Report από την έκθεση Music World Expo

  • Thread starter Thread starter Yameth
  • Start date Start date
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 0
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 15K
Yannis Methenitis

Yameth

Jack of all trades
Staff member
Μηνύματα
11,651
Λύσεις
1
Πόντοι
3,578
Οπως έχω ήδη αναφέρει στην αρχική παρουσίαση της έκθεσης, η Music World Expo ήταν μια προσπάθεια απο τους διοργανωτές να παρουσιάσουν την Ελληνική μουσική αγορά. Δεν είναι η πρώτη φορά. Έγινε κι άλλες στο παρελθόν και τις περισσότερες με τραγικά αποτελέσματα για όσους επένδυσαν. Ποτέ δεν κατάφεραν να παρουσιάσουν όλη την αγορά.

Τι τα θες... είτε γιατί είμαστε Ελληνες, είτε γιατί φταίνε οι "άλλοι", είτε γιατί μας "ψεκάζουν", όλα γίνονται μισά. Η έννοια πως είμαστε μια ομάδα ανθρώπων με κοινά οφέλη και ενδιαφέροντα δεν υπάρχει. Ακόμα και τώρα που η διεθνοποίηση έχει χτυπήσει δυνατά τις πόρτες και η οικονομική κρίση μας έδωσε μια και μας αποτελείωσε.

Σίγουρα κάτι φταίει. Σίγουρα δεν φταίνε μόσο όσοι δεν ήρθαν ή αυτοί που το διοργάνωσαν. ΟΛΟΙ μαζί φταίνε που δίνεται αυτή η εντύπωση στο κοινό. Πως είμαστε μικροί, μίζεροι και πως δεν έχουμε στον ήλιο μοίρα. Και πως για να δεις κάτι ή να τύχεις σοβαρής αντιμετώπισης πρέπει ν' αποτανθείς στην Ευρώπη.

Ετσι έγραψε στο φόρουμ ο κόσμος που ήρθε το Σάββατο και την σύγκρινε με την έκθεση που γινόταν παράλληλα στο Μετρό με προϊόντα σπό τις Σέρρες. Άδικο είχαν;

Γιατί πας σε μια έκθεση;

Πας να δείς και να μάθεις για πράγματα που δεν βλέπεις καθημερινά.

Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μουσική τεχνολογία!

Διψασμένοι για να πιάσουν στα χέρια το αντικείμενο του πόθου και να ονειρευτούν πότε θα το κάνουν δικό τους, ήταν όλοι αυτοί οι "καμένοι" (κι εγώ μαζί) που σουλατσάρισαν το Σαββατοκύριακο στο Ζάππειο.

Πόσοι έμποροι τους τα πήγαν; Κι αυτοί που τα πήγαν και τα είχαν στα σελοφάν, κατάλαβαν γιατί;

Προφανώς χρειάζεται basic marketing training η αγορά.

Τα 4 P του marketing, Product, Price, Placement, Promotion τα ακολουθεί κανείς; Τα έμαθα στα 18 μου...

Κι ενώ το product είναι δεδομένο στις περισσότερες των περιπτώσεων, αφού είναι αντικείμενο πόθου... για πάμε παρακάτω.

Μετά την διεθνοποίηση της αγοράς ασχοληθήκαμε με την τιμή (price), αναπόφευκτα. Στις πλειοψηφία οι τιμές έχουν εξομαλυνθεί σήμερα.

Το placement (η διανομή και τοποθέτηση στα ράφια) είναι ένα σοβαρό Ρ που κουτσά-στραβά γίνεται, αν και η διαθεσιμότητα πολλών προϊόντων δεν θα έλεγα πως είναι επαρκής σε πολλά καταστήματα. Όταν ο πελάτης σου ζητάει κάτι και δεν μπορεί να το δεί εκεί ή του λες "έλα από Δευτέρα..." τότε γιατί να μην το παραγγείλει από το εξωτερικό;

Οσο για το promotion;.. Άστο καλύτερα.  Τόσο πολύ ασχολήθηκαν και το θεώρησαν αναγκαίο να ξέρει η αγορά τους τι πουλάνε, που έκλεισαν όλα σχεδόν τα ειδικά έντυπα. Για να μη πω για τι σχέση έχουν με τα sites (πέραν εξαιρέσεων)...

Οπότε;

Πως θα πούμε στον δυνητικό πελάτη μας για τις νέες μας αναβαθμισμένες υπηρεσίες; Που θα τις προβάλουμε; Στα Γερμανικά μέσα μήπως;

Πως θα ανταπεξέλθει η ελληνική μουσική αγορά στην διεθνοποίηση; Δεν πρέπει να γίνει κάτι;

Οι Έλληνες έμποροι και αντιπρόσωποι πρέπει να συνεργαστούν αν θέλουν να αγοράσει ο Έλληνας από αυτούς και το ξέρουν. Και πάνω απ' όλα να καταλάβουν πως απευθύνονται σε μια μικρή μεν αγορά αλλά με δική της γλώσσα και χούγια και πρέπει να την υποστηρίξουν αλλά και όλες τις σοβαρές προσπάθειες που την συσπειρώνουν.

Που μαζεύεται ο κόσμος αυτός; Σε έκθεση; Σε περιοδικό; Σε site;

Εκεί χρειάζεται η ΣΥΝΟΛΙΚΗ παρουσία της αγοράς. Εκεί πρέπει να είναι σύσσωμοι οι 'Ελληνες εκπρόσωποι για να δείξουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους και να τονωθεί ο υγιής ανταγωνισμός μέσα στην μικρή αλλά δική τους αγορά αν δεν θέλουν να τη χάσουν.

Φυσικά και υπάρχει κοινό όφελος και φυσικά από το Ζάππειο πέρασε πολύς κόσμος. Μήπως για άλλη μια φορά τους απογοητεύουμε;

Για άλλη μια φορά θα ΘΑ..;

Του χρόνου ίσως;

Πέρα από τα παραπάνω, η έκθεση κύλησε όμορφα και αν και μικρή αντισταθμίστηκε από το ότι δεν είχε είσοδο. Η διοργάνωση θα έλεγα πως ήταν άψογη με τις αναπόφευκτες παιδικές ασθένειες που η εμπειρία θα γιάνει.

Το Ζάππειο είναι ιδανικός εκθεσιακός χώρος από κάθε άποψη. Κοντά στο μετρό και παράλληλα ιδανική βόλτα για όλη την οικογένεια. Η έκθεση είχε στηθεί στο ένα μισοφέγγαρο του Ζαππείου και ο αριθμός των περιπτέρων ήταν μοιρασμένος σχεδόν ισόποσα μεταξύ Μουσικών ειδών και Ηχητικών εγκαταστάσεων.

Το Noiz φυσικά ήταν εκεί σαν χορηγός και παρουσίασε εκλεκτές προσπάθειες από Ελληνες δημιουργούς με μεγάλη επιτυχία. Ηταν από τα πιό πολυσύχναστα περίπτερα της έκθεσης. Ολοι πέρασαν από εκεί είτε για να πούνε "γειά", είτε για να συζητήσουμε το G.A.S. και να δοκιμάσουν τις κιθάρες, τα πετάλια και τους ενισχυτές. Από τον δεκαπεντάχρονο ανερχόμενο αστέρι shredder μέχρι τους γνωστότερους μουσικούς της σκηνής. Ονόματα δεν λέω γιατί δεν θα τελειώνουμε αλλά και θα ξεχάσω τους περισσότερους. Ετσι κι αλλιώς όλοι ανώνυμοι είμαστε εδώ μέσα. Εντύπωση μου έκανε το γεγονός πως σε όσους πρότεινα το φυλλάδιο μας, όλοι... μα όλοι έλεγαν: "το Noiz δεν ξέρω; αφού είμαι μέλος!"

Παραθέτω μικρό φωτορεπορτάζ κυρίως από τον χώρο των Μουσικών ειδών που μας αφορά αμεσότερα.

Αντε και του χρόνου!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top