Παίρνεις τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη για vaio (παλιότερα υπήρχε μόνο μία κεντρική τέτοια υπηρεσία στο Βέλγιο, από πέρσυ έβαλαν και στην Ελλάδα) και τους λες το πρόβλημά σου. Κατά πάσα πιθανότητα θα μιλήσεις με έναν άσχετο υπεύθυνο (ούτε καν τεχνικό), που θα σου δώσει διάφορες άκυρες συμβουλές (ό,τι τους έχουν πει να λένε, βασικά), όπως... "αναβάθμιση του bios έκανες? κάνε και ξαναπάρε μας". Ε εσύ θα τους πεις ότι τα έκανες όλα αυτά για να μη χάνεις το χρόνο σου. Στην τελική, θα σου στείλουν courier (dhl αν θυμάμαι καλά) για να παραλάβει το λάπτοπ, να το στείλει Βέλγιο και μέσα σε 10 μέρες θα το έχεις πίσω με τον ίδιο τρόπο.