"Γεμάτος" ήχος σε χαμηλή ένταση σε Fender Ηot Rod Deluxe?

Vodkapower

Νέο μέλος
Μηνύματα
195
Πόντοι
16
Γεια χαρα. Προσφατα αγορασα εναν fender hot rod deluxe, κανενα προβλημα με τον ηχο οπως ακριβως τον περιμενα. Ευχαριστιμενος με ολα (τον προτεινω σε οποιονδηποτε γουσταρει blues rock jazz) μονο που οταν βρεις αυτο που θελεις κανεις βιαστικες κινησεις. αυτο το λεω γιατι ο ενισχυτης ΔΕΝ εχει master volume και για να παιξεις σιγα (ειναι και περιεργοι οι γειτωνες) πρεπει να το εχεις στο 2-3 το πολυ απο το 12 που ειναι τερμα!! Με αποτελεσμα να χανει ο ηχος λογω μικρης εντασης(ειναι λαμπατος). υπαρχει καποια συσκευη που να κανει την δουλεια του master volume? να μπορω δηλαδη να βγαλω την δυναμη της λαμπας σε χαμηλη ενταση.

Ευχαριστω

 
Η καλύτερη λύση είναι ένα attenuator. Κάνε ένα search στο noiz και θα βρεις πολλές συζητήσεις σχετικά.  ;)

 
Ευχαριστω πολυ και για τις γρηγορες απαντήσεις σας :)!!! αυτο το master volume απο την jam pedals (υποθετω εταιρια ειναι) που μπορω να το βρω?

 
το παραγγέλνεις από τον ίδιο (δεν είναι εταιρία)

στείλτου ένα mail

 
treloagori είπε:
κι εγω εχω  attenuator  αλλα πως μπαινει σε κομπο?
Εύκολο λύνεις τον κόμπο και το βάζεις  ;D ;D

Εάν δεν έχει βύσμα απο τον ενισχυτή για τα ηχεία,μπορείς να βγάλεις τα καλώδια που πάνε στα μεγάφωνα, και να το συνδέσεις στο attenuator, θα φτιάξεις ενα καλώδιο που,

να πηγαίνει στο  attenuator.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
H καλύτερη λύση πιστεύω είναι η αντικατάσταση του γραμμικού volume pot, με ένα λογαριθμικού τύπου. Με αυτό τον τρόπο το volume θα έχει πολύ ομαλή μετάβαση στην ένταση.

Από όσο γνωρίζω όμως, αφενός δεν είναι εύκολο για τον καθένα να κάνει τη μετατροπή στον ενισχυτή του και αφετέρου, νομίζω ότι δεν είναι εύκολο να βρει κανείς ποτενσιόμετρο που να ταιριάζει απόλυτα στο συγκεκριμένο σασί.

Μπορεί να κάνω και λάθος όμως για το δεύτερο.

Διαβάσετε λίγο αυτό το κείμενο:

Since the owner’s manual came with a schematic, I studied it to see if there was anything I could do about these issues. I found the problem with the lead mode volume control was pretty straightforward: these turkeys had put a LINEAR taper pot in there where an AUDIO taper pot belonged. All volume controls should be audio taper. That’s why they’re called “audio” taper. The ear hears sound levels exponentially, on a logarithmic scale. A sound with ten times the power of another sound we perceive as TWICE as loud, not ten times as loud. If we use a linear taper potentiometer in a standard volume control circuit, we will hear “10” as only twice as loud as “1.” If we use an audio taper pot, “10” will sound ten times as loud as “1,” which is what we expect. Since 10=10 no matter what, an audio taper pot will have a much lower level “1” than a linear taper pot.

 


Fender’s engineers know this.


Therefore, Fender has been using this trick for some time on their solid-state amps, which are primarily targeted to the lower end of the market where the less experienced players buy.


 


A player walks into the music store, plugs in and turns up to “2.” The amp wails like a banshee, and he/she immediately turns the volume down to about “1/2” so as not to be expelled from the store. The player thinks, “
wow, if this thing is this loud at 2, it must have just gobs of volume in reserve. If I buy this amp, my drummer will never be able to drown me out again!Cha-ching, another amp sold.

;)

 
elavd είπε:
H καλύτερη λύση πιστεύω είναι η αντικατάσταση του γραμμικού volume pot, με ένα λογαριθμικού τύπου. Με αυτό τον τρόπο το volume θα έχει πολύ ομαλή μετάβαση στην ένταση.

Από όσο γνωρίζω όμως, αφενός δεν είναι εύκολο για τον καθένα να κάνει τη μετατροπή στον ενισχυτή του και αφετέρου, νομίζω ότι δεν είναι εύκολο να βρει κανείς ποτενσιόμετρο που να ταιριάζει απόλυτα στο συγκεκριμένο σασί.

Μπορεί να κάνω και λάθος όμως για το δεύτερο.
Εχεις δικιο περι αντικαταστασης του pot, αλλα δεν τιθεται θεμα για το αν ταιριαζει καποιο αλλο στο σασι.

Ακομα κι αν δεν ειναι "direct replacement" με ελαχιστη "μοντα" ολα γινονται... (οκ, υπαρχουν και εξαιρεσεις)

Αυτα τα κανει ενας μαστωρ ΣΕ λιγα λεπτα, και θελω να πιστευω και ΜΕ λιγα λεφτα...  ;)

Η αλλαγη αυτη ειναι απαραιτητη.

 
Alchemist είπε:
Ένα τέτοιο και είσαι έτοιμος! ;)
σιγουρα μια ακομα λυση, αλλα...

Master Volume για λαμπάτους ενισχυτές που δεν διαθέτουν master volume (πχ. Fender HotRod Deluxe, DeVille).


Τοποθετείται στο FX Loop του ενισχυτή και προσφέρει την δυνατότητα να έχετε τον ήχο της λάμπας σε οποιαδήποτε ένταση.
δεν θα ελεγα οτι εχεις ΤΟΝ ηχο της λαμπας σε οποιαδηποτε ενταση.

Μπορεις να εχεις σιγουρα preamp saturation (distortion), αλλα οχι power amp distortion που ειναι και το πιο "hip" χαρακτηριστικο των λαμπατερ...  ;D

Παντως, αρκετοι σ' αυτον τον πλανητη ζουν ευτυχισμενοι και με το πρωτο...   ;D

Αν θελεις και το δευτερο σε λογικες εντασεις πας για attenuator, αλλα εκει ισχυουν και καποιοι αλλοι "περιορισμοι"...

 
alderbody είπε:
σιγουρα μια ακομα λυση, αλλα...

δεν θα ελεγα οτι εχεις ΤΟΝ ηχο της λαμπας σε οποιαδηποτε ενταση.

Μπορεις να εχεις σιγουρα preamp saturation (distortion), αλλα οχι power amp distortion που ειναι και το πιο "hip" χαρακτηριστικο των λαμπατερ...  ;D

Παντως, αρκετοι σ' αυτον τον πλανητη ζουν ευτυχισμενοι και με το πρωτο...   ;D

Αν θελεις και το δευτερο σε λογικες εντασεις πας για attenuator, αλλα εκει ισχυουν και καποιοι αλλοι "περιορισμοι"...
Ακριβώς.  :)

 
Yπαρχει μια συγχυση οσον αφορα στην "ενταση" του hot rod deluxe και αυτο συμβαινει ακριβως επειδη το volume του εχει ενα πολυ μεγαλο σκαλι....στο 1 σχεδον δεν ακουγεται και στο 1.5 ειναι ηδη αρκετα δυνατος. Αυτο ειναι ενα θεμα και δεν εχει να κανει απολυτως με λυσεις attenuator. Για αυτο οπως ηδη σου ειπαν η λυση ειναι η αντικατασταση του volume με ενα λογαριθμικο pot, ενα pot μεταξυ του send-return του effects loop. Αυτο δεν εχει καμμια σχεση με το ποσο "πιεζονται οι λαμπες" και το ποσο ο ενισχυτης παιζει καλα σε χαμηλες εντασεις αλλα απλα εχει να κανει με το ποσο "ομαλο" και διαχειρισιμο ειναι το volume pot του ενισχυτη.

Οι λυσεις attenuator ειναι εντελως αλλης λογικης και αλλης φιλοσοφιας και φυσικα εξυπηρετουν αλλο σκοπο. "Λαικά" μετατρεπουν σε θερμοτητα μερος της ισχυος του τελικου που παει στα μεγαφωνα, ενω οι λαμπες του τελικου δουλευουν "πιεσμενες" σαν ο ενισχυτης να παιζει σε μεγαλη ενταση με το γνωστο "λαμπατο" αποτελεσμα.

Παντως o δικος μου HRD με αλλαγμενο μεγαφωνο κ λαμπες και με μελημα εναν οσον πιο καθαρο ηχο γινεται (δεν μου αρεσουν για τη συγκεκριμενη χρηση οι attenuators) εχει εξαιρετικα παχυ και ωραιο καθαρο ακομα και σε γειτονες-friendly εντασεις.

 
Παντως o δικος μου HRD με αλλαγμενο μεγαφωνο κ λαμπες και με μελημα εναν οσον πιο καθαρο ηχο γινεται (δεν μου αρεσουν για τη συγκεκριμενη χρηση οι attenuators) εχει εξαιρετικα παχυ και ωραιο καθαρο ακομα και σε γειτονες-friendly εντασεις.
Μην αφήνεις το κοινό έτσι, δώσε λεπτομέρειες για τις αλλαγές που έχεις κάνει.

 
Νομιζω τις ειχα ξαναγραψει σε αλλο thread.

Αντι του στοκ eminence και μετα απο ενα συντομο περασμα απο το swamp thang (δεν μου αρεσε, υπερβολικα scooped, και με υπερφυσικα μπασα) εβαλα το Eminence TONKER (εξαιρετικο για clean ηχο, οχι και τοσο εξαιρετικο για high gain).

Απο θεμα λυχνιων στον τελικο ειμαι φανατικος των JJ (αφου δοκιμασα svetlana winged C, EH, TAD) και στον pre ολες ΕΗ 2 x 12AX7 και στην V3 μια 12ΑΤ7 (εχω παρατηρησει οτι οι pre της ΕΗ ειναι καπως πιο λαμπερες απο αλλες προενισχυτριες χωρις παντως να εχω δοκιμασει αλλες ΝΟS).

 
Επί του θέματος, δεν κάνει τίποτα  :)

(Αυτό που δείχνεις είναι προενισχυτής μικροφώνου)

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top