Ρίζα Χ- Aldebaran

Τέρρυ Μαυρίδης

Terry RoscoeBeck5

Fenderολάτρης
Staff member
Μηνύματα
11,894
Πόντοι
2,878
Τελικά όταν είσαι κίνηση, όταν τρέχουν πράγματα, όταν συμβαίνει δεν...

Δεν καταλαβαίνεις τι έχει γίνει. Πρέπει να περάσει ο χρόνος, να κάτσεις, να χαλαρώσεις, να πιεις ένα τσίπουρο με τους φίλους και συνεργάτες σου και να ακούσεις.

Τι έκανες, τι κάναμε... δύο χρόνια το παλεύαμε, γράφαμε, σβήναμε...

Και έρχεται η ώρα...

Ομολογώ, ότι δεν το περίμενα. Να μπούνε όλα τα κομμάτια του παζλ στην θέση τους.

Να μπούμε στο κλίμα της μουσικής που είχαμε απέναντι μας. Να την κάνουμε «δική» μας. Να βάλουμε εμάς μέσα σε αυτή. Να σεβαστούμε όμως το ύφος της...

Προσωπικά θα έλεγα ότι για εμένα αυτός ο δίσκος είναι «ιδιαίτερος». Όχι μόνο γιατί έγινε μεταξύ φίλων, αλλά γιατί είχε αυτό το υπέροχο old school- δεν υπήρχαν computer, cubase, αλλά «ψαλίδια», real time «κολλήματα», αλλά κυρίως είχε μια αγάπη για να γίνει, για να συμβεί.

Νομίζω ότι ο «ήρωας» της υπόθεσης είναι ο Γιώργος (Γκαρτζόπουλος). Μας έβαλε όλους κάτω, μας καθοδήγησε και στο τέλος το σχηματοποίησε, μετά από ατελείωτες ώρες δουλειάς.

Κατά τα άλλα, Sir, είσαι πολύ καλός λαίμαι  ;D Κωστάκη (Σιαχάμη) ήσουν η «κόλα» που έδεσε τα πάντα. Πέρι, μπράβο σου. Thanx Σέμη. Εβελίνα, είσαι απίστευτη- πρώτη φορά σε άκουσα να τραγουδάς ελληνικά και δεν το πίστευα.  8)

Και αφού σας ζάλισα στο πουρουπουπού, ακολουθεί το αγαπημένο μου του δίσκου.

ΥΓ: Thanx αγόρια, είχε πλάκα. Αδημονώ για το επόμενο...  

Aldebaran.wma

 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ωραίο το κομματι.

και ροκ και ζεμπεκια παντρεμένα ομως με υψηλή αισθητικη.

Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές.

Ειναι απολαυστικό το τεμαχιο!!!

  Καλή επιτυχία για αλλη μια φορα για ολο τον δισκο!!!

 
Μπραβο σας.

Εχω καιρο να  ακουσω ελληνικο  κομματι ως  το  τελος...

Εκφραζοντας  μια  ταπεινη αποψη θα ελεγα οτι το κομματι(πιστευω και τα  υπολοιπα)

εχει μια  κρυμμενη  δυναμη:Την ειλικρινεια.Το ειχα  ξαναπει για τον  τραγουδιστη,το  λεω και  για το συνολο.

Εξηγουμαι:

Ακουμε πολλα,εμπορικα,αντιεμπορικα,αντεργκραουντ,ροκ,ποπ,σκυλ.

Ειναι σπανιο(για  μενα τουλαχιστον)να βρω τραγουδι (ακομα  και  απο  τους...''ψαγμενους'') που  να  μην θελει να αποδειξει  κατι  παρα μονο την ειλικρινη δημιουργικη διαθεση που απορρει απο μυχιες ανησυχιες τις οποιες μονο η μουσικη  μπορει να εκφρασει.

Και  αυτο ειναι  ιδιον των  εφηβων που  παιζουν  3 ακκορντα και  ειναι οι πιο ευτυχισμενοι  ανθρωποι  στον κοσμο.

Προφανως ειστε ακομα  εφηβοι.Γουσταιρνω.

Αποφευγω  το  να  γινομαι καυστικος αλλα ολη  αυτη  η γενια των ''εντεχνων'',ενιοτε  ροκ,ενιοτε βαπτισμενων ''ποιητες'',στην πλειοψηφια  της,απετυχε στο να  αποδειξει οτι ειχε την παραπανω εφηβικη  ανεπιτηδευτη δημιουργικη πνοη.

Ερχεται  λοιπον μια παρεα,και αλλες βεβαια,ασημες,να  αποδειξουν οτι η εκφραση και  το σκιρτημα  της δημιουργιας,δε χρειαζονται περιτυλιγματα μιας δηθεν αρνησης της  φιλοδοξιας.Ειναι καραβια που βρηκαν ηδη  το λιμανι τους τη  στιγμη που αποτυπωθηκαν σε δισκο,cd,κασετα.

Στα επουσιωδη,θεωρω οτι η παραγωγη επρεπε να  εχει πολυ περισσοτερες κιθαρες.

Αυτο  σημαινει  δυσκολια στην κιθαριστικη  ενορχηστρωση.Να  το προσεξετε... :P

Επισης  ηθελε  μια  σολαρα ηλεχτρικια κιθαρα 3μιση λεπτα στο τελος.

Τοτε  θα  ελεγα  οτι τα  παλικαρια το τερματισανε το ''Ετσι  γουσταρουμε''

Καλη  συνεχεια!

Νεστορα,τα  λεφτα  για  το  παραπανω εκ βαθεων,ειλικρινες σχολιο,ξερεις...

Μεσω Paypal. ;) :D

 
Το παραπάνω σχόλιο όπως τυπωθεί και μοιρασθεί σε στέκια, καφέ και μπιλιαρδάδικα.

Μπράβο σας κύριοι.

 
Να 'στε όλοι καλά. Τα τραγούδια κι' εγώ όσο τ' ακούω μ' αρέσουν όλο και περισσότερο. Είναι και αυτό ένα κρυμμένο μυστικό του δίσκου. Και όσοι το ακούσετε (που εύχομαι οι περισσότεροι) μη δώσετε εύκολα χαρακτηρισμούς από το 1ο άκουσμα.

Σταύρο τα κομμάτια όλα είχαν μπει στο σκληρό δίσκο πολλά χρόνια πριν και δεν μπορούσε να γίνει "επέκταση" για σόλο 3 ωρών (που ήθελα  :P). Μόνο η Αντιγόνη έχει, που θα είναι στο επόμενο και έχει βέβαια ποσταριστεί.

https://app.box.com/s/kbahsuf3iirehxtsxrrw

 
Είναι ωραίο να ονειρεύεσαι και το όνειρο να το κάνεις πράξη, απλά διαφωνώ με τη νοσταλγία.

Μου βγάζει κάτι που δεν πρόκειται να καταφέρω ξανά και όταν πρόκειται περί μουσικής ........απλά χαλιέμαι.Ο καθένας μας λειτουργεί διαφορετικά, αν σήμερα έβγαζα απ το συρτάρι τραγούδια 20-30 ετών πίσω για να προσπαθήσω να τα σενιάρω, θα έβαζα σίγουρα στοιχεία του σημερινού μου εαυτού και δεν θα προσπαθούσα να αναπαραστήσω το τι θα ήθελα να τελειοποιήσω τότε, στο σήμερα.

 Χωρίς παρεξήγηση και με κάθε ειλικρίνεια, παρότι αυτά τα 2 άσθματα που άκουσα δεν έχουν κάποιο ψεγάδι, όμως μου μυρίζουν αναπαράσταση της ελληνικής σκηνής των τελών του 80, αρχές 90. Αν ο στόχος ήταν αυτός, πέτυχε. Εγώ απλά θα το μετέφερα στο σήμερα. Εγώ, γιατί ο Σέμης μπορεί να έχει μείνει εκεί και να νοσταλγεί.

  Σέμη με όλο το θάρρος, καλόπιστα.

Οι συνθέσεις είναι ωραίες τα παιξίματα, οι μίξεις η παραγωγή, μόνο που μυρίζουν την εποχή που πρωτοπαίχτηκαν και που ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής, δεν ήταν στη πρωτοπορία, ωστε να μείνουν ανεξίτηλα. Για μένα, ήθελαν εκμονδερνισμό. Για μένα.

 Να είστε καλά και να μη παίζεται νοσταλγικά, όσο τουλάχιστον μπορείτε και παίζεται ακόμα.

 
Αυθεντικό και ανεπιτήδευτο μπράβο σε όλους που συμμετέχουν!

 
samy paraga είπε:
Είναι ωραίο να ονειρεύεσαι και το όνειρο να το κάνεις πράξη, απλά διαφωνώ με τη νοσταλγία.

Μου βγάζει κάτι που δεν πρόκειται να καταφέρω ξανά και όταν πρόκειται περί μουσικής ........απλά χαλιέμαι.Ο καθένας μας λειτουργεί διαφορετικά, αν σήμερα έβγαζα απ το συρτάρι τραγούδια 20-30 ετών πίσω για να προσπαθήσω να τα σενιάρω, θα έβαζα σίγουρα στοιχεία του σημερινού μου εαυτού και δεν θα προσπαθούσα να αναπαραστήσω το τι θα ήθελα να τελειοποιήσω τότε, στο σήμερα.

 Χωρίς παρεξήγηση και με κάθε ειλικρίνεια, παρότι αυτά τα 2 άσθματα που άκουσα δεν έχουν κάποιο ψεγάδι, όμως μου μυρίζουν αναπαράσταση της ελληνικής σκηνής των τελών του 80, αρχές 90. Αν ο στόχος ήταν αυτός, πέτυχε. Εγώ απλά θα το μετέφερα στο σήμερα. Εγώ, γιατί ο Σέμης μπορεί να έχει μείνει εκεί και να νοσταλγεί.

  Σέμη με όλο το θάρρος, καλόπιστα.

Οι συνθέσεις είναι ωραίες τα παιξίματα, οι μίξεις η παραγωγή, μόνο που μυρίζουν την εποχή που πρωτοπαίχτηκαν και που ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής, δεν ήταν στη πρωτοπορία, ωστε να μείνουν ανεξίτηλα. Για μένα, ήθελαν εκμονδερνισμό. Για μένα.

 Να είστε καλά και να μη παίζεται νοσταλγικά, όσο τουλάχιστον μπορείτε και παίζεται ακόμα.
Samy δεν ήθελε ο Σέμης ν' αναπολήσει τη χαμένη του εφηβεία. Κατ' αρχάς όταν γράφαμε τα όργανα δεν ήταν παρών. Ούτε επιτηδευμένα προσπαθήσαμε ν' αναπαράγουμε τον 80'ς ήχο. Αυτός είναι ό ήχος των Ρίζα Χ, και αν προσπαθούσαμε ν' ακουστούμε "διαφορετικά", απλά δεν θα τα καταφέρναμε.

Αυθεντικό και ανεπιτήδευτο μπράβο σε όλους που συμμετέχουν!
Thanks Νάσο.

 
nasokosm είπε:
Αυθεντικό και ανεπιτήδευτο μπράβο σε όλους που συμμετέχουν!
Ετσι "βγαινει",ακομα κι αν δεν ειναι το ειδος που καποιος γουσταρει απολυτα.

Ευγετε.

Ελπιζω να ειναι κρατημενο το δισκακι μου. :)

 
samy paraga είπε:
Είναι ωραίο να ονειρεύεσαι και το όνειρο να το κάνεις πράξη, απλά διαφωνώ με τη νοσταλγία.

Μου βγάζει κάτι που δεν πρόκειται να καταφέρω ξανά και όταν πρόκειται περί μουσικής ........απλά χαλιέμαι.Ο καθένας μας λειτουργεί διαφορετικά, αν σήμερα έβγαζα απ το συρτάρι τραγούδια 20-30 ετών πίσω για να προσπαθήσω να τα σενιάρω, θα έβαζα σίγουρα στοιχεία του σημερινού μου εαυτού και δεν θα προσπαθούσα να αναπαραστήσω το τι θα ήθελα να τελειοποιήσω τότε, στο σήμερα.

 Χωρίς παρεξήγηση και με κάθε ειλικρίνεια, παρότι αυτά τα 2 άσθματα που άκουσα δεν έχουν κάποιο ψεγάδι, όμως μου μυρίζουν αναπαράσταση της ελληνικής σκηνής των τελών του 80, αρχές 90. Αν ο στόχος ήταν αυτός, πέτυχε. Εγώ απλά θα το μετέφερα στο σήμερα. Εγώ, γιατί ο Σέμης μπορεί να έχει μείνει εκεί και να νοσταλγεί.

  Σέμη με όλο το θάρρος, καλόπιστα.

Οι συνθέσεις είναι ωραίες τα παιξίματα, οι μίξεις η παραγωγή, μόνο που μυρίζουν την εποχή που πρωτοπαίχτηκαν και που ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής, δεν ήταν στη πρωτοπορία, ωστε να μείνουν ανεξίτηλα. Για μένα, ήθελαν εκμονδερνισμό. Για μένα.

 Να είστε καλά και να μη παίζεται νοσταλγικά, όσο τουλάχιστον μπορείτε και παίζεται ακόμα.
Αγαπητέ Samy Καταρχήν ευχαριστούμε για τα όσα έγραψες και για το θάρρος της άποψης σου.

Η καλοπιστία σου είναι δεδομένη, σε κάθε παρέμβαση σου.

Εξ άλλου οι όποες διαφωνίες είναι άγιο πράγμα και τίποτα δεν εξελίσεται αν δεν υπάρχει άλλη άποψη.

Επί της ουσίας ...

Η Νοσταλγία κυριολεκτικά σημαίνει <Πόνος από την Έλλειψη>. Η έλλειψη είναι γενεσιουργός αιτία της Επιστήμης και της Τέχνης. Αν δεν υπάρχει <αίσθηση ελλείματος> δεν υπάρχει έρευνα για να καλυφθεί το <κενό> ...

Με αυτήν την ένοια Samy μου, νομίζω θα συμφωνήσεις ότι η Νοσταλγία είναι ένα υπέροχο αίσθημα και μια πολύ περιεκτική και πλούσια λέξη ...

Δυστυχώς όμως με τη τρέχουσα έννοια νοσταλγία σημαίνει <πόνος για αυτά που είχα και δεν έχω>.

Και εδώ θα συμφωνήσω εγώ μαζί σου ... νεκροφιλία ... επιτάφιος ... προσκόληση στο παρελθόν ... εντέλει ηλιθιότητα ...

Σε διαβεβαιώ ότι οι προθέσεις μας τουλάχιστον, δεν έχουν καμμία σχέση με αυτή τη <νοσταλγία> ... Δεν με/μας αφορά το τι συνέβει πριν είκοσι χράνια ... Καλά - καλά δεν θυμάμαι τι έφαγα χθες. Όση ουσία πήρα από το χθες, την πήρα ... Σαν σκόνη με ακολουθεί ... για να πάω παρακάτω ...

Όσον δε αφορά το αποτέλεσμα - που μέσα από τα ώτα και το νευρικό σύστημα, καταλήγει στην ψυχή  καθενός -  αυτό είναι στην κρίση του ακροατή ... Καθαρά προσωπική του υπόθεση.

Στην τέχνη όλα τελειώνουν με ένα <μου αρέσει> ή <δεν μου αρέσει>.

Και τα δύο είναι εξ ίσου σεβαστά ...

Εκμοντερνισμός ... Εκσυχρονισμός ... δεν είναι κατ΄ανάγκην <άγιες λέξεις> ...  Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς σημαίνουνι  αυτές οι λέξεις ... Το Άνάξιον Εστί με τον Ρουβά, είναι εκμοντερνισμός του Άξιον Εστί με τον Μπιθικώτση ??? Τρίζουν τα κόκαλα του Ελύτη και του Μπιθικώτση ... Για τον Θεοδωράκη δεν λέω, διότι μάλλον είναι ασπόνδυλος ... Ένας εξαιρετικός rock κιθαρίστας όπως ο Νέστορας, δεν έχει <πατέρες> στη φρασεολογία και τον ήχο, τον May, τον Gilmour, τον Page, τον ... ??? Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε ??? Τι είναι εκμοντερνισμός ??? Μήπως τα ηλεκτρικά ροκομπούζουκα που ακούμε στο <συγχρονο λαϊκό τραγούδι> ???

Αγαπητέ μου Samy σ΄ευχαριστώ που μου έδωσες την αφορμή για όλες αυτές τις σκέψεις ...

Σέμης

 
Ας πούμε υποθετικά ότι ο Σέμης (ή ο Νέστορας ή ο Γιώργος που έζησαν αυτά τα κομμάτια στα τότε που πρώτο δημιουργήθηκαν) είχαν μια «νοσταλγική» διάθεση... (που προσωπικά δεν το πιστεύω).

Όλοι οι άλλοι, ήρθαμε σε επαφή μαζί τους πριν δύο- τρία χρόνια, δεν είχαμε κάποια ανάλογη «διάθεση»- δεν τα γνωρίζαμε για να έχουμε κάποια τέτοια διάθεση.

Ναι μεν τα κομμάτια ήταν εκεί, αλλά παράλληλα ήταν και tabula rasa- και ο καθένας προσέθετε κάτι «προσωπικό».

Όπως είπε και ο Νέστορας, γράφαμε απουσία του Σεμή- βέβαια με την καθοδήγηση του Γιώργου- οπότε όλα ήταν υπό συζήτηση, στο τι θα πάει και πως θα πάει. Βέβαια έχεις απέναντι σου ένα κομμάτι, και οφείλεις να το σεβαστείς. Κάτι σου λέει, κάπου σε πάει...

Κάπου σε πάει όμως και κάτι που έγραψε κάποιος άλλος (μια φράση, ένα νέο ρυθμικό, οτιδήποτε), το οποίο δεν υπήρχε στον οδηγό που άκουσες.

Και εδώ είναι που αρχίζει το ενδιαφέρον: Το κομμάτι δημιουργεί a will of its own  ;)  Και εκεί είναι που μόνο του αποκτά το στιλ του- μέσα από το «fusion» που δημιουργείται από τους συντελεστές τους.

Αυτό το quid pro quo, έπαιξε πολύ μέσα στα κομμάτια. Σε πάρα πολλά σημεία, ο ένας τράβηξε τον άλλον προς τα κάπου αλλού- και κατ' επέκταση τα κομμάτια.

IMHO αυτό δεν έχει να κάνει με «νοσταλγία». Είναι ένα μουσικό αλισβερίσι που σχηματοποιεί το κομμάτι- και παράλληλα δημιουργεί τις συνθήκες για το κομμάτι να «σχηματοποιήσει» τους παίκτες και το ύφος της δουλειάς.

 
Εμένα μου άρεσε!Ηρεμία μου βγάζει.Δεμένο,καλοδουλεμένο,μικρά κεντήδια από όλους,ωραίος κι ο στίχος.Η χροιά της φωνής επίσης όμορφη και ωραίο το θέμα.Νομίζω το μπάσο ξεχώρισα απ'τα όργανα και συμφωνώ ότι θα'θελα ένα βαρύ σόλο κάπου.

 
Αντιλαμβάνομαι τι λέτε Σέμη-Νέστορα-Τέρρυ, αλλά εμένα αυτή την αίσθηση με άφησε το άκουσμα.

  Όσο δε για τον εκσυγχρονισμό-εκμονδερνισμό :P εννοούσα πως μετά από τόσα χρόνια-΄ετσι όπως νοιώθω εγὠ-όλα λίγο ή πολύ έχουν αλλάξει μέσα μου και γύρω μου. Απ το τρόπο που παίζω, μέχρι και το τρόπο που θέλω να ακούγονται, τα άσθματά μου και όπως έγραψα, αν επιχειρούσα να ''ολοκληρώσω'' ένα άσθμα μου εκείνης της εποχής θα ακουγόταν πολύ διαφορετικό, από ότι θα ήταν τότε.

Τέλος πάντων πολλά ήπια  ;D ;D το σημαντικότερο είναι πως περάσατε όμορφα και κάποιοι άνθρωποι το ευχαριστήθηκαν. Και εις άλλα με υγεία  ;)

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Ας πούμε υποθετικά ότι ο Σέμης (ή ο Νέστορας ή ο Γιώργος που έζησαν αυτά τα κομμάτια στα τότε που πρώτο δημιουργήθηκαν) είχαν μια «νοσταλγική» διάθεση... (που προσωπικά δεν το πιστεύω).
O Νέστορας δεν ήταν τότε. Εγώ ήρθα σ' επαφή με τα κομμάτια τότε που ήρθε και ο Τέρυ και ο Κώστας και ο ...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top