Radial Tonebone Dragster

strat54

Νέο μέλος
Μηνύματα
21
Πόντοι
1
Ξερει κανενας αν ειναι αναλογικο ή ειναι ψηφιακο που κανει το σημα να μοιαζει οτι το συνδεεις απευθειας. Πως γινεται να περναει το σημα μεσα απο ψηφιακο πεταλι κ να μην αλλοιώνεται ο ηχος?

 
Πως γινεται να περναει το σημα μεσα απο ψηφιακο πεταλι κ να μην αλλοιώνεται ο ηχος?
Εχεις φαει ΧΟΝΤΡΟ κολλημα με το Πσηφιο... ;D

Η ψηφιακη τεχνολογια ΑΚΡΙΒΩΣ για να ΜΗΝ αλλοιωνεται ο ηχος..εφευρεθηκε.... ;D

Αλλωστε η συντριπτικη πλειοψηφια των κιθαριστων ΚΑΠΟΙΟ Πσηφιακο  ;D πεταλι καπου εχει στην αλυσιδα των εφε της....

Ασε που ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ακους αυτη τη στιγμη απο μουσικη γυρω σου..ΨΗΦΙΑΚΟ ειναι... ;D

Το συγκεκριμενο "πεταλι" ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ ειναι Πσηφιακο... ;D ειναι απλα ενα ,glorified , ;D  low impendance buffer που μειώνει το χασιμο του σηματος σου αν αυτο περναει μεσα απο πολλα πεταλια (αναλογικα ή Πσηφιακα  ;D) & εχει και ενα variable resistor που αλλαζει την εμπεδιση που "βλεπουν" οι μαγνητες σου και ,ισχυριζεται,οτι κανει τον ηχο να ειναι ιδιος με αυτον που θα ειχες αν καρφωνες κατευθειαν τη κιθαρα στον ενισχυτη...(ΤΡΙΧΕΣ δηλ. ΙΜΗΟ  ;D)

Ενα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ καλωδιο και μια προσεκτικα φτιαγμενη αλυσιδα εφε με καποια buffered πεταλια  στην αρχη και στο τελος και θα εισαι μια χαρα οπως ΧΙΛΙΑΔΕΣ κιθαριστες σε ολο τον κοσμο.

Ο ενισχυτης σου ετσι κι αλλοιως εχει και volume & tone controls για να "αντισταθμισεις" οποιαδηποτε (και καλα) απωλεια εχεις απο τα εφε...(αν και αν δεν θες την..απωλεια ΤΙ τα θες τα εφε ανθρωπε μου? ;D ενα μερος του ηχου τους ΕΙΝΑΙ και αυτη η ..απωλεια...)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γενικα μου αρεσει το αναλογικο σημα ακομη κ στα ηχοσηστηματα, ειναι το μελλον αλλα παντα ο στοχος τους ειναι να φτασουν το αναλογικο σημα. Με το ψηφιακο πεταλι εστω κ ενα εχω δει διαφορα τεραστια, ακομη κ να μην δουλευει μονο που περναει απο μεσα του το σημα, ακουω την διαφορα, γι'αυτο δε μου αρεσουν, ας τα χρησιμοποιούν κ οι καλυτεροι, εμενα με χαλαει αυτη η διαφορα που εχουν. Χρησιμοποιω 5 αναλογικα πεταλια, τα εφε τα θελω για μερικα τραγουδια οποτε αναγκαστικα θα εχω καποιες απωλειες αλλα θελω οσο το δυνατον λιγοτερες. Αυτο το πεταλακι πρεπει να ειναι οτι πρεπει. Ο καθενας εχει τα δικα του γουστα στον ηχο του, αλλιως ολοι θα ειχαμε την ιδια πεταλιερα κ δεν θα ψαχνομασταν αλλο γι'αυτο συζηταμε κ στο φορουμ. Σε ευχαριστω κ παλι για την απαντηση.

 
Χρησιμοποιω 5 αναλογικα πεταλια
Ποια?

ακομη κ να μην δουλευει μονο που περναει απο μεσα του το σημα, ακουω την διαφορα
ειμαι κατα 99% σιγουρος οτι εχεις μπερδεψει το αναλογικο με το true by pass...& το Πσηφιακο με το buffered by pass

μια και τα.... digital πεταλια οταν δεν ειναι ανοικτα ειναι....αναλογικα.....(στα tbp ο ηχος περναει....right through ,ενω στα buffered περναει μονο απο τον αναλογικο op amp)  ;D

Ο καθενας εχει τα δικα του γουστα στον ηχο του
αλλο πραγμα το γουστο και αλλο η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ... ;D

ΑΠΩΛΕΙΕΣ θα εχεις ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ αν χρησιμοποιεις ΚΑΛΩΔΙΟ (ειδικα αν ειναι μακρυτερο απο 3 μετρα)  για να συνδεσεις την κιθαρα σου με τον ενισχυτη σου και ακομα περισσοτερες αν εχεις πολλα True By pass πεταλια στην αλυσιδα είτε αυτά ειναι αναλογικα είτε ψηφιακα.

Αυτο το πεταλακι πρεπει να ειναι οτι πρεπει.
αν θες ενα πεταλι που θα κανει το digital delay σου να ακουγεται σαν αναλογικο....ΔΕΝ ειναι οτι πρεπει και δεν υπαρχει κι ολας.... ή μαλλον ΥΠΑΡΧΕΙ και λεγεται ΚΑΛΟΣ ΛΑΜΠΑΤΟΣ ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ... :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τα πεταλια μου ειναι,  Boss blues driver,wah dunlop classic, overdrive-compressor-analog delay απο Ελληνα κατασκευαστη. Τα ψηφιακα που ειχα κ πουλησα boss reverb,boss digital delay,Boss FBM-1, Boss AC-3 Acoustic Simulator, πεταλιερα Gt 10 και zoom G7.1ut κ loop rc3 που εχω ακομη.Με αυτα εχω κανει παρα πολλες δοκιμες κ κλειστα ακουγα διαφορα με ενισχυτες twin reverb,deville.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
strat54 είπε:
Τα πεταλια μου ειναι,  Boss blues driver,wah dunlop classic, overdrive-compressor-analog delay απο Ελληνα κατασκευαστη. Τα ψηφιακα που ειχα κ πουλησα boss reverb,boss digital delay,Boss FBM-1, Boss AC-3 Acoustic Simulator, πεταλιερα Gt 10 και zoom G7.1ut κ loop rc3 που εχω ακομη.Με αυτα εχω κανει παρα πολλες δοκιμες κ κλειστα ακουγα διαφορα με ενισχυτες twin reverb,deville.
Οπως ειπε ο SF, το οτι ακουγες διαφορά οταν ηταν κλειστα, δεν οφειλεται στο οτι ηταν ψηφιακα, αλλα στο οτι δεν ηταν true bypass(ηταν ,δηλαδη, Buffered). Ενα πεταλι μπορει να ειναι true bypass ή οχι, ασχετα με το αν ειναι αναλογικο ή ψηφιακο. Απ'οτι ξερω, ουτε τα πεταλια που εχεις αυτη τη στιγμη ειναι true bypass(μιλαω γι'αυτα που εχεις ονομασει). Με αυτα δεν παρατηρεις διαφορα? Και προκυπτει ετσι και μια ερωτηση απο μενα για οποιον γνωριζει: Τα συγχρονα Boss εχουν ολα το ιδιο buffer? (Αν ειναι ετσι, και αν εισαι σιγουρος οτι ακουγες διαφορά, μαλλον το zoom σου εκανε τη ζημια...).

Α, και sorry που παω λιγο offtopic με την ερωτηση μου :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
wah dunlop classic
Αυτο κανει ολη τη ζημια αν δεν ειναι tbp,κλασσικος καταστροφεας ηχου το bypass συστημα της Dunlop   ;D

Τα ψηφιακα που ειχα κ πουλησα boss reverb,boss digital delay,Boss FBM-1, Boss AC-3 Acoustic Simulator,
εβαζες δηλ.4-5 buffered πεταλια στη σειρα,λογικο ειναι να ακουγες καποια διαφορα (με 1-3 δεν θα την ακουγες)

Καλα για τις πεταλιερες δεν το συζητω θελει..... μαστορια για να κανεις level matching & οι περισσοτεροι αποτυγχανουν οικτρα :)

Τα συγχρονα Boss εχουν ολα το ιδιο buffer?
ναι μεσες-ακρες το ιδιο εχουν...και ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ,δεν αρχιζουν τυχαια τοσες και τοσες αλυσιδες πεταλιων με το tuner της.

ENA τουλαχιστον buffered πεταλι ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ (προσωπικα  προτιμω τουλαχιστον ενα στην αρχη και ενα στο τελος) σε οποιαδηποτε αλυσιδα εφε και τα buffer των BOSS κανουν μια χαρα δουλεια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το wah που εχω, αλλα δεν το χρησιμοποιω σχεδον ποτε, ουτε συνδεδεμενο δε το εχω .Αλλα απο το καταστημα μου ειχαν πει ειναι αναλογικο.Γι'αυτο δεν ειμαι σιγουρος γιατι δε το εχω δουλεψει.Αλλα για τα αλλα πεταλια που ειχα, δεν τα ειχα συνδεδεμενα ολα μαζι μεμονομενα εκανα πειραματα με το καθε πεταλι, συγκριτικα με το blues driver που ειχα απο παλια. Τα συγκεκριμενα που πουλησα ειχανε κ κλειστα διαφορα απο το να συνδεσω ενα αναλογικο πεταλι.Δεν ξερω για το true bypass κ το Buffered, αλλα εκανα παρα πολλα πειραματα γιατι ειχα δωσει αρκετα λεφτα για να τα πουλησω κ να χασω τοσα χρηματα.

 
Αυτο κανει ολη τη ζημια αν δεν ειναι tbp,κλασσικος καταστροφεας ηχου το bypass συστημα της Dunlop  ;D

Πoυ λεει αν ειναι tbp ή bypass?
 
Λοιπόν, Superfunk, κατάφερες να χωρέσεις μέσα σε 2 απαντήσεις ένα κάρο σωστά και ακριβή πράγματα, με... 2 κάρα ανακρίβειες και γενικεύσεις. Για τα σωστά και ακριβή δεν υπάρχει λόγος να τα επαναλάβω, αλλά για τα υπόλοιπα, ας προσπαθήσουμε και εμείς (αν μας επιτρέπει η αφεντιά σου, βεβαίως...) να τα ξεδιαλύνουμε. Λοιπόν:

Superfunk είπε:
... ,ισχυριζεται,οτι κανει τον ηχο να ειναι ιδιος με αυτον που θα ειχες αν καρφωνες κατευθειαν τη κιθαρα στον ενισχυτη...(ΤΡΙΧΕΣ δηλ. ΙΜΗΟ  ;D)
Καθόλου μα καθόλου "τρίχες". Αν αυτό θέλει να ακούει, θα του πείς ότι είναι "τρίχες"; "Τρίχες" τα όσο το δυνατόν αναλοίωτο σήμα από τους μαγνήτες της κιθάρας σου με τις μεγαλύτερες δυνατές δυναμικές και απόκριση; 

Ο ενισχυτης σου ετσι κι αλλοιως εχει και volume & tone controls για να "αντισταθμισεις" οποιαδηποτε (και καλα) απωλεια εχεις απο τα εφε...(αν και αν δεν θες την..απωλεια ΤΙ τα θες τα εφε ανθρωπε μου? ;D ενα μερος του ηχου τους ΕΙΝΑΙ και αυτη η ..απωλεια...)
Ανόμοια πράγματα. Ναι, την ισοστάθμιση την πετυχαίνεις, τις δυναμικές και την απόκριση...;

μια και τα.... digital πεταλια οταν δεν ειναι ανοικτα ειναι....αναλογικα.....(στα tbp ο ηχος περναει....right through ,ενω στα buffered περναει μονο απο τον αναλογικο op amp)   ;D

Γενίκευση. Εσύ τώρα εδώ μπερδεύεις το true-bypass με το analog-dry-through.

Παράδειγμα, η σειρά Nova της TC , που είναι βεβαίως ψηφιακά πετάλια, ακόμα και όταν είναι κλειστό, έχει αυτό που λένε AD/DA (analog to digital, digital to analog ελληνιστί) converter. Με άλλα λογάκια, θες δεν θες, στο μετατρέπει το σήμα σου. Τώρα αν μπορείς να το ΑΚΟΥΣΕΙΣ αυτό, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Της ίδιας εταιρείας η σειρά Toneprint είναι όλη analog-dry-through, που σημαίνει ότι το αρχικό σου σήμα δεν μετατρέπεται ΑΚΟΜΑ και όταν το πετάλι είναι ανοικτό.  

Τώρα τα boss-άκια τί κάνουν, δεν έχω ιδέα. Η άποψη ότι όλα έχουν καλό buffer, είναι για γέλια. Καλό buffer, έχουν όλα τα Visual Sound, για παράδειγμα.

Άλλες γενικεύσεις του στυλ "όλοι χρειάζονται..." είναι τόσο προφανώς ασόβαρες, που θα προσπεράσω. Για την ώρα τουλάχιστον...

 
Οπως ειπε ο SF, το οτι ακουγες διαφορά οταν ηταν κλειστα, δεν οφειλεται στο οτι ηταν ψηφιακα, αλλα στο οτι δεν ηταν true bypass(ηταν ,δηλαδη, Buffered). Ενα πεταλι μπορει να ειναι true bypass ή οχι, ασχετα με το αν ειναι αναλογικο ή ψηφιακο. Απ'οτι ξερω, ουτε τα πεταλια που εχεις αυτη τη στιγμη ειναι true bypass(μιλαω γι'αυτα που εχεις ονομασει). Με αυτα δεν παρατηρεις διαφορα? Και προκυπτει ετσι και μια ερωτηση απο μενα για οποιον γνωριζει: Τα συγχρονα Boss εχουν ολα το ιδιο buffer? (Αν ειναι ετσι, και αν εισαι σιγουρος οτι ακουγες διαφορά, μαλλον το zoom σου εκανε τη ζημια...).

Α, και sorry που παω λιγο offtopic με την ερωτηση μου :)

Διαφορα με τι? το στανταρ πεταλι μου ειναι το blues που ηξερα οτι ειναι αναλογικο απο εκει κ περα δοκιμαζα τα αλλα ενα ενα, κ πιο κοντα στο κατευθειαν καρφι ηταν αυτο.Τα αλλα κ κλειστα ακουγοταν σαν να ηταν η κιθαρα σαν ξυριστικη μηχανη ή αλλιως σαν να εβαζα την κιθαρα μου σε ΤΡΑΤΖΙΣΤΟΡ ενισχυτη.Τωρα με αυτα που εχω αυτη τη στιγμη τα συνδεσα ολα μαζι (χωρις wah ) δεν το εχω αυτη τη στιγμη εδω, ακουω εναν καλο ηχο , βγαζω ολα τα πεταλια κ συνδεω μονο το Loop rc3 ακουγεται χαλια.
 
Και θα συνεχίσεις να ακούς με το RC-3, μιας και το buffer του είναι για κλωτσιές. Υπάρχει μια τρομερή μόντα να του κάνεις: το ανταλλάσεις με ένα TC Ditto. Problem solved.  ;D

 
Ξερεις αν εχει μετρονομο ή Drums?Γιατι αν εχεις γραψει backing πως θα ρυθμισεις το tempo του?

 
Ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Μια δουλειά κάνει όλη και όλη: παίζει ό,τι παίζεις. Αλλά την κάνει πάρα πολύ καλά.

 
Κριμα ειναι μονο για επιτοπου ηχογραφηση. Πρεπει να ειναι καλο πραγματι, αλλα δυστυχως δε μου κανει ετσι οπως το χρησιμοποιω εγω.

 
Ψαχτηκα λιγο με το Wah μου (Dunlop GCB-95F Wah Pedal) κ το τι σημαινει True-bypass κ σε καταστημα λεει

Features:

- Red Fasel inductor

- Heavy die cast construction for years of reliability

- 100K ohm Hot Potz potentiometer that allows for that quick, abrupt wah sound

- True-bypass switching

Αλλα δεν εχει κανενα κουμπι πουθενα αλλο μονο ανοιγμα κλεισιμο αυτο το True-bypass switching μηπως ειναι ψεμα του καταστηματος? Το εχει κανενας κ να ξερει για αυτο το μοντελο?

 
Τώρα τα boss-άκια τί κάνουν, δεν έχω ιδέα.
Για τα boss-ακια μιλαω,μια και αυτα εχει ο φιλος  κανουν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο που ειπα δηλ. ειναι analog dry through (η συντριπτικη πλειοψηφια τους)  τα looper της  δεν ειναι (μαλλον γιατι δεν εχει ΛΟΓΙΚΗ να ειναι)....παντως με τα επιπεδα δειγματολειψιας που υπαρχουν στην εποχη μας ΙΜΗΟ ειναι ΑΣΤΕΙΟ να "φοβομαστε" την "επιδραση" του A/D conversion στον "ηχο" μας...τωρα "ψυχολογικα" μπορει και να επηρεαζει καποιους αλλα ως εκει...

Η άποψη ότι όλα έχουν καλό buffer, είναι για γέλια. Καλό buffer, έχουν όλα τα Visual Sound, για παράδειγμα.
τα buffer των BOSS εχουν ΘΑΥΜΑΣΙΟ buffer οπως και τα VS το ξερω αλλωστε απο ΠΡΩΤΟ χερι... ;D

0006570172ee37c99b4994ab308a0f8a505c12e7162935c2a62f48f4.jpg


γιατι ειχα δωσει αρκετα λεφτα για να τα πουλησω κ να χασω τοσα χρηματα.
θα χασεις και αλλα χρηματα γιατι η λυση που ζητας λεγεται απλα TRUE BY PASS STRIP

http://www.loop-master.com/

Καθόλου μα καθόλου "τρίχες". Αν αυτό θέλει να ακούει, θα του πείς ότι είναι "τρίχες"; "Τρίχες" τα όσο το δυνατόν αναλοίωτο σήμα από τους μαγνήτες της κιθάρας σου με τις μεγαλύτερες δυνατές δυναμικές και απόκριση;  
ΤΡΙΧΕΣ ειναι αυτο που ισχυριζεται οτι κανει το Radial Tonebone Dragster οχι το να θες αναλοιωτο σημα απο τους μαγνητες κατι που ΚΑΜΜΙΑ λυση δεν σου δινει μια και απο τη στιγμη που χρησιμοποιεις μακρια ΚΑΛΩΔΙΑ και πεταλια (ειδικα αν ειναι tbp) θα εχεις "αλλοίωση" θες δε θες....οποτε get over it and play some music... ;D

το λεει και ο θεος (23.40)



τωρα το παραεκανες science fiction το πραμα.. ;D

γενικα ολη αυτη η φιλολογια για tbp & sound purity με εκνευριζει γιατι ειναι καθαρα προϊον του ιντερνετ και ΔΕΝ υπηρχε πριν απο αυτο...απλα επαιρνες 4-5 μποσακια και εκανες μια χαρα δουλεια χωρις να....ιδρωνεις και να πεταγεσαι τα βραδια απο τον υπνο σου  ;D γιατι "υποφερει ο τονος σου" επειδη τα πεταλια δεν εχουν tbp...  ;D...ρωτα και τον ΧΕΝΤΡΙΞ αν δε με πιστευεις  ;D ;D ;D

Εξω απο την πλακα....ΤΑ ΠΑΝΤΑ επηρεαζουν το "σημα"....ΙΜΝSHO αν καποιος εχει "αυτια νυχτεριδας" και ΟΝΤΩΣ τον ενοχλει η επιδραση των πολλων stacked πεταλιων στον "ηχο του" ενα TBP Strip (υπαρχουν δεκαδες διαφορετικα στο εμποριο απο τα πιο απλα μεχρι τα πιο συνθετα που επιτρεπουν και συνδιασμους πεταλιων) με 1-2 στρατηγικα τοποθετημενα buffered pedals/stand alone buffers ειναι η καλυτερη λυση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχει καμιά πηγή και ισχυρίζεσαι ότι τα boss είναι analog-dry-through, γιατί δεν βλέπω την παραμικρή αναφορά στο site τους;  ??? Εξ'όσον γνωρίζω όλα τα made-in-taiwan Boss είναι πλήρως ψηφιακά, με ψηφιο-ποίηση του σήματος και γι'αυτό ακριβώς τον λόγο η Boss δεν μπορεί να προσφέρει true-bypass Boss πετάλια (μόνο ένα analog-dry-through πετάλι, είτε αναλογικό είτε ψηφιακό, μπορεί να είναι true-bypass για λόγους... προφανείς).

Δεν κρίνω αν είναι "καλό" ή "κακό" ένα πετάλι να ψηφιοποεί τον ήχο σου, γιατί... εξαρτάται από το πετάλι. Η σειρά  Nova της TC, που ανέφερα και πιό πάνω, κάνουν εξαιρετική μετατροπή και δεν άκουσα ποτέ την παραμικρή απώλεια. Τα Boss από την άλλη, είναι άλλη ιστορία...

Έχει δίκιο για ένα true bypass strip, ότι είναι εξαιρετική λύση. Δεν παύει όμως να είναι μια λύση που πιάνει χώρο, προσθέτει βάρος, έχει power-supply requirements (αν θες τα LEDs) και... έχει κόστος. Το 2014 δεν βλέπω τον παραμικρό λόγο για κάποιον, ο οποίος έχει πρόβλημα με τον τρόπο που ένα συγκεκριμένο πετάλι συμπεριφέρεται στην αλυσίδα του, να μην προχωρά παρακάτω.

Τώρα τί θα έκανε ο Hendrix, άστο. Ο άνθρωπος έπαιζε με ό,τι τελευταίο είχε να του προσφέρει η τεχνική και η τεχνολογία των ημερών του, το να χρησιμοποιείται το όνομά του για παράδειγμα ή πρότυπο προσκόλλησης στο παρελθόν, είναι απλά ειρωνικό. Άσε που νομίζω ότι ουδέποτε έπαιξε Boss-άκια...  ;) ;D

 
Εξ'όσον γνωρίζω όλα τα made-in-taiwan Boss είναι πλήρως ψηφιακά, με ψηφιο-ποίηση του σήματος και γι'αυτό ακριβώς τον λόγο η Boss δεν μπορεί να προσφέρει true-bypass Boss πετάλια (μόνο ένα analog-dry-through πετάλι, είτε αναλογικό είτε ψηφιακό, μπορεί να είναι true-bypass για λόγους... προφανείς).
Λαθος γνωριζεις,η BOSS δεν προσφερει tbp γιατι τα...ΑΠΕΧΘΑΝΕΤΑΙ (και καλα κανει)

http://www.roland.co.uk/blog/the-truth-about-true-bypass-and-buffered-guitar-pedals

Αν δεις τα σχηματικα των πιο πολλων πεταλιων της θα δεις οτι ειναι analog dry through,το σημα σπλιταρεται πριν απο τον κονβερτορα ,τα περισσοτερα BOSS "ταϊζουν" συνεχως το κυκλωμα, και τα  FET transistors κανουν mute είτε στο  bypass line είτε στο effected line  (σε επικοινωνια που ειχα με τη Roland πριν καποια χρονια μια και εφτιαχνα μια πεταλιερα για εναν αλλο ψυχακια που φοβοντουστασανε μη του φαει ο πσηφιος τον ηχο  ;D μου ειχαν πει οτι στα delay της π.χ το dry signal ειναι analog & το delay προστιθεται σε αυτο με το level knob)  

δες εδω το ταϊβανεζικο RV3 π.χ.

http://www.freeinfosociety.com/electronics/schematics/audio/pictures/bossRV3.jpg

Άσε που νομίζω ότι ουδέποτε έπαιξε Boss-άκια
οντως επαιζε με πεταλια που ειχαν ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ buffers απο τα BOSS  ;D

Δεν παύει όμως να είναι μια λύση που πιάνει χώρο, προσθέτει βάρος, έχει power-supply requirements (αν θες τα LEDs) και... έχει κόστος.
απο το να πουλησεις κοψοχρονια τα ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ πεταλακια σου επειδη δεν σου αρεσει το by pass ηχος τους παντως ΛΙΓΟΤΕΡΟ κοστος εχει.... ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Λαθος γνωριζεις,η BOSS δεν προσφερει tbp γιατι τα...ΑΠΕΧΘΑΝΕΤΑΙ (και καλα κανει)

http://www.roland.co.uk/blog/the-truth-about-true-bypass-and-buffered-guitar-pedals

Αν δεις τα σχηματικα των πιο πολλων πεταλιων της θα δεις οτι ειναι analog dry through,το σημα σπλιταρεται πριν απο τον κονβερτορα ,τα περισσοτερα BOSS "ταϊζουν" συνεχως το κυκλωμα, και τα  FET transistors κανουν mute είτε στο  bypass line είτε στο effected line  (σε επικοινωνια που ειχα με τη Roland πριν καποια χρονια μια και εφτιαχνα μια πεταλιερα για εναν αλλο ψυχακια που φοβοντουστασανε μη του φαει ο πσηφιος τον ηχο  ;D μου ειχαν πει οτι στα delay της π.χ το dry signal ειναι analog & το delay προστιθεται σε αυτο με το level knob) 

δες εδω το ταϊβανεζικο RV3 π.χ.

http://www.freeinfosociety.com/electronics/schematics/audio/pictures/bossRV3.jpg
Πολύ ενδιαφέρον. Ευχαριστώ για αυτά γιατί δεν τα γνώριζα. Αν μπορούσαμε να βρούμε και μια λίστα με ποιά είναι τί, θα ήταν ο,τι πρέπει.  :)

απο το να πουλησεις κοψοχρονια τα ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ πεταλακια σου επειδη δεν σου αρεσει το by pass ηχος τους παντως ΛΙΓΟΤΕΡΟ κοστος εχει.... ;D
Έλα τώρα...    ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top