• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

RPG Diffuser "Skyline"

Επειδή έχω αφήσει την φωτογραφική μου μηχανή στην επαρχία το Σαββατοκύριακο,

δεν έβγαλα φωτογραφίες αλλά έκανα ένα πρόχειρο σχέδιο.

Κοίταξέ το και αν θέλεις κάποια διευκρίνιση πές μου.

rmvx3.jpg


Επίσης κάπου είχα σηκώσει εδώ φωτογραφίες από το στουντιάκι μου.

Μόλις τις βρώ θα τις σηκώσω και εδώ.

 
Μέχρι να ανεβάσεις και άλλες φωτό και να γράψεις και τις διαστάσεις του δωματίου εξήγησέ μου τι είναι αυτά τα bass traps και το silent pc box.

Πήρε το μάτι μου τους διαχυτές .... dow-fussor? Α, και τα panel σε ένα μικρό χώρο λίγο pain in the ass δεν είναι;

 
rmvx3.jpg


Bass Traps λέω τους διαφραγματικούς απορροφητές

όπως τους περιέγραψες στα άρθρα σου στο SoundMaker,

με την διαφορά πως τις έχω κάνει "κλειστές" κατασκευές,

με κοντραπλακέ και από την πίσω πλευρά.

Την μια κατασκευή την έχω στην γωνία δεξιά μου,

και την άλλη στην γωνία πίσω αριστερά μου,

γιατί εκεί πίσω άκουγα "βαβούρα".

Τον χώρο ηχογράφησης τον έκλεινα και με τα φορητά πάνελς

για να μην ηχογραφώ καμία απολύτως αντήχηση,

και έτσι να μπορώ να χρησιμοποιώ omni μικρόφωνο

που πιστεύω πως έχει καλύτερη ανάλυση. :?:

Το Silent Box είναι μια κατασκευή μεγάλη σαν τραπέζι,

όπου έχω μέσα το PC για να μην κάνει θόρυβο.

Είναι αρκετά μεγάλη για να χωρέσει 4 PC …

Από πάνω της έχω μια μικρή ρακιέρα με διάφορα.

Οι Διαχυτές δεν είναι από Dow αλλά από σκληρό φελιζόλ.

Ο ένας, αυτός που βλέπεις στην φωτό επάνω,

είναι αυτός που περιέγραψες στα άρθρα σου στο SoundMaker.

Οι υπόλοιποι είναι αυτό που περιέγραψες ως "ότι κάτσει fusser" :lol:

 
Βρήκα άλλες δύο.

okf1zf3.jpg


stf2er5.jpg


Τα κενά που φαίνονται στα επάνω μέρος των τοίχων

θα βάλω ότικάτσειfussors

με κλήση ώστε να μην δημιουργείται γωνία.

 
Για πες μου αν σου δουλεψαν οι μπασοπαγίδες.

Για το isolation box είχα κάνει ένα post παλίοτερα.

Μπορείς να φτιάξεις κάτι σαν ανοιγόμενα ντουλάπια τα οποία όταν θα είναι κλειστά θα δείχνουν την ανακλαστική πλευρά τους και όταν ανοίγουν θα αποκαλύπτουν την απορροφητική ή το αντίστροφο. Αυτός είναι ένας διαδεδομένος τρόπος να έχεις μεταβλητό rev time (RT60). Αν δεν κατάλαβες σε τι αναφέρομαι μπορώ να σου δείξω. Αυτά θα τα τοποθετήσεις στο χώρο εγγραφής. Έπειτα μπορείς με μερικούς καθρέπτες να τοποθετήσεις σε στρατηγικά σημεία ανακλαστικές επιφάνειες που έτσι ώστε το distant mic να "βλέπει" το όργανο που ηχογραφείς.

Mε το omni σίγουρα δεν θα έχεις proximity τα άλλα είναι θέμα γούστου.

 
Για πες μου αν σου δουλεψαν οι μπασοπαγίδες.
Κοίτα δεν μπορώ να πώ με βεβαιότητα,

γιατί δεν ακούω ποτέ μουσική με μεγάλη ένταση.

Στην πίσω δεξιά γωνία που άκουγα βαβούρα, όταν έβαλα την μπασοπαγίδα,

η βαβούρα εξαφανίστηκε αλλά μπορεί και να οφείλεται στην ανάκλαση

από το κοντραπλακέ,

γιατί την έχω βάλει υπό γωνία.

Εξ άλλου, όπως βλέπεις, έχω ντύσει όλο το δωμάτιο με πετροβάμβακα

και έχω φροντίσει να απέχει κάποια εκατοστά από τον τοίχο

ώστε να απορροφά καλύτερα τα μπάσα. :wink:

Πάντως το δωμάτιο είναι πιά εντελώς στεγνό. :?

Όταν μπαίνω μέσα, τα πρώτα λεπτά με πιάνει μια περίεργη ζαλάδα.

Μετά συνηθίζω… :lol:

Μπορείς να φτιάξεις κάτι σαν ανοιγόμενα ντουλάπια τα οποία όταν θα είναι κλειστά θα δείχνουν την ανακλαστική πλευρά τους και όταν ανοίγουν θα αποκαλύπτουν την απορροφητική ή το αντίστροφο.
Τώρα είναι αρκετά δύσκολο να φτιάξω νέες κατασκευές.

Θέλω πρώτα να δώ αν μπορώ να κάνω την δουλειά μου με αυτές …

Αν όχι, θα φάνε πέταμα, και πάλι από την αρχή … :cry:

Όμως έχω σκεφθεί :idea:να βάζω (όταν χρειάζομαι) μπροστά από τους πετροβάμβακες

κάποιες επιφάνειες από κυματοειδές πλαστικό (όπως το ελενήτ)

Πιστεύω δηλαδή πως αυτές θα αντανακλούν τις υψηλές και υψηλομεσαίες (τον αέρα)

ενώ οι χαμηλές που ΔΕΝ θα συγκρατηθούν από το λεπτό πλαστικό,

θα φθάσουν στον πετροβάμβακα και θα μείνουν εκεί. :!: :idea: :!:

ΑΛΛΑ …

Υπάρχει και το ΑΛΛΑ … :lol: :lol: :lol:

Δεν σε ρώτησα, αξίζει τελικά να ηχογραφώ το ρεβέρμπ του δωματίου,

ή να συνεχίσω να ηχογραφώ τον ήχο ξερό,

και να του βάζω ρεβέρμπ τεχνητό;

Μήπως δηλαδή κάθομαι και σκάω για το τίποτα; 8O :?

Η ιδέα μου ήρθε όταν διάβασα το άρθρο ενός Αμερικανού ηχολήπτη

(δεν θυμάμαι ποιού και που)

που έλεγε το πώς να ηχογραφήσεις έναν ήχο

που να ακούγεται καλύτερος και μεγαλύτερος από ότι είναι στην πραγματικότητα.

Χρησιμοποιούσε μάλιστα την χαρακτηριστική φράση "better than Life".

Έπειτα μπορείς με μερικούς καθρέπτες να τοποθετήσεις σε στρατηγικά σημεία ανακλαστικές επιφάνειες που έτσι ώστε το distant mic να "βλέπει" το όργανο που ηχογραφείς.
Δεν σε κατάλαβα μάλλον. :roll: :oops:

Αν βρείς τον χρόνο και την όρεξη σχολίασε το λίγο.

Σε ευχαριστώ. :)

 
Δεν σε ρώτησα' date=' αξίζει τελικά να ηχογραφώ το ρεβέρμπ του δωματίου,

ή να συνεχίσω να ηχογραφώ τον ήχο ξερό,

και να του βάζω ρεβέρμπ τεχνητό; [/quote']

Σορυ που θα πεταχτώ σαν το μικρό το μόριο, αλλά να σου πω κι εγώ την άποψή μου;

Πριν κανά χρόνο το έψαχνα κι εγώ και διαβάζοντας και ακούγοντας τις γνώμες διαφόρων, ασφαλές συμπέρασμα δεν έβγαλα!

Πραγματικά η κατάσταση φαίνεται να είναι 50-50. Οι μισοί μου έλεγαν ότι το φυσικό ριβερμπ, ενός σωστά μελετημένου και δομημένου χώρου, δεν συγκρίνεται με κανένα μηχάνημα. Από την άλλη οι υπόλοιποι μου έλεγαν ότι σπανίως επιτυγχάνεται αυτό, ότι μπορεί να είναι τέλειο πχ για φωνές, αλλά να μην λέει μια για κιθάρες και έτσι προτιμούν την λύση της τελείως στεγνής ηχογράφησης και την μετέπειτα επεξεργασίας της, καθώς ότι "μπει" δεν αλλάζει....

¶ντε βγάλε ασφαλές συμπέρασμα τώρα :roll: :)
 
Οι μισοί μου έλεγαν ότι το φυσικό ριβερμπ' date=' ενός σωστά μελετημένου και δομημένου χώρου[/quote']
Μάλλον θα πρέπει να ανοίξουμε ένα νέο θέμα ...

«Περί σωστά Δομημένου χώρου»

:roll:
 
Λοιπόν που είχαμε μείνει;

Απαντάω πρώτα στην τελευταία σου ερώτηση. Όταν έχουμε διαλέξει omni mode τότε το μικρόφωνο συγκεντρώνει πληροφωρία από όλες τις καταυθήνσεις και κατά συνέπεια ακούγεται περισσότερο ο χώρος. ¶ρα αν θέλουμε να ακούγεται πιο στεγνό μπορούμε να βάλουμε κατασκευές του στυλ της φωτό.Επίσης δεν έχουμε proximity effect δηλαδή δεν μπασάρει το μικρόφωνο όσο πλησιάζουμε.

Είναι πολύ καλό να μας δίνεται η δυνατότητα να έχουμε ανακλάσεις στην εγγραφή και υπάρχουν πολλοί τρόποι να το πετύχουμε άρα δεν χρειάζεται να ξηλώσεις τίποτα μια και αυτά που έχεις φτιάξει είναι μια χαρά.

Ένας άλλος τρόπος να για να έχεις ανακλάσεις είναι τα panel σου να έχουν μια απορροφητική και μια ανακλαστική επιφάνεια (όπως laminated MDF).

Όλα τα άλλα που λες είναι πολύ σωστά.

Τώρα αν θέλεις όπως σου είπα μπορείς να τοποθετήσεις ανακλστικές επιφάνειες σε στρατηγικά σημεία.

Βάζεις αρχικά ένα μικρόφωνο στην θέση που θα βρίσκεται το όργανο όταν ηχογραφείς. Έπειτα πας στην θέση που θα βάλεις το distant mic. Κάποιος που σε βοηθάει μετακινεί ένα καθρευτάκι στους πλαινούς τοίχους και γενικά όπου θα μπορούσες να κρεμάσεις καδράκια από ξύλο. Θα πρέπει να μπορείς να δεις από την θέση που βρίσκεσαι το μικρόφωνο που είναι στην θέση του οργάνου. Έπειτα κρεμάς όσα καδράκια μπορείς για να πετύχεις τον ήχο που θες. Τον ίδιο ρόλο μπορούν να παίξουν και τα removable panels με την ανακλαστική τους επιφάνεια αν σημειώσεις στο πάτωμα τις θέσεις τους. Γ ια να δεις και να ακούσεις τη δύναμη αυτού του εφφέ πάρε ένα πέριοδικό και καθώς παίζουν τα ηχεία σου προσπάθησε να ρίξεις την ανάκλαση στο αυτί σου τοποθετώντας το με την κατάλληλη γωνία.

Γιάννης

 
Κατάλαβα.

Είχα χρησιμοποιήσει καθρέπτες

όταν ήθελα να βρώ τις πρώτες ανακλάσεις από τα ηχεία.

Θα το εφαρμόσω και αυτό και θα τα πούμε,

αλλά μάλλον μετά το Πάσχα.

Σε ευχαριστώ, να είσαι καλά.

 
Επίσης μπορείς να βάλεις και μερικούς καθρέπτες στο πάτωμα αλλά όχι για ανακλάσεις.

 
Επίσης μπορείς να βάλεις και μερικούς καθρέπτες στο πάτωμα αλλά όχι για ανακλάσεις.

Τότε για ποιό λόγο; 8O
χαχαχαχα Μήπως για να βλέπω από κάτω την τραγουδήστρια; :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 
Βασικά ναι αλλά με τα ξύλινα πνευστά που έχεις πει ότι ασχολείσαι άσε μη μερακλωθεί και σκάσει μύτη κανένας φουστανελάς και έχεις άσχημα ξεμπερδέματα.

 
Βασικά ναι αλλά με τα ξύλινα πνευστά που έχεις πει ότι ασχολείσαι άσε μη μερακλωθεί και σκάσει μύτη κανένας φουστανελάς και έχεις άσχημα ξεμπερδέματα.

:lol: :lol: :lol:

Λοιπόοοον' date=' σοβαρά τώρα … [img']http://www.astrologicon.org/forum/images/smiles/old.gif[/img]

Φίλε PJ καημός μου είναι να δώ στην Ελληνική μουσική,

μια επιστροφή προς την Ελληνικότητα και γενικά το Ethnic.

Έχω κουραστεί αφάνταστα με τα ακούσματα

και την κούφια «κουλτούρα» της Rock κλπ.

Αισθάνομαι πως οι Έλληνες είχαμε κάτι ωραίο που το χάσαμε

ή ακόμα χειρότερα, κάποια περίεργη δύναμη μας το αφαίρεσε. :roll:

Αν κοιτάξεις στην σημερινή Ελληνική ζωγραφική,

πιστεύω πως βρίσκετε χιλιόμετρα μπροστά από την Ελληνική Μουσική,

και το κυριότερο … «φωνάζει» από μακριά … ΕΛΛΑΔΑ.

fasssjw2.jpg


greekpainterstsarouchisqv0.jpg


fas2wi7.jpg


fas3vg4.jpg


1854163188267hc6.jpg


2fassdn3.jpg


Νίκος Χατζηκυριάκος – Γκίκας «Εκείνη την εποχή συνδέεται με το κίνημα της ελληνικότητας και τη γενιά του '30, γενιά καλλιτεχνών που δημιουργούν στις δεκαετίες 1930, 1940, και προσπαθούν να συνδυάσουν στα έργα τους τα στοιχεία της ελληνικής παράδοσης με τα επιτεύγματα της σύγχρονης ευρωπαϊκής τέχνης.»

http://www.in.gr/ath/museum/suggest.asp?file=3



Το ίδιο και με την σημερινή Ελληνική Φωτογραφία,

αν και εκεί τα πράγματα δεν είναι ακόμα τόσο έντονα

όσο είναι με την ζωγραφική.

Με την Ελληνική Μουσική τι συμβαίνει και ερχόμαστε πίσω; :?

Γιατί ο σημερινός Έλληνας παίζει την μουσική αυτή

που έπαιζαν άλλοι λαοί πριν από 20 και 30 χρόνια; :?:

Γιατί ο σημερινός Έλληνας μουσικός δεν έχει κάτι δικό του να δώσει;

Γιατί δεν έχει κάτι να δώσει μέσα από την δική του ψυχή,

αλλά μιμείται αυτό που βγάζουν οι ψυχές των άλλων; :evil:

Ίσως γιατί μέσα του δεν κουβαλάει την ψυχή και το σθένος

αυτού του φουστανελά που ανέφερες,

αλλά κουβαλάει τους μαύρους σκλάβους

των βάλτων της Αμερικής περασμένων εποχών,

ή τους βιομηχανοποιημένους των Ευρωπαϊκών κλπ μεγαλουπόλεων …

Ίσως γι’αυτό να παίζω τέτοια μουσική.

Γιατί εγώ έχω μέσα μου έναν τέτοιο φουστανελά

που ψάχνει να βρει και άλλους.
chui_paume.gif


Γνωρίζω πως με αυτά που λέω γίνομαι αντιπαθητικός,

μια που δεν υπάρχει περίπτωση

κάποιος που έχει μεγαλώσει και γαλουχηθεί με την Rock κλπ

να παραδεχθεί τα όσα λέω,

έστω και αν ακόμα κατά βάθος συμφωνεί.

Διότι αυτομάτως θα έχει απορρίψει τον μέχρι τώρα εαυτό του,

και αυτό, είναι κάτι το οποίο θέλει … :wink:

Αν θέλεις, άκου εδώ την μουσική μου και πες μου την γνώμη σου.

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=621139

 
Eγώ έχω κάνει παρόμοια μουσική με την δική σου έχοντας μεγαλώσει με Iron Maiden.

Μην αισθάνεσαι σαν μοναχικός καβαλάρης,και άλλοι έχουν κάνει τέτοια πράγματα απλά δεν τα θέλουν οι εταιρείες.

¶ρκετοί από μας έχουν εξερευνήσει τα ενδότερα της ψυχής τους μέσω της μουσικής απλά δεν ακούγεται έξω και για αυτό νομίζεις ότι είσαι ένας από λίγους.

Αφού όλοι ξέρουμε ότι εδώ στο τσιφτετελιστάν η εμπορική μουσική είναι αυτή του fast food.

Απλά οι κάφροι των εταιρειών δεν τολμούν να ξεφύγουν από την πεπατημένη και βγάζουν όλο τα ίδια και τα ίδια.Παντού το βόλεμα,αφού πουλάει το στυλάκι του foibos ας κάνουμε το ίδιο συνέχεια.

Και μπαίνουν στο παιχνίδι και οι συνθέτες που βγάζουν τον γνωστό κιμά για να κονομήσουν και αυτοί.

Τι να λέμε τώρα,sorry κιόλας για το rant.

 

Trending...

Νέα θέματα