εκεί δεκάδες νότες, όμως υπάρχει άλλη «ποιότητα», μουσικότητα κλπ...

Ας πούμε... Όταν ήμασταν μικροί πολλοί θεωρούσαν κορυφαίο μπασίστα τον Joey DeMaio των Manowar (πιπέρι στο στόμα)  ;D

Προσωπικά τον θεωρώ... μπουζουξή. Έπαιζε όμως δεκάδες νότες και ήταν ψαρωτικός- όμως μόνο για το απαίδευτο αυτί/χέρι.

Μεγαλώνοντας και καθώς απομυθοποιούμε πράγματα, αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε που υπάρχει η «ουσία», τόσο στις λίγες άλλα και όσο στις πολλές νότες (βλέπε jaco, Geddy, Marcus, Stanley κλπ)  ;D ;D ;D

 
συγνωμη αλλα αυτο το.... χτενισμα της κωμης που κανει στο 3:05 με το καθε χερι εναλλαξ και το αλλο να παιζει παπαδες, εμενα σε σικε  :P  συναισθημα μου κανει....   8) 8)
Αυτο π λες εσυ π οντως ειναι καπως "ποζερικο" αν αυτο εννοεις ειναι σωστο....δες απο το 4.35 ομως μεχρι το 5.05 ειναι ξεκαθαρο το ποσο την εχει βρει μονος του! :P Ακομα και το ψωνιο απο μεσα του,του βγαινει....  :P 

 
κάποιες σκόρπιες σκέψεις...

1) το κομμάτι που έβαλες στην αρχή αγαπητέ slapgas μου φάνηκε εντελώς αδιάφορο. όπως αδιάφορα μου φαίνονται όλα αυτά τα κομμάτια με όλα αυτά τα περίεργα time signatures...ωραία είναι για να τα θαυμάζεις σαν μουσικός, αλλά σαν ακροατής εμένα προσωπικά δεν μου βγάζει κάτι. και φαντάσου ότι εγώ και καλά παίζω μουσική και μπορώ να εκτιμήσω αυτό που κάνει η μπάντα. ο κόσμος όμως? ο κόσμος - το κοινό, θέλει να ακούει μουσική που να καταλαβαίνει, ανεξαρτήτου είδους (rock, ''ελληνικό'' ροκ, funk, pop κ.τ.λ.).

αν υποθέσουμε λοιπόν ότι έχουμε 2 μαγαζιά δίπλα δίπλα, και στο ένα παίζει η μπάντα που παρέθεσες στο αρχικό ποστ, και στην άλλο μια μπάντα που παίζει ένα χ-ψ είδος (rock, pop) και έχουν έναν παρλαπίπα κιθαρίστα, ο οποίος δεν ξέρει να παίζει και τίποτα ιδιαίτερο από ρυθμούς (αλλά ξέρει να παίζει μια χαρά τους νορμάλ ρυθμούς που καταλαβαίνει ο απλός κοσμάκης ώστε να διασκεδασει) και στο σόλο του ..μαμάει τη μάνα, όπως καταλαβαίνεις το πρώτο μαγαζί θα ήταν άδειο (άντε να είχε 1-2 μουσικούς μέσα) και το άλλο γεμάτο. ο κόσμος δεν νομίζω ότι θα κάτσει να ''παρεξηγήσει'' ένα shredding solo. τον κόσμο τον νοιάζει να ακούσει τα τραγούδια που ξέρει... αν εσύ θες σε αυτό το κομμάτι να βάλεις ένα σόλο με 5 ή με 500 νότες, μεγειά σου με χαρά σου...φυσικά καλό είναι ό,τι και να κάνεις να το κάνεις με μέτρο...

2) αυτό που είπε ο manosx, ότι πολλοί κιθαρίστες ούτε θέλουν σώνει και καλά να συνθέσουν ούτε να αλλάξουν τον ρου της μουσικής ιστορίας... είναι συνειδητοποιημένοι, ξέρουν ότι είναι π.χ. κιθαρίστες σε coverbands και αυτό είναι όλο, κάνουν το χόμπυ τους και τέλος. όσο πιο πολύ καλυτερεύουν σε τεχνική, τόσο πιο πολύ θα πλησιάζουν στο να αναπαράγουν καλύτερα τη μουσική των ινδαλμάτων τους (εξαρταται ποιό είναι το ίνδαλμά τους βέβαια..)

3) υπάρχει shreding και shreding... shreding είναι να ξεκινάς την λα μινόρε κλίμακα από την ανοιχτή λα και να καταλήγεις στα τελευταία τάστα της μι καντίνι σε 5'', μη δίνοντας σημασία τί παίζει η μπάντα από πίσω και ποιές είναι οι συγχορδίες που αποτελούν το σόλο. shreding όμως είναι και να παίζεις πολλές νότες αλλά με δυναμικές, που να ακολουθούν την αρμονία του κομματιού κ.τ.λ. και οι παίχτες που το κάνουν αυτό σίγουρα ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους που απλά παίζουν μπουλμπουλήθρες, χωρίς να χρειάζεται να είσαι master zen ή να έχεις κάποιες ιδιαίτερες μουσικές γνώσεις για να το αντιληφθείς: καταλαβαίνεις δηλαδή ότι παρότι και οι 2 παίζουν πολλές νότες, ο πρώτος παίζει απλά μπουλμπουλήθρες και ο δεύτερος κάτι που ''αρμονικό'' που δένει πολύ καλά με το backing track ή την μπάντα.

 
Ρε σεις τι κολλημα ειναι αυτο που εχετε με την ταχυτητα( η την ελλειψη αυτης)...μιλατε για συναισθηματα και για μουσικη εκφραση αλλα τελικα εκει που καταληγετε ειναι σε ενα στειρο..αυτο ειναι αργο..αυτο ειναι γρηγορο.

Αν οντως σας ενοιαζαν τα συναισθηματα θα επρεπε να ξερετε οτι το καθε συναισθημα(και δεν υπαρχει μονο ενα) για να βγει προς τα εξω θελει και την καταλληλη αντιμετωπιση...ενα γρηγορο πχ sequenced περασμα μιας κλιμακας προσφερει ενταση και αγωνια κατι που βεβαιως ειναι συναισθημα.Αν το αποκλεισεις απο το υπολοιπο σολο τοτε ναι ειναι ενα απλο γρηγορο περασμα αν ομως το συνδεσεις με τα υπολοιπα ισως ανακαλυψεις οτι σε παει καπου αλλου.....

Το προβλημα δεν ειναι στην ταχυτητα...αλλα στην επιδερμικη αντιμετωπιση...δειτε για παραδειγμα τους ορους που χρησιμοποιουνται..shredding...μιλαμε για καθαρα κομπλεξικο ορο δεν εχει σχεση με ειδος μουσικης(δεν υπαρχει κατι τετοιο) απλα περιγραφει καποιον που παιζει πολλες νοτες(δεν εξεταζει τι κανουν αυτες..το γρηγορο το απασχολει ;)) και μαλιστα γρηγορες νοτες με μπολικο distortion.O "shredder" fusionας πχ κανει τεχνη ο....μαλλιας "shredder" θορυβο.κτλ κτλ κτλ.

Παιζει αρπισματα ενας κλασικος κιθαριστας ειναι....τεχνη η υπερτατη μουσικη κτλ κτλ..παιζει αντιστοιχα αρπισματα ενας ηλεκτρικος με sweeping(και distortion βεβαιως βεβαιως) ειναι μονοτονα και μουσικα ακυρα.Αυτη ειναι η αληθεια... κολλαμε στους τυπους,στο οξυζενε μαλλι,στο distortion και οχι στην ουσια.

Απλα ενα σολο οπως ειχε πει καποιος...ειναι μια ιστορια μεσα σε μια αλλη ιστορια...για να εχει ουσια πρεπει να σε πηγαινει καπου να εχει μια αρχη μια μεση και ενα τελος οχι διαφορα ασυνδετα ριφακια κολλημενα το ενα με το αλλο...και μια καλη ιστορια εχει την εισαγωγη της,τις εντασεις τις...τα σημεια κλειδια....και ολα αυτα....δεν μπορουν να αποτυπωθουν με ενα τροπο....ουτε παιζοντας κλιμακες πανω κατω με την ταχυτητα του φωτος ουτε αραδιαζοντας stock blues ριφακια και bends δεξια και αριστερα.Χρειαζονται τα παντα στις σωστες ποσοτητες και δοσολογια.

Βεβαια οι περισσοτεροι κιθαριστες δεν καθονται να μπουν σε τετοια διαδικασια....σου λεει...τι ακουω εδω....πολλες νοτες μαζεμενες και παιγμενες γρηγορα? α οκ shredding,τι βλεπω κανει διαφορες γκριματσες κυοφορουσας εγκυου οταν παιζει? ε τοτε το νιωθει το παλικαρι ;D,τι εχουμε εδω? εχει superstrat και θελει να παιξει blues? που πα ρε καραμητρο κτλ κτλ κτλ...η λιστα συνεχιζει αιωνια..

 
Από την πρώτη σελίδα του παρόντος thread είχα προβλέψει ότι είναι άσκοπο να δημιουργηθεί ένα debate τύπου shredders vs the rest of the world, γιατί, στην τελική, είναι θέμα επιλογών και προσωπικού γούστου. :-\

Δε θα είχε πιο πολύ ενδιαφέρον (λέω εγώ, τώρα  :P), αν η κάθε "πλευρα" (ή ο καθένας από εμάς, στην τελική  8) ) ανέλυε, πώς προσεγγίζει και περνάει στον ακροατή ένα "συναίσθημα" (χαρά, λύπη κτλ);

πχ ένας shredder, όταν παίζει σε ματζόρε κλίμακα και θέλει να δώσει ένα πιο μυστηριώδες/χαρούμενο feeling, τι κάνει;

Προσπαθεί να περάσει στο Λύδιο τρόπο;

Τονίζει κάποιες βαθμίδες της κλίμακας που, ήδη, κινείται;

Αντίστοιχα ένας πχ blues κιθαρίστας τί προτιμάει να κάνει, για να δώσει ένα λυπητερό τόνο;

Επικεντρώνεται στις blues notes της κλίμακάς του;

Προσπαθεί να αλλάξει το proggression (να κάνει μια ματζόρε συγχορδία μινόρε);

Επικεντρώνεται στα bends;

Με ποιο σκεπτικό γίνονται κάποιες, τέτοιου τύπου, κινήσεις;

Εγώ, προσωπικά, επειδή είμαι αρχάριος κιθαρίστας, όταν θέλω να αλλάξω ύφος στο παίξιμό μου, συνηθίζω πχ να παίζω μια 5η συγχορδία και να κινούμαι από ματζόρε (ή συγγενικούς τρόπους) σε μινόρε (ή συγγενικά) πατήματα ή να παίζω μια dominant 7η, που μου επιτρέπει να κινούμαι, σε  κάποια σημεία, από τη μινόρε πεντατονική στο μιξολύδιο (της ίδιας νότας, βεβαίως).

Εσείς;

Τι "κόλπα" χρησιμοποιείτε;

 
Kαλώς σας βρήκα όλους.

Σε αυτό το πρώτο μου ποστ, θα πω την άποψή μου ως φαν του είδους metal/shreding.

Το πρόβλημα για εμένα εντοπίζεται στην οπτική γωνία που έχουν οι κιθαρίστες του είδους. Χωρίς να έχω αυτό το επίπεδο, καταλαβαίνω το εξής.

Σκοπός τους είναι να φτάσουν ή να ξεπεράσουν σε ταχύτητα και τεχνική τον Petrucci, Gus G., Satriani, Malmsteen Κοκ. Παραβλέπουν δύο σημαντικά πράγματα για εμένα.

1) Δεν μπορεί να γίνουμε όλοι μας Petrucci ή Satriani. Δεν γίνεται, πολύ απλά. Για αυτό είναι και τόσο σπουδαίοι κιθαρίστες οι συγκεκριμένοι που ανέφερα.

2) Ότι και οι συγκεκριμένοι καταξιωμένοι κιθαρίστες τοποθετούν τα σόλα τους στο πλαίσιο ένος κομματιού. Τα σόλα τους εξυπηρετούν το τραγούδι και όχι το αντίθετο. Έχω δει πολλά βίντεο κλιπ νέων παιδιών που έχουν ξοδέψει ώρες στην μελέτη τους και τα οποία δεν έχουν  συνειδητοποίησει αυτό το απλό πράγμα. Γράφουν ένα κομμάτι για να υπηρετήσει το σόλο και όχι το αντίθετο. Με πολύ απλά λόγια αυτό που θέλω να πω φαίνεται καθαρά σε αυτό :


 
h ki8ara gia mena eine mono psixi..dld pezeis afto pou nio8eis..

kalos ki8aristas gia mena den eine aftos pou pezei grigora me kali texniki dld pezei ta so8ika tou alla aftos pou pezei me pa8os kai nio8ei tin ka8e nota pou pezei...yparxoun vevea kai polli ki8aristes oi opioi exoun apistefth texniki tin opoia omos tin xrisimopioun polli epilektikta sta komatia tous

 
ΉΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ , ημίθεος ο Τσακ Μπέρι που έμαθε 5 βασικά στο ΚΙΘ και θεότης ο ΚΙΘ ,τέλος ,όλα τα άλλα είναι άχρηστα ,άντε συγχωρώ και κανά εξαπτέρυγο του στυλ Μπάιαν ,Μικ Τέιλορ, Ρον Γουντ ,όλα τα άλλα ,είναι απλά οδοντόκρεμες για άπιστους σατανιστές . ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ 666 σρέντινγκ ,τι είμαστε νιγηριανοί βιοπαλαιστές ? Λίγα και καλά  ;D ;D ;D

 
samy paraga είπε:
ΉΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ , ημίθεος ο Τσακ Μπέρι που έμαθε 5 βασικά στο ΚΙΘ και θεότης ο ΚΙΘ ,τέλος ,όλα τα άλλα είναι άχρηστα ,άντε συγχωρώ και κανά εξαπτέρυγο του στυλ Μπάιαν ,Μικ Τέιλορ, Ρον Γουντ ,όλα τα άλλα ,είναι απλά οδοντόκρεμες για άπιστους σατανιστές . ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ 666 σρέντινγκ ,τι είμαστε νιγηριανοί βιοπαλαιστές ? Λίγα και καλά  ;D ;D ;D
Πεστα samy γιατι τα λέω και δεν με ακούνε.Εγω με το που ακούω καποιον να χρησιμοποιεί ορολογίες τύπου "παιζει με ψυχή/δεν εχει ψυχή,ο τονος είναι στα δαχτυλα δεν εχει σημασια το gear,οι σημερινοί κιθαριστες είναι ολοι γτπ/αταλαντοι οι παλιοι ηταν θεοι κτλ.".Αυτομάτως κόβω πέρα,οχι οτι απαραίτητα δεν ισχύουν καθόλου αλλα γιατι οι ανθρωποι που χρησιμοποιούν αυτές τις φράσεις ξέρω ήδη σε ποιά μεριά είναι και τι θα γίνει αμα αρχίσουμε την συζήτηση... ;D

 
Green St είπε:
Τα σόλα τους εξυπηρετούν το τραγούδι και όχι το αντίθετο. Έχω δει πολλά βίντεο κλιπ νέων παιδιών που έχουν ξοδέψει ώρες στην μελέτη τους και τα οποία δεν έχουν  συνειδητοποίησει αυτό το απλό πράγμα. Γράφουν ένα κομμάτι για να υπηρετήσει το σόλο και όχι το αντίθετο.
Βλ. Herman Li ;D ;D ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top