makis-vst είπε:
γραφω ταυτοχρονα με τις ιδιες εντασεις ακριβως ειναι σχεδον ιδια... και παντα οταν λεω δεν βλεπω διαφορα δεν μιλαμε 100% τιποτα.. μιλαμε πχ ενα 3-4% που ειναι σχεδον τιποτα..
Παρόμοια συμπεράσματα βγήκαν και σε ένα πολύ ωραίο τεστ προενισχυτών που είχε γίνει από το sound on sound νομίζω. Από μια τιμή και πάνω οι διαφορές είναι αυτής της τάξης. Είχαν μάλιστα φοβερή μεθοδολογία, είχαν βασιστεί σε ακουστικό πιάνο που έπαιζε αυτόματα για να έχουν ακριβώς το ίδιο παίξιμο
Στην τελική τόσα ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΜΠΟΥΜ από άποψη παραγωγής έχουν βγει, τόσα ηχητικά ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΧΙΛΙΩΝ ΚΑΡΑΤΙΩΝ με μόνους διαθέσιμους τους προενισχυτές ΜΙΑΣ κονσόλας, όχι κάθε κανάλι και καημός και άλλη μάρκα προενισχυτή. ;D
Δε λέω, να ψάχνεσαι αν το θες, αλλά με τη σειρά. Δηλαδή μετά τα 25 μικρόφωνα, τα τέσσερα πιάνο και τα 7 σετ ντραμς θα ρίξεις και μια ματιά σε προενισχυτές ;D αλλά σιγά μην περιμένεις από εκεί να πάρεις τη βασική διαφορά στη χροιά σου. Συμπλήρωμα του συμπληρώματος είναι, άπαξ φυσικά και έχεις ήδη καλύψει των αριθμό καναλιών που θέλεις με ποιοτικές επιλογές, για έξτρα διπλά και τρίδιπλα κανάλια μιλάμε.
ΙΜΗΟ πάντα, αυτό το θέμα είναι πολύ μεγάλο και υπάρχουν και εντελώς διαφορετικές και τεκμηριωμένες απόψεις.
Υ.Γ. Προσπάθησε πάντως να τον πιέσεις τον UA, τσίτωσέ τον, βάλε και τον κομπρέσορα στο παιχνίδι, αν τον κρατάς με χαλινάρι και δουλεύει ρελαντί θα είναι σε φάση φλατ, και πόσο να διαφέρει το φλατ από ένα άλλο φλατ;