Πρόβλημα με την Pionner στην Ελλάδα

alexakos

Νέο μέλος
Μηνύματα
2
Πόντοι
1
Καλησπέρα. Θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημα μου μαζί σας

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το μοντέλο CDJ 1000 MK3 της Pioneer.

Έτσι λοιπόν μπήκα στο site της αντιπροσωπείας στην Ελλάδα.

http://www.intersys.gr

Όπου διαπίστωσα ότι ο κατάλογος είναι απαρχαιωμένος. Παράδειγμα διαφημίζει το μοντέλο CDJ 1000 MK2 όπου έχει σταματήσει η παραγωγή εδώ και 3 μήνες. http://www.intersys.gr/products_services/audioprof.html :!:

Σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους, μου δώσανε τιμή αλλά μου δήλωσαν ότι δεν πουλάνε λιανική, σαν να μην έφτανε αυτό δεν γνώριζαν που πουλάνε τα προϊόντα τους και ήταν αγενέστατοι! 8O :evil:

Σας παρακαλώ εάν έχετε ή γνωρίζετε γράφτε μου που πουλάνε επαγγελματικά συστήματα ήχου Pionner. Ψάχνω ένα μήνα τουλάχιστον.

Ευχαριστώ πολύ. :D

 
Έστειλα ένα μαιλ στην ιντερσυς με το λίνκ της συζήτησης.

Για να δούμε θα απαντήσουν;

Ίσως το κάλεσμα σε δημόσια «απολογία»

να είναι τελικά ο τρόπος με τον οποίο ξυπνήσουν οι ελληνικές εταιρείες.

Λέω ίσως …

Γιατί μπορεί και να μην …

 
Μπα, μην ελπίζεις, οι τύποι είναι ζώα, δε χαμπαριάζουν με τίποτα, το πιθανότερο θα είναι να σου στείλουν μια απάντηση που θα αρχίζει με τις εξής λέξεις:

Αγαπητέ καταναλωτή,

σύμφωνα με την πολιτική της εταίρείας μας...............

κλπκλπκλπκλππαπαριεςκλπκλπκλπκλπκιαλλεςπαπαριεςκλπκλπ

........................φιλικά

 
Συμφωνώ με την κίνηση του ιχνιλάτη και όπως έχω ξαναπεί σε ανύποπτο χρόνο στο παρελθόν, πρέπει να γίνει από ένα σημείο και μετά συστηματικά

(επώνυμα με τα στοιχεία του "καταγγέλοντος" στην διάθεση του παραλήπτη γιατί η ανωνυμία είναι το αγαπημένο "όπλο" της δυσφήμισης)...και με δημοσίευση των όποιων απαντήσεων..(κι αυτές κρίνονται...)

Το αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι άμεσα ορατό αλλά είναι ίσως ο μόνος τρόπος καλλιέργειας συνείδησης στις κακές εμπορικές πρακτικές...

Το "παράπονο" με επιχειρήματα ενός πελάτη εκτεθειμένο σε χιλιάδες μάτια έχει

μεγάλη δύναμη που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο από κανέναν έμπορο που τον ενδιαφέρει έστω το κέρδος...

 
Συμφωνώ απόλυτα.

Πρόσφατα έστειλα και γω mail με όλα μου τα στοιχεία στην PRS (μου απάντησαν εννοείται σε μια μέρα), μετά από απίστευτες απαντήσεις του Έλληνα αντιπρόσωπου σε κάποιες ερωτήσεις μου.Σα να βαριόταν να εξυπηρετήσει το παληκάρι..΄

Ενδεικτικά:

"Θήκη PRS?Τι να την κάνεις? Πάρε καμιά άλλη φτηνότερη.... ¶σε που θα πρέπει να την παραγγείλω και δεν ξέρω αν θα στείλουν μόνο μια.....θα κάνει και κανα 6μηνο ναρθει....και καμιά 500ευρώ..." και άλλα πολλά.

 
Έχω επικοινωνήσει με διάφορους κατασκευαστές κατά καιρούς και το αποτέλεσμα ήταν ότι ούτε που φανταζόντουσαν τι έκαναν οι εδώ αντιπρόσωποι (όπως ελλειπές σέρβις κλπ).

Απλώς από ένα σημείο και μετά βαρέθηκα ακόμα και να πηγαίνω στα ντόπια καταστήματα και αγοράζω από το εξωτερικό. Ακόμα και με αντιπροσωπείες και μαγαζιά που έχω θετικές εντυπώσεις, διστάζω να κάνω αγορές από εδώ.

 
Πολυ καλα εκανες ενα θα σου πω,πριν απο μερικα χρονια εκανα το τεραστιο λαθος να τηλεφωνησω στο "μαγαζι" αντιρποσωπου καποιας μαρκας ενισχυτων..

Τον ρωτησα ποσο κανει ο ενισχυτης Α και μου απαντησε 2000 ευρω...οταν τον ρωτησα γιατι κανει 2000 ευρω οταν στη Γερμανια κανει 1200 μου απαντησε "να παω να τον παρω απο τη Γερμανια",οταν του ειπα "μιλα καλυτερα γιατι θα ενημερωσω την εταιρεια που κατασκευαζει τους ενισχυτες οτι τους υπερτιμας" μου ειπε με κομψο τροπο "δεν τους ενημερωνεις..στα α...δια μου τους εχω γραμενους τους μ.....ες!"

Οταν τελικα ενημερωσα με επιστολη και επωνυμα την εταιρεια ο..αντιπροσωπος βρεθηκε μετα απο κανα 6μηνο ΧΩΡΙΣ ενισχυτες να πουλαει..του πηραν την αντιπροσωπια :wink:

Βεβαια περιττο να τονισω οτι ο customer service manager της εταιρειας αυτης με ΠΗΡΕ ΤΗΛ. μολις ελαβε την επιστολη μου ζητωντας μου 1000 συγγνωμη (εκ μερους του μαλακα που ειχε εδω την αντιπροσωπια 8O )

 
Το παράδειγμα του SF (συν τα δεκάδες άλλα που έχουν κατατεθεί κατά καιρούς στο forum) καταλήγει σε ένα συμπέρασμα:

Η αδράνεια και η ανοχή μας είναι το κακάο στο νουνού που ...μεγαλώνει μεγαλώνει, γερούς γερούς, μ....ες αντιπροσώπους...

 
Ούτε χορδές δεν αγοράζω πια από εδώ.Δέν τους ξαναδίνω ούτε τον ιδρώτα μου.Γιατί και το τελευταίο ευρώ με τον ιδρώτα μου το βγάζω.Όλα απο Γερμανία τα αγοράζω.Όσο αγόρασα τα δύο TANNOY Reveal active από την Γερμανία ο εδώ αντιπρόσωπος πούλαγε το ένα. Όσο για εγγύηση και service ισχύουν κανονικότατα. ¶σε που τα πήρα με 16% ΦΠΑ και μου τα έστειλαν με UPS στην πόρτα μου χωρίς επιβάρυνση επειδή η αξία της παραγγελιας ήταν πάνω απο 100 ευρώ. Τώρα όμως τα λαμόγια οι δικοί μας πέρασαν ένα νόμο στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα και τους υποχρεώνει σε εμάς να τα χρεώνουν με 19% ΦΠΑ.Και έτσι όμως πάλι συμφέρει. Να δώ τι θα κάνουν οι αντιπρόσωποι που πουλάνε όσο θέλουν χωρίς να τους ελέγχει κανένας όταν ξυπνήσουμε όλοι και μείνουν μόνοι να βαράνε μύγες στα μαγαζιά τους.

 
Παντως δεν ειναι ολοι οι αντιπροσωποι ετσι και τα πραγματα αλλαζουν.

Και μην ξεχναμε οτι αν δεν θελουμε γυφτους αντιπροσωπους το καλυτερο ειναι να ξεκινησουμε και εμεις οι καταναλωτες να εχουμε απαιτησεις.

 
Πάντως μου κάνει εντύπωση οι μεγάλες διαφορές στις τιμές Ελλάδας και εξωτερικού που περίπου κυμαίνονται 400 ¤ με 300 ¤ έλεος!!!!. 8O Π.χ. το παλιό μοντέλο CDJ 1000 MK2 το πουλάγανε 1100 ¤. δηλαδή εγώ που θέλω 2 θα μου πάει ο κούκος 2200 ¤. Τώρα μου λένε ότι δεν το πουλάνε πια. και το νέο μοντέλο CDJ 1000 MK3 με βασικές διαφορές ότι παίζει MP3 κοστίζει 1560 ¤ δηλ. 3120 ¤ διαφορά 920 ¤:oops: 8O !!!!πως γίνεται οι εταιρείες που πουλάνε παγκοσμίως με την ίδια τιμή εδώ να μου στοιχίσει το… αηδόνι κατά 920 ¤ πιο πολλά από τις άλλες χώρες της Ο.Ν.Ε. δεν ξέρουν πως να μας τα πρώτο πάρουν πιστεύω. :twisted: :twisted:

 
Φιλε να τους μπουκοταρεις.Να μαθουν να λεγονται επαγγελματιες"και καλαδες".φτου.για εναν πιτσιρικα στην Αγγλια ας πουμε,ειναι πολυ πιο ευκολο πιστευω να αγορασει π.χ. εναν CDJ 1000 MK3 για να κανει πλακα που εδω καποιος απο 20-30 πιθανον να μη μπορει...

φυσικα λογω οικονομικου,ετσι? δεν το συζηταμε.

εκτος και αν εχετε πλουσιους παππουδες-γιαγιαδες και περιμενετε τα χριστουγεννα.

 
Τελικά η ιντερσυς μου απάντησε με αυτό εδώ το κείμενο αλλά δεν μπορώ να το αποκωδικοποιήσω.

ο»ΏΞΞ± ήθελα Ξ½Ξ± σας ΞµΞ½Ξ·ΞΌΞµΟΟσω Οτι Ξ»ΟΞ³Ο‰ απουσίας

ΞΌΞΏΟ… Ξ³ΞΉΞ± καλοκαιΟΞΉΞ½Ξ® άδεια Ξ±Ο€Ο 31/7 μποΟείτε

είτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μετά τις 16/7

είτε Ξ½Ξ± επικοινωνήσετε ΞΌΞµ τον ΞΟΟΞΉΞΏ

Ξ–Ξ±ΟταλοΟδη Βασίλη.

Φιλικά,

Βαγγέλης Βλάχος

Product Manager

INTERSYS S.A.

Consumer Product Division

-----Original Message-----

From: Vlachos Evangelos

Sent: Friday, July 28, 2006 7:39 PM

To: '[email protected]'

Subject: RE: Parapona

Αγαπητέ ΞΟΟΞΉΞµ ΠαναγιωτΟπουλε,

ΞαταΟχήν ΞΈΞ± ήθελα Ξ½Ξ± ζητήσω, ΞµΞΊ ΞΌΞ­ΟΞΏΟ…Ο‚ της

Intersys πάΟΞ± πολλά συγγνΟΞΌΞ· Ξ³ΞΉΞ± την

αντιμετΟπιση που είχε ΞΏ ΞΟΟΞΉΞΏΟ‚ "alexakos"

(δυστυχΟΟ‚ δε Ξ³Ξ½Ο‰Οίζω το ΟΞ½ΞΏΞΌΞ¬ του). Το

ΞΌΞ­Ξ³ΞµΞΈΞΏΟ‚ της εταιΟΞ―Ξ±Ο‚ Ξ· ίδια Ξ· φιλοσοφία της,

ΞΊΞ±ΞΈΟΟ‚ ΞΊΞ±ΞΉ τα brands που αυτή αντιπΟοσωπεΟΞµΞΉ δε

δικαιολογοΟΞ½ σε ΞΊΞ±ΞΌΞ―Ξ± απολΟτως πεΟίπτωση

οποιαδήποτε λάθος Ο€Οοσέγγιση σε Ο€ΟΟβλημα

καταναλωτή. Πάντα Ομως τέτοιες

Ο€Οοσεγγίσεις ΞµΞ―Ξ½Ξ±ΞΉ πιθανΟΞ½ Ξ½Ξ± συμβοΟΞ½

ΞΏΟ€Οτε ΞΊΞ±ΞΉ Ολοι ΞΏΞΉ Ο…Ο€Ολοιποι ΞΈΞ± απαντήσουμε

Ο€ΟΟΞΈΟ…ΞΌΞ± σε κάθε Ο€ΞΉΞΈΞ±Ξ½Ο ΞµΟΟτημα.

Ξσον αφοΟΞ¬ την τιμή του Ο€ΟΞΏΟΟντος ΞµΞ―Ξ½Ξ±ΞΉ

Ξ³ΞµΞ³ΞΏΞ½ΟΟ‚ Οτι Ξ· Intersys δεν κάνει πωλήσεις

λιανικής Ξ±Ο†ΞΏΟ Ξ­Ο„ΟƒΞΉ ΞΈΞ± ήταν σα Ξ½Ξ±

ανταγωνιζΟταν τα καταστήματα που πουλάνε

τα Ο€ΟΞΏΟΟντα της, κάτι που φυσικά δεν ΞµΞ―Ξ½Ξ±ΞΉ

σωστή επαγγελματική Ο€Οοσέγγιση Ξ±Ο†ΞΏΟ ΞΊΞ±Ξ½Ξ­Ξ½Ξ±

Ξ±Ο€Ο Ο„Ξ± καταστήματα που Ξ±Ξ³ΞΏΟάζει Ξ±Ο€Ο Ο„Ξ·Ξ½

επίσημη αντιπΟοσωπεία δεν ΞµΞ―Ξ½Ξ±ΞΉ δυνατΟΞ½ Ξ½Ξ±

έχει χαμηλΟτεΟΞΏ ΞΊΟστος Ξ±Ο€Ο Ξ±Ο…Ο„Ξ® (αθέμιτος

ανταγωνισμΟΟ‚).

Ξσον αφοΟΞ¬ το που μποΟΞµΞ― ΞΊΞ±Ξ½ΞµΞ―Ο‚ Ξ½Ξ± Ξ²ΟΞµΞΉ τα

Ο€ΟΞΏΟΟντα ΞΌΞ±Ο‚ Ξ±Ο…Ο„Ο ΞµΞ―Ξ½Ξ±ΞΉ σχετικά απλΟ, αφοΟ

σχεδΟΞ½ Ολα τα καταστήματα ηλεκτΟΞΉΞΊΟΞ½ ΞµΞΉΞ΄ΟΞ½

μποΟΞΏΟΞ½ Ξ½Ξ± πάΟΞΏΟ…Ξ½ παΟαγγελίες Ξ³ΞΉΞ±

οποιοδήποτε Ο€ΟΞΏΟΟΞ½, ΞµΞ½Ο Ο…Ο€Ξ¬Οχουν ΞΊΞ±ΞΉ πολλά

εξειδικευμένα καταστήματα (Ο€.Ο‡. ΞµΞΉΞΊΟΞ½Ξ±Ο‚

ήχου Ξ® επαγγελματικΟΞ½ μηχανημάτων ήχου) που

έχουν σε stock Ξ±ΞΊΟΞΌΞ· ΞΊΞ±ΞΉ τα πιο εξειδικευμένα

Ο€ΟΞΏΟΟντα ΞΌΞ±Ο‚. ΔυστυχΟΟ‚ Ομως ΞΊΞ±ΞΉ πάλι δεν

ΞµΞ―Ξ½Ξ±ΞΉ ΟƒΟ‰ΟƒΟ„Ο ΞΏΟτε επαγγελματικά αλλά ΞΏΟτε

ΞΊΞ±ΞΉ Ξ·ΞΈΞΉΞΊΞ¬, Ξ½Ξ± Ο€Οοτείνουμε κάποιο

συγκεκΟΞΉΞΌΞ­Ξ½ΞΏ κατάστημα Ξ±Ο†ΞΏΟ Ξ­Ο„ΟƒΞΉ ΞΈΞ± ήταν σα

Ξ½Ξ± Ο€ΟιμοδοτοΟσαμε τον συγκεκΟΞΉΞΌΞ­Ξ½ΞΏ

επαγγελματία ΞµΞ½Ο Ο„ΞΏΟ…Ο‚ άλλους ΞΈΞ± ήταν σα Ξ½Ξ±

μην τους υπολογίζουμε κάτι που φυσικά δεν

ισχΟΞµΞΉ.

Στη διάθεσή σας Ξ³ΞΉΞ± οποιαδήποτε αποΟΞ―Ξ±

τυχΟΞ½ έχετε.

Φιλικά,

Βαγγέλης Βλάχος

Senior Product Manager

INTERSYS S.A.

Consumer Product Division

-----Original Message-----

From: Marinaki Maria On Behalf Of Intersys

Sent: Friday, July 28, 2006 3:59 PM

To: Vlachos Evangelos

Subject: FW:Parapona

-----Original Message-----

From: Panagiotis Panagiotopoulos [mailto:[email protected]]

Sent: Friday, July 28, 2006 9:42 AM

To: Intersys

Subject: ΓƒΓíïíôõé ðõñΓðïíõ ãéõ ôçí åôõéñåΓΓµ Γ³ΓµΓ²

ΞΞ±Ξ»Ο ΞΈΞ± ήταν Ξ½Ξ± Οίξετε ΞΌΞΉΞ± ματιά ΞµΞ΄Ο.

http://www.noiz.gr/postp58846.html#58846

Γίνονται παΟάπονα Ξ³ΞΉΞ± την εταιΟΞµΞ―Ξ± σας.



Γνωρίζει κανείς τι κωδικοποίηση να βάλω;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top