Συνθέτες-Στιχουργοί Millionaires

diSco

Νέο μέλος
Μηνύματα
117
Πόντοι
16
Μου κανει εντυπωσει που υπαρχουν συνθετες-στοιχουργοι οι οποιοι

εχουν λυσει το οικονομικο τους προβλημα δια βιου μην εχοντας πραγματικα δωσει κατι το αξιολογο στην μουσικη σκηνη αυτης της χωρας.

Βλεπε τον κατα τα αλλα συμπαθη Φοιβο ο οποιος εχει αναγαγει την σκυλουλε στοιχογραφια σε επιστημη και μεγα μπιζνες.

Μα θα μου πειτε μαγκια του, ναι αλλα υπαρχει ενα αλλα.

Τι καθεστε εσεις και σκοτωνεστε να παραγετε ποιοτικη μουσικη οταν με αυτην σπανια θα μπορεσετε να εξασφαλισετε τα προς το ζειν και το μονο που θα σας μεινει ειναι η ικανοποιηση της δημιουργιας?

Και τελικα αυτη ειναι η πορια του καθε μουσικου? Να καταληγει να παιζει ακορντα με την λες πολ του σε σκυλαδικο της εθνικης?

Εχω την εντυπωση οτι κατι πρεπει να γινει δεν ξερω βρεστε το πριν ειναι αργα γατι η ΝΕΟΣΚΥΛΟΠΟΠ μουσικη σκηνη μεγαλωνει ολο και περισσοτερο και τα πλοκαμια της θα μας πνιξουν.

Μεχρι τοτε θα τριζουν τα κοκκαλα του καθε μεγαλου στιχουργου-συνθετη που εγραψε με την πορεια του τις χρυσες σελιδες της ελληνικης δισκογραφιας Βαμβακαρης,Τσιτσανης,Παπαιωανου.. και πολλοι αλλοι.

Αυτους τους οποιους εγω χαρακτιριζω οι "ροκαδες" της εποχη τους.

 
Και τελικα αυτη ειναι η πορια του καθε μουσικου? Να καταληγει να παιζει ακορντα με την λες πολ του σε σκυλαδικο της εθνικης?
Όχι βέβαια! Δεν έχουν όλοι les paul........ :lol:

Εμένα πάντως η γνώμη μου είναι ότι ο Φοίβος είναι πολύ ταλαντούχος σε αυτό που κάνει, το οποίο ασχέτως με το τι λένε πολλοί δεν είναι κάτι εύκολο. Δεν ακούω γενικώς αυτή τη μουσική, αλλά οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι έχει μεγάλο ταλέντο στο να γράφει catchy κομάτια, το οποίο ΔΕΝ είναι κάτι εύκολο. Για εμένα τουλάχιστον. Προσωπικά μου φαίνεται πολύ πιο απλό να γράψω ένα πολύ περίπλοκο κομάτι (prog) παρά αυτό. Αυτό που όντως είναι πιο δύσκολο, και θέλει τεράστιο ταλέντο για να το κάνεις είναι το να γράφεις περίπλοκα κομάτια, με αλλαγές, μετατροπίες κλπ κλπ κλπ τα οποία να ακούγονται λογικά και "εύκολα". Το group που εγώ ξέρω να το έκανε αυτό με καταπληκτική ακρίβεια και ευκολία ήταν οι Queen.

Τέλος πάντων, πέραν όλων αυτών, κι εγώ θα ήθελα στην Ελλάδα να υπήρχε μια πραγματικά δυναμική rock (με τη γενικότερη έννοια, περικλείοντας και pop/rock και metal) σκηνή, αλλά αυτό έχει να κάνει με πολλά κατά τη γνώμη μου. Γιατί ποιο ήταν το τελευταίο πραγματικά μεγάλο συγκρότημα που βγήκε από την Ελλάδα; Φυσικά αυτά τα πράγματα είναι αλληλένδετα, απλά θέλω να πω ότι πιστεύω φταίει και το ότι δεν έχουμε world class acts που θα τράβαγαν τον κόσμο στη σκηνή αυτή. Είναι απίστευτο ότι ποτέ δε βγήκε ένα πραγματικά μεγάλο (εμπορικά) group από την Ελλάδα. Φταίει και το ότι οι δισκογραφικές δεν ασχολούνται με το να προωθήσουν κάποιον για πραγματική διεθνή καριέρα, καθ'ότι διεθνής καριέρα εδώ σημαίνει "παίζω στους έλληνες στην αμερική, μπράααααααβο μου". Και φυσικά είναι και το ότι ο κόσμος μεγαλώνει με αυτά τα ακούσματα. Προσωπικά ας πούμε λατρεύω το Χατζιδάκη, αλλά είναι προφανές ότι όταν βγαίνει να διασκεδάσει κάποιος θέλει να ακούσει καινούρια γενικώς πράγματα, ή/και πράγματα χαρούμενα και όχι και πολύ περίπλοκα. Ε, με δυο λόγια pop. Τώρα το αν η pop αυτή (ΜΕ ΤΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΟΡΟΥ) θα είναι Βανδή, Κοκκίνου, Τσαλίκης ή Madonna, Queen, U2 είναι άλλο θέμα, ή μάλλον είναι ΤΟ θέμα. Και εδώ έρχονται τα γνώριμα ακούσματα, το τι προσφορά υπάρχει, το τι μαγαζιά παίζουν γενικώς, το θεωρείται κυριλέ, το πού πάνε οι γκόμενες/γκόμενοι κλπ. Και προφανέστατα το τι σπρώχνεται από τις διάφορες εταιρίες.

Πάντως εγώ πιστεύω ότι η μόνη πιθανότητα να αλλάξει η όλη κατάσταση θα έίναι αν εμφανιστεί ένα πραγματικά ΜΕΓΑΛΟ group από την Ελλάδα, με προοπτικές παγκόσμιας καταξίωσης. Αυτά για το rock. Για πιο "ποιοτική" Ελληνική μουσική τώρα, δεν έχω σκεφτεί το θέμα τόσο ώστε να δικαιούμαι να πάρω αυστηρή θέση. :)

 
Κοιτα, η νέα ελληνική σκυλοπόπ, τουλάχιστον στο είδος της βελτιώνεται. Καμμία σχέση με αρχες 90ς πχ

Απο κει και πέρα, πιστεύω οτι γενικά δεν είναι ισσοροπημένα τα πράγματα στον καλλιτεχνικό κόσμο, καθως τα λεφτά που παίρνουν πολλοί εγχώριοι και εισαγώμενοι καλλιτέχνες, συνθέτες, στιχουργοί, απλώς δεν αντιπροσωπεύουν το έργο που παράγουν αλλά ούτε και την πραγματική ζήτηση που θα υπήρχε χωρίς το μαρκετινγκ και την προώθηση, όποιοι και αν είναι αυτοί. Αντί να έχω ενα μεγασταρ, όσο καλός και ταλαντούχος και να είναι (δεν πιστεύω άλλωστε οτι οι διαφορές των ανθρώπων στο μυαλό και την έμπνευση είναι τόσο μεγάλες, γενικότερα), θα προτιμούσα 3.000 μισθωτούς μουσικούς, που θα δούλευαν και θα δημιουργούσαν τοπικά. Όπως πας στον ηλεκτρολόγο που είναι κοντά σου ένα πράγμα. Πιστεύω θα βγαίναν πολύ περισσότερα πράγματα έτσι, την μηχανική και την επιστήμη την βοηθάει η επικοινωνία, δεν βοηθάει όμως το μουσικό diversity.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εχω την εντυπωση οτι κατι πρεπει να γινει δεν ξερω βρεστε το πριν ειναι αργα γατι η ΝΕΟΣΚΥΛΟΠΟΠ μουσικη σκηνη μεγαλωνει ολο και περισσοτερο και τα πλοκαμια της θα μας πνιξουν.
Μεχρι τοτε θα τριζουν τα κοκκαλα του καθε μεγαλου στιχουργου-συνθετη που εγραψε με την πορεια του τις χρυσες σελιδες της ελληνικης δισκογραφιας Βαμβακαρης' date='Τσιτσανης,Παπαιωανου..[/i'] και πολλοι αλλοι.
 

disco αν και γενικα ειμαι αισιοδοξος,οτι και να γινει δεν προκειται να αλλαξει ΤΙΠΟΤΑ!και τα κοκκαλα ολων αυτων που ειπες θα τριζουν για παντα!τουλαχιστον γιαυτον τον αιωνα :wink:

 
Εχω την εντυπωση οτι κατι πρεπει να γινει δεν ξερω βρεστε το πριν ειναι αργα γατι η ΝΕΟΣΚΥΛΟΠΟΠ μουσικη σκηνη μεγαλωνει ολο και περισσοτερο και τα πλοκαμια της θα μας πνιξουν.
Μεχρι τοτε θα τριζουν τα κοκκαλα του καθε μεγαλου στιχουργου-συνθετη που εγραψε με την πορεια του τις χρυσες σελιδες της ελληνικης δισκογραφιας Βαμβακαρης' date='Τσιτσανης,Παπαιωανου..[/i'] και πολλοι αλλοι.
 

disco αν και γενικα ειμαι αισιοδοξος,οτι και να γινει δεν προκειται να αλλαξει ΤΙΠΟΤΑ!και τα κοκκαλα ολων αυτων που ειπες θα τριζουν για παντα!τουλαχιστον γιαυτον τον αιωνα :wink:
 

 

Δυστηχως το εχω καταλαβει και αυτο βεβαια ειναι που με θλιβει.

 

Ομως, οπως λεει και το ριτο ο μη αναμαρτητος πρωτος το λιθο βαλετο

ολοι μας μηδενος εξερουμενου εχουμε σηκωσει τα χερακια μας να βαρεσουμε παλαμακια στο μωρο που χορευει το τελευταιο της Βανδη.

 

Τελικα ρε συς μηπως η παρακμη ξεκιναει απο το φουστανι?

 

Ε ρε θα μας καταστρεψουνε αυτες οι γκομενες....

 
Ε ρε θα μας καταστρεψουνε αυτες οι γκομενες....
ακριβως!γιαυτο εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις ολοι λεμε οτι ολες οι γκομενες ειναι για τον..&ουτσο...και μονο γιαυτον :)

αν διαβαζει καμια κοπελα πλακα κανω ε;η οποια κοπελα που το διαβαζει ειναι η εξαιρεση.. :oops:

 
Ψιλοδιαφωνω αν μου επιτρεπετε.... :roll:

Η παρακμη ξεκιναει απο ολους αυτους που το υποστηριζουν ολο αυτο.

Συμπεριλαμβανομενων και των κατοχων les paul, που τα κακομοιρα τα παιδια αναγκαζονται να παιζουν στα "σκυλαδικα".

Εβαλα φιτιλια?..... 8)

 
Ψιλοδιαφωνω αν μου επιτρεπετε.... :roll:
Η παρακμη ξεκιναει απο ολους αυτους που το υποστηριζουν ολο αυτο.

Συμπεριλαμβανομενων και των κατοχων les paul' date=' που τα κακομοιρα τα παιδια αναγκαζονται να παιζουν στα "σκυλαδικα".

Εβαλα φιτιλια?..... 8)[/quote']

ισα ισα πολυ σωστη η αποψη σου!ξερεις ποσες ακομα μπορω να σου που εγω σωστες;ουυυυυ..ειναι απο τα κλασσικα θεματα που δεν βγαινει ακρη αλλα οκ εγω για κανα πλακωμο μεσα ειμαι..πολυ χαρουμενο το βλεπω το κλιμα τις τελευταιες μερες και ξενερωσα... :)
 
ποια παρακμή ρε παιδιά?? Παρακμή είναι η προώθηση και τα λεφτά που παίρνουνε! Δεν είναι η μουσική η παρακμή, αυτή ας υπάρχει!

Η μουσική οποιουδήποτε είδους είναι απο μόνη της ωραία άλλωστε, απλώς είναι πολύ πιθανό να την τρώνε, όπως παρουσιάζεται, άλλες μουσικές σε ομορφιά...

Να το πω κι αλλιώς, ο τυπάς με τη les paul σε ότι αφορά το δικό του κομμάτι, παίζει ένα τάδε ρυθμικό προγκρέσσιον, και μπορεί να το κάνει και ωραία και καλά... άλλο αυτό, και άλλο το οτι η βιομηχανία φτιάχνει πυραμίδες, και δεν αφήνει τη δημιουργικότητα να αναπνέυσει, και επιβάλει ότι γουστάρει καθε φορά, μικρή ποικιλία, μετριότητες, και άμα κάτσει κάτι καλό.... σε αυτό φταίει το οικονομικό μοντέλο όχι οι μουσικοί. ¶μα γινόταν μια διαφορετική ρύθμιση, θα σου λεγα εγώ πως θα αλλάζαν τα πράγματα....

 
ειναι απο τα κλασσικα θεματα που δεν βγαινει ακρη αλλα οκ εγω για κανα πλακωμο μεσα ειμαι..πολυ χαρουμενο το βλεπω το κλιμα τις τελευταιες μερες και ξενερωσα... :)
Χαχαχαχαχαχα. Αντε ρε..... Gotta get some action!!!!

 
Βλεπε τον κατα τα αλλα συμπαθη Φοιβο ο οποιος εχει αναγαγει την σκυλουλε στοιχογραφια σε επιστημη και μεγα μπιζνες.
Για να ειμαι και λιγο ο δικηγορος του διαβολου..Για ενα διαστημα ετοιμαζα καποιες δουλειες για ενα studio, οπου καποιοι "καμμενοι" ερχονταν και ζητουσαν κομματια γνωστα, αλλα χωρις φωνη, στα οποια θα τραγουδουσαν και θα το εστελναν ως demo σε καποιες εταιριες.. Οσες παραγωγες ειχαν σχεση με Φοιβο, "εφευγαν" αμεσως..Η ενορχηστρωση ηταν λογικη, σωστη και παν'απ'ολα ταιριαζε! Δεν ξερω τι κομματια βγαζει ( και προσωπικα δεν τα πολυπηγαινω, αλλα το εκανα για τα χρηματα ), αλλα σαν μουσικος αξιζει παρα πολλα! Αν καποιος ακουσει προσεκτικα παραγωγες απο αλλους "συνθετες" του ειδους, θα διακρινει μεγαλες διαφορες στον ηχο, στην παραγωγη , ακομα και στη συνθεση!

 
Βασικα εγω εχω προσωπικη εμπειρια απο εναν φιλο μου κολλητο ο οποιος μολις τελειωσε με την ηχογραφιση ενος cd. Δουλεια που εγω ξερω με ποσο υδρωτα και κοπο για να φερει σε περας. Ολοι το ξερετε αλλωστε.

Τι κιαν χτυπαει τις πορτες στις δισκογραφικες, κανεις δεν ακουει ολοι κουφοι ειναι.

Αλλα τι να κανουμε το ροκ δυστηχως δεν ειναι εμπορικο (για τους λογους που προαναφερθηκαμε πριν....)

Δεν μπορω να τον κατηγορισω ομως οταν αναγκαστηκε να κανει το μπασιστα σε ακανανομαστο σκυλε μαγαζι, θα ηταν αμαρτια.

Οι μονοι που δεν φταινε ειναι οι μουσικοι

Αλλου βρωμαει το ψαρι. Απο το κεφαλι...βλεπε δισκογραφικες. Η μουσικοι βιομηχανια ειναι αυτη κου κιναει τα νηματα...

Και οπως ειπε ο φιλος Τακης .....για τον υπολοιπο αιωνα

 
Τι λεμε ρε παιδια????

Δε φταιει ο ιδιος ο μουσικος που παιζει στο σκυλαδικο, γιατι και καλα "το ροκ δεν ειναι εμπορικο" και φταιει η δισκογραφικη?

Φταιει για πολλα η δισκογραφικη αλλα, συγγνωμη, δε νομιζω πως φταει γι αυτο.....

:roll:

Αλλου βρωμαει το ψαρι. Απο το κεφαλι...βλεπε δισκογραφικες. Η μουσικοι βιομηχανια ειναι αυτη κου κιναει τα νηματα...
Μου λες τωρα δηλαδη οτι ο μπασιστας στο τελευταιο σκυλαδικο ειναι μαριονετα της πολυεθνικης? Ο φιλος σου στη προκειμενη περιπτωση "προδωσε το ροκ του" επειδη σκοτεινες δυναμεις τον ωθουσαν στη...ρουμπα?

 
Τι λεμε ρε παιδια????
Δε φταιει ο ιδιος ο μουσικος που παιζει στο σκυλαδικο' date=' γιατι και καλα "το ροκ δεν ειναι εμπορικο" και φταιει η δισκογραφικη?

Φταιει για πολλα η δισκογραφικη αλλα, συγγνωμη, δε νομιζω πως φταει γι αυτο.....

:roll:

Αλλου βρωμαει το ψαρι. Απο το κεφαλι...βλεπε δισκογραφικες. Η μουσικοι βιομηχανια ειναι αυτη κου κιναει τα νηματα...
Μου λες τωρα δηλαδη οτι ο μπασιστας στο τελευταιο σκυλαδικο ειναι μαριονετα της πολυεθνικης? Ο φιλος σου στη προκειμενη περιπτωση "προδωσε το ροκ του" επειδη σκοτεινες δυναμεις τον ωθουσαν στη...ρουμπα?
οχι, επειδη τον ειχε κοψει η λορδα. You know λορδα????

 
Φταιει για πολλα η δισκογραφικη αλλα, συγγνωμη, δε νομιζω πως φταει γι αυτο.....
Όχι κάποια συγκεκριμένη δισκογραφικη, το μοντέλο. Το μοντέλο που λέει έχω 10 καλλιτέχνες προιόντα, κάνω μια πρι-σειλς ανάλυση, και καθορίζω το ιματζ και τι θα βγάλω, προωθώ, αλλά εκμεταλεύομαι και την προώθηση των ανταγωνιστών, (οπότε με συμφέρει να βγάλω ομοειδή με του ανταγωνιστή προιόντα απο κάθε άποψη, όπως η μόδα πχ) όσο περισσότερο γίνεται για αυτά τα προιόντα, σε απίστευτα μεγάλες κλίμακες με τις δυνατότητες που μου δίνουν κυρίως τα περιορισμένα τον αριθμό κανάλια της τηλεόρασης. Έτσι φτιάχνω ένα τεράστιο κοινό για πολύ λίγους καλλιτέχνες, και μάλιστα τους πληρώνω με ποσοστά επι των πωλήσεων, και γενικά όλα δουλευουν με ποσοστά. Μετά καθορίζεται το τι είναι εμπορικό, και κατευθύνεται έτσι η δημιουργεία.

Δεν είναι το θέμα αν είναι ροκ ή σκυλάδικο ή το καινούριο είδος που τώρα θα το πούμε μήτσος πχ. Είναι οτι υπάρχει πυραμίδα με πολύ λίγους στην κορυφή, ΤΕΡΑΣΤΙΑ βάση, καμμία ρύθμιση, και μονοπώλιο. ¶μα δεν αλλάξει αυτό, όποιος θέλει να δουλέψει, σε αυτήν την πυραμίδα θα πάει να δουλέψει, του ροκ, του σκυλάδικου, ότι έχει κάτσει ανα εποχή και τόπο. Που αλλού να πάει δηλαδή?? Και τα δίκτυα αν δεν τα ρυθμίζαμε, ακόμα θα είχαμε μόνο τον ΟΤΕ να μας πουλάει ISDN.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Υπάρχει και μία άλλη περίπτωση : να μην φταίει κανείς σε τίποτε, διότι δεν υπάρχει τίποτε αξιόμεμπτο. Επειδή εμάς μας τη σβούριξε ότι πρέπει στην Ελλάδα να ακούνε ροκ, σημαίνει ότι έχουμε δίκιο και ότι οι άλλοι είναι κόπανοι;

 
Όχι κάποια συγκεκριμένη δισκογραφικη' date=' το μοντέλο. Το μοντέλο που λέει έχω 10 καλλιτέχνες προιόντα, κάνω μια πρι-σειλς ανάλυση, και καθορίζω το ιματζ και τι θα βγάλω, προωθώ, αλλά εκμεταλεύομαι και την προώθηση των ανταγωνιστών, (οπότε με συμφέρει να βγάλω ομοειδή με του ανταγωνιστή προιόντα απο κάθε άποψη, όπως η μόδα πχ) όσο περισσότερο γίνεται για αυτά τα προιόντα, σε απίστευτα μεγάλες κλίμακες με τις δυνατότητες που μου δίνουν κυρίως τα περιορισμένα τον αριθμό κανάλια της τηλεόρασης. Έτσι φτιάχνω ένα τεράστιο κοινό για πολύ λίγους καλλιτέχνες, και μάλιστα τους πληρώνω με ποσοστά επι των πωλήσεων, και γενικά όλα δουλευουν με ποσοστά. Μετά καθορίζεται το τι είναι εμπορικό, και κατευθύνεται έτσι η δημιουργεία.[/quote']

Life's SHIT, δηλαδη....

Και τι θελει τοτε μεσα σε τετοιο σκατοκοσμο ο κακομοιρος μπασιστας? Οχι ο φιλος του disco, δεν ειναι προσωπικο, ο καθενας.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top