Συμφωνώ να διαγραφούν τα σχόλιά μου, αν αποδεχθούμε οτι περνάμε στην πνευματική σφαίρα σαουδικής αραβίας όπου το ψέμα δοξάζεται και το πνεύμα (και κοινή λογική) λιθοβολούνται.
Τώρα στα περί superfunk, ο superfunk έκανε τουλάχιστον 3 λάθη στις παραπάνω θέσεις του:
1) ισχυρίστηκε οτι truss rod adjustment έχει αποτέλεσμα οσον αφορα string action height μόνο στο μέσο του μπράτσου :
σύντομη απόδειξη οτι είναι γενικά λάθος αυτή η θέση, εκτός της παθολογικής περίπτωσης neck hump, όπου το όργανο έχει σοβαρό κατασκευαστικό ποβλημα :
από το παραπάνω (που είναι κλασική περίπτωση φυσιολογικού relief profile (AKA up-bow)) φαίνεται καθαρά οτι αυξάνοντας το relief (up-bow) στέλνουμε το string action ... στον Θεό, και
κυρίως στα τελευταία τάστα.
2) ισχυρίστηκε (καθολικά) οτι truss rod δεν υπάρχει στα τελευταία τάστα :
απόδειξη του λάθους :
3) ισχυρίστηκε οτι υπερβολικό relief μπορεί να ευθύνεται για buzz στα ψηλά τάστα... θα ήθελα να δω ιδίοις όμασοι πώς στο καλό μπορεί (τηρουμένων όλων των υπολοίπων παραμέτρων σταθερών) να οξύνουμε το buzz αυξάνοντας το relief.
Ιδού η επιστημονική εξήγηση που έδωσε ο superfunk :
SO, if you have too much relief, you lower the strings to make the lower frets have a good action, but the higher frets will buzz because there is no longer sufficient clearance to prevent them buzzing since they dont have anywhere near the relief the lower portion of the board does.
αχά!!!! !!!
δηλαδή επειδή λέει έχουμε γιγαντιαίο relief (και κατεπέκταση μεγάλο action στα lower/middle frets (και φυσικά κτηνώδες action στα higher frets)) (ακριβώς αυτό που ισχυρίζομαι και εγώ, ως απάντηση στο λάθος #1 του superfunk που επισημαίνω ακριβώς από πάνω ), αναγκαζόμαστε να ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ το action (φυσικά μέσω bridge (Les paul, floyd rose) ή bridge saddle (strats/teles) adjustments, με αποτέλεσμα να έχουμε buzz στα higher frets... Χαίρω πολύ χαιρόπουλος.... Ας μην κατεβάζαμε το bridge action!!! Αρά το buzz προκαλείται από το ηλίθιο set up μας το οποίο μας αναγκάζει να έχουμε χαμηλό bridge action, στο οποίο μας οδηγεί φυσικά η ηλίθια ρύθμιση του υπερβολικού relief μας, και ΟΧΙ ΤΟ RELIEF ΚΑΘΕ ΑΥΤΟ.
Αυξήστε το relief όσο γουστάρετε (ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ) και το buzz δεν θα οξυνθεί.
όλες οι κιθάρες δεν έχουν ίδιο bow profile: μερικά σχήματα φαίνονται εδώ :
Οι κλασικές περιπτώσεις είναι :
up-bow, back-bow, straight και controlled relief.
Σε αυτές ισχύει η απάντηση λάθος #1, που περιέγραψα παραπάνω.
Τώρα, στις περιπωσεις hump και rise in tongue , κατ'εμέ το όργανο θέλει μάστορα... τουλάχιστον, και δεν πρόκειται να έχει σωστή παικτική γεωμετρία ανεξάρτητα από ΟΤΙ ρύθμιση και να του κάνουμε.
ΥΓ
Αυτά για όποιον καταλαβαίνει.... υπάρχει και ο τρόπος πληροφόρισης από τον super-funk, ο οποίος σίγουρα εγγυάται χρυσές δουλιές για τους μάστορες....
ΥΓ2
Περιμένω απαντήσεις δικαιολογημένες με φυσική, μαθηματικά και γεωμετρία, και όχι quotes από τα οποία κόβουμε και ράβουμε.
ΥΓ3
(ευχαριστώ τους μοντς, όσο αυτοί δεν έσβησαν τα "αιρετικά" πόστς μου)