Για όσους ενδιαφέρονται για κλασική μουσική, μια πολύ όμορφη συναυλία που αξίζει να παρακολουθήσετε.
http://www.ticketservices.gr/el/events/?eventid=1436
--------------------------------------------------------
Φιλολογικός Σύλλογος «Παρνασσός»
Πλατεία Αγ. Γεωργίου Καρύτση 8
Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015
ώρα 20:30
Ρεσιτάλ Πιάνου του Αχιλλέα Γουάστωρ
Είναι η σκέψη ή το συναίσθημα που αποτελεί την κινητήρια δύναμη για τη μουσική δημιουργία; Ή και τα δύο; Ή κανένα από αυτά; Μπορεί αυτά τα ερωτήματα να παραμένουν αναπάντητα στους αιώνες, αλλά είναι σίγουρο ότι η ίδια η μουσική προκαλεί τόσο σκέψεις όσο και συναισθήματα.
Ο πιανίστας Αχιλλέας Γουάστωρ προτείνει ένα πρόγραμμα που επιχειρεί να βρει την ισορροπία ανάμεσα στη μουσική του μυαλού και της καρδιάς.
Στο ρεσιτάλ θα παρουσιαστούν έργα τεσσάρων διαφορετικών συνθετών που είχαν ως κοινό στόχο την έκφραση μέσω της υπέρβασης:
Η Chaconne (Bach/Busoni) και το Musica Ricercata (Ligeti), είναι δύο έργα με αυστηρή δομή και οργάνωση, σε επίπεδο συνθετικό. Βασίζονται σε κανόνες που δίνουν μία νέα διάσταση στην μουσική έκφραση, μέσω των περιορισμών. Η συμμετρία της Chaconne (που έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα στην ιστορία του ανθρώπου), μέσα από τα μάτια της πιανιστικής ιδιοφυίας του Busoni, σε συνδυασμό με το πρωτοποριακό Musica Ricercata που μεταμορφώνει το πιάνο σε ψυχοακουστική μηχανή, καθιστούν τα έργα εγκεφαλικά, βασισμένα δηλαδή στη σκέψη και το μυαλό των συνθετών. Παρ’ όλα αυτά τα δύο αυτά έργα αγγίζουν τον ακροατή σε ένα πρωτόγονο, σχεδόν αρχέγονο συναισθηματικό επίπεδο.
Η Polonaise op. 44 (Chopin) και η 2η Σονάτα (original version του 1913) (Rachmaninov), γράφτηκαν με αφετηρία την καρδιά και τις εμπειρίες των συνθετών και την ανάγκη τους να απελευθερωθούν μέσω της έκφρασης και του αυθορμητισμού τους. Η νοσταλγία για τη πατρίδα, οι ήχοι από τις καμπάνες και το ανεξέλεγκτο πάθος της Σονάτας, καθώς και ο τραγικός χαρακτήρας της Polonaise, είναι χαρακτηριστικά της ελευθερίας της έκφρασης των συνθετών που βάσιζαν το έργο τους στις εμπειρίες και τα συναισθήματά τους. Παρά το γεγονός, όμως, ότι τα δύο αυτά έργα είναι συναισθηματικά φορτισμένα, βασίζονται και αυτά σε κλασσικές φόρμες μουσικής δομής.
Ο Αχιλλέας Γουάστωρ γεννήθηκε το 1973 στην Αθήνα. Σπούδασε πιάνο και ανώτερα θεωρητικά στο Ωδείο Αθηνών, απ’ όπου πήρε δίπλωμα πιάνου το 1996 με Α’ βραβείο παμψηφεί και τιμητική διάκριση. Στη συνέχεια παρακολούθησε μαθήματα με τον Vladimir Kraniev στο Αννόβερο.
Έχει δώσει πολλά ρεσιτάλ ερμηνεύοντας έργα από το κλασσικό ως το σύγχρονο ρεπερτόριο, καθώς και έργα Ελλήνων συνθετών σε όλη σχεδόν την Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Έχει συνεργαστεί σαν σολίστ με τη Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων και την Ορχήστρα Academica Αθηνών. Από το 1997 ως το 2007 υπήρξε μόνιμο μέλος της Κρατικής Ορχήστρας Ελληνικής Μουσικής (Κ.Ο.Ε.Μ). σαν πιανίστας και σαν ενορχηστρωτής.
Από το 2008 συνεργάζεται με τη μεσόφωνο Αγνή Μπάλτσα, με την οποία έχουν δώσει σειρά συναυλιών στην Αυστρία, τη Γερμανία και την Ελβετία. Ως συνθέτης έχει λάβει μέρος σε δυο Bienalle σύγχρονης μουσικής (1992, Μασσαλία και 1996, Λισσαβόνα), ενώ έργα του έχουν παιχτεί από πολλές ορχήστρες (Καμεράτα, ΕΡΤ, κλπ.) και από πολλούς ερμηνευτές (Κ. Κατσαρής, Γ. Βακαρέλης, Oender sisters κλ.π.).
http://www.ticketservices.gr/el/events/?eventid=1436
--------------------------------------------------------
Φιλολογικός Σύλλογος «Παρνασσός»
Πλατεία Αγ. Γεωργίου Καρύτση 8
Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015
ώρα 20:30
Ρεσιτάλ Πιάνου του Αχιλλέα Γουάστωρ
Είναι η σκέψη ή το συναίσθημα που αποτελεί την κινητήρια δύναμη για τη μουσική δημιουργία; Ή και τα δύο; Ή κανένα από αυτά; Μπορεί αυτά τα ερωτήματα να παραμένουν αναπάντητα στους αιώνες, αλλά είναι σίγουρο ότι η ίδια η μουσική προκαλεί τόσο σκέψεις όσο και συναισθήματα.
Ο πιανίστας Αχιλλέας Γουάστωρ προτείνει ένα πρόγραμμα που επιχειρεί να βρει την ισορροπία ανάμεσα στη μουσική του μυαλού και της καρδιάς.
Στο ρεσιτάλ θα παρουσιαστούν έργα τεσσάρων διαφορετικών συνθετών που είχαν ως κοινό στόχο την έκφραση μέσω της υπέρβασης:
Η Chaconne (Bach/Busoni) και το Musica Ricercata (Ligeti), είναι δύο έργα με αυστηρή δομή και οργάνωση, σε επίπεδο συνθετικό. Βασίζονται σε κανόνες που δίνουν μία νέα διάσταση στην μουσική έκφραση, μέσω των περιορισμών. Η συμμετρία της Chaconne (που έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα στην ιστορία του ανθρώπου), μέσα από τα μάτια της πιανιστικής ιδιοφυίας του Busoni, σε συνδυασμό με το πρωτοποριακό Musica Ricercata που μεταμορφώνει το πιάνο σε ψυχοακουστική μηχανή, καθιστούν τα έργα εγκεφαλικά, βασισμένα δηλαδή στη σκέψη και το μυαλό των συνθετών. Παρ’ όλα αυτά τα δύο αυτά έργα αγγίζουν τον ακροατή σε ένα πρωτόγονο, σχεδόν αρχέγονο συναισθηματικό επίπεδο.
Η Polonaise op. 44 (Chopin) και η 2η Σονάτα (original version του 1913) (Rachmaninov), γράφτηκαν με αφετηρία την καρδιά και τις εμπειρίες των συνθετών και την ανάγκη τους να απελευθερωθούν μέσω της έκφρασης και του αυθορμητισμού τους. Η νοσταλγία για τη πατρίδα, οι ήχοι από τις καμπάνες και το ανεξέλεγκτο πάθος της Σονάτας, καθώς και ο τραγικός χαρακτήρας της Polonaise, είναι χαρακτηριστικά της ελευθερίας της έκφρασης των συνθετών που βάσιζαν το έργο τους στις εμπειρίες και τα συναισθήματά τους. Παρά το γεγονός, όμως, ότι τα δύο αυτά έργα είναι συναισθηματικά φορτισμένα, βασίζονται και αυτά σε κλασσικές φόρμες μουσικής δομής.
Ο Αχιλλέας Γουάστωρ γεννήθηκε το 1973 στην Αθήνα. Σπούδασε πιάνο και ανώτερα θεωρητικά στο Ωδείο Αθηνών, απ’ όπου πήρε δίπλωμα πιάνου το 1996 με Α’ βραβείο παμψηφεί και τιμητική διάκριση. Στη συνέχεια παρακολούθησε μαθήματα με τον Vladimir Kraniev στο Αννόβερο.
Έχει δώσει πολλά ρεσιτάλ ερμηνεύοντας έργα από το κλασσικό ως το σύγχρονο ρεπερτόριο, καθώς και έργα Ελλήνων συνθετών σε όλη σχεδόν την Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Έχει συνεργαστεί σαν σολίστ με τη Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων και την Ορχήστρα Academica Αθηνών. Από το 1997 ως το 2007 υπήρξε μόνιμο μέλος της Κρατικής Ορχήστρας Ελληνικής Μουσικής (Κ.Ο.Ε.Μ). σαν πιανίστας και σαν ενορχηστρωτής.
Από το 2008 συνεργάζεται με τη μεσόφωνο Αγνή Μπάλτσα, με την οποία έχουν δώσει σειρά συναυλιών στην Αυστρία, τη Γερμανία και την Ελβετία. Ως συνθέτης έχει λάβει μέρος σε δυο Bienalle σύγχρονης μουσικής (1992, Μασσαλία και 1996, Λισσαβόνα), ενώ έργα του έχουν παιχτεί από πολλές ορχήστρες (Καμεράτα, ΕΡΤ, κλπ.) και από πολλούς ερμηνευτές (Κ. Κατσαρής, Γ. Βακαρέλης, Oender sisters κλ.π.).