"You need to imagine the sound. Hear it in your head..."

RayDTutto

Re di tutto e di nessuno
Μηνύματα
10,754
Πόντοι
98
"You need to imagine the sound.

Hear it in your head,

exactly as you want it to be...

Then play IT"

Το διάβασα πριν λίγο στο TDPRI και τη θεωρώ ίσως την καλύτερη συμβουλή για έναν μουσικό.

Νομίζω πως ταυτίζεται με αυτό που λέμε "feeling" στη μουσική και ίσως να είναι αυτό που λείπει από ορισμένους πιο τεχνικούς μουσικούς (π.χ. shredders) οι οποίοι επικεντρώνονται πιο πολύ στην τεχνική και όχι στον ήχο.

Γνώμες;

 
Συμφωνώ και επαυξάνω και με αφορμή αυτή τη φράση παραθέτω απόσπασμα απο τον μέγιστο Baremboim του οποίου τα σεμινάρια είναι διαμάντια.

Απο το 5:00 και μετά λέει κάτι παρεμφερές με το "hear it in your head"


 
Πολυ ωραιο θεμα.

Ενας γεννημενος κουφος δεν μπορει να το κανει αυτο ενω ο Μπετοβεν με την εμπειρια αφησε αριστουργηματα κατα τη περιοδο κωφωσης. Ενα βημα παρακατω θα ηταν η ικανοτητα να μεταφραζουμε τα συναισθηματα σε μουσικη.

Η παγιδα που κρυβεται στον τιτλο του θεματος ειναι πως αυτο που νομιζουμε πως δημιουργησαμε απλα ειναι μια παλια αναμνηση μελωδιας, αρμονιας, ρυθμου και οτι αλλο. Ειναι πολυ πιο ευκολο να "φανταστεις" κατι που εχεις ξανακουσει παρα κατι απ'το μηδεν.

Το αγιο δισκοποτηρο του μουσικου ειναι για μενα αυτο, η ικανοτητα να φανταστεις καινουρια μουσικη που περιγραφει τα καινουρια σου συναισθηματα.

 
RayDTutto είπε:
"You need to imagine the sound.

Hear it in your head,

exactly as you want it to be...

Then play IT"

Το διάβασα πριν λίγο στο TDPRI και τη θεωρώ ίσως την καλύτερη συμβουλή για έναν μουσικό.

Νομίζω πως ταυτίζεται με αυτό που λέμε "feeling" στη μουσική και ίσως να είναι αυτό που λείπει από ορισμένους πιο τεχνικούς μουσικούς (π.χ. shredders) οι οποίοι επικεντρώνονται πιο πολύ στην τεχνική και όχι στον ήχο.

Γνώμες;
δεν ξέρω αν αυτός είναι ο σωστός τρόπος για εάν μουσικό καθώς έτσι μπορεί να χάσει πολλά πράγματα .

με αυτόν τον τρόπο έμαθα να παίζω κιθάρα και ήταν πολύ ωραία η διαδικασία να ανακαλύψω την κιθάρα μεσω της μουσικής που γεννούσε η φαντασία μου αλλα μπορω να πω πως ηταν πολύ χρονοβόρο μέχρι  να φτάσω σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο τεχνικής. Βέβαια απο την άλλη αναπτύχθηκα τεχνικά όσο χρειαζόταν για τις ανάγκες μου οπότε μάλλον είναι θέμα επιλογής τι μουσικός θέλεις να είσαι.

 
Προσοχή. Μιλάει για ήχο. Όχι για τεχνική, όχι για μουσικές φράσεις. Αυτή είναι διαφορετική διαδικασία.

Διαβάζοντας αυτό το απόσπασμα, μου έρχεται στο μυαλό ο Jeff Beck. Ο ήχος του είναι αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας θεωρώ.


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όταν -κατά καιρούς- με ρωτούσαν σε συνεντεύξεις η σεμινάρια πως γράφω τα τραγούδια μου, αυτή ακριβώς ήταν η απάντηση: τα "ακούω" πρώτα μέσα μου, στην καρδιά και το μυαλό, όλα, τύμπανα, κιθάρες, φράσεις, κοψίματα, μπασογραμές...φυσικά υπάρχουν διαβαθμίσεις, όμως το πνεύμα παραμένει το ίδιο. Ομοίως και με αμιγώς κιθαριστικές φράσεις, τις περισσότερες φορές την "ακούω" να γεννιέται μέσα μου, προσπαθώ να την τραγουδήσω κάποιες φορές και τέλος να μετουσιωθεί σε αληθινό ήχο με δάχτυλα και χορδές.

Δεν είναι πάντα εύκολο, πολλές φορές δε ίσως και να παρασύρει κάποιον σε κόσμους όπου θα στερηθεί πολλά και εντέλει μπορεί και να εξελιχθεί σε τροχοπέδη για το γενικότερο επιθυμητό παικτικό επίπεδο.

Όμως είναι αληθινό, κι αυτό έχει δύναμη μοναδική.

Για μένα, το δυσκολότερο όλων είναι να καταφέρω ν'ακουστεί το τελικό αποτέλεσμα όπως το είχα "ακούσει" μέσα μου αρχικά...δύσκολη και "σπαστική" πολλές φορές διαδικασία...

Πιο γενικά μιλώντας, όταν η -όποια- μελέτη έχει αναφορές (και αναπόφευκτα και συγκρίσεις) σε ήχους και φρασεολογία που έχουν γεννηθεί απο άλλους, παρέχει κάποιου είδους "ασφάλεια" στον μουσικό, αφου αυτό που προσπαθεί να πετύχει είναι λίγο πολύ "δοκιμασμένο", οπότε η όποια κριτική θα αφορά κυρίως το "πλησίασμα" στο αρχικό ερέθισμα, αντιθέτως, όταν πολεμάς να δημιουργήσεις κάτι αυθεντικό και "ολόδικο" σου, τότε προκύπτει ο πιό δύσκολος και ακατάβλητος "αντιπαλος", η ύπαρξη της πίστης στη δική σου πρόταση, πολλώ δε μάλλον  η υποστήριξη της με όλο σου το είναι.

 
Ωραιος ez, εγω αν και 11 χρονια μουσικος δεν μπορω να φτιαξω φρασεις ή τραγουδια χωρις καποιο οργανο, με πειραματισμο. Ακομα και τις λιγες φορες που μια μελωδια γεννηθηκε τραγουδωντας την, αυτο εγινε παλι με πειραματισμο. Δεν εχω ακουσει σχεδον ποτε μια καινουρια μελωδια, ή ηχο οπως λεει o Ray εγκεφαλικα. Θα παω αυριο να δω το Ghost in the shell στο σινεμα να δω αν εχω σωτηρια.

 
Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Θα παω αυριο να δω το Ghost in the shell στο σινεμα να δω αν εχω σωτηρια.
Με την Σκάρλετ να φοράει αυτή τη φόρμα δύσκολο το βλέπω να έχεις ικανοποιητική συγκέντρωση  ;D, μπορεί όμως να σου γεννηθεί κάποιου είδους devil's music... 8)

 
RayDTutto είπε:
Προσοχή. Μιλάει για ήχο.
σαφώς και δεν μιλάει μονο για τον ηχο σαν ήχο.

Δες τι λέει πιο πάνω ο τιτανομέγιστος Ez.

Εξάλλου ο ''ήχος'' κάποιου περιλαμβάνει τα πάντα.

 


Αλλη μια καλυτερη συμβουλη  ειναι η εκμαθηση των τονων, να ξερεις ποια νοτα ακους και να ξερεις να τη λες καρφι στο κουρδιστηρι. Με λιγη η πολλη φαντασια μπορεις να κανεις πολλα απο κει και επειτα.

Νομιζω ειναι το πιο σπουδαιο εφοδιο που μπορει να εχει ενας/μια μουσικος.

Για αλλους ειναι πιο ευκολο για αλλους πιο δυσκολο. Αλλα με επιμονη και υπομονη μαθαινεται. Απλα πολλοι/ες θελουν να γινουν ροκσταρ η νομιζουν ηδη πως ειναι και αντε να τους πεισεις οτι πρεπει να το παρουν ξανα απτην αρχη το ζητημα... ο ανοων ανοειτο

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top