Sound Convertor απο Triton pcg σε m3!!!

DenesidisPaulos

Νέο μέλος
Μηνύματα
2
Πόντοι
1
Έχω καποια ηχάκια .pcg απο triton και αναρωτιόμουν άν υπήρχε κάποιος τρόπος να τα μετατρέψω ή έστω να αντιγράψω κάποιες παραμέτρους στο m3 για να τα επεξεργαστώ μετά.Έχετε ακούσει τίποτα σχετικά με κανέναν converter?

Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!

Δενεσίδης Παύλος

 
Απ' όσο ξέρω, δεν υπάρχει τέτοιος converter φίλε Παύλο. Το κύριο πρόβλημα είναι ότι το Triton και το M3 έχουν διαφορετικές μηχανές σύνθεσης και διαφορετικά multisamples. Οπότε το πιθανότερο είναι ότι σχεδόν τίποτα από τις παραμέτρους του Triton δεν θα αναγνωρίζεται στο M3.

Όπως το βλέπω, μάλλον θα πρέπει να κάνεις τη διαδικασία the old-fashioned way. ;)

 
Εγώ πάλι με τη σειρά μου θα πω πως κανείς δεν ασχολήθηκε σοβαρά και εις βάθος μ'αυτό το θέμα και εννοώ τα ".pcg" αρχεία της Korg.

Αυτό που έχω διαπιστώσει μέχρι σήμερα, είναι ότι έγινε μεγάλος "ντόρος" για το συγκεκριμένο θέμα και τελικά οι περισσότεροι χρήστες έχουν επαναπαυθεί στους "ετοιματζίδικους" ήχους που βρίσκουν δεξιά κι αριστερά μέσω internet, γνωστών και φίλων.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το M3 να μην αρέσει τόσο όσο τα προηγούμενα μοντέλα (π.χ. Extreme κλπ) λόγω αδυναμίας φορτώματος - μεταφοράς κυρίως των λαϊκών ήχων από τα προηγούμενα μοντέλα προς το M3. Κοινώς ασυμβατότητα.

Υπ'όψι ότι τα αρχεία ".pcg" είναι κοινά στα περισσότερα μηχανήματα της Korg, τουλάχιστον ως προς το extension ".pcg" και όχι ως προς την δομή ή το περιεχόμενό τους.

Δεν είμαι ειδικός στα Korg αλλά αυτό τουλάχιστον έχω δει μέχρι σήμερα.

Επίσης δεν γνωρίζω εάν κάποιος, κάπου, έχει κατασκευάσει κάποιο πρόγραμμα π.χ. για Η/Υ που να κάνει αυτού του είδους την μετατροπή. Ίσως το ίδιο το εργοστάσιο μέσω κάποιου update.

Εάν σε δύο μηχανήματα της ίδιας εταιρίας όπου "φοράνε" ίδια μηχανή ήχου και ένα μηχάνημα [Β] συμπεριλαμβάνει μεγάλο ποσοστό δειγμάτων από το μηχάνημα [Α], τότε υπάρχει πιθανότητα τα αρχεία του [Α] να φορτωθούν στο [Β] κατόπιν ανάλογης επεξεργασίας (μετατροπής).

Το λέω αυτό, διότι παρόμοιο πρόβλημα παρουσιάστηκε και σε άλλα μηχανήματα που παρ'ότι επίσημα δεν υπήρχε λύση, τελικά βρέθηκε.

 
Κάπου στη California την έχουν κάνει τη μαγκιά με pcg convertors.

Αν έχει κανένας γνωστούς στο Orange County θα μας βοηθούσε ιδιαιτέρως!....

Πάντως για την ώρα υπάρχει αυτό:http://www.korgforums.com/?show=1

εγώ έχω φορτώσει σε m50 και είναι οκ

Κατα τ'άλλα είναι φανερό ότι η μη συμβατότητα ήχων γίνεται καθαρά για εμπορικούς λόγους και σκοπούς από την εταιρία.

Απ 'την άλλη υπάρχει και η γνωστή άποψη "φίλος, αν θες ήχους από Triton, πήγαινε πάρε το μεταχειρισμένο..."

Προσεχώς πάντως (σε 5-6 χρόνια) πιστεύω ότι θα κυκλοφορήσει έκδοση Triton Vsti, όπως έγινα με τα Legacy I & II (Μ1&Wavestation).

Το ίδιο πιστεύω και για Trinity,01W,Τ,M series κτλ κτλ

 
Το θέμα είναι ότι αρκετοί είναι αυτοί που πουλάνε καινούργια Μ3 και ψάχνουν Extreme κλπ λόγω αυτού του "προβλήματος". Όπου κατά βάθος, το "πρόβλημα" δεν είναι το οποιοδήποτε Μ3 αλλά ο όγκος των "ετοιματζίδικων" λαϊκών ήχων του παρελθόντος που υπάρχουν για τα παλιά μηχανήματα και που δεν μπορούν να φορτωθούν στο οποιοδήποτε Μ3. Τουλάχιστον απ'αυτά που ακούω και κατα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό αφορά μουσικούς / πληκτράδες που δεν ξέρουν, δεν μπορούν ή δεν θέλουν να ασχοληθούν με την κατασκευή ήχων και θέλουν ντε και καλά τα λεγόμενα "ετοιματζίδικα".

Όμως.

Μετά από επικοινωνία που είχα με την επίσημη αντιπροσωπεία, μου το ξεκαθάρισαν αφού είναι διαφορετική η νέα μηχανή σύνθεσης ήχου του Μ3. Δεν κρύβω ότι έτσι λύθηκε και το δικό μου ερώτημα.

Παράλληλα υπάρχουν για το Μ3 εκ νέου λαϊκοί ήχοι. Οπότε, θα πρέπει να υπάρχει αποδοχή της νέας τάξης πραγμάτων (new sound engine) και με νέα δεδομένα (νέοι λαϊκοί ήχοι).

 
offtopic mode = on


Πάντως στα Roland τα έχουμε λύσει αυτά τα προβλήματα. Ουδεμία συμβατότητα με κανένα προηγούμενο synth της εταιρίας και ξεμπερδέψαμε. Ξέρεις από την αρχή τι σου γίνεται!...  ;D



offtopic mode = off

Πάντως, πέρα από την οποιαδήποτε πλάκα, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι με το που θα ασχοληθεί ένας και μόνο πληκτράς σοβαρά με το M3 και βγάλει πολλούς "ποιοτικούς λαϊκούς" ήχους σαν αυτούς που μπορεί να βρει κάποιος για τη σειρά Triton, το θέμα θα λήξει μονομιάς. Έτσι τουλάχιστον θέλω να πιστεύω.

 
cyclops είπε:
offtopic mode = on


Πάντως στα Roland τα έχουμε λύσει αυτά τα προβλήματα. Ουδεμία συμβατότητα με κανένα προηγούμενο synth της εταιρίας και ξεμπερδέψαμε. Ξέρεις από την αρχή τι σου γίνεται!...  ;D



offtopic mode = off

Πάντως, πέρα από την οποιαδήποτε πλάκα, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι με το που θα ασχοληθεί ένας και μόνο πληκτράς σοβαρά με το M3 και βγάλει πολλούς "ποιοτικούς λαϊκούς" ήχους σαν αυτούς που μπορεί να βρει κάποιος για τη σειρά Triton, το θέμα θα λήξει μονομιάς. Έτσι τουλάχιστον θέλω να πιστεύω.
Για το πρώτο καλώς - κακώς, όντως έτσι είναι αν και υπάρχει λύση.

Για το δεύτερο πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου.

 
Σαφώς γιατί για τα Roland οι τελευταίοι λαικοί ήχοι που βγήκαν (και οι πρώτοι) είναι από το 1988 για το D-50.

Χωρίς να θέλω να θίξω αυτήν τη top εταιρία στον χώρο των synth, ο ήχος των Roland είναι σαν τίποτε άλλο, αν δεν ήταν να ασχοληθώ με μπουζουκοκαταστάσεις δεν θα ήμουν τόσο φαν των Korg.

Roland δυστυχώς τα χρησιμοποιού(με)-ουν για τα υπέροχα πιάνα τους/πνευστά και για πρώτο κυρίως πρόγραμμα

Με τα Triton series εκεί που έχει κολλήσει η δουλειά είναι με τη Dsp-Moss.

Η περισσότερη δουλειά δηλ έχει γίνει με multisamples βασισμένα στη moss card, και επειδή το m3 δεν υποστηρίζει γι αυτό δεν υπάρχει και η ανάλογη ζήτηση.

Άλλωστε υπάρχουν και τα γνωστά classics Prophecy,ms-2000,Σ, και τα cz-101 για το ανάλογο γαύγισμα!!!

Πρόσφατα πήγα σε μια πίστα που παίζουν 2 πληκτράδες με 6 Korg ???

Επειδή το θέμα "λαικοί ήχοι korg" το χουμε κουράσει πολύ και λέμε τα ίδια και τα ίδια σταματώ εδώ.

 
stavros_d80 είπε:
Σαφώς γιατί για τα Roland οι τελευταίοι λαικοί ήχοι που βγήκαν (και οι πρώτοι) είναι από το 1988 για το D-50.
Επειδή όπως είπες είσαι φαν των Korg, και καλά κάνεις, έχεις μείνει πίσω.

Λαϊκοί ήχοι εκτός από το D-50 υπήρξαν και στα JV και στα XP και αργότερα στα Fantom-X & G. Δεν θα αναφερθώ στα oriental πλήκτρα/arrangers.

Ειδικά στο Χ όπου υπάρχουν εκτός από τους ήχους και έτοιμα templates διαμόρφωσης των εφφέ ανάλογα με τον χώρο παιξίματος σε μορφή RPS. Τέλος διαθέτουν και τις λεγόμενες Αραβικές κλίμακες on board μέσω των pads όπου δεν λείπουν φυσικά και από τα G.

Πρόσφατα πήγα σε μια πίστα που παίζουν 2 πληκτράδες με 6 Korg
Και εγώ θυμάμαι εποχή τριών πληκτράδων με 7 (επτά) πλήκτρα Roland συν racks.

Αρχές 2010 πήγα σε μαγαζί με τρεις πληκτράδες εκ των οποίων μόνο ένα Korg.

Αλλά αυτό δεν λέει απολύτως τίποτα.

Όλα είναι σχετικά. Εξαρτάται από το τι εννοεί ο καθένας "λαϊκό".

Όχι πως δεν βοηθάει ο ήχος και τα διάφορα τεχνολογικά μέσα έκφρασης, αλλά εάν έχεις λαϊκή φρασολογία στο παίξιμο, ο ήχος που θα επιλέξεις είναι ... μετά.

Οι κυματομορφές που χρησιμοποιούν κάποιοι "ειδικοί" υπάρχουν. Η μουσική, τα δάχτυλα και η φρασολογία κάνουν την διαφορά. Αυτό που λέμε...ψιχούλα ή αλλιώς αίσθημα στο παίξιμο.

Μεγάλη κουβέντα

♪♫♪

Υ.Γ.


Συγνώμη για το ύφος μου, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν είχα και ούτε έχω πρόθεση να σε προσβάλω.


 
Άσχετα με την άκρως υποκειμενική άποψη του καθένα μας,το m3 της korg είναι ένα όργανο που είναι μπροστά.Τώρα κατα την δική μου ταπεινή άποψη δέν του λείπει τίποτα απολύτως απο τα προηγούμενα μοντέλα.Και ποιός είπε ότι τα triton έχουν όλα αυτά που έχει το m3???Kαι μόνο εάν φανταστεί κανείς ότι το m3 έχει τόσο αποθηκευτικό χώρο που στην ουσία μπορείς να samplareis όλο το triton μέσα στην ram όλα τα λόγια περισσεύουν...Και όσον αναφορά την moss,ένα όργανο δέν είναι καλό και μόνο επειδή μπορείς να ταξιμάρεις σάν ένα κλαρίνο ή ένα βιολί.Μέν δέν είναι και κακό να υπάρχει αλλα το πλήκτρα είτε έτσι είτε αλλιώς είναι όργανο αρμονικό και άν το καλοσκεφτούμε ο ρόλος του δέν είναι και τόσο σολιστικός σε ένα νυχτερινό μαγαζί παράδειγμα...Σιγούρα δεν θα μου κακόπεφτε να είχε και την moss πάνω έτσι....?χεχε...

Πάντως άν ακούσει κανείς τίποτα σχετικά με convertor ας ρίξει ένα σινιάλο...

Με εκτίμηση

Δενεσίδης Παύλος

 
DenesidisPaulos είπε:
Άσχετα με την άκρως υποκειμενική άποψη του καθένα μας,το m3 της korg είναι ένα όργανο που είναι μπροστά.Τώρα κατα την δική μου ταπεινή άποψη δέν του λείπει τίποτα απολύτως απο τα προηγούμενα μοντέλα.Και ποιός είπε ότι τα triton έχουν όλα αυτά που έχει το m3???Kαι μόνο εάν φανταστεί κανείς ότι το m3 έχει τόσο αποθηκευτικό χώρο που στην ουσία μπορείς να samplareis όλο το triton μέσα στην ram όλα τα λόγια περισσεύουν...Και όσον αναφορά την moss,ένα όργανο δέν είναι καλό και μόνο επειδή μπορείς να ταξιμάρεις σάν ένα κλαρίνο ή ένα βιολί.Μέν δέν είναι και κακό να υπάρχει αλλα το πλήκτρα είτε έτσι είτε αλλιώς είναι όργανο αρμονικό και άν το καλοσκεφτούμε ο ρόλος του δέν είναι και τόσο σολιστικός σε ένα νυχτερινό μαγαζί παράδειγμα...Σιγούρα δεν θα μου κακόπεφτε να είχε και την moss πάνω έτσι....?χεχε...
Φίλε Παύλο, νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουμε πως το M3 είναι καλύτερο σχεδόν σε όλους τους τομείς συγκριτικά με το Triton. Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, μόλις κάποιος ασχοληθεί με το να φτιάξει ένα γερό σετ λαϊκών ήχων για το M3, το Triton θα πάψει να θεωρείται τόσο περιζήτητο.

Όσο για τη Moss, δεν χρησιμοποιείται μόνο για λαϊκούς ήχους κλάματος αλλά και για διάφορους άλλους φυσικούς ήχους (καθώς είναι κάρτα physical modelling). Αυτό είναι μια δεδομένη έλλειψη για το M3 αλλά και όλα τα σύγχρονα workstations μιας και κανένα δεν έχει μηχάνη για physical modelling.

Απλώς τα τελευταία όργανα έχουν πολύ ρεαλιστικά δείγματα και κάποιες εξελιγμένες λειτουργίες για performance και εν μέρει καλύπτεται η έλλειψη αυτή.

 
Alchemist είπε:
Αυτό είναι μια δεδομένη έλλειψη για το M3 αλλά και όλα τα σύγχρονα workstations μιας και κανένα δεν έχει μηχάνη για physical modelling.
...εκτός από το Korg OASYS, το οποίο, εκτός από την κλασσική sample playback μέθοδο παραγωγής ήχου, προσφέρει εναλλακτικές μορφές σύνθεσης μέσω DSP, όπως tonewheel modelling, analog modelling και physical modelling, αλλά βέβαια το μηχανάνημα είναι πλέον discontinued.

 
cyclops είπε:
...εκτός από το Korg OASYS, το οποίο, εκτός από την κλασσική sample playback μέθοδο παραγωγής ήχου, προσφέρει εναλλακτικές μορφές σύνθεσης μέσω DSP, όπως tonewheel modelling, analog modelling και physical modelling, αλλά βέβαια το μηχανάνημα είναι πλέον discontinued.
Η physical modeling στο OASYS είναι εντελώς περιορισμένη καθώς αναλώνεται μόνο στην STR-1 η οποία αφορά μόνο νυκτά έγχορδα.

Ξύλινα, Χάλκινα Πνευστά καθώς κι Έγχορδα με δοξάρι έχουν πάει περίπατο.

 
korg_nikos είπε:
Η physical modeling στο OASYS είναι εντελώς περιορισμένη καθώς αναλώνεται μόνο στην STR-1 η οποία αφορά μόνο νυκτά έγχορδα.

Ξύλινα, Χάλκινα Πνευστά καθώς κι Έγχορδα με δοξάρι έχουν πάει περίπατο.
Έχεις δίκιο, άλλωστε οι πιο πολλοί χρήστες του εν λόγω οργάνου διαμαρτύρονταν για την έλλειψη υποστήριξης. Η Korg είχε υποσχεθεί την προσθήκη αρκετών models, αλλά τελικά δεν το υποστήριξε όπως του άξιζε. Ίσως ήταν και η κρίση, ίσως ήταν οικονομικά ασύμφορο, ίσως ήταν άλλοι οι λόγοι, πάντως δεν αξιοποιήθηκε ποτέ στο έπακρο όλη η δυναμική του μηχανήματος αυτού.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top